Ik vond m wel leuk voor 's avonds zeg maar. Voor overdag heb ik als het warmer is toch eerder een vestje aan. Maar als je bijv. uit eten of naar de film gaat dan vond ik m wel leuk. Moet alleen even kijken of het niet TE is op een jurkje bijv.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Al vind ik het niet écht een warm ding. Ze zijn vrij kort en ze sluiten alleen met haakjes voor.
Maar mss wel weer te warm voor april,.
Dat je daarop kan lopen.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:26 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Groene en zwarte zijn dus nieuw!
omg oililytasquote:Op donderdag 8 april 2010 18:26 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Groene en zwarte zijn dus nieuw!
Ja dat is m'n weekendtasquote:
ik struin steeds marktplaats af naar tassen met dat ene printjequote:Op donderdag 8 april 2010 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is m'n weekendtasalweer een jaar of vijf oud geloof ik inmiddels
maar krijg er af en toe nog steeds complimentjes over
en ben er nog erg blij mee.
Gewoon doen,quote:
Whehe, het is de leukste Oilily variant hequote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik struin steeds marktplaats af naar tassen met dat ene printje.
Dat is wel raar, want het zijn twee grote dingen samen. ;xquote:Op donderdag 8 april 2010 13:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan past het in een envelop en die gaat met de normale post mee.
Twee/drie weken geleden ongeveer hingen ze nog in de H&M op Beurs (Rotterdam) in de uitverkoop andere H&M's weet ik niet. Maar er was toen niet heel veel meer over meen ik.quote:Op zaterdag 10 april 2010 08:49 schreef Tegan het volgende:
Mijn jas is gisteren gejat. Hangen er nog winterjassen in de winkel? Want dan ga ik vanmiddag ff kijken
.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:44 schreef Karina het volgende:
Ik heb een 10% kortingsbon ontvangen en had van de week een leuke blouse (tuniekachtig) gezien, maar nu kan ik hem niet meer vindenHet was er eentje met driekwartmouwen en leuke frisse kleuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |