Waarom bel je niet?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:18 schreef Tamashii het volgende:
Mja, heb maar weer gemaild, hoop dat ze reageren. Hoop dat ze dit lezen zodat ze er wat aan doen, anders raken ze mij iig als klant kwijt op de webshop.
quote:
Ja dat is wel zo. Ik belde vandaag en moest 11 minuten wachten, op een zondag..quote:Op maandag 19 juli 2010 00:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ga ik morgen ook doen, alleen heb ik de vorige keer dat ik belde 14 minuten aan de lijn moeten wachten voordat ik iemand sprak. En ja, elk gesprek kost iets van 7 cent, dus ophangen is dan ook niet echt handig.
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Ik belde vandaag en moest 11 minuten wachten, op een zondag..
Nog niet alles staat er op toch?quote:
O god, waarom lees ik ditquote:
Die heb ik vorige week in het zwart gekocht.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Deze in het wit
Ik weet dat hij bestaat! (maar waarom denk ik dan altijd, goh, ik koop hem wel een andere keer, hij verschijnt vast op de website).
Dat is vervelend idd. Ik ga morgenvroeg denk ik even heel vroeg kijken.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:31 schreef Eliin het volgende:
Kom ik bij de kassa, is de helft al uitverkocht!!!!!!! Dan maar de bikinibroekjes er ook uitgooien.. Daar heb ik dan niks meer aan zonder topje!
Dat had ik vanochtend ook, alles uitverkochtquote:Op maandag 19 juli 2010 10:31 schreef Eliin het volgende:
Kom ik bij de kassa, is de helft al uitverkocht!!!!!!! Dan maar de bikinibroekjes er ook uitgooien.. Daar heb ik dan niks meer aan zonder topje!
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:28 schreef Eliin het volgende:
Nu mooi 15¤ goedkoper! hopen dat ze passen..![]()
Weet niet welke kleur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |