Dan past het in een envelop en die gaat met de normale post mee.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:18 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week ook.
Toen stond er dat mn bestelling verzonden was, maar geen T&T code.
Niet erg prettig als je niet thuis bent. Dan weet je nog niks (goed, is het met TNT post sowieso maar te hopen dat alles netjes aankomt tegenwoordig)
Vallen ze een beetje groot? Ik heb maat 38,5quote:Op donderdag 8 april 2010 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
Zohet binnen! Schoenen zijn mooi
de pumps dan, en het 5 euro bloemenjurkje hou ik ook.
Alleen die suede enkellaarsjes staan mij niet echt, al zijn ze wel heel mooi en met de perfecte hakhoogte!
Heeft iemand er hier misschien interesse in? Aangezien veel mensen ze mooi vonden! Anders stuur ik ze gewoon terug.
Het is maat 38.
Ik vind ze niet echt groot vallen om eerlijk te zijn, ik zit normaal tussen 37 en 38 in en maat 38 zit bij mij als gegoten.. Ze lopen wel heerlijkquote:Op donderdag 8 april 2010 13:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vallen ze een beetje groot? Ik heb maat 38,5
Ooooh wat ontzettend jammer, vond ze zo leukquote:Op donderdag 8 april 2010 14:01 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind ze niet echt groot vallen om eerlijk te zijn, ik zit normaal tussen 37 en 38 in en maat 38 zit bij mij als gegoten.. Ze lopen wel heerlijk
Ik heb gewoon 38 maar bij mij zitten ze ook goedquote:Op donderdag 8 april 2010 14:01 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind ze niet echt groot vallen om eerlijk te zijn, ik zit normaal tussen 37 en 38 in en maat 38 zit bij mij als gegoten.. Ze lopen wel heerlijk
Ik heb ook een nepbontjas besteld.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:42 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb tusseninkleren van mn mama gehad dus nou heb ik mn bestelling gereduceert tot 1 broek (die ik al had, maar nu een maat kleiner), 1 blouse (want maar 6 euro en paars), een oogpotlood en een nepbontjasje. Ik heb alleen geen idee hoe warm dat jasje is, kan dat voor de lente of is het stiekum echt een winterding?
Ook deze?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:45 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb ook een nepbontjas besteld.ben erg benieuwd.
Ja ik wilde die ook, maar ik vind het nu te laat hoor, het is fokking april. Ik kijk tegen het najaar wel weer of ze er nog zijn. Echt veel te laat afgeprijsd zoals heel veel winterjassen, die raken ze nu echt niet meer kwijtquote:Op donderdag 8 april 2010 14:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb ook een nepbontjas besteld.ben erg benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |