No worriesquote:Op donderdag 1 april 2010 18:05 schreef rena het volgende:
[..]
O jaIk had niet op die manier gedacht
Sorry!
Ja nou die catalogus komt pas in mei ofzoquote:Op donderdag 1 april 2010 19:34 schreef Dipkip het volgende:
Ik wist even geen betere titel want ik kwam net binnenvallen, maar er komt een nieuwe catalogus aan dus ik dacht.... Hm
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 1 april 2010 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja nou die catalogus komt pas in mei ofzo
Wel leuk altijd, die zooi komt altijd pas in juli dus dan kun je lekker veel bestellen want betalen hoeft nog lang niet, en hoe dichterbij juli komt, hoe meer in er dan uitgooi
Whoepsquote:Op donderdag 1 april 2010 19:51 schreef alors het volgende:
Ja nou die catalogus komt pas in mei ofzo
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:10 schreef Dipkip het volgende:
Trouwens ik heb laatst dit jurkje gekocht:
[ afbeelding ]
Hartstikke leuk ding maar die strikdie heb ik er af geknipt. Stond echt vreemd.
Ik vind die zo leuk op het model, maar als ik hem dan zo bekijk ben ik bang dat het helemaal niet leuk staat. Heb jij misschien een aanfoto?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:10 schreef Dipkip het volgende:
Trouwens ik heb laatst dit jurkje gekocht:
[ afbeelding ]
Hartstikke leuk ding maar die strikdie heb ik er af geknipt. Stond echt vreemd.
Hij is goedkoop, 20 euro, dus ik dacht kan niet veel wezen maar hij valt echt heel mooi en door dat kleine streepje maakt ie ook wat slanker. Normaal draag ik niet van die strakke dingen (NOG NIET muahahaha).quote:Op donderdag 1 april 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Mooi jurkje!En die strik ja, dat snap ik
Nee nog niet, hij is een beetje luchtig nog voor het weer nuquote:Op donderdag 1 april 2010 20:13 schreef Tegan het volgende:
Ik vind die zo leuk op het model, maar als ik hem dan zo bekijk ben ik bang dat het helemaal niet leuk staat. Heb jij misschien een aanfoto?
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hij is goedkoop, 20 euro, dus ik dacht kan niet veel wezen maar hij valt echt heel mooi en door dat kleine streepje maakt ie ook wat slanker. Normaal draag ik niet van die strakke dingen (NOG NIET muahahaha).
Maar die strik blijft natuurlijk niet zitten zoals op dat plaatje dus je hebt of een lelijke knoop voorop of echt een strik middenop je onderbuikik heb m ook nog naar achter geprobeerd te knopen maar dan gaat de stof raar zitten aan de zijkanten. Maar die strik begint onder van die lusjes, dus je kan gewoon knippen zonder dat je het ziet. En geen rafelstof dus gewoon schaar er in klaar
Jaa die heb ik dus ook in het zwart en paars geloof ik ook, maar nou flubbert ie en dan is het minder leuk. Het moet wel aansluiten zeg maar anders is het een heel lomp ding.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
H&M had afgelopen herfst bloesjes met precies die korte mouwtjes en die kraag, in diverse kleuren, ik heb hem in zwart en wit gekocht en die valt ook zo mooi, de bovenkant van de jurk lijkt er ook enorm op
Leuk is dat als iets mooi valt, voor een mooie prijs
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:05 schreef Eva4Evah het volgende:
Props voor Dipkip, goed bezig met afvallen!
Heb ze net even gepast, en bij mij zitten ze precies goed. Hoewel ik niet weet of deze stof nog erg uitloopt. Ik mag hopen van niet..quote:Op donderdag 1 april 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
No worriesHet kan soms ook dat de maten enigzins gelijk blijven. Stel het schoentje valt énorm smal bij jou, dan kan het wel meevallen bij mij.
![]()
Als het nu al wijd bij jou valt dan weet ik wel iets
Maar als ik ze mooi genoeg vind gooi ik er gewoon een zooltje inBen benieuwd of ze hier nog in de winkel komen...
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:44 schreef rena het volgende:
[..]
Heb ze net even gepast, en bij mij zitten ze precies goed. Hoewel ik niet weet of deze stof nog erg uitloopt. Ik mag hopen van niet..
Was je niet thuis? Kan zijn dat TNT het nog moet aanpassen omdat de bezorger nog niet terug is, dat het dus morgen komt.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:20 schreef Pizzalover het volgende:
Naast Pizzalover ben ik ook H&Mlover, dus bestel ik nog wel eens wat. Nooit ging er wat verkeerd, tot nu toe.. Er staat bij geleverde bestellingen dat mijn pakket op 31.03 afgeleverd zou zijn.. Ik heb dus niks ontvangen en ook geen briefje van TNT dat ze zijn geweest (maar dit is niet zo raar, dat gebeurt wel vaker helaas
). Ben ook al bij de buren geweest, maar ook die hebben niks ontvangen.. Heeft een van jullie dit ook wel eens gehad en wat heb je toen gedaan? Ik heb al een mail gestuurd naar H&M hierover, dus dat is even afwachten... Thanks!!
Nee ik was niet thuis nee.. Maar ze hebben tot nu toe altijd het pakket dan bij de buren afgeleverd. Ik weet verder ook niet hoe het in z'n werk gaat bij TNT..Maar je zou denken dat ze het dan vandaag weer geprobeerd zouden kunnen hebben (goede zinquote:Op donderdag 1 april 2010 22:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Was je niet thuis? Kan zijn dat TNT het nog moet aanpassen omdat de bezorger nog niet terug is, dat het dus morgen komt.
dan waarschijnlijk vandaag.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:27 schreef heaven7 het volgende:
Oeh gister en vandaag staat er: Zending gesorteerd in sorteercentrum
Hoe groot is de kans dan dat het vandaag nog komt of moet ik tot na pasen wachten?
Bovenste is leukquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:25 schreef heaven7 het volgende:
Jullie advies! Jurk= ¤9,95, knoopding ook (zo op deze foto lijkt ie dan wel weer leuk)
[ link | afbeelding ]
En deze jurk is ¤7,95:
[ link | afbeelding ]
Zwarte riem en longsleeve had ik al..
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:25 schreef heaven7 het volgende:
Jullie advies! Jurk= ¤9,95, knoopding ook (zo op deze foto lijkt ie dan wel weer leuk)
[ link | afbeelding ]
En deze jurk is ¤7,95:
[ link | afbeelding ]
Zwarte riem en longsleeve had ik al..
Wat een onzinfobiequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef heaven7 het volgende:
Hij kan ook zonder maar het is wat koud nu nog
[ link | afbeelding ]
Alleen heb ik een 'ik-heb-zulke-ontzettend-dikke-vatsige-bovenarmen-dat-ik-ze-liever-bedek-fobie'
Nee joh! Ik zat net te kijken wat een mooi figuur je hebt, niemand let op jouw armen hoor. Bovendien lijken ze zo altijd wat breder vind ik, zoals je op die foto staat. Zoals 'wij' je zien heb je geen dikke bovenarmen. Gewoon mooi!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef heaven7 het volgende:
Alleen heb ik een 'ik-heb-zulke-ontzettend-dikke-vatsige-bovenarmen-dat-ik-ze-liever-bedek-fobie'
's Morgens niet hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Wel jammer dat het 4,95 jurkje nu uitverkocht is,.
Oh phew,quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
's Morgens niet hoorik heb er eentje kunnen bemachtigen
! Had ook wel voor jou willen bestellen, maarja je mag er maar één per klant.
Toen ik gisteren om 6 uur keek waren alle maten er nog, dus er is hoop! En ik heb ook geen geld en twv 70 euro besteldquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh phew,.
Want ik heb ook een keer 's ochtends gekeken en toen was 'ie weg,!
En ik snap je wel hoor,.
Misschien moet ik toch voor 20,- bij bestellen maar ik heb al nauwelijks geld meermaar dan stuur ik de rest wel terug,
.
Stomme mama die niet iets wil bestellen.
Gelukkig slaap ik nooit lang uit,quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toen ik gisteren om 6 uur keek waren alle maten er nog, dus er is hoop! En ik heb ook geen geld en twv 70 euro besteldmaar goed, dan moet m'n spaarrekening er maar even aan te pas komen, dat stort ik later terug
!
Als ik wel geld heb kan ik nooit iets leuks vinden, dus kun je beter of je nou geld hebt of niet het gewoon kopen als je iets echt heel leuk vindt en dan later weer goedmaken met je spaarpot!
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gelukkig slaap ik nooit lang uit,.
& ik heb mama overgehaald iets te bestellen,ahah.
+ ik moet sparen voor de vakantie, dat is het probleem,! Tenzij ik straks in het buitenland op straat wil slapen [de vliegreis kan ik al wel betalen,
].
Kroatië,quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar ga je heen?/offtopic
En ik slaap wel lang uit altijd, 6 uur op is echt een helmaar ik werd ineens uit mezelf wakker, het was me blijkbaar gewoon gegund
!
XS, hoe strakker hoe beterquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kroatië,.
& heb je maat S genomen? of XS? Ik denk dat ik voor een S ga.
Hmhm,quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
XS, hoe strakker hoe beterzei iemand hier bovendien niet dat 'ie groot viel? Als ik jou was zou ik ook een XS nemen
!
Ik heb ook een dikke kont, maar die mag gezien worden dus een strak stofje eromheen is geen probleemquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmhm,maar ik heb wel brede heupen en een dikke kont
maar als ie niet past [of te kort is] ruil ik hem wel om.
Mijne mag ook gezien worden,quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb ook een dikke kont, maar die mag gezien worden dus een strak stofje eromheen is geen probleemik denk dat als je een S neemt dat zoiets bij de mouwtjes enzo weer te los gaat zitten.
Oja! Klopt,quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:38 schreef P.F het volgende:
beetje groen grijs met een riempje?
Heb ik niet zo bij de hand.. kan morgen wel even eentje maken?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:07 schreef P.F het volgende:
Heb je een aanfoto? Mijne is zo groot....
Ik denk dat een mooi zwart vestje wel een leuke oplossing is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef heaven7 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik kan wel gewoon lopen enzo, maar hij is nog niet weer zoals die andere. Ik kan bijv. niet op mn hurken zitten, hij buigt niet meer goedquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:28 schreef Linnie20v het volgende:
Hai Dip !!!
Erg goed van het lijnenen hoe is het met je voet?
Een vestje is misschien wel leuk om er overheen te doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef heaven7 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oooh deze is echt heel leuk, hij staat je goed (met of zonder shirt eronderquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef heaven7 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij komt vandaag nog, hoor.quote:
Wat had je besteldquote:Op zondag 4 april 2010 00:11 schreef Linnie20v het volgende:
Ik had vandaag ineens een pakket van hm thuis
Had wat besteld maar dat stond voor eind apriluhhh naja prima
Oke, toen ik in bed lag dacht ik; 'kut!'quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij komt vandaag nog, hoor.
Ik heb alleen dinsdag tentamen dus ik leer [en SOG] eerst even, maar de foto komt vandaag nog,
.
Die blauwe is sowieso erg mooiquote:Op zondag 4 april 2010 12:35 schreef Linnie20v het volgende:
@ BT
De vlinderring!
[ afbeelding ]
Alle kleuren van dit shirtje ( kijken welke kleur het mooiste is)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jasje in 2 maten
[ afbeelding ]
Met korting maar 9.95dus die moet ik eigenlijk wel houden (heb nog niets gepast though
)
Ik haal ze straks wel weer weg hoor,quote:Op zondag 4 april 2010 08:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oke, toen ik in bed lag dacht ik; 'kut!'
Nouja, vandaag komt 'ie,
Nou, het mag even duren allemaalquote:01.04.2010:
Zending is voorgemeld
Ja........... Ik vind het echt te lang durenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, het mag even duren allemaalhoopte dat 'ie vandaag gesorteerd zou worden, maar blijkbaar niet dus.
Hij staat jou leuk! Ik heb een maat S en bij mij is het een beetje een tafelkleedquote:Op maandag 5 april 2010 11:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik haal ze straks wel weer weg hoor,.
Maar ik kon gister het jurkje niet vinden, maar hij was dus gevallen en lag tussen de troep,![]()
edit; godverdomme,. Heb ik alle foto's klaar, wil photobucket niet uploaden. Wacht even.
Nou nu ineens weer wel, fijn.
Zijn klikbaar;
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nadeel aan dit jurkje is wel dat je geen tiet & kont meer overhoud,![]()
.
En ik sta raar op de foto's.
Ik wil m'n schoenenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja........... Ik vind het echt te lang duren
Ik heb de vlinderring, donkergrijze top en jasje mt 34 gehouden ( Bij meer boezem je eigen maat nemen of zelf groter als je hem dicht wil doen!quote:Op zondag 4 april 2010 12:35 schreef Linnie20v het volgende:
@ BT
De vlinderring!
[ afbeelding ]
Alle kleuren van dit shirtje ( kijken welke kleur het mooiste is)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jasje in 2 maten
[ afbeelding ]
Met korting maar 9.95dus die moet ik eigenlijk wel houden (heb nog niets gepast though
)
lol!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:40 schreef Linnie20v het volgende:
Van de tops scheen de poederroze door (had ik al verwacht) en de blauwe deed mijn vriend meteen denken aan Adriaan ( ja van Bassie)
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:11 schreef Together-Alone het volgende:
Ik wil deze zoo graag:
[ afbeelding ]
Is alleen nog maar te krijgen in maat 44.Misschien is ie donderdagochtend bijgevuld.
Die 10% korting heeft er als het goed is niks mee te maken. Die cadeaubonnen willen nog al eens op zich laten wachten, maar als het goed is krijg je een tegoedbon t.w.v. bijv. 5 euro, dus geen kortingsbon.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:28 schreef heaven7 het volgende:
Hm als de H&M loopt te kloten met je bestelling (als in, het bestelde artikel gaat kapot, en vervolgens duurt het 3 weken voor ze een nieuwe toesturen en dat nieuwe item blijkt iets totaal anders te zijn en dan duurt het nog eens een hele maand voor ze uiteindelijk wel het goede opsturen) en ze beloven ze een cadeaubon voor het ongemak, is dat dan een bon van zoveel euro vrij te besteden of moet ik die 10% bon die ik ook heb gehad als cadeaubon beschouwen?
Je hebt wel aangevinkt dat je de catalogus wilt ontvangen?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:15 schreef Quirine het volgende:
Hoe krijgen jullie allemaal zoveel post/email?
Ik krijg vrij weinig. Zelfs de nieuwe H&M catalogus krijg ik niet.
En bij jou is de chauffeur dus al onderweg?quote:
Ja ik zie het ook netquote:Op woensdag 7 april 2010 15:05 schreef P.F het volgende:
De werkzaamheden zullen naar verwachting tot 16:00 uur duren.
Oké dankjequote:Op woensdag 7 april 2010 14:02 schreef morgane het volgende:
[..]
Die 10% korting heeft er als het goed is niks mee te maken. Die cadeaubonnen willen nog al eens op zich laten wachten, maar als het goed is krijg je een tegoedbon t.w.v. bijv. 5 euro, dus geen kortingsbon.
Yeah, en allerlei andere spam.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je hebt wel aangevinkt dat je de catalogus wilt ontvangen?
Moet je even kijken of die erbij staat bij je orderbevestigingquote:Op woensdag 7 april 2010 16:14 schreef P.F het volgende:
huh ik heb een rokje besteld maar dat weet ik niet meer
Hij is vast voorgemeld,quote:Op woensdag 7 april 2010 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet je even kijken of die erbij staat bij je orderbevestiging!
Bij mij op T&T:
01.04.2010:
Envoi préavisé
Vet dom dan,quote:Op woensdag 7 april 2010 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jamaar al sinds fucking 1 april. Je zou bijna denken dat het gewoon een wrede grap is.
Hey, die staat je goed!quote:Op woensdag 7 april 2010 16:50 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
deze is wel prima
maar wel een beetje tietloos, maar ja voor 5 euro..
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:50 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
deze is wel prima
maar wel een beetje tietloos, maar ja voor 5 euro..
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ohja, dat rokje!quote:Op woensdag 7 april 2010 17:56 schreef Eva4Evah het volgende:
Net het volgende besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een legging.
In totaal 37 euro nog wat, maar heb er 10 euro afgebietst met kortingscodes![]()
Wordt half april geleverd, ben benieuwdLekker neutrale kleuren voor rokjes zodat ik daarboven een kleurig shirtje aan kan doen
hij is er ook nog in een kleur paarsquote:Op woensdag 7 april 2010 19:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Ik dacht dat die er alleen in het grijs was.
Ik kreeg het nooit, heb tig keer gemaild naar de H&M en elke keer zeiden ze dat het was aangepast. De laatste tijd werkt het ineens! Krijg e-mails, folders en zelfs de bestelmogelijkheid van de preview catalogus.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:15 schreef Quirine het volgende:
Hoe krijgen jullie allemaal zoveel post/email?
Ik krijg vrij weinig. Zelfs de nieuwe H&M catalogus krijg ik niet.
1304 en 8598!quote:Op woensdag 7 april 2010 18:30 schreef Tamashii het volgende:
Welke kortingscodes dan?Alle kortingscodes die ik wil gebruiken zijn ontoepasbaar.
Wat bedoel je? Er staat gewoon bij 2x korting van 5 euro. Die 10% code heb ik ook binnengekregen, maar die andere codes leverden meer op.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:16 schreef alors het volgende:
Heb je niet nog die -10 euro korting staan in een bestelling? Dan pakt ie em niet. Er is vandaag een nieuwe 10% code: 8762
Ik heb bij H&M altijd XS in topjes/jurkjes en bij deze dus ook. Hij zat inderdaad ruimer dan normaal, echter doe ik er toch een riem om dragen dus dan is het niet zo ergquote:Op woensdag 7 april 2010 15:57 schreef Eva4Evah het volgende:
Misschien handig voor sommigen om te weten: ik heb vandaag deze
[ afbeelding ]
gepast in de winkel en hij viel bij mij supergroot uit. Normaal heb ik M of L, maar nu zat de M als een zak om me heen. Had zeker wel in S gepast, misschien wel XS.
Die werken hier helemaal niet.quote:
Niet zeuren als je bestelling gecancelled wordt hequote:Op woensdag 7 april 2010 20:52 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
1304 en 8598!
[..]
Wat bedoel je? Er staat gewoon bij 2x korting van 5 euro. Die 10% code heb ik ook binnengekregen, maar die andere codes leverden meer op.
quote:Op donderdag 8 april 2010 08:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet zeuren als je bestelling gecancelled wordt he?
woooooowquote:
Dit is deze, ik snap achteraf niet waarom ik hem heb besteldquote:Op woensdag 7 april 2010 16:42 schreef P.F het volgende:
En dit jurkje is GROOT, maat 36, ik lijk wel een midget
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Dit is deze, ik snap achteraf niet waarom ik hem heb besteld!
[ afbeelding ]
Dat had ik vorige week ook.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:32 schreef Quirine het volgende:
Hee... waarom krijg ik geen T&T code meer?
Dan past het in een envelop en die gaat met de normale post mee.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:18 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week ook.
Toen stond er dat mn bestelling verzonden was, maar geen T&T code.
Niet erg prettig als je niet thuis bent. Dan weet je nog niks (goed, is het met TNT post sowieso maar te hopen dat alles netjes aankomt tegenwoordig)
Vallen ze een beetje groot? Ik heb maat 38,5quote:Op donderdag 8 april 2010 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
Zohet binnen! Schoenen zijn mooi
de pumps dan, en het 5 euro bloemenjurkje hou ik ook.
Alleen die suede enkellaarsjes staan mij niet echt, al zijn ze wel heel mooi en met de perfecte hakhoogte!
Heeft iemand er hier misschien interesse in? Aangezien veel mensen ze mooi vonden! Anders stuur ik ze gewoon terug.
Het is maat 38.
Ik vind ze niet echt groot vallen om eerlijk te zijn, ik zit normaal tussen 37 en 38 in en maat 38 zit bij mij als gegoten.. Ze lopen wel heerlijkquote:Op donderdag 8 april 2010 13:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vallen ze een beetje groot? Ik heb maat 38,5
Ooooh wat ontzettend jammer, vond ze zo leukquote:Op donderdag 8 april 2010 14:01 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind ze niet echt groot vallen om eerlijk te zijn, ik zit normaal tussen 37 en 38 in en maat 38 zit bij mij als gegoten.. Ze lopen wel heerlijk
Ik heb gewoon 38 maar bij mij zitten ze ook goedquote:Op donderdag 8 april 2010 14:01 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind ze niet echt groot vallen om eerlijk te zijn, ik zit normaal tussen 37 en 38 in en maat 38 zit bij mij als gegoten.. Ze lopen wel heerlijk
Ik heb ook een nepbontjas besteld.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:42 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb tusseninkleren van mn mama gehad dus nou heb ik mn bestelling gereduceert tot 1 broek (die ik al had, maar nu een maat kleiner), 1 blouse (want maar 6 euro en paars), een oogpotlood en een nepbontjasje. Ik heb alleen geen idee hoe warm dat jasje is, kan dat voor de lente of is het stiekum echt een winterding?
Ook deze?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:45 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb ook een nepbontjas besteld.ben erg benieuwd.
Ja ik wilde die ook, maar ik vind het nu te laat hoor, het is fokking april. Ik kijk tegen het najaar wel weer of ze er nog zijn. Echt veel te laat afgeprijsd zoals heel veel winterjassen, die raken ze nu echt niet meer kwijtquote:Op donderdag 8 april 2010 14:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb ook een nepbontjas besteld.ben erg benieuwd.
Ik vond m wel leuk voor 's avonds zeg maar. Voor overdag heb ik als het warmer is toch eerder een vestje aan. Maar als je bijv. uit eten of naar de film gaat dan vond ik m wel leuk. Moet alleen even kijken of het niet TE is op een jurkje bijv.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Al vind ik het niet écht een warm ding. Ze zijn vrij kort en ze sluiten alleen met haakjes voor.
Maar mss wel weer te warm voor april,.
Dat je daarop kan lopen.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:26 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Groene en zwarte zijn dus nieuw!
omg oililytasquote:Op donderdag 8 april 2010 18:26 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Groene en zwarte zijn dus nieuw!
Ja dat is m'n weekendtasquote:
ik struin steeds marktplaats af naar tassen met dat ene printjequote:Op donderdag 8 april 2010 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is m'n weekendtasalweer een jaar of vijf oud geloof ik inmiddels
maar krijg er af en toe nog steeds complimentjes over
en ben er nog erg blij mee.
Gewoon doen,quote:
Whehe, het is de leukste Oilily variant hequote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik struin steeds marktplaats af naar tassen met dat ene printje.
Dat is wel raar, want het zijn twee grote dingen samen. ;xquote:Op donderdag 8 april 2010 13:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan past het in een envelop en die gaat met de normale post mee.
Twee/drie weken geleden ongeveer hingen ze nog in de H&M op Beurs (Rotterdam) in de uitverkoop andere H&M's weet ik niet. Maar er was toen niet heel veel meer over meen ik.quote:Op zaterdag 10 april 2010 08:49 schreef Tegan het volgende:
Mijn jas is gisteren gejat. Hangen er nog winterjassen in de winkel? Want dan ga ik vanmiddag ff kijken
.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:44 schreef Karina het volgende:
Ik heb een 10% kortingsbon ontvangen en had van de week een leuke blouse (tuniekachtig) gezien, maar nu kan ik hem niet meer vindenHet was er eentje met driekwartmouwen en leuke frisse kleuren.
Die is ook leuk! Maar de kleuren waar iets "harder", met iets meer cyclaam en iets donkerder geel volgens mij.quote:
Jep, zolang de bestelling nog niet in behandeling genomen is, kun je annuleren. Je moet dan bij nog niet geleverde artikelen, het aantal op "0" zetten, en dan opslaan. Zo wordt je bestelling geannuleerd.quote:Op zondag 11 april 2010 12:20 schreef Lotteu het volgende:
Als dat rokje pas eind mei komt en ik vind m eerder in de winkel, kan ik m dan nog afbestellen? Weet iemand dat?
Oh wauw, die may/june preview is ook nice trouwens!quote:Op zondag 11 april 2010 19:32 schreef alors het volgende:
Hehe eindelijk een normale Fashion Against Aids collectie en niet van die goedkope divided shirts met 'use a condom of een lelijke tekening erop.
http://www.nitrolicious.c(...)ids-2010-collection/
Dat strapless jurkje met die strik, heb ik in het zwart, afgelopen kerst collectie van de h&mquote:Op zondag 11 april 2010 20:28 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Oh wauw, die may/june preview is ook nice trouwens!
Dat strapless jurkje met die strik![]()
http://www.nitrolicious.c(...)010-product-preview/
zwart?quote:Op zondag 11 april 2010 16:36 schreef -Peach het volgende:
Jippiee eindelijk de zwarte MC-jack te pakkenHopelijk zit ie ook mooi
Je pakket moet al onderweg of in ieder geval vooraangemeld zijn, anders werkt het niet. Je gaat op de site naar mijn pagina, geleverde artikelen. Dan klik je op wat onder 'collonummer' staat. Dan gaat ie vanzelf naar de tnt pagina waar op staat waar het is. Als ie niks kan vinden is er nog geen code van bekend. Dit werkt alleen voor pakketten, niet voor spul wat door de brievenbus kan.quote:Op zondag 11 april 2010 21:52 schreef wolvendagen het volgende:
Trouwens, ik zie jullie Track & Trace gebruiken, maar ik ken die barcode niet vinden. Hellup.
Hij is er 's morgens wel weer, alleen de laatste tijd vullen ze maandags nauwelijks tot niet aan.quote:Op zondag 11 april 2010 21:19 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze zo graag hebben, maar de site werkt niet mee en ik moet een 36 hebben.
Ah oké, dankjewel!quote:Op zondag 11 april 2010 22:22 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je pakket moet al onderweg of in ieder geval vooraangemeld zijn, anders werkt het niet. Je gaat op de site naar mijn pagina, geleverde artikelen. Dan klik je op wat onder 'collonummer' staat. Dan gaat ie vanzelf naar de tnt pagina waar op staat waar het is. Als ie niks kan vinden is er nog geen code van bekend. Dit werkt alleen voor pakketten, niet voor spul wat door de brievenbus kan.
Ja, hij is van 't weekend ook aangevuld, maar ik kijk morgenochtend nog wel en dan bestel ik 'm. Maar hij komt dan past begin mei, zulks lang wachten altijd.quote:Op zondag 11 april 2010 22:24 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is er 's morgens wel weer, alleen de laatste tijd vullen ze maandags nauwelijks tot niet aan.
Toffe trui, ik vind die brede rand bij de hals alleen een beetje jammer...
Die heb ik nu toevallig aan haha.quote:Op zondag 11 april 2010 22:34 schreef Quirine het volgende:
Ik heb De Trui.
[ afbeelding ]
EN HIJ IS ZOOO MOOOIII.
Offtopic, maar; jouw ondertitel isquote:Op zondag 11 april 2010 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die heb ik nu toevallig aan haha.
Fotoo!quote:Op zondag 11 april 2010 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die heb ik nu toevallig aan haha.
Yeah, ik heb m in de H&M zien hangen.quote:Op maandag 12 april 2010 08:56 schreef tliciouz het volgende:
Heeft iemand dit shirt zien hangen bij de h&m? Op haar blog staat namelijk dat het van de gardencollectie moet zijn maar daar heb ik hem nooit tussen zien hangen. Ze komt wel uit Zweden, maar daar zullen die collecties toch niet anders zijn?
[ afbeelding ]
Echt waar?quote:Op maandag 12 april 2010 09:19 schreef Quirine het volgende:
[..]
Yeah, ik heb m in de H&M zien hangen.
En HOLY MOLY wat een lijf.
Onderste is op MP te vinden.quote:Op maandag 12 april 2010 09:09 schreef P.F het volgende:
ik wil deze (maat S/36)
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja op haar blog staat van de garden collectie ik vond het al zo vreemd want dan had het op de site moeten staan. Zo snel mogelijk maar eens even langs.quote:Op maandag 12 april 2010 09:22 schreef alors het volgende:
Die is niet van de Garden Collectie, maar van de gewone h&m collectie.
Oh dat is mooi om te horen! Ben alleen bang dat ie te kort is voor mij, ben erg lang, met een lang bovenlichaam. Maar heb m vooral besteld voor in de taillerok te dragen dus dan maakt het niet uitquote:Op maandag 12 april 2010 09:54 schreef Envoi het volgende:
Dat witte/ lichtroze topje heb ik ook, zit echt superfijn! Levert TNT ook pakketjes af op maandag?
Nee maar hij is best lang vind ik. Floept iig niet steeds achter uit mn broek.quote:Op maandag 12 april 2010 09:56 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Oh dat is mooi om te horen! Ben alleen bang dat ie te kort is voor mij, ben erg lang, met een lang bovenlichaam. Maar heb m vooral besteld voor in de taillerok te dragen dus dan maakt het niet uit
In mijn H&M hangt de 'normale' collectie en de garden collectie door elkaar. Dus daar.quote:Op maandag 12 april 2010 09:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt waar?Bij de afdeling divided of bij de garden collectie of? Ik wil hem zo graag!
Dat is wel fijn idd!quote:Op maandag 12 april 2010 10:02 schreef Quirine het volgende:
[..]
In mijn H&M hangt de 'normale' collectie en de garden collectie door elkaar. Dus daar.
quote:Op maandag 12 april 2010 08:58 schreef ChipsZak. het volgende:
BT heeft die & ik heb ze ook zien hangen hier in de winkels (Groningen).
Maar de Garden Collection is bijna al helemaal uitverkocht hier.
Daarover gesproken, weet iemand waar ze deze nog hebben (liefst mt 36)?
[ afbeelding ]
Ja die heb ik, lag hier vlakbij de Garden collectie..quote:Op maandag 12 april 2010 08:56 schreef tliciouz het volgende:
Heeft iemand dit shirt zien hangen bij de h&m? Op haar blog staat namelijk dat het van de gardencollectie moet zijn maar daar heb ik hem nooit tussen zien hangen. Ze komt wel uit Zweden, maar daar zullen die collecties toch niet anders zijn?
[ afbeelding ]
Oh gelukkig dan weet ik in ieder geval dat hij er isquote:Op maandag 12 april 2010 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja die heb ik, lag hier vlakbij de Garden collectie..
Roermondquote:Op maandag 12 april 2010 15:38 schreef sproetjes het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag nog in Roermond zien hangen
Ja dat vind ik dus ook! Pofmouwtjes en bloemenquote:Op maandag 12 april 2010 15:53 schreef Debsterr het volgende:
Leuk shirt is dat tliciouz!
Ik ben gesorteerd, hoop dat het er morgen is.
7,95 geloof ik.quote:Op maandag 12 april 2010 15:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh gelukkig dan weet ik in ieder geval dat hij er isHoe duur is het?
Gewoon als een shirt, je zou zelfs kort kunnen zeggen. Je kunt in ieder geval niet fietsen met dat shirt en een lage broek.quote:Op maandag 12 april 2010 20:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh mooi! En valt hij wat langer of gewoon als een shirt?
quote:Op maandag 12 april 2010 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gewoon als een shirt, je zou zelfs kort kunnen zeggen. Je kunt in ieder geval niet fietsen met dat shirt en een lage broek.
Ja vind ik zelf ook een beetje matig, ik heb nu het bloemenjurkje aan als topje en dat is chillerquote:
Ja dat probleem heb ik dus ookquote:Op maandag 12 april 2010 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vind ik zelf ook een beetje matig, ik heb nu het bloemenjurkje aan als topje en dat is chiller![]()
! Maar ik heb sowieso snel dat een shirtje een beetje boven m'n lovehandles kruipt hoor als het een normaal/redelijk kort model is.
Ik heb een XS, dus sowieso het kortst.. Maar je kunt er ook prima nog een langer wit hempje onder aan denk ik, zal niet misstaan.quote:Op maandag 12 april 2010 20:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik dus ookMaar ik koop hem toch denk ik er is iets aan dat truitje waardoor ik hem helemaal leuk vind!
Maar welke maat heb je? Misschien dat hij wat langer is als ik een grotere neem.
Ja ik vind 'm ook gaafquote:Op maandag 12 april 2010 20:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik vind dat rechtse jurkje zo tof!
Maar zoiets past niet bij mij...helaas
Serieus, ik vind alles van je bestelling leuk. Het zou zo mijn bestelling kunnen zijn haha!quote:Op maandag 12 april 2010 17:36 schreef Tamashii het volgende:
Net bestelling binnen, alleen dit komt er nog aan:
[ afbeelding ]
Hehehe.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:37 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Serieus, ik vind alles van je bestelling leuk. Het zou zo mijn bestelling kunnen zijn haha!![]()
Mijn bestelling is gesorteerd, best snel want er stond bij de levering eind april
Die staat ook niet op de site toch? of heb ik er overheen gekeken? ik vind m ook heel mooi!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:45 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze zo leukMaar ik heb geen idee of die al in de winkel hangt? Ik heb vorige week gekeken in Utrecht, maar daar zag ik hem niet hangen (kan er ook overheen gekeken hebben)
Hij staat bij dames - tops - korte mouw - pagina 2quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:51 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Die staat ook niet op de site toch? of heb ik er overheen gekeken? ik vind m ook heel mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |