Ik vond m wel leuk voor 's avonds zeg maar. Voor overdag heb ik als het warmer is toch eerder een vestje aan. Maar als je bijv. uit eten of naar de film gaat dan vond ik m wel leuk. Moet alleen even kijken of het niet TE is op een jurkje bijv.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Al vind ik het niet écht een warm ding. Ze zijn vrij kort en ze sluiten alleen met haakjes voor.
Maar mss wel weer te warm voor april,.
Dat je daarop kan lopen.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:26 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Groene en zwarte zijn dus nieuw!
omg oililytasquote:Op donderdag 8 april 2010 18:26 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Groene en zwarte zijn dus nieuw!
Ja dat is m'n weekendtasquote:
ik struin steeds marktplaats af naar tassen met dat ene printjequote:Op donderdag 8 april 2010 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is m'n weekendtasalweer een jaar of vijf oud geloof ik inmiddels
maar krijg er af en toe nog steeds complimentjes over
en ben er nog erg blij mee.
Gewoon doen,quote:
Whehe, het is de leukste Oilily variant hequote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik struin steeds marktplaats af naar tassen met dat ene printje.
Dat is wel raar, want het zijn twee grote dingen samen. ;xquote:Op donderdag 8 april 2010 13:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan past het in een envelop en die gaat met de normale post mee.
Twee/drie weken geleden ongeveer hingen ze nog in de H&M op Beurs (Rotterdam) in de uitverkoop andere H&M's weet ik niet. Maar er was toen niet heel veel meer over meen ik.quote:Op zaterdag 10 april 2010 08:49 schreef Tegan het volgende:
Mijn jas is gisteren gejat. Hangen er nog winterjassen in de winkel? Want dan ga ik vanmiddag ff kijken
.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:44 schreef Karina het volgende:
Ik heb een 10% kortingsbon ontvangen en had van de week een leuke blouse (tuniekachtig) gezien, maar nu kan ik hem niet meer vindenHet was er eentje met driekwartmouwen en leuke frisse kleuren.
Die is ook leuk! Maar de kleuren waar iets "harder", met iets meer cyclaam en iets donkerder geel volgens mij.quote:
Jep, zolang de bestelling nog niet in behandeling genomen is, kun je annuleren. Je moet dan bij nog niet geleverde artikelen, het aantal op "0" zetten, en dan opslaan. Zo wordt je bestelling geannuleerd.quote:Op zondag 11 april 2010 12:20 schreef Lotteu het volgende:
Als dat rokje pas eind mei komt en ik vind m eerder in de winkel, kan ik m dan nog afbestellen? Weet iemand dat?
Oh wauw, die may/june preview is ook nice trouwens!quote:Op zondag 11 april 2010 19:32 schreef alors het volgende:
Hehe eindelijk een normale Fashion Against Aids collectie en niet van die goedkope divided shirts met 'use a condom of een lelijke tekening erop.
http://www.nitrolicious.c(...)ids-2010-collection/
Dat strapless jurkje met die strik, heb ik in het zwart, afgelopen kerst collectie van de h&mquote:Op zondag 11 april 2010 20:28 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Oh wauw, die may/june preview is ook nice trouwens!
Dat strapless jurkje met die strik![]()
http://www.nitrolicious.c(...)010-product-preview/
zwart?quote:Op zondag 11 april 2010 16:36 schreef -Peach het volgende:
Jippiee eindelijk de zwarte MC-jack te pakkenHopelijk zit ie ook mooi
Je pakket moet al onderweg of in ieder geval vooraangemeld zijn, anders werkt het niet. Je gaat op de site naar mijn pagina, geleverde artikelen. Dan klik je op wat onder 'collonummer' staat. Dan gaat ie vanzelf naar de tnt pagina waar op staat waar het is. Als ie niks kan vinden is er nog geen code van bekend. Dit werkt alleen voor pakketten, niet voor spul wat door de brievenbus kan.quote:Op zondag 11 april 2010 21:52 schreef wolvendagen het volgende:
Trouwens, ik zie jullie Track & Trace gebruiken, maar ik ken die barcode niet vinden. Hellup.
Hij is er 's morgens wel weer, alleen de laatste tijd vullen ze maandags nauwelijks tot niet aan.quote:Op zondag 11 april 2010 21:19 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze zo graag hebben, maar de site werkt niet mee en ik moet een 36 hebben.
Ah oké, dankjewel!quote:Op zondag 11 april 2010 22:22 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je pakket moet al onderweg of in ieder geval vooraangemeld zijn, anders werkt het niet. Je gaat op de site naar mijn pagina, geleverde artikelen. Dan klik je op wat onder 'collonummer' staat. Dan gaat ie vanzelf naar de tnt pagina waar op staat waar het is. Als ie niks kan vinden is er nog geen code van bekend. Dit werkt alleen voor pakketten, niet voor spul wat door de brievenbus kan.
Ja, hij is van 't weekend ook aangevuld, maar ik kijk morgenochtend nog wel en dan bestel ik 'm. Maar hij komt dan past begin mei, zulks lang wachten altijd.quote:Op zondag 11 april 2010 22:24 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is er 's morgens wel weer, alleen de laatste tijd vullen ze maandags nauwelijks tot niet aan.
Toffe trui, ik vind die brede rand bij de hals alleen een beetje jammer...
Die heb ik nu toevallig aan haha.quote:Op zondag 11 april 2010 22:34 schreef Quirine het volgende:
Ik heb De Trui.
[ afbeelding ]
EN HIJ IS ZOOO MOOOIII.
Offtopic, maar; jouw ondertitel isquote:Op zondag 11 april 2010 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die heb ik nu toevallig aan haha.
Fotoo!quote:Op zondag 11 april 2010 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die heb ik nu toevallig aan haha.
Yeah, ik heb m in de H&M zien hangen.quote:Op maandag 12 april 2010 08:56 schreef tliciouz het volgende:
Heeft iemand dit shirt zien hangen bij de h&m? Op haar blog staat namelijk dat het van de gardencollectie moet zijn maar daar heb ik hem nooit tussen zien hangen. Ze komt wel uit Zweden, maar daar zullen die collecties toch niet anders zijn?
[ afbeelding ]
Echt waar?quote:Op maandag 12 april 2010 09:19 schreef Quirine het volgende:
[..]
Yeah, ik heb m in de H&M zien hangen.
En HOLY MOLY wat een lijf.
Onderste is op MP te vinden.quote:Op maandag 12 april 2010 09:09 schreef P.F het volgende:
ik wil deze (maat S/36)
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja op haar blog staat van de garden collectie ik vond het al zo vreemd want dan had het op de site moeten staan. Zo snel mogelijk maar eens even langs.quote:Op maandag 12 april 2010 09:22 schreef alors het volgende:
Die is niet van de Garden Collectie, maar van de gewone h&m collectie.
Oh dat is mooi om te horen! Ben alleen bang dat ie te kort is voor mij, ben erg lang, met een lang bovenlichaam. Maar heb m vooral besteld voor in de taillerok te dragen dus dan maakt het niet uitquote:Op maandag 12 april 2010 09:54 schreef Envoi het volgende:
Dat witte/ lichtroze topje heb ik ook, zit echt superfijn! Levert TNT ook pakketjes af op maandag?
Nee maar hij is best lang vind ik. Floept iig niet steeds achter uit mn broek.quote:Op maandag 12 april 2010 09:56 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Oh dat is mooi om te horen! Ben alleen bang dat ie te kort is voor mij, ben erg lang, met een lang bovenlichaam. Maar heb m vooral besteld voor in de taillerok te dragen dus dan maakt het niet uit
In mijn H&M hangt de 'normale' collectie en de garden collectie door elkaar. Dus daar.quote:Op maandag 12 april 2010 09:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt waar?Bij de afdeling divided of bij de garden collectie of? Ik wil hem zo graag!
Dat is wel fijn idd!quote:Op maandag 12 april 2010 10:02 schreef Quirine het volgende:
[..]
In mijn H&M hangt de 'normale' collectie en de garden collectie door elkaar. Dus daar.
quote:Op maandag 12 april 2010 08:58 schreef ChipsZak. het volgende:
BT heeft die & ik heb ze ook zien hangen hier in de winkels (Groningen).
Maar de Garden Collection is bijna al helemaal uitverkocht hier.
Daarover gesproken, weet iemand waar ze deze nog hebben (liefst mt 36)?
[ afbeelding ]
Ja die heb ik, lag hier vlakbij de Garden collectie..quote:Op maandag 12 april 2010 08:56 schreef tliciouz het volgende:
Heeft iemand dit shirt zien hangen bij de h&m? Op haar blog staat namelijk dat het van de gardencollectie moet zijn maar daar heb ik hem nooit tussen zien hangen. Ze komt wel uit Zweden, maar daar zullen die collecties toch niet anders zijn?
[ afbeelding ]
Oh gelukkig dan weet ik in ieder geval dat hij er isquote:Op maandag 12 april 2010 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja die heb ik, lag hier vlakbij de Garden collectie..
Roermondquote:Op maandag 12 april 2010 15:38 schreef sproetjes het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag nog in Roermond zien hangen
Ja dat vind ik dus ook! Pofmouwtjes en bloemenquote:Op maandag 12 april 2010 15:53 schreef Debsterr het volgende:
Leuk shirt is dat tliciouz!
Ik ben gesorteerd, hoop dat het er morgen is.
7,95 geloof ik.quote:Op maandag 12 april 2010 15:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh gelukkig dan weet ik in ieder geval dat hij er isHoe duur is het?
Gewoon als een shirt, je zou zelfs kort kunnen zeggen. Je kunt in ieder geval niet fietsen met dat shirt en een lage broek.quote:Op maandag 12 april 2010 20:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh mooi! En valt hij wat langer of gewoon als een shirt?
quote:Op maandag 12 april 2010 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gewoon als een shirt, je zou zelfs kort kunnen zeggen. Je kunt in ieder geval niet fietsen met dat shirt en een lage broek.
Ja vind ik zelf ook een beetje matig, ik heb nu het bloemenjurkje aan als topje en dat is chillerquote:
Ja dat probleem heb ik dus ookquote:Op maandag 12 april 2010 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vind ik zelf ook een beetje matig, ik heb nu het bloemenjurkje aan als topje en dat is chiller![]()
! Maar ik heb sowieso snel dat een shirtje een beetje boven m'n lovehandles kruipt hoor als het een normaal/redelijk kort model is.
Ik heb een XS, dus sowieso het kortst.. Maar je kunt er ook prima nog een langer wit hempje onder aan denk ik, zal niet misstaan.quote:Op maandag 12 april 2010 20:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik dus ookMaar ik koop hem toch denk ik er is iets aan dat truitje waardoor ik hem helemaal leuk vind!
Maar welke maat heb je? Misschien dat hij wat langer is als ik een grotere neem.
Ja ik vind 'm ook gaafquote:Op maandag 12 april 2010 20:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik vind dat rechtse jurkje zo tof!
Maar zoiets past niet bij mij...helaas
Serieus, ik vind alles van je bestelling leuk. Het zou zo mijn bestelling kunnen zijn haha!quote:Op maandag 12 april 2010 17:36 schreef Tamashii het volgende:
Net bestelling binnen, alleen dit komt er nog aan:
[ afbeelding ]
Hehehe.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:37 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Serieus, ik vind alles van je bestelling leuk. Het zou zo mijn bestelling kunnen zijn haha!![]()
Mijn bestelling is gesorteerd, best snel want er stond bij de levering eind april
Die staat ook niet op de site toch? of heb ik er overheen gekeken? ik vind m ook heel mooi!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:45 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze zo leukMaar ik heb geen idee of die al in de winkel hangt? Ik heb vorige week gekeken in Utrecht, maar daar zag ik hem niet hangen (kan er ook overheen gekeken hebben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |