abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79841985

Vervolg van
H&M #96 Waar de verzending opeens sneller gaat!
H&M #95 Lentekriebels!
H&M #94
H&M #93 - Lentekriebels en lente outfits op komst!
H&M #92 - Waar we weer dingen mogen bestellen *O*
H&M #91 - Goede afprijzingen, slechte leveringen...
H&M #90 Met simpele doch fijne rokjes!
H&M #89 - Lente collectie is binnen!
H&M #88 - Met kerstoutfits!
H&M #87 - De sale is begonnen!!!
H&M #86 - Waar het bestellen nooit ophoudt!
H&M #85 - Stormloop op Jimmy Choo?
H&M #84 - Waar we klaar zijn voor de lente!
H&M #83 Waar de leveringen te lang duren...
H&M #82; met studs, high heels and... SALE!!
H&M #81: ik kan niet wachten
H&M #80 - Bestel maar, bestel maar, bestel maar...
H&M #79 - Waar er met korting wordt gestrooid!
H&M #78 - Met sadistische TNT'ers...
H&M #77 - Maakt het te bont!
H&M 76: geannuleerd, de brief volgt
H&M #75 - Zonder klantenservice
H&M #74 - pays tribute to Madonna!
H&M #73 - Met werkzaamheden!
H&M #72 - Waar de postbode ons herkent
H&M #71 - Waar we te snel gaan met de topics!
H&M #70 Shoppen lekker vanaf de bank
H&M #69 - Met patat en biefstuk!
H&M #68 Waar grote bestellingen klaar staan!
H&M #67 - Met kortingscode voor de sale!
H&M #66 Waarin ik mijn 1e openingstopic maak
H&M #65: Kwijlend voor ons beeldscherm.
H&M #64: Altijd feest
H&M #63 Waar we de Sale weer plunderen!
H&M #62 met AIDS mode
H&M #61 Waar we snel onze pakketjes binnen willen hebben
H&M #60 - Waar we meegenieten van andermans aankopen!
H&M #59; Waar matthew een nieuwe winkel op MP heeft
H&M #58; Nu met previewcatalogus voor iedereen!
H&M #57: Waar we alweer op najaarsmode azen
H&M #56 - Waar we pauwen kopen
H&M #55 - Waar we nooit offtopic gaan
H&M #54 - Waar de mannen nooit een goede reactie geven
H&M #53 - Nu met extra dunne modellen
H&M #52 Sunshine = shop time!
H&M #51 met het spleet-model de lente in
H&M #50 - 50 topics vol koopverslaving...
H&M #49 - Thou shalt buy!
H&M #48
H&M #47
H&M #46
H&M #45
H&M #44
H&M #43 - Waar de online shop raar doet
H&M #42
H&M #41
H&M #40
H&M #39
H&M #38
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

Andere H&M topics
H&M opent Monki-winkel in Amsterdam
H&M hysterie: ware aard van vrouwen tijdens shoppen
The Garden Collection by H&M
H&M lente collectie 2010
Sonia Rykiel lingeriecollectie voor H&M
Jimmy Choo doet H&M
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

Veelgestelde vragen

• Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

• Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

• Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

• Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

• Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

• Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

• Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

• Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd. Nu zie ik ineens bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd, terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

• Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

• Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen ed) dan op een tegoedkaart die 1 jaar geldig is. (maar als je die na bijv 2 maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

• Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

• Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

• Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes

• Momenteel geen kortingscodes. Behalve de standaard 'illegale' codes.

• Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentage combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 12-04-2010 17:35:42 ]
  • pi_79842070
    Ik wist even geen betere titel want ik kwam net binnenvallen, maar er komt een nieuwe catalogus aan dus ik dacht.... Hm
    pi_79842109
    tvp
    pi_79842554
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 18:05 schreef rena het volgende:

[..]

O ja Ik had niet op die manier gedacht Sorry!
    No worries Het kan soms ook dat de maten enigzins gelijk blijven. Stel het schoentje valt énorm smal bij jou, dan kan het wel meevallen bij mij.
    Als het nu al wijd bij jou valt dan weet ik wel iets
    Maar als ik ze mooi genoeg vind gooi ik er gewoon een zooltje in Ben benieuwd of ze hier nog in de winkel komen...
    Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
    Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
    pi_79842757
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 19:34 schreef Dipkip het volgende:
    Ik wist even geen betere titel want ik kwam net binnenvallen, maar er komt een nieuwe catalogus aan dus ik dacht.... Hm
    Ja nou die catalogus komt pas in mei ofzo

Wel leuk altijd, die zooi komt altijd pas in juli dus dan kun je lekker veel bestellen want betalen hoeft nog lang niet, en hoe dichterbij juli komt, hoe meer in er dan uitgooi
    know'm sayin?
    word? word.
      donderdag 1 april 2010 @ 19:55:26 #6
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_79842903
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 19:51 schreef alors het volgende:

[..]

Wel leuk altijd, die zooi komt altijd pas in juli dus dan kun je lekker veel bestellen want betalen hoeft nog lang niet, en hoe dichterbij juli komt, hoe meer in er dan uitgooi
    Zo herkenbaar . Ik heb op een gegeven moment mijn hele lente-previewbestelling weggemikt .
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_79843158
    Terug vinderr.

Heb eindelijk een idee voor die enorme zwarte kanten strik die ik een tijd terug gekocht heb.
    Clip er vanaf slopen, en dan aan een zwarte haarband vast maken. Nu alleen nog een leuk smal haarbandje zien te vinden.
    pi_79843220
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 19:51 schreef alors het volgende:
    Whoeps
    pi_79843442
    Trouwens ik heb laatst dit jurkje gekocht:

Hartstikke leuk ding maar die strik die heb ik er af geknipt. Stond echt vreemd.
    pi_79843479
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 20:10 schreef Dipkip het volgende:

[ afbeelding ]

Hartstikke leuk ding maar die strik die heb ik er af geknipt. Stond echt vreemd.

Mooi jurkje! En die strik ja, dat snap ik
    pi_79843543
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 20:10 schreef Dipkip het volgende:

[ afbeelding ]

Ik vind die zo leuk op het model, maar als ik hem dan zo bekijk ben ik bang dat het helemaal niet leuk staat. Heb jij misschien een aanfoto?
    pi_79843616
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
    Mooi jurkje! En die strik ja, dat snap ik
    Hij is goedkoop, 20 euro, dus ik dacht kan niet veel wezen maar hij valt echt heel mooi en door dat kleine streepje maakt ie ook wat slanker. Normaal draag ik niet van die strakke dingen (NOG NIET muahahaha).

Maar die strik blijft natuurlijk niet zitten zoals op dat plaatje dus je hebt of een lelijke knoop voorop of echt een strik middenop je onderbuik ik heb m ook nog naar achter geprobeerd te knopen maar dan gaat de stof raar zitten aan de zijkanten. Maar die strik begint onder van die lusjes, dus je kan gewoon knippen zonder dat je het ziet. En geen rafelstof dus gewoon schaar er in klaar
    pi_79843693
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 20:13 schreef Tegan het volgende:
    Ik vind die zo leuk op het model, maar als ik hem dan zo bekijk ben ik bang dat het helemaal niet leuk staat. Heb jij misschien een aanfoto?
    Nee nog niet, hij is een beetje luchtig nog voor het weer nu maar hij valt echt geweldig hoor, hoe lang ben jij? Ik ben 1,73 en ondanks dat ik nu 42/44 heb lijk ik er absoluut niet dik in en de lengte op de knie is ook perfect.

Ik hoop alleen dat het warm wordt voor ie me weer te groot is
    pi_79844270
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 20:14 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Hij is goedkoop, 20 euro, dus ik dacht kan niet veel wezen maar hij valt echt heel mooi en door dat kleine streepje maakt ie ook wat slanker. Normaal draag ik niet van die strakke dingen (NOG NIET muahahaha).

Maar die strik blijft natuurlijk niet zitten zoals op dat plaatje dus je hebt of een lelijke knoop voorop of echt een strik middenop je onderbuik ik heb m ook nog naar achter geprobeerd te knopen maar dan gaat de stof raar zitten aan de zijkanten. Maar die strik begint onder van die lusjes, dus je kan gewoon knippen zonder dat je het ziet. En geen rafelstof dus gewoon schaar er in klaar

H&M had afgelopen herfst bloesjes met precies die korte mouwtjes en die kraag, in diverse kleuren, ik heb hem in zwart en wit gekocht en die valt ook zo mooi, de bovenkant van de jurk lijkt er ook enorm op
    Leuk is dat als iets mooi valt, voor een mooie prijs
    pi_79844872
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
    H&M had afgelopen herfst bloesjes met precies die korte mouwtjes en die kraag, in diverse kleuren, ik heb hem in zwart en wit gekocht en die valt ook zo mooi, de bovenkant van de jurk lijkt er ook enorm op
    Leuk is dat als iets mooi valt, voor een mooie prijs
    Jaa die heb ik dus ook in het zwart en paars geloof ik ook, maar nou flubbert ie en dan is het minder leuk. Het moet wel aansluiten zeg maar anders is het een heel lomp ding.

Over mn lievelingsrok zullen we het maar helemaal niet hebben maar die kan ik misschien laten innemen bij zo'n verstelallochtoon.
    pi_79845220
    Tvp!
      donderdag 1 april 2010 @ 21:05:48 #17
    189229 Eva4Evah
    Niet teveel zuipen
    pi_79845897
    Tvp

Props voor Dipkip, goed bezig met afvallen!
    pi_79847332
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 21:05 schreef Eva4Evah het volgende:
    Props voor Dipkip, goed bezig met afvallen!
    en ook in jullie voordeel want misschien ben ik dan straks niet meer te chickenshit om foto's te posten
    pi_79847728
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

No worries Het kan soms ook dat de maten enigzins gelijk blijven. Stel het schoentje valt énorm smal bij jou, dan kan het wel meevallen bij mij.
    Als het nu al wijd bij jou valt dan weet ik wel iets
    Maar als ik ze mooi genoeg vind gooi ik er gewoon een zooltje in Ben benieuwd of ze hier nog in de winkel komen...
    Heb ze net even gepast, en bij mij zitten ze precies goed. Hoewel ik niet weet of deze stof nog erg uitloopt. Ik mag hopen van niet..
    And you know I might
    Have just flown too far from the floor this time
    Cause they calling me by my name..
    pi_79847894
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 21:44 schreef rena het volgende:

[..]

Heb ze net even gepast, en bij mij zitten ze precies goed. Hoewel ik niet weet of deze stof nog erg uitloopt. Ik mag hopen van niet..

Thanks!
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 1 april 2010 @ 21:50:16 #21
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79848021
    Tvp, .
    [*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    [*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
      donderdag 1 april 2010 @ 22:20:03 #22
    189229 Eva4Evah
    Niet teveel zuipen
    pi_79849258
    Vandaag in de winkel een superfijn truitje met driekwartmouw gekocht. Lekker dun stofje, valt lekker ruim en zit gewoon superfijn. Kan hem niet op de onlinesite vinden maar hij was poederroze. Toen ik hem paste wilde ik hem gewoon niet meer uitdoen Oooh ik hou van H&M.
    pi_79849301
    Naast Pizzalover ben ik ook H&Mlover, dus bestel ik nog wel eens wat . Nooit ging er wat verkeerd, tot nu toe.. Er staat bij geleverde bestellingen dat mijn pakket op 31.03 afgeleverd zou zijn.. Ik heb dus niks ontvangen en ook geen briefje van TNT dat ze zijn geweest (maar dit is niet zo raar, dat gebeurt wel vaker helaas ). Ben ook al bij de buren geweest, maar ook die hebben niks ontvangen.. Heeft een van jullie dit ook wel eens gehad en wat heb je toen gedaan? Ik heb al een mail gestuurd naar H&M hierover, dus dat is even afwachten... Thanks!!
    pi_79849351
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:20 schreef Pizzalover het volgende:
    Naast Pizzalover ben ik ook H&Mlover, dus bestel ik nog wel eens wat . Nooit ging er wat verkeerd, tot nu toe.. Er staat bij geleverde bestellingen dat mijn pakket op 31.03 afgeleverd zou zijn.. Ik heb dus niks ontvangen en ook geen briefje van TNT dat ze zijn geweest (maar dit is niet zo raar, dat gebeurt wel vaker helaas ). Ben ook al bij de buren geweest, maar ook die hebben niks ontvangen.. Heeft een van jullie dit ook wel eens gehad en wat heb je toen gedaan? Ik heb al een mail gestuurd naar H&M hierover, dus dat is even afwachten... Thanks!!
    Was je niet thuis? Kan zijn dat TNT het nog moet aanpassen omdat de bezorger nog niet terug is, dat het dus morgen komt.
    pi_79849584
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:21 schreef Tegan het volgende:

[..]

Was je niet thuis? Kan zijn dat TNT het nog moet aanpassen omdat de bezorger nog niet terug is, dat het dus morgen komt.
    Nee ik was niet thuis nee.. Maar ze hebben tot nu toe altijd het pakket dan bij de buren afgeleverd. Ik weet verder ook niet hoe het in z'n werk gaat bij TNT..Maar je zou denken dat ze het dan vandaag weer geprobeerd zouden kunnen hebben (goede zin ) Of het is een slechte 1 april grap
    pi_79850125
    Ghihi, gefeliciteerd dipkip!

Nieuw deel <3
    I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
      vrijdag 2 april 2010 @ 08:42:11 #27
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_79858949
    Goed bezig Dipkip!! Knap hoor
    Ik wil er juist nog een kilootje of 5 bij, en dat is misschien nog wel moeilijker dan afvallen. Ik vreet me te pletter

Anyway, weer terug ontopic: vanmiddag ff de stad in, kijken of ze een leuk spijkerjasje hebben
    pi_79862923
    Oeh gister en vandaag staat er: Zending gesorteerd in sorteercentrum
    Hoe groot is de kans dan dat het vandaag nog komt of moet ik tot na pasen wachten?
      vrijdag 2 april 2010 @ 11:29:12 #29
    123170 alors
    zlata1234
    pi_79863002
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 11:27 schreef heaven7 het volgende:
    Oeh gister en vandaag staat er: Zending gesorteerd in sorteercentrum
    Hoe groot is de kans dan dat het vandaag nog komt of moet ik tot na pasen wachten?
    dan waarschijnlijk vandaag.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_79863592
    Tvp
    pi_79864154
    Jeej ja! Driver is on the way!!
    pi_79865489
    Het is er al!
    pi_79865824
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 12:40 schreef heaven7 het volgende:
    Het is er al!
    Foto's!
      vrijdag 2 april 2010 @ 13:06:55 #34
    72463 Whiskers
    Kinky Kitten
    pi_79866407
    ik wacht op roezelsaandezijkantshirtje in het grijs, die was deze week zowaar in mijn maat beschikbaar. Is vroeg op het werk toch nog ergens goed voor...
    Cat hair is a fashion statement
    I'm really a cat you see and it's not my last life at all
    pi_79866949
    Heeft iemand interesse in deze? (Staat niet meer op de website)

Hij is net wat te krap voor mij om goed te knopen, kom steeds niet uit Maatje M.
    pi_79867123
    Jullie advies! Jurk= ¤9,95, knoopding ook (zo op deze foto lijkt ie dan wel weer leuk )

En deze jurk is ¤7,95:

Zwarte riem en longsleeve had ik al..

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2010 13:25:59 ]
    pi_79867349
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 13:25 schreef heaven7 het volgende:
    Jullie advies! Jurk= ¤9,95, knoopding ook (zo op deze foto lijkt ie dan wel weer leuk )
    [ link | afbeelding ]

En deze jurk is ¤7,95:
    [ link | afbeelding ]

Bovenste is leuk ! Onderste outfit vind ik niet zo, maar ik hou niet van longsleeves onder shirts.
    pi_79867454
    Hij kan ook zonder maar het is wat koud nu nog

Alleen heb ik een 'ik-heb-zulke-ontzettend-dikke-vatsige-bovenarmen-dat-ik-ze-liever-bedek-fobie'
    pi_79869738
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 13:25 schreef heaven7 het volgende:
    [ link | afbeelding ]

En deze jurk is ¤7,95:
    [ link | afbeelding ]

Leuk de bovenste en idd de onderste met korte mouwtjes
    pi_79870199
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef heaven7 het volgende:

[ link | afbeelding ]

Alleen heb ik een 'ik-heb-zulke-ontzettend-dikke-vatsige-bovenarmen-dat-ik-ze-liever-bedek-fobie'
    Wat een onzinfobie dit staat veel leuker gewoon dragen!
    pi_79870515
    Tuhvuhpuh!
    pi_79870569
    Leuke jurkjes, en de onderste inderdaad zonder mouwen
    pi_79871376
    tvp
    pi_79872357
    quote:
    Nee joh! Ik zat net te kijken wat een mooi figuur je hebt, niemand let op jouw armen hoor. Bovendien lijken ze zo altijd wat breder vind ik, zoals je op die foto staat. Zoals 'wij' je zien heb je geen dikke bovenarmen. Gewoon mooi!
    pi_79872648
    Wat lief! Dank jullie wel Het zit ook echt in mijn hoofd, wel vervelend
    Iig hou ik het zwarte jurkje Baal een beetje dat dat ceintuur niet zo perfect zit... Hij is juist zo leuk met dat jurkje!

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2010 15:51:47 ]
    pi_79874583
    ze zijn gewoon mooi recht, of vindt je dat bijv. gerrie van spuiten en slikken ook dikke armen heeft?
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 april 2010 @ 17:05:52 #47
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79874841
    Wel jammer dat het 4,95 jurkje nu uitverkocht is, .
    [*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
    pi_79874924
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 17:05 schreef ChipsZak. het volgende:
    Wel jammer dat het 4,95 jurkje nu uitverkocht is, .
    's Morgens niet hoor ik heb er eentje kunnen bemachtigen ! Had ook wel voor jou willen bestellen, maarja je mag er maar één per klant.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 april 2010 @ 17:13:03 #49
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79875015
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 17:09 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

's Morgens niet hoor ik heb er eentje kunnen bemachtigen ! Had ook wel voor jou willen bestellen, maarja je mag er maar één per klant.
    Oh phew, .
    Want ik heb ook een keer 's ochtends gekeken en toen was 'ie weg, !
    En ik snap je wel hoor, .

Misschien moet ik toch voor 20,- bij bestellen maar ik heb al nauwelijks geld meer maar dan stuur ik de rest wel terug, .
    Stomme mama die niet iets wil bestellen.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 april 2010 @ 17:14:20 #50
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79875044
    En het andere jurkje waar ik dan nog net misschien geld voor heb [of mij voor in de schuld wil steken, ] is ook al tijden uitverkocht en word ook niet bijgevuld, . Het was wel Garden Collection dus nog wel erg nieuw, gek genoeg.
    pi_79875058
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 17:13 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Oh phew, .
    Want ik heb ook een keer 's ochtends gekeken en toen was 'ie weg, !
    En ik snap je wel hoor, .

Misschien moet ik toch voor 20,- bij bestellen maar ik heb al nauwelijks geld meer maar dan stuur ik de rest wel terug, .
    Stomme mama die niet iets wil bestellen.
    Toen ik gisteren om 6 uur keek waren alle maten er nog, dus er is hoop! En ik heb ook geen geld en twv 70 euro besteld maar goed, dan moet m'n spaarrekening er maar even aan te pas komen, dat stort ik later terug !

Als ik wel geld heb kan ik nooit iets leuks vinden, dus kun je beter of je nou geld hebt of niet het gewoon kopen als je iets echt heel leuk vindt en dan later weer goedmaken met je spaarpot !
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 april 2010 @ 17:22:36 #52
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79875275
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 17:14 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Toen ik gisteren om 6 uur keek waren alle maten er nog, dus er is hoop! En ik heb ook geen geld en twv 70 euro besteld maar goed, dan moet m'n spaarrekening er maar even aan te pas komen, dat stort ik later terug !

Als ik wel geld heb kan ik nooit iets leuks vinden, dus kun je beter of je nou geld hebt of niet het gewoon kopen als je iets echt heel leuk vindt en dan later weer goedmaken met je spaarpot !
    Gelukkig slaap ik nooit lang uit, .

& ik heb mama overgehaald iets te bestellen, ahah.

+ ik moet sparen voor de vakantie, dat is het probleem, ! Tenzij ik straks in het buitenland op straat wil slapen [de vliegreis kan ik al wel betalen, ].
    pi_79875343
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 17:22 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Gelukkig slaap ik nooit lang uit, .

& ik heb mama overgehaald iets te bestellen, ahah.

+ ik moet sparen voor de vakantie, dat is het probleem, ! Tenzij ik straks in het buitenland op straat wil slapen [de vliegreis kan ik al wel betalen, ].
    Waar ga je heen? /offtopic

En ik slaap wel lang uit altijd, 6 uur op is echt een hel maar ik werd ineens uit mezelf wakker, het was me blijkbaar gewoon gegund !
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 april 2010 @ 17:28:45 #54
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79875451
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 17:25 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Waar ga je heen? /offtopic

En ik slaap wel lang uit altijd, 6 uur op is echt een hel maar ik werd ineens uit mezelf wakker, het was me blijkbaar gewoon gegund !
    Kroatië, .

& heb je maat S genomen? of XS? Ik denk dat ik voor een S ga.
    pi_79875577
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 17:28 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Kroatië, .

& heb je maat S genomen? of XS? Ik denk dat ik voor een S ga.
    XS, hoe strakker hoe beter zei iemand hier bovendien niet dat 'ie groot viel? Als ik jou was zou ik ook een XS nemen !
      vrijdag 2 april 2010 @ 17:33:52 #56
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_79875580
    Tuhvuhpuh!
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 april 2010 @ 17:49:42 #57
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79876066
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 17:33 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

XS, hoe strakker hoe beter zei iemand hier bovendien niet dat 'ie groot viel? Als ik jou was zou ik ook een XS nemen !
    Hmhm, maar ik heb wel brede heupen en een dikke kont maar als ie niet past [of te kort is] ruil ik hem wel om.
    pi_79876091
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 17:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hmhm, maar ik heb wel brede heupen en een dikke kont maar als ie niet past [of te kort is] ruil ik hem wel om.
    Ik heb ook een dikke kont, maar die mag gezien worden dus een strak stofje eromheen is geen probleem ik denk dat als je een S neemt dat zoiets bij de mouwtjes enzo weer te los gaat zitten.
    pi_79876527
    yoooo chips jij had toch dat ene zijden jurkje? van de kerst?
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 april 2010 @ 18:11:51 #60
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79876670
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 17:50 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik heb ook een dikke kont, maar die mag gezien worden dus een strak stofje eromheen is geen probleem ik denk dat als je een S neemt dat zoiets bij de mouwtjes enzo weer te los gaat zitten.
    Mijne mag ook gezien worden, daar niet van.

Oke, ik neem wel een XS,

@ P.F.; ik kan me geen zijden jurkje herinneren, ? Of ik ben het straal vergeten, hoe ziet 'ie eruit?
    pi_79877366
    beetje groen grijs met een riempje?
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 april 2010 @ 18:46:42 #62
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79877635
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 18:38 schreef P.F het volgende:
    beetje groen grijs met een riempje?
    Oja! Klopt, .
    pi_79878333
    Heb je een aanfoto? Mijne is zo groot....
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 april 2010 @ 19:27:28 #64
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79879165
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 19:07 schreef P.F het volgende:
    Heb je een aanfoto? Mijne is zo groot....
    Heb ik niet zo bij de hand.. kan morgen wel even eentje maken?
    pi_79888207
    graag !
    pi_79888654
    tvp

Hai Dip !!!
    Erg goed van het lijnen en hoe is het met je voet?
    pi_79889857
    na hoe veel dagen gemiddeld zijn mn kleren er nadat je een track en trace code hebt gekregen?
    pi_79890376
    Ik zou voor het 4.95 jurkje idd echt een maatje kleiner nemen dan normaal!
    Ik had hem besteld in S, en hij viel bij mij iets te groot (terwijl ik toch echt eerder richting de M dan de XS ga)
    Viagra (vi-ag'-ruh) n. A chemical which increases the flow of blood to a man's brain
    pi_79893916
    quote:

[ link | afbeelding ]

Ik denk dat een mooi zwart vestje wel een leuke oplossing is.
    signatuurloos
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 3 april 2010 @ 08:52:33 #70
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79894300
    Ik heb het 4,95jurkje besteld, .
    pi_79899086
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 08:52 schreef ChipsZak. het volgende:
    Ik heb het 4,95jurkje besteld, .
    Congrats!
    pi_79899093
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 23:28 schreef Linnie20v het volgende:
    Hai Dip !!!
    Erg goed van het lijnen en hoe is het met je voet?
    Ik kan wel gewoon lopen enzo, maar hij is nog niet weer zoals die andere. Ik kan bijv. niet op mn hurken zitten, hij buigt niet meer goed en hardlopen is ook nog geen goed plan. Duurt lang zeg!
    pi_79899428
    quote:

[ link | afbeelding ]

Een vestje is misschien wel leuk om er overheen te doen
      zaterdag 3 april 2010 @ 13:26:27 #74
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79899809
    quote:

[ link | afbeelding ]

Oooh deze is echt heel leuk, hij staat je goed (met of zonder shirt eronder )! Ik ben alleen bang dat het een beetje een hobbels-en-kuilen-jurkje is als je wat molliger bent zoals yours truly? Ik heb buikje+heupvet+bolle bips, denk je dat ie dan ook kan of sluit ie erg nauw aan?
    Oh en welke is dit op de site?
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 3 april 2010 @ 14:00:30 #75
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79900727
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 23:18 schreef P.F het volgende:
    graag !
    Hij komt vandaag nog, hoor.
    Ik heb alleen dinsdag tentamen dus ik leer [en SOG ] eerst even, maar de foto komt vandaag nog, .
    pi_79920646
    Ik had vandaag ineens een pakket van hm thuis
    Had wat besteld maar dat stond voor eind april uhhh naja prima
    pi_79921651
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 00:11 schreef Linnie20v het volgende:
    Ik had vandaag ineens een pakket van hm thuis
    Had wat besteld maar dat stond voor eind april uhhh naja prima
    Wat had je besteld ?
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 4 april 2010 @ 08:05:17 #78
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79924913
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 14:00 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hij komt vandaag nog, hoor.
    Ik heb alleen dinsdag tentamen dus ik leer [en SOG ] eerst even, maar de foto komt vandaag nog, .
    Oke, toen ik in bed lag dacht ik; 'kut!'
    Nouja, vandaag komt 'ie,
    pi_79925549
    Oké for reasons unknown nu al wakker en nog steeds ontzettend misselijk, zie ik opeens HÉT Sonia Rykiel jurkje in de sale voor 34,95. En ik heb gister nog gewinkeld... En ook een onlinekoopstop ["Jij wordt gelukkig van dingen kopen en dat is niet goed" aldus mijn moeder ] DUS HOU ME TEGEN en koop hem massaal zodat ie uitverkocht is!
    pi_79925573
    omg hij is weg in mijn maat, kut
    pi_79928883
    @ BT

De vlinderring!

Alle kleuren van dit shirtje ( kijken welke kleur het mooiste is)

Jasje in 2 maten

Met korting maar 9.95 dus die moet ik eigenlijk wel houden (heb nog niets gepast though )
    pi_79928938
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 12:35 schreef Linnie20v het volgende:
    @ BT

De vlinderring!
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jasje in 2 maten
    [ afbeelding ]
    Met korting maar 9.95 dus die moet ik eigenlijk wel houden (heb nog niets gepast though )
    Die blauwe is sowieso erg mooi ! Verder inderdaad geen geld voor dat jasje !
    pi_79928979
    Ohw en heb nog 2 shirtjes gekocht in de winkel, ze zijn inderdaad mooi Tegan ( volgens mij was jij dat)

In zwart en grijs
    pi_79929004
    Die heb ik van de zara !
    pi_79929330
    Ik heb vrij petit-ige schouders dus deze 'trend' van opvallende schouders kan ik goed hebben
    Ghihi
      zondag 4 april 2010 @ 23:11:13 #86
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_79950985
    Deze

Maar dan in het zwart

en deze

liggen thuis op me te wachten
      zondag 4 april 2010 @ 23:44:54 #87
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79952586
    Hele topic gemist!
    Tvp!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 5 april 2010 @ 11:40:57 #88
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79961751
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 08:05 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Oke, toen ik in bed lag dacht ik; 'kut!'
    Nouja, vandaag komt 'ie,
    Ik haal ze straks wel weer weg hoor, .
    Maar ik kon gister het jurkje niet vinden, maar hij was dus gevallen en lag tussen de troep,

edit; godverdomme, . Heb ik alle foto's klaar, wil photobucket niet uploaden. Wacht even.

Nou nu ineens weer wel, fijn.
    Zijn klikbaar;

Nadeel aan dit jurkje is wel dat je geen tiet & kont meer overhoud, .
    En ik sta raar op de foto's.
    pi_80000486
    quote:
    01.04.2010:
    Zending is voorgemeld
    Nou, het mag even duren allemaal hoopte dat 'ie vandaag gesorteerd zou worden, maar blijkbaar niet dus.
    pi_80000497
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 12:33 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nou, het mag even duren allemaal hoopte dat 'ie vandaag gesorteerd zou worden, maar blijkbaar niet dus.
    Ja........... Ik vind het echt te lang duren
    pi_80000537
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 11:40 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik haal ze straks wel weer weg hoor, .
    Maar ik kon gister het jurkje niet vinden, maar hij was dus gevallen en lag tussen de troep,

edit; godverdomme, . Heb ik alle foto's klaar, wil photobucket niet uploaden. Wacht even.

Nou nu ineens weer wel, fijn.
    Zijn klikbaar;

[ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]

Nadeel aan dit jurkje is wel dat je geen tiet & kont meer overhoud, .
    En ik sta raar op de foto's.
    Hij staat jou leuk! Ik heb een maat S en bij mij is het een beetje een tafelkleed !
    pi_80000814
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 12:33 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja........... Ik vind het echt te lang duren
    Ik wil m'n schoenen !
    pi_80000893
    Yay, mijn bestelling is in behandeling. Als ze nu ook nog even de geretourde spullen in behandeling nemen dan ben ik weer blij.
    pi_80001961
    Tvp!
    All good things are wild and free.
    pi_80002602
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 12:35 schreef Linnie20v het volgende:
    @ BT

De vlinderring!
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jasje in 2 maten
    [ afbeelding ]
    Ik heb de vlinderring, donkergrijze top en jasje mt 34 gehouden ( Bij meer boezem je eigen maat nemen of zelf groter als je hem dicht wil doen! )

Van de tops scheen de poederroze door (had ik al verwacht) en de blauwe deed mijn vriend meteen denken aan Adriaan ( ja van Bassie )
    pi_80003059
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 13:40 schreef Linnie20v het volgende:

Van de tops scheen de poederroze door (had ik al verwacht) en de blauwe deed mijn vriend meteen denken aan Adriaan ( ja van Bassie )
    lol!
    pi_80019682
    Ik wil deze zoo graag:

Is alleen nog maar te krijgen in maat 44. Misschien is ie donderdagochtend bijgevuld.
    ''Going mental on the Wabbu''
    pi_80021038
    Ik heb vandaag en blauw grijs zijden shirtje gekocht van de urban basics collectie <3
      dinsdag 6 april 2010 @ 21:53:02 #99
    286493 raebyddet
    teddybear maar dan omgedraaid
    pi_80021766
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 21:11 schreef Together-Alone het volgende:
    Ik wil deze zoo graag:
    [ afbeelding ]
    Is alleen nog maar te krijgen in maat 44. Misschien is ie donderdagochtend bijgevuld.

Iedere keer als ik op de h&m site kijk is die weer uitverkocht
    "Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
    pi_80030680
    Ik ben vanmorgen zo vroeg gaan kijken, zonet dus. 20 over zes om precies te zijn. Maar er was bijna niets veranderd/meer ten opzichte van gistermiddag. En de sale was gewoon totaal nog niet aangevuld.
    Vet jammer.
    Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
      woensdag 7 april 2010 @ 07:04:08 #101
    67888 Spunks
    zo niet, dan toch
    pi_80030718
    Ik wilde na een half jaar geheelonthouding ook weer eens inslaan, dus zit ook al vanaf 6.00u te F5-en. En er gebeurt helemaal niks
      woensdag 7 april 2010 @ 07:49:28 #102
    72463 Whiskers
    Kinky Kitten
    pi_80030987
    Ik ben er vanochtend om half zeven in geslaagd shirt te scoren in mijn maat, die stond de hele week al op uitverkocht, dus er is wel iets gebeurd volgens mij.
    Cat hair is a fashion statement
    I'm really a cat you see and it's not my last life at all
      woensdag 7 april 2010 @ 11:22:19 #103
    123170 alors
    zlata1234
    pi_80036596
    er is wel aangevuld, maar de site is niet bijgewerkt.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_80037274
    Jeej.

Mn trui komt, hij is 'in behandeling'.
    En nog iets, maar ik weet niet meer wat. ;x
      woensdag 7 april 2010 @ 12:18:28 #105
    123170 alors
    zlata1234
    pi_80038588
    Ik heb DE rok En nog wat ditjes en datjes, maar alles in 2 maten
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_80040500
    Nieuwe kortingscode viel in de bus: 8762, 10% korting op het hele assortiment (geldig t/m 18 april)
    Misschien binnenkort weer eens een bestelling plaatsen
    pi_80040870
    Hm als de H&M loopt te kloten met je bestelling (als in, het bestelde artikel gaat kapot, en vervolgens duurt het 3 weken voor ze een nieuwe toesturen en dat nieuwe item blijkt iets totaal anders te zijn en dan duurt het nog eens een hele maand voor ze uiteindelijk wel het goede opsturen) en ze beloven ze een cadeaubon voor het ongemak, is dat dan een bon van zoveel euro vrij te besteden of moet ik die 10% bon die ik ook heb gehad als cadeaubon beschouwen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2010 13:28:29 ]
    pi_80041371
    01.04.2010:
    Zending is voorgemeld

Nog steeds verdomme niet gesorteerd !!!
      woensdag 7 april 2010 @ 14:02:34 #109
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_80042176
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 13:28 schreef heaven7 het volgende:
    Hm als de H&M loopt te kloten met je bestelling (als in, het bestelde artikel gaat kapot, en vervolgens duurt het 3 weken voor ze een nieuwe toesturen en dat nieuwe item blijkt iets totaal anders te zijn en dan duurt het nog eens een hele maand voor ze uiteindelijk wel het goede opsturen) en ze beloven ze een cadeaubon voor het ongemak, is dat dan een bon van zoveel euro vrij te besteden of moet ik die 10% bon die ik ook heb gehad als cadeaubon beschouwen?
    Die 10% korting heeft er als het goed is niks mee te maken. Die cadeaubonnen willen nog al eens op zich laten wachten, maar als het goed is krijg je een tegoedbon t.w.v. bijv. 5 euro, dus geen kortingsbon.
    pi_80042592
    Hoe krijgen jullie allemaal zoveel post/email?

Ik krijg vrij weinig. Zelfs de nieuwe H&M catalogus krijg ik niet.
    pi_80042624
    Mijn driver is on the wayyyy
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 7 april 2010 @ 14:17:00 #112
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_80042673
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 14:15 schreef Quirine het volgende:

Je hebt wel aangevinkt dat je de catalogus wilt ontvangen?
      woensdag 7 april 2010 @ 14:17:13 #113
    123170 alors
    zlata1234
    pi_80042678
    ik bestelde even wat dingen opnieuw om die code. Is er zo'n vestje wat op begin mei ofzo stond. Bestel ik em opnieuw, zelfde maat en kleur, is ie opeens meteen leverbaar
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_80042679
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 14:15 schreef P.F het volgende:
    Mijn driver is on the wayyyy
    Wanneer had je besteld?
    pi_80042767
    Tracktrace doet het momenteel even niet.
    pi_80042878
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 14:17 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Wanneer had je besteld?
    Gelijk met jou..
    pi_80043040
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 14:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Gelijk met jou..
    En bij jou is de chauffeur dus al onderweg? Maar werd ie ook gisteren al gesorteerd?

Bij mij staat nu op de H&M site ook dat hij onderweg is, maar track&trace doet het nu dus even niet.
    pi_80043150
    vanochtend was hij gesorteerd ja
    pi_80043187
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 14:31 schreef P.F het volgende:
    vanochtend was hij gesorteerd ja
    Mijne dus heul niet !
    pi_80043639
    Op dit moment is TrackTrace in verband met een storing niet beschikbaar.
    De werkzaamheden zullen naar verwachting tot 15:00 uur duren.

Ze hebben het snel een half uurtje verplaatst.
    pi_80043774
    Jaaa stom!

De gewone postbode is al geweest, de pakketjespostbode nog niet
    pi_80044304
    De werkzaamheden zullen naar verwachting tot 16:00 uur duren.

pi_80044320
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 15:05 schreef P.F het volgende:
    De werkzaamheden zullen naar verwachting tot 16:00 uur duren.

Ja ik zie het ook net WTF!
      woensdag 7 april 2010 @ 15:08:06 #124
    123170 alors
    zlata1234
    pi_80044406
    zal je altijd zien he
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_80045732
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 14:02 schreef morgane het volgende:

[..]

Die 10% korting heeft er als het goed is niks mee te maken. Die cadeaubonnen willen nog al eens op zich laten wachten, maar als het goed is krijg je een tegoedbon t.w.v. bijv. 5 euro, dus geen kortingsbon.
    Oké dankje
    pi_80045753
    Als ik m'n pakketje vandaag krijg ben ik zo happy!
      woensdag 7 april 2010 @ 15:57:14 #127
    189229 Eva4Evah
    Niet teveel zuipen
    pi_80046192
    Misschien handig voor sommigen om te weten: ik heb vandaag deze

gepast in de winkel en hij viel bij mij supergroot uit. Normaal heb ik M of L, maar nu zat de M als een zak om me heen. Had zeker wel in S gepast, misschien wel XS.
    pi_80046448
    Ik heb het Ik was al helemaal vergeten wat ik had besteld haha!
    Mag ik alles passen en als ik het niet leuk vind doe ik het terug in de zak?
    pi_80046699
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 14:17 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Je hebt wel aangevinkt dat je de catalogus wilt ontvangen?
    Yeah, en allerlei andere spam.
    pi_80046997
    huh ik heb een rokje besteld maar dat weet ik niet meer
    pi_80047313
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 16:14 schreef P.F het volgende:
    huh ik heb een rokje besteld maar dat weet ik niet meer
    Moet je even kijken of die erbij staat bij je orderbevestiging !

Bij mij op T&T :

01.04.2010:
    Envoi préavisé
    pi_80047504
    T&T doet het weer. Voorgemeld!

Had nog een bestelling staan, even wat dingetjes opnieuw besteld met de korting, komen ze opeens half april i.p.v eind mei.
    pi_80047513
    Oh deze is lelijk

pi_80047617
    Pffft, zending is voorgemeld bij mij.
    pi_80047805
    deze rok in het zwart, niet mijn ding
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 7 april 2010 @ 16:34:09 #136
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_80047828
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 16:22 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Moet je even kijken of die erbij staat bij je orderbevestiging !

Bij mij op T&T :

01.04.2010:
    Envoi préavisé
    Hij is vast voorgemeld, .
    pi_80047907
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 16:34 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hij is vast voorgemeld, .
    Ja maar al sinds fucking 1 april. Je zou bijna denken dat het gewoon een wrede grap is.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 7 april 2010 @ 16:37:09 #138
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_80047933
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 16:36 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja maar al sinds fucking 1 april. Je zou bijna denken dat het gewoon een wrede grap is.
    Vet dom dan, .
    Maar je kan er weinig aan doen, i guess.
    pi_80048104

deze is heel lief, met glittertjes! weet alleen niet of ik hem strak wil of iets groter als semi jurkje, heb beide maten

pi_80048161
    En dit jurkje is GROOT, maat 36, ik lijk wel een midget
    pi_80048481

deze is wel prima
    maar wel een beetje tietloos, maar ja voor 5 euro..

pi_80048674
    en heb deze middelste besteld, wel leuk, maar 25 euro leuk?

Nu heb ik geen zin meer om te passen
      woensdag 7 april 2010 @ 16:56:36 #143
    189229 Eva4Evah
    Niet teveel zuipen
    pi_80048819
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 16:50 schreef P.F het volgende:
    [ afbeelding ]
    deze is wel prima

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
    Hey, die staat je goed!
      woensdag 7 april 2010 @ 17:56:44 #144
    189229 Eva4Evah
    Niet teveel zuipen
    pi_80051261
    Net het volgende besteld:

En nog een legging.

In totaal 37 euro nog wat, maar heb er 10 euro afgebietst met kortingscodes
    Wordt half april geleverd, ben benieuwd Lekker neutrale kleuren voor rokjes zodat ik daarboven een kleurig shirtje aan kan doen
    pi_80052522
    Welke kortingscodes dan? Alle kortingscodes die ik wil gebruiken zijn ontoepasbaar.
      woensdag 7 april 2010 @ 19:16:20 #146
    123170 alors
    zlata1234
    pi_80054252
    Heb je niet nog die -10 euro korting staan in een bestelling? Dan pakt ie em niet. Er is vandaag een nieuwe 10% code: 8762
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_80054342
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 16:50 schreef P.F het volgende:
    [ afbeelding ]
    deze is wel prima

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
    . Ik dacht dat die er alleen in het grijs was.
    pi_80054356
    Nu wil ik hem, maar ik heb al zoveel zwarte jurkjes .
      woensdag 7 april 2010 @ 19:23:37 #149
    123170 alors
    zlata1234
    pi_80054527
    Ik wil em in het zwart, die bestel ik eerst maar, dan grijs en misschien streepjes. Maar mijn bestelling wordt niet in behandeling genomen dus dan kan het niet
    know'm sayin?
    word? word.
      woensdag 7 april 2010 @ 19:24:01 #150
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80054548
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 17:56 schreef Eva4Evah het volgende:
    Net het volgende besteld:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En nog een legging.

In totaal 37 euro nog wat, maar heb er 10 euro afgebietst met kortingscodes
    Wordt half april geleverd, ben benieuwd Lekker neutrale kleuren voor rokjes zodat ik daarboven een kleurig shirtje aan kan doen
    Ohja, dat rokje! Hij is leuk, die ga ik ook bestellen!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_80055046
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 19:18 schreef Tegan het volgende:

[..]

. Ik dacht dat die er alleen in het grijs was.
    hij is er ook nog in een kleur paars

pi_80055101

deze is ook leuk
      woensdag 7 april 2010 @ 19:43:55 #153
    123170 alors
    zlata1234
    pi_80055417
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 19:36 schreef P.F het volgende:
    [ afbeelding ]
    deze is ook leuk
    zeker
    know'm sayin?
    word? word.
      woensdag 7 april 2010 @ 20:22:39 #154
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_80057325
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 14:15 schreef Quirine het volgende:

Ik kreeg het nooit, heb tig keer gemaild naar de H&M en elke keer zeiden ze dat het was aangepast. De laatste tijd werkt het ineens! Krijg e-mails, folders en zelfs de bestelmogelijkheid van de preview catalogus.

Oftewel: H&M constant spammen totdat je iets ontvangt!
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      woensdag 7 april 2010 @ 20:52:38 #155
    189229 Eva4Evah
    Niet teveel zuipen
    pi_80058851
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 18:30 schreef Tamashii het volgende:
    Welke kortingscodes dan? Alle kortingscodes die ik wil gebruiken zijn ontoepasbaar.
    1304 en 8598!
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 19:16 schreef alors het volgende:
    Heb je niet nog die -10 euro korting staan in een bestelling? Dan pakt ie em niet. Er is vandaag een nieuwe 10% code: 8762
    Wat bedoel je? Er staat gewoon bij 2x korting van 5 euro. Die 10% code heb ik ook binnengekregen, maar die andere codes leverden meer op.
    pi_80059354
    Ik hou denk ik maar 2 dingen en ik wil misschien iets nieuws. Kan ik alles terug sturen en die 2 die ik wil houden opnieuw bestellen?
    pi_80064994
    07.04.2010:
    Zending gesorteerd in sorteercentrum
    pi_80065325
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 15:57 schreef Eva4Evah het volgende:
    Misschien handig voor sommigen om te weten: ik heb vandaag deze
    [ afbeelding ]

gepast in de winkel en hij viel bij mij supergroot uit. Normaal heb ik M of L, maar nu zat de M als een zak om me heen. Had zeker wel in S gepast, misschien wel XS.
    Ik heb bij H&M altijd XS in topjes/jurkjes en bij deze dus ook. Hij zat inderdaad ruimer dan normaal, echter doe ik er toch een riem om dragen dus dan is het niet zo erg
    pi_80066934
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 20:52 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

1304 en 8598!
    Die werken hier helemaal niet.
      donderdag 8 april 2010 @ 08:23:50 #160
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_80071836
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 20:52 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

1304 en 8598!
    [..]

Wat bedoel je? Er staat gewoon bij 2x korting van 5 euro. Die 10% code heb ik ook binnengekregen, maar die andere codes leverden meer op.
    Niet zeuren als je bestelling gecancelled wordt he ?
    pi_80071975
    Hee... waarom krijg ik geen T&T code meer?
    pi_80072131
    Ik kom er net achter dat mijn bestelling eindelijk in behandeling is, maar dat ik een broek in 2 maten heb besteld, maar in twee verschillende kleuren.....dom dom.
      donderdag 8 april 2010 @ 08:55:06 #163
    189229 Eva4Evah
    Niet teveel zuipen
    pi_80072366
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 08:23 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Niet zeuren als je bestelling gecancelled wordt he ?

Bestelling is in behandeling, dus ik ga ervanuit dat t goed gaat
    pi_80073433
    Een error in de online shop
    And you know I might
      donderdag 8 april 2010 @ 10:04:15 #165
    67888 Spunks
    zo niet, dan toch
    pi_80073866
    Vandaar dat het ook vandaag niet lukt
    pi_80074313
    Hij doet het nu gewoon
      donderdag 8 april 2010 @ 10:52:56 #167
    67888 Spunks
    zo niet, dan toch
    pi_80075101
    Hoera Voor 441,89 euro besteld
    pi_80075460
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 10:52 schreef Spunks het volgende:
    Hoera Voor 441,89 euro besteld
    woooooow
    Wij willen fotooooo's!
    pi_80076814
    De sale is weer helemaal vol

M'n vriendje zo schattig: het lijkt tegenwoordig of meisjes steeds shirtjes met iets op hun schouders hebben, echt iedereen heeft dat

ik: ja dat is mode !
    pi_80077028
    Deze vind ik zo zo:

pi_80077045
    Ik dacht namelijk dat hij heeeel lang zou zijn maar dat is dus niet zo !
    pi_80077130
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 16:42 schreef P.F het volgende:
    En dit jurkje is GROOT, maat 36, ik lijk wel een midget
    [ afbeelding ]
    Dit is deze, ik snap achteraf niet waarom ik hem heb besteld !
    pi_80077513
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 11:45 schreef P.F het volgende:

[..]

Dit is deze, ik snap achteraf niet waarom ik hem heb besteld !
    [ afbeelding ]
    !

Chauffeur is onderweg bij mij, maar ik weet niet of het al afgeleverd is want alle post komt bij m'n buren !
      donderdag 8 april 2010 @ 12:18:21 #174
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_80078416
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 08:32 schreef Quirine het volgende:
    Hee... waarom krijg ik geen T&T code meer?
    Dat had ik vorige week ook.
    Toen stond er dat mn bestelling verzonden was, maar geen T&T code.
    Niet erg prettig als je niet thuis bent. Dan weet je nog niks (goed, is het met TNT post sowieso maar te hopen dat alles netjes aankomt tegenwoordig)
    pi_80079231
    ok, ik wil van de 17 dingen die ik had besteld er 4 houden. ik heb alles terug gedaan in de plastic zakjes, moet ik die extra goed dichtplakken?
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 april 2010 @ 12:57:23 #176
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_80079676
    Nah, gewoon even dat het vastzit (plakband ofzo). Maar ik denk niet dat er zomaar iets uitrolt, hoor.
    pi_80079686
    Nee, doe ik nooit.
    pi_80080477
    En kan ik de doos weer dicht maken met die ty wraps? of moet ik extra plakband gebruiken?
    en wat moet ik precies op de doos plakken en wat er in?

/noob
    pi_80080600
    Gewoon die dingetjes erom is voldoende
    Op de doos OVER je oude adresgegevens de nieuwe sticker plakken !
    In de doos stop je het stukje waar op staat wat je wegdoet en waarom
    pi_80081462
    Zo het binnen! Schoenen zijn mooi de pumps dan, en het 5 euro bloemenjurkje hou ik ook.

Alleen die suede enkellaarsjes staan mij niet echt, al zijn ze wel heel mooi en met de perfecte hakhoogte !
    Heeft iemand er hier misschien interesse in? Aangezien veel mensen ze mooi vonden! Anders stuur ik ze gewoon terug.

Het is maat 38.
    pi_80081671
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 12:18 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Dat had ik vorige week ook.
    Toen stond er dat mn bestelling verzonden was, maar geen T&T code.
    Niet erg prettig als je niet thuis bent. Dan weet je nog niks (goed, is het met TNT post sowieso maar te hopen dat alles netjes aankomt tegenwoordig)
    Dan past het in een envelop en die gaat met de normale post mee.
    pi_80081802
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
    Zo het binnen! Schoenen zijn mooi de pumps dan, en het 5 euro bloemenjurkje hou ik ook.

Alleen die suede enkellaarsjes staan mij niet echt, al zijn ze wel heel mooi en met de perfecte hakhoogte !
    Heeft iemand er hier misschien interesse in? Aangezien veel mensen ze mooi vonden! Anders stuur ik ze gewoon terug.

Het is maat 38.
    Vallen ze een beetje groot? Ik heb maat 38,5
    pi_80082089
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 13:53 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Vallen ze een beetje groot? Ik heb maat 38,5
    Ik vind ze niet echt groot vallen om eerlijk te zijn, ik zit normaal tussen 37 en 38 in en maat 38 zit bij mij als gegoten.. Ze lopen wel heerlijk
    And you know I might
    pi_80082151
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 14:01 schreef rena het volgende:

[..]

Ik vind ze niet echt groot vallen om eerlijk te zijn, ik zit normaal tussen 37 en 38 in en maat 38 zit bij mij als gegoten.. Ze lopen wel heerlijk
    Ooooh wat ontzettend jammer, vond ze zo leuk
    pi_80082193
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 14:01 schreef rena het volgende:

[..]

Ik heb gewoon 38 maar bij mij zitten ze ook goed 38,5 gaat niet lukken vrees ik.
    pi_80082234
    Ik denk dat je ze echt even moet passen om het zeker te weten! Ze zijn ook geweldig
    And you know I might
    pi_80082483
    Had ik al gezegd dat deze extreem fluo roze is, die bh ?
    pi_80083725
    Ik heb tusseninkleren van mn mama gehad dus nou heb ik mn bestelling gereduceert tot 1 broek (die ik al had, maar nu een maat kleiner), 1 blouse (want maar 6 euro en paars), een oogpotlood en een nepbontjasje. Ik heb alleen geen idee hoe warm dat jasje is, kan dat voor de lente of is het stiekum echt een winterding?
    pi_80083830
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 14:42 schreef Dipkip het volgende:
    Ik heb tusseninkleren van mn mama gehad dus nou heb ik mn bestelling gereduceert tot 1 broek (die ik al had, maar nu een maat kleiner), 1 blouse (want maar 6 euro en paars), een oogpotlood en een nepbontjasje. Ik heb alleen geen idee hoe warm dat jasje is, kan dat voor de lente of is het stiekum echt een winterding?
    Ik heb ook een nepbontjas besteld. ben erg benieuwd.
    pi_80084003
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 14:45 schreef Tamashii het volgende:
    Ook deze?

pi_80084471
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 14:48 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ook deze?

[ afbeelding ]
    Jaa, maar dan in het bruin?
      donderdag 8 april 2010 @ 15:06:17 #192
    123170 alors
    zlata1234
    pi_80084662
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 14:45 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja ik wilde die ook, maar ik vind het nu te laat hoor, het is fokking april. Ik kijk tegen het najaar wel weer of ze er nog zijn. Echt veel te laat afgeprijsd zoals heel veel winterjassen, die raken ze nu echt niet meer kwijt
    know'm sayin?
    word? word.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 april 2010 @ 15:23:15 #193
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_80085346
    Al vind ik het niet écht een warm ding. Ze zijn vrij kort en ze sluiten alleen met haakjes voor.
    Maar mss wel weer te warm voor april, .
    pi_80089766
    Ok, ik gooi dus die hele brief er in nadat ik de sticker op de buitenkant heb geplakt? Of niet?
    En hoe weet ik dan wat ik nog moet betalen? Moet ik dan 1 euro op het postkantoor betalen?
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 april 2010 @ 17:15:39 #195
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_80090024
    Als het goed is staat dat ook gewoon op die grote brief, toch? Hoe je moet berekenen wat je nog moet betalen.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 april 2010 @ 17:16:00 #196
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_80090041
    Oh, en ja, die grote brief doe je in die zak & die sticker doe je op de buitenkant, .
    pi_80090052
    ja i know maar ik ben bang dat ik het fout doe
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 april 2010 @ 17:19:23 #198
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_80090177
    De bedragen van wat je houdt bij elkaar optellen + 5,90 (euro hoeft niet bij postkantoor).
    pi_80090321
    dus ik ga naar het postkantoor en zeg: hierrrrrr
    en dan ga ik weg ?
    pi_80090680
    Ja het is een antwoordnummer Je moet trouwens wel een verzendbewijsje krijgen, anders claimt H&M straks dat ze je pakketje niet hebben ontvangen en kun je niet bewijzen dat je hem wel degelijk verstuurd hebt.
    pi_80092444
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 15:23 schreef ChipsZak. het volgende:
    Al vind ik het niet écht een warm ding. Ze zijn vrij kort en ze sluiten alleen met haakjes voor.
    Maar mss wel weer te warm voor april, .
    Ik vond m wel leuk voor 's avonds zeg maar. Voor overdag heb ik als het warmer is toch eerder een vestje aan. Maar als je bijv. uit eten of naar de film gaat dan vond ik m wel leuk. Moet alleen even kijken of het niet TE is op een jurkje bijv.
    pi_80092563

Groene en zwarte zijn dus nieuw !
    pi_80092730
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 18:26 schreef Breathtaking het volgende:
    [ afbeelding ]

Dat je daarop kan lopen.
      donderdag 8 april 2010 @ 20:21:41 #204
    189229 Eva4Evah
    Niet teveel zuipen
    pi_80097127
    Heh, er staat nu bij mijn bestelling 'envoi preavisé'... betekent dat dat ie is geannuleerd?
    pi_80097166
    Dat is Frans voor pakket voorgemeld denk ik.
      donderdag 8 april 2010 @ 20:25:22 #206
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_80097302
    Klopt
    pi_80097343
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 18:26 schreef Breathtaking het volgende:
    [ afbeelding ]

omg oililytas
    Tap tap tap
    pi_80097388
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 20:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

omg oililytas
    Ja dat is m'n weekendtas alweer een jaar of vijf oud geloof ik inmiddels maar krijg er af en toe nog steeds complimentjes over en ben er nog erg blij mee.
    pi_80097434
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 20:26 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja dat is m'n weekendtas alweer een jaar of vijf oud geloof ik inmiddels maar krijg er af en toe nog steeds complimentjes over en ben er nog erg blij mee.
    ik struin steeds marktplaats af naar tassen met dat ene printje .
    Tap tap tap
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 april 2010 @ 20:36:01 #210
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_80097846
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 18:30 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dat je daarop kan lopen.
    Gewoon doen, .
    pi_80099374
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik struin steeds marktplaats af naar tassen met dat ene printje .
    Whehe, het is de leukste Oilily variant he ik weet nog dat ze op Marktplaats altijd erg duur werden verkocht.
    pi_80101281
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 13:50 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dan past het in een envelop en die gaat met de normale post mee.
    Dat is wel raar, want het zijn twee grote dingen samen. ;x

Nouja, als t in de brievenbus dan ook past, dan vind ik t prima. Beter heb ik t dan ook morgen.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 9 april 2010 @ 15:07:07 #213
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_80124758
    Volgens mij is de chaffeur al een uur onderweg, hier.
    pi_80128631
    Ojh en ik heb t niet.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 9 april 2010 @ 16:43:37 #215
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_80128644
    Ik ook nog steeds niet.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 9 april 2010 @ 16:46:33 #216
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_80128732
    Nou, als je het over de duivel hebt, .
    Ik heb het dus.
    pi_80129143
    De post was hier al geweest. ;x
    pi_80129904
    Hey, hier ook een H&M fan. Hoop dat het goed is als ik mee lees/praat?
    Helaas heb ik niet vaak de gelegenheid in de winkels te komen en via internet vind ik lastig, Ik bestel vaak wat maar heeeeel vaak past het niet of valt het tegen ofzo.
    Vroeger had ik standaard maat 36 of S, maar na aankomen en weer bezig met afvallen heb ik steeds geen idee van m'n maat.
    Ik heb nu dus wat dingen liggen die terug gestuurd moeten worden (Dat blauwe garden top/jurk met die ruches aan de zijkant valt helaas echt groot en ik vind de kleur blauw niet mooi! en schoenen vallen te klein )
    Maar ik snap even iets niet. Ik heb deze spullen in 2 delen besteld en uit beide bestellingen moet er iets terug. moet ik dat dan in 2 aparte pakketjes terugsturen of mag dat ook samen in 1 pakket terug> Ik denk het niet want dan moeten er 2 verschillende stickers op enzo..?
    Sorry beetje vaag verhaal maar hoop dat iemand me het antwoord kan geven.
    "I'm not there yet, but I'm closer than I was yesterday"
    pi_80130092
    Meerdere mensen hebben dat hier gedaan, gewoon beide brieven erbij, en misschien beetje apart verpakken per bestelling .
    pi_80131037
    Oke, ik denk dat ik het voor de zekerheid toch maar apart doe. Ben zo bang dat het fout gaat enzo. Dan maar een euro extra
    pi_80152160
    Mijn jas is gisteren gejat . Hangen er nog winterjassen in de winkel? Want dan ga ik vanmiddag ff kijken .
      zaterdag 10 april 2010 @ 10:43:42 #222
    189229 Eva4Evah
    Niet teveel zuipen
    pi_80153677
    Geen idee of er nog winterjassen zijn...

Yay, heb net het jurkje besteld waar ik al een tijdje op zat te azen, maar hij was er steeds niet in mijn maat.

En nog maar een basic wit shirtje erbij, omdat de minimale bestelwaarde 19 euro moest zijn
    Heb zin in de zomerrrrr
    pi_80154336
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 08:49 schreef Tegan het volgende:
    Mijn jas is gisteren gejat . Hangen er nog winterjassen in de winkel? Want dan ga ik vanmiddag ff kijken .
    Twee/drie weken geleden ongeveer hingen ze nog in de H&M op Beurs (Rotterdam) in de uitverkoop andere H&M's weet ik niet. Maar er was toen niet heel veel meer over meen ik.
      Moderator zaterdag 10 april 2010 @ 19:44:37 #224
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_80167261
    Ik heb een 10% kortingsbon ontvangen en had van de week een leuke blouse (tuniekachtig) gezien, maar nu kan ik hem niet meer vinden Het was er eentje met driekwartmouwen en leuke frisse kleuren.
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
      zaterdag 10 april 2010 @ 19:56:36 #225
    123170 alors
    zlata1234
    pi_80167608
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 19:44 schreef Karina het volgende:
    Ik heb een 10% kortingsbon ontvangen en had van de week een leuke blouse (tuniekachtig) gezien, maar nu kan ik hem niet meer vinden Het was er eentje met driekwartmouwen en leuke frisse kleuren.

?
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_80167626
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 19:56 schreef alors het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

?
    oeh
    Tap tap tap
      Moderator zaterdag 10 april 2010 @ 22:21:18 #227
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_80171658
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 19:56 schreef alors het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

?
    Die is ook leuk! Maar de kleuren waar iets "harder", met iets meer cyclaam en iets donkerder geel volgens mij.
    niet zo tof doen
    pi_80179845
    De site werkt steeds niet bij mij...
      zondag 11 april 2010 @ 10:59:04 #229
    189229 Eva4Evah
    Niet teveel zuipen
    pi_80179868
    De site doet het bij mij ook niet...

Maar dat is wel een leuk bloesje zeg
    pi_80181643
    Hij doet het weer!

Bloemenrokje besteld, maar komt helaas pas eind mei...
    Kan m op marktplaats ook niet vinden. Jammer, wil m zo graag eerder hebben!
    [img]http://http://files.hm.com/media/products/825/ML825_0402_003R_75186.jpg[/img]

Verder die riem in het beige en dat hemdje ook besteld!

Hoop dat het nu eens goed is, steeds als ik iets bestel kan ik de hele bestelling weer terug sturen omdat het niet past of niet leuk staat ofzo..

Als dat rokje pas eind mei komt en ik vind m eerder in de winkel, kan ik m dan nog afbestellen? Weet iemand dat?
    pi_80184094
    In behandeling!

Moderator zondag 11 april 2010 @ 15:13:45 #232
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_80186798
    Alles wat ik wil is er (nu) niet in mijn maat Van de week nog maar even kijken.
    niet zo tof doen
      zondag 11 april 2010 @ 15:30:23 #233
    143586 sproetjes
    ignorance is bliss
    pi_80187425
    ja hoor ik wil ook weer eens iets bestellen (Steeds zweer ik het niet meer te doen omdat er bij mij altijd wel íets fout gaat, maarja veel is in de winkels uitverkocht of word hier slecht geleverd)

de simpele rokjes van 4.95, eindelijk in de winkel 1 in mijn maat kunnen scoren (Grijs) zit helemaal super, dus denk nou, aangezien ze toch zo slecht geleverd worden bestel ze maar online daar zijn ze niet uitverkocht

levering: eind mei
    oke de witte komt half april, samen met het jurkje wat nu 4.95 is.. maar volgens mij moet ik alles perse in 1 pakket laten komen,want ze zullen 2 dingen wel niet opsturen..
    ik krijg namelijk alleen de optie "in een pakket"
    pi_80188415
    probeer je het morgenvroeg..

mijn bestelling was eerst ook eind mei leverbaar, dat was op een avond.
    de volgende ochtend vroeg opgestaan en alles was op voorraad, scheelt echt:)
      zondag 11 april 2010 @ 15:55:06 #235
    143586 sproetjes
    ignorance is bliss
    pi_80188481
    het staat nu al in bestelling...
    maar kan morgen eens een poging wagen
      zondag 11 april 2010 @ 16:36:06 #236
    159909 -Peach
    Prunus persica
    pi_80190345
    Jippiee eindelijk de zwarte MC-jack te pakken Hopelijk zit ie ook mooi
    Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
      zondag 11 april 2010 @ 19:01:18 #237
    240052 NouMooiNiet
    what's in a name...
    pi_80195681
    Ik zag in Eindhoven een heel mooi (nep?) leren jasje (taupe kleur) met gespjes, kort model. Rechte rits.
    Hadden ze alleen nog in hele grote maten.
    Weet iemand of die nog binnen gaan komen of waar ze er nog veel hebben?!?!
    Ik kan ze op de site ook niet vinden..
    Of iemand die ervan afwil?? mt 36..
    "Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
    pi_80196539
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 12:20 schreef Lotteu het volgende:
    Als dat rokje pas eind mei komt en ik vind m eerder in de winkel, kan ik m dan nog afbestellen? Weet iemand dat?
    Jep, zolang de bestelling nog niet in behandeling genomen is, kun je annuleren. Je moet dan bij nog niet geleverde artikelen, het aantal op "0" zetten, en dan opslaan. Zo wordt je bestelling geannuleerd.

Ik had zelf een tijdje terug ook een bloemenrokje besteld, gisteren eindelijk gekomen. Ik helemaal blij ... zat er een zwart topje in het zakje ... terwijl er een grote sticker op zit met "rok bloemen". Nu wil ik hem opnieuw bestellen, issie steeds uitverkocht. Stelletje prutsers

Kom maar weer met die kadobon dan.

[ Bericht 11% gewijzigd door Envoi op 11-04-2010 19:25:57 (taalvaut) ]
      zondag 11 april 2010 @ 19:32:42 #239
    123170 alors
    zlata1234
    pi_80196877
    Hehe eindelijk een normale Fashion Against Aids collectie en niet van die goedkope divided shirts met 'use a condom of een lelijke tekening erop.

http://www.nitrolicious.c(...)ids-2010-collection/

know'm sayin?
    word? word.
    pi_80199608
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 19:32 schreef alors het volgende:
    Hehe eindelijk een normale Fashion Against Aids collectie en niet van die goedkope divided shirts met 'use a condom of een lelijke tekening erop.

http://www.nitrolicious.c(...)ids-2010-collection/

Oh wauw, die may/june preview is ook nice trouwens!
    Dat strapless jurkje met die strik
    http://www.nitrolicious.c(...)010-product-preview/
    pi_80200135
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 20:28 schreef Weggeslet het volgende:

[..]

Oh wauw, die may/june preview is ook nice trouwens!
    Dat strapless jurkje met die strik
    http://www.nitrolicious.c(...)010-product-preview/
    Dat strapless jurkje met die strik, heb ik in het zwart, afgelopen kerst collectie van de h&m
    Ik vind niet alles leuk, maar dat gestreepte shrtje met die dingen op de schouders vind ik echt mooi!
    pi_80200207
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 16:36 schreef -Peach het volgende:
    Jippiee eindelijk de zwarte MC-jack te pakken Hopelijk zit ie ook mooi
    zwart?
      zondag 11 april 2010 @ 21:01:06 #243
    189229 Eva4Evah
    Niet teveel zuipen
    pi_80201541
    Oeh, er zitten idd erg leuke dingen bij die may/june collectie
    pi_80202705

Ik wil deze zo graag hebben, maar de site werkt niet mee en ik moet een 36 hebben.
    Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
    pi_80204782
    Trouwens, ik zie jullie Track & Trace gebruiken, maar ik ken die barcode niet vinden. Hellup.
    pi_80206493
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 21:52 schreef wolvendagen het volgende:
    Trouwens, ik zie jullie Track & Trace gebruiken, maar ik ken die barcode niet vinden. Hellup.
    Je pakket moet al onderweg of in ieder geval vooraangemeld zijn, anders werkt het niet. Je gaat op de site naar mijn pagina, geleverde artikelen. Dan klik je op wat onder 'collonummer' staat. Dan gaat ie vanzelf naar de tnt pagina waar op staat waar het is. Als ie niks kan vinden is er nog geen code van bekend. Dit werkt alleen voor pakketten, niet voor spul wat door de brievenbus kan.
      zondag 11 april 2010 @ 22:24:11 #247
    123170 alors
    zlata1234
    pi_80206576
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 21:19 schreef wolvendagen het volgende:
    [ afbeelding ]

Ik wil deze zo graag hebben, maar de site werkt niet mee en ik moet een 36 hebben.
    Hij is er 's morgens wel weer, alleen de laatste tijd vullen ze maandags nauwelijks tot niet aan.
    Toffe trui, ik vind die brede rand bij de hals alleen een beetje jammer...
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_80206765
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 22:22 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Je pakket moet al onderweg of in ieder geval vooraangemeld zijn, anders werkt het niet. Je gaat op de site naar mijn pagina, geleverde artikelen. Dan klik je op wat onder 'collonummer' staat. Dan gaat ie vanzelf naar de tnt pagina waar op staat waar het is. Als ie niks kan vinden is er nog geen code van bekend. Dit werkt alleen voor pakketten, niet voor spul wat door de brievenbus kan.
    Ah oké, dankjewel!
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 22:24 schreef alors het volgende:

[..]

Hij is er 's morgens wel weer, alleen de laatste tijd vullen ze maandags nauwelijks tot niet aan.
    Toffe trui, ik vind die brede rand bij de hals alleen een beetje jammer...
    Ja, hij is van 't weekend ook aangevuld, maar ik kijk morgenochtend nog wel en dan bestel ik 'm. Maar hij komt dan past begin mei, zulks lang wachten altijd.
    pi_80207163
    Ik heb De Trui.

EN HIJ IS ZOOO MOOOIII.
    pi_80208179
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 22:34 schreef Quirine het volgende:
    Ik heb De Trui.

[ afbeelding ]

EN HIJ IS ZOOO MOOOIII.
    Die heb ik nu toevallig aan haha.
    pi_80208234
    Ik ook. :d
    pi_80208409
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 22:52 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Offtopic, maar; jouw ondertitel is True Blood?
    And you know I might
    pi_80212123
    Ik vind de trui tegenvallen eigenlijk :/
    pi_80215057
    Heeft iemand dit shirt zien hangen bij de h&m? Op haar blog staat namelijk dat het van de gardencollectie moet zijn maar daar heb ik hem nooit tussen zien hangen. Ze komt wel uit Zweden, maar daar zullen die collecties toch niet anders zijn?

pi_80215070
    Zo wat een borsten!
    pi_80215075
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 22:52 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Fotoo!
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 12 april 2010 @ 08:58:57 #257
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_80215088
    BT heeft die & ik heb ze ook zien hangen hier in de winkels (Groningen).
    Maar de Garden Collection is bijna al helemaal uitverkocht hier.

Daarover gesproken, weet iemand waar ze deze nog hebben (liefst mt 36)?

pi_80215264
    ik wil deze (maat S/36)

pi_80215404
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 08:56 schreef tliciouz het volgende:
    Heeft iemand dit shirt zien hangen bij de h&m? Op haar blog staat namelijk dat het van de gardencollectie moet zijn maar daar heb ik hem nooit tussen zien hangen. Ze komt wel uit Zweden, maar daar zullen die collecties toch niet anders zijn?

[ afbeelding ]
    Yeah, ik heb m in de H&M zien hangen.

En HOLY MOLY wat een lijf.
    pi_80215424
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:19 schreef Quirine het volgende:

[..]

Yeah, ik heb m in de H&M zien hangen.

En HOLY MOLY wat een lijf.
    Echt waar? Bij de afdeling divided of bij de garden collectie of? Ik wil hem zo graag!
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 12 april 2010 @ 09:21:49 #261
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_80215450
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:09 schreef P.F het volgende:
    ik wil deze (maat S/36)

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Onderste is op MP te vinden.
    [Dat jurkje dat ik wil ook, maar wel tien x zo duur, ]
      maandag 12 april 2010 @ 09:22:32 #262
    123170 alors
    zlata1234
    pi_80215464
    Die is niet van de Garden Collectie, maar van de gewone h&m collectie.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_80215507
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:22 schreef alors het volgende:
    Die is niet van de Garden Collectie, maar van de gewone h&m collectie.
    Ja op haar blog staat van de garden collectie ik vond het al zo vreemd want dan had het op de site moeten staan. Zo snel mogelijk maar eens even langs.
    pi_80216128
    Ze hebben ineens weer een nieuwe sale
    edit: valt tegen, maar een paar nieuwe dingen
    And you know I might
    pi_80216164
    Mijn bestelling (kan niet wachten, kan niet wachten!) :

Deze maar dan in het lichtroze (staat niet meer op de site) ;

En deze rok, maar helaas pas eind mei :

Hoop zo dat het eindelijk eens leuk is en past en ik niet weer alles hoef terug te sturen!!
    Baal wel van die rok, dat het zo lang duurt
    pi_80216242
    Dat witte/ lichtroze topje heb ik ook, zit echt superfijn! Levert TNT ook pakketjes af op maandag?
    pi_80216294
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:54 schreef Envoi het volgende:
    Dat witte/ lichtroze topje heb ik ook, zit echt superfijn! Levert TNT ook pakketjes af op maandag?
    Oh dat is mooi om te horen! Ben alleen bang dat ie te kort is voor mij, ben erg lang, met een lang bovenlichaam. Maar heb m vooral besteld voor in de taillerok te dragen dus dan maakt het niet uit
    pi_80216462
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:56 schreef Lotteu het volgende:

[..]

Oh dat is mooi om te horen! Ben alleen bang dat ie te kort is voor mij, ben erg lang, met een lang bovenlichaam. Maar heb m vooral besteld voor in de taillerok te dragen dus dan maakt het niet uit
    Nee maar hij is best lang vind ik. Floept iig niet steeds achter uit mn broek.
    pi_80216493
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:20 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Echt waar? Bij de afdeling divided of bij de garden collectie of? Ik wil hem zo graag!
    In mijn H&M hangt de 'normale' collectie en de garden collectie door elkaar. Dus daar.
    pi_80216586
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 10:02 schreef Quirine het volgende:

[..]

In mijn H&M hangt de 'normale' collectie en de garden collectie door elkaar. Dus daar.
    Dat is wel fijn idd!
      maandag 12 april 2010 @ 15:38:11 #271
    143586 sproetjes
    ignorance is bliss
    pi_80228685
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 08:58 schreef ChipsZak. het volgende:
    BT heeft die & ik heb ze ook zien hangen hier in de winkels (Groningen).
    Maar de Garden Collection is bijna al helemaal uitverkocht hier.

Daarover gesproken, weet iemand waar ze deze nog hebben (liefst mt 36)?

[ afbeelding ]

afgelopen vrijdag nog in Roermond zien hangen
    [/quote]
    pi_80228735
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 08:56 schreef tliciouz het volgende:

[ afbeelding ]
    Ja die heb ik, lag hier vlakbij de Garden collectie..
    pi_80228816
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 15:39 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja die heb ik, lag hier vlakbij de Garden collectie..
    Oh gelukkig dan weet ik in ieder geval dat hij er is Hoe duur is het?
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 12 april 2010 @ 15:51:26 #274
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_80229145
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 15:38 schreef sproetjes het volgende:

[..]

afgelopen vrijdag nog in Roermond zien hangen
    Roermond !
    Ik woon in Groningen.

Ik dacht altijd dat ie 29,95 was, maar ik zie op MP dat hij blijkbaar 19,95 was.
    Als iemand hem ziet voor 19,95 in maat 36 in een H&M mag hij/zij hem wel meenemen uiteraard vergoed ik dan ook de verzendkosten.

Stomme MP'ers verkopen hem alleen als je bereid bent 45,- of meer te betalen, !
      maandag 12 april 2010 @ 15:53:33 #275
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_80229235
    Leuk shirt is dat tliciouz!

Ik ben gesorteerd, hoop dat het er morgen is .
    pi_80229466
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 15:53 schreef Debsterr het volgende:
    Leuk shirt is dat tliciouz!

Ik ben gesorteerd, hoop dat het er morgen is .
    Ja dat vind ik dus ook! Pofmouwtjes en bloemen
      maandag 12 april 2010 @ 17:34:24 #277
    189229 Eva4Evah
    Niet teveel zuipen
    pi_80233096
    Mijn bestelling is ook gesorteerd
      maandag 12 april 2010 @ 17:35:59 #278
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_80233180
    Net bestelling binnen, alleen dit komt er nog aan:
      Moderator maandag 12 april 2010 @ 18:36:30 #280
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_80235045
    Toch maar 2 blousjes besteld, die ik ook nog wilde is er niet in mijn maat helaas. Deze zijn het geworden:

En nog een simpel wit singletje.

Niet alles is op voorraad, waarschijnlijk krijg ik het pas eind april/begin mei. Hopelijk gaat het passen, want ik heb meestal wat problemen met de maatvoering (al staat er een maattabel).
    niet zo tof doen
    pi_80235992
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 15:41 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Oh gelukkig dan weet ik in ieder geval dat hij er is Hoe duur is het?
    7,95 geloof ik.
    pi_80238910
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:02 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

7,95 geloof ik.
    Oh mooi! En valt hij wat langer of gewoon als een shirt?
    pi_80239025
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:08 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Oh mooi! En valt hij wat langer of gewoon als een shirt?
    Gewoon als een shirt, je zou zelfs kort kunnen zeggen. Je kunt in ieder geval niet fietsen met dat shirt en een lage broek.
    pi_80239045
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:11 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Gewoon als een shirt, je zou zelfs kort kunnen zeggen. Je kunt in ieder geval niet fietsen met dat shirt en een lage broek.
    Oh.
    pi_80239090
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:12 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Oh.
    Ja vind ik zelf ook een beetje matig, ik heb nu het bloemenjurkje aan als topje en dat is chiller ! Maar ik heb sowieso snel dat een shirtje een beetje boven m'n lovehandles kruipt hoor als het een normaal/redelijk kort model is.
    pi_80239263
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:13 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja vind ik zelf ook een beetje matig, ik heb nu het bloemenjurkje aan als topje en dat is chiller ! Maar ik heb sowieso snel dat een shirtje een beetje boven m'n lovehandles kruipt hoor als het een normaal/redelijk kort model is.
    Ja dat probleem heb ik dus ook Maar ik koop hem toch denk ik er is iets aan dat truitje waardoor ik hem helemaal leuk vind! Maar welke maat heb je? Misschien dat hij wat langer is als ik een grotere neem.
    pi_80239501
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:17 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja dat probleem heb ik dus ook Maar ik koop hem toch denk ik er is iets aan dat truitje waardoor ik hem helemaal leuk vind! Maar welke maat heb je? Misschien dat hij wat langer is als ik een grotere neem.
    Ik heb een XS, dus sowieso het kortst.. Maar je kunt er ook prima nog een langer wit hempje onder aan denk ik, zal niet misstaan.
    pi_80240159
    Vandaag besteld:

Dat zwarte vest heb ik al in het bruin. Echt een hee fijn vest. Ben erg benieuwd naar de jurkjes.
    pi_80240220
    Ik vind dat rechtse jurkje zo tof!
    Maar zoiets past niet bij mij...helaas
    pi_80241922
    gesorteeeerd
    pi_80242515
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
    Ik vind dat rechtse jurkje zo tof!
    Maar zoiets past niet bij mij...helaas
    Ja ik vind 'm ook gaaf maar een beetje ouwelijk over 10 jaar zou ik het dragen !
    pi_80255599
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 17:36 schreef Tamashii het volgende:
    Net bestelling binnen, alleen dit komt er nog aan:
    [ afbeelding ]
    Serieus, ik vind alles van je bestelling leuk. Het zou zo mijn bestelling kunnen zijn haha!

Mijn bestelling is gesorteerd, best snel want er stond bij de levering eind april
      dinsdag 13 april 2010 @ 10:42:41 #293
    123170 alors
    zlata1234
    pi_80255766
    Mijn pakje komt vandaag
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_80258866
    Ook eindelijk gesorteerd!!
      dinsdag 13 april 2010 @ 12:11:25 #295
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_80259039
    Mijn pakje zit nog in het sorteerporces: delivery 1 day delayed .
    pi_80259729
    chaufeur en route
    pi_80261248
    Ik heb mn pakketje binnen!

valt erg tegen, heel dikke grove ketting, wel jammer want vond de olifant zo cute!

jurkje van garden collectie gaat terug, valt gigantisch en kleur is niet wat het leek.

[ Bericht 16% gewijzigd door Floor-Sofie op 13-04-2010 13:40:19 ]
    pi_80261780
    quote:
    Op dinsdag 13 april 2010 10:37 schreef Lotteu het volgende:

[..]

Serieus, ik vind alles van je bestelling leuk. Het zou zo mijn bestelling kunnen zijn haha!

Mijn bestelling is gesorteerd, best snel want er stond bij de levering eind april
    Hehehe. Komt alleen pas begin mei ofzo.
    pi_80262130

Ik vind deze zo leuk Maar ik heb geen idee of die al in de winkel hangt? Ik heb vorige week gekeken in Utrecht, maar daar zag ik hem niet hangen (kan er ook overheen gekeken hebben)
    pi_80262396
    quote:
    Op dinsdag 13 april 2010 13:45 schreef Puala het volgende:
    [ afbeelding ]
    Ik vind deze zo leuk Maar ik heb geen idee of die al in de winkel hangt? Ik heb vorige week gekeken in Utrecht, maar daar zag ik hem niet hangen (kan er ook overheen gekeken hebben)
    Die staat ook niet op de site toch? of heb ik er overheen gekeken? ik vind m ook heel mooi!
    pi_80263521
    quote:
    Op dinsdag 13 april 2010 13:51 schreef Lotteu het volgende:

[..]

Die staat ook niet op de site toch? of heb ik er overheen gekeken? ik vind m ook heel mooi!
    Hij staat bij dames - tops - korte mouw - pagina 2
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')