Ja dat vind ik dus ook! Pofmouwtjes en bloemenquote:Op maandag 12 april 2010 15:53 schreef Debsterr het volgende:
Leuk shirt is dat tliciouz!
Ik ben gesorteerd, hoop dat het er morgen is.
7,95 geloof ik.quote:Op maandag 12 april 2010 15:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh gelukkig dan weet ik in ieder geval dat hij er isHoe duur is het?
Gewoon als een shirt, je zou zelfs kort kunnen zeggen. Je kunt in ieder geval niet fietsen met dat shirt en een lage broek.quote:Op maandag 12 april 2010 20:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh mooi! En valt hij wat langer of gewoon als een shirt?
quote:Op maandag 12 april 2010 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gewoon als een shirt, je zou zelfs kort kunnen zeggen. Je kunt in ieder geval niet fietsen met dat shirt en een lage broek.
Ja vind ik zelf ook een beetje matig, ik heb nu het bloemenjurkje aan als topje en dat is chillerquote:
Ja dat probleem heb ik dus ookquote:Op maandag 12 april 2010 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vind ik zelf ook een beetje matig, ik heb nu het bloemenjurkje aan als topje en dat is chiller![]()
! Maar ik heb sowieso snel dat een shirtje een beetje boven m'n lovehandles kruipt hoor als het een normaal/redelijk kort model is.
Ik heb een XS, dus sowieso het kortst.. Maar je kunt er ook prima nog een langer wit hempje onder aan denk ik, zal niet misstaan.quote:Op maandag 12 april 2010 20:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik dus ookMaar ik koop hem toch denk ik er is iets aan dat truitje waardoor ik hem helemaal leuk vind!
Maar welke maat heb je? Misschien dat hij wat langer is als ik een grotere neem.
Ja ik vind 'm ook gaafquote:Op maandag 12 april 2010 20:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik vind dat rechtse jurkje zo tof!
Maar zoiets past niet bij mij...helaas
Serieus, ik vind alles van je bestelling leuk. Het zou zo mijn bestelling kunnen zijn haha!quote:Op maandag 12 april 2010 17:36 schreef Tamashii het volgende:
Net bestelling binnen, alleen dit komt er nog aan:
[ afbeelding ]
Hehehe.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:37 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Serieus, ik vind alles van je bestelling leuk. Het zou zo mijn bestelling kunnen zijn haha!![]()
Mijn bestelling is gesorteerd, best snel want er stond bij de levering eind april
Die staat ook niet op de site toch? of heb ik er overheen gekeken? ik vind m ook heel mooi!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:45 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze zo leukMaar ik heb geen idee of die al in de winkel hangt? Ik heb vorige week gekeken in Utrecht, maar daar zag ik hem niet hangen (kan er ook overheen gekeken hebben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |