Die 10% korting heeft er als het goed is niks mee te maken. Die cadeaubonnen willen nog al eens op zich laten wachten, maar als het goed is krijg je een tegoedbon t.w.v. bijv. 5 euro, dus geen kortingsbon.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:28 schreef heaven7 het volgende:
Hm als de H&M loopt te kloten met je bestelling (als in, het bestelde artikel gaat kapot, en vervolgens duurt het 3 weken voor ze een nieuwe toesturen en dat nieuwe item blijkt iets totaal anders te zijn en dan duurt het nog eens een hele maand voor ze uiteindelijk wel het goede opsturen) en ze beloven ze een cadeaubon voor het ongemak, is dat dan een bon van zoveel euro vrij te besteden of moet ik die 10% bon die ik ook heb gehad als cadeaubon beschouwen?
Je hebt wel aangevinkt dat je de catalogus wilt ontvangen?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:15 schreef Quirine het volgende:
Hoe krijgen jullie allemaal zoveel post/email?
Ik krijg vrij weinig. Zelfs de nieuwe H&M catalogus krijg ik niet.
En bij jou is de chauffeur dus al onderweg?quote:
Ja ik zie het ook netquote:Op woensdag 7 april 2010 15:05 schreef P.F het volgende:
De werkzaamheden zullen naar verwachting tot 16:00 uur duren.
Oké dankjequote:Op woensdag 7 april 2010 14:02 schreef morgane het volgende:
[..]
Die 10% korting heeft er als het goed is niks mee te maken. Die cadeaubonnen willen nog al eens op zich laten wachten, maar als het goed is krijg je een tegoedbon t.w.v. bijv. 5 euro, dus geen kortingsbon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |