abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 april 2010 @ 12:57:23 #176
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80079676
Nah, gewoon even dat het vastzit (plakband ofzo). Maar ik denk niet dat er zomaar iets uitrolt, hoor.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_80079686
Nee, doe ik nooit.
pi_80080477
En kan ik de doos weer dicht maken met die ty wraps? of moet ik extra plakband gebruiken?
en wat moet ik precies op de doos plakken en wat er in?

/noob
pi_80080600
Gewoon die dingetjes erom is voldoende
Op de doos OVER je oude adresgegevens de nieuwe sticker plakken !
In de doos stop je het stukje waar op staat wat je wegdoet en waarom
pi_80081462
Zo het binnen! Schoenen zijn mooi de pumps dan, en het 5 euro bloemenjurkje hou ik ook.

Alleen die suede enkellaarsjes staan mij niet echt, al zijn ze wel heel mooi en met de perfecte hakhoogte !
Heeft iemand er hier misschien interesse in? Aangezien veel mensen ze mooi vonden! Anders stuur ik ze gewoon terug.

Het is maat 38.
pi_80081671
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:18 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Dat had ik vorige week ook.
Toen stond er dat mn bestelling verzonden was, maar geen T&T code.
Niet erg prettig als je niet thuis bent. Dan weet je nog niks (goed, is het met TNT post sowieso maar te hopen dat alles netjes aankomt tegenwoordig)
Dan past het in een envelop en die gaat met de normale post mee.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_80081802
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
Zo het binnen! Schoenen zijn mooi de pumps dan, en het 5 euro bloemenjurkje hou ik ook.

Alleen die suede enkellaarsjes staan mij niet echt, al zijn ze wel heel mooi en met de perfecte hakhoogte !
Heeft iemand er hier misschien interesse in? Aangezien veel mensen ze mooi vonden! Anders stuur ik ze gewoon terug.

Het is maat 38.
Vallen ze een beetje groot? Ik heb maat 38,5
pi_80082089
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:53 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Vallen ze een beetje groot? Ik heb maat 38,5
Ik vind ze niet echt groot vallen om eerlijk te zijn, ik zit normaal tussen 37 en 38 in en maat 38 zit bij mij als gegoten.. Ze lopen wel heerlijk
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_80082151
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:01 schreef rena het volgende:

[..]

Ik vind ze niet echt groot vallen om eerlijk te zijn, ik zit normaal tussen 37 en 38 in en maat 38 zit bij mij als gegoten.. Ze lopen wel heerlijk
Ooooh wat ontzettend jammer, vond ze zo leuk
pi_80082193
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:01 schreef rena het volgende:

[..]

Ik heb gewoon 38 maar bij mij zitten ze ook goed 38,5 gaat niet lukken vrees ik.
pi_80082234
Ik denk dat je ze echt even moet passen om het zeker te weten! Ze zijn ook geweldig
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_80082483
Had ik al gezegd dat deze extreem fluo roze is, die bh ?
pi_80083725
Ik heb tusseninkleren van mn mama gehad dus nou heb ik mn bestelling gereduceert tot 1 broek (die ik al had, maar nu een maat kleiner), 1 blouse (want maar 6 euro en paars), een oogpotlood en een nepbontjasje. Ik heb alleen geen idee hoe warm dat jasje is, kan dat voor de lente of is het stiekum echt een winterding?
pi_80083830
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:42 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb tusseninkleren van mn mama gehad dus nou heb ik mn bestelling gereduceert tot 1 broek (die ik al had, maar nu een maat kleiner), 1 blouse (want maar 6 euro en paars), een oogpotlood en een nepbontjasje. Ik heb alleen geen idee hoe warm dat jasje is, kan dat voor de lente of is het stiekum echt een winterding?
Ik heb ook een nepbontjas besteld. ben erg benieuwd.
pi_80084003
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:45 schreef Tamashii het volgende:
Ook deze?

pi_80084471
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:48 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ook deze?

[ afbeelding ]
Jaa, maar dan in het bruin?
  donderdag 8 april 2010 @ 15:06:17 #192
123170 alors
zlata1234
pi_80084662
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:45 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja ik wilde die ook, maar ik vind het nu te laat hoor, het is fokking april. Ik kijk tegen het najaar wel weer of ze er nog zijn. Echt veel te laat afgeprijsd zoals heel veel winterjassen, die raken ze nu echt niet meer kwijt
know'm sayin?
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 april 2010 @ 15:23:15 #193
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80085346
Al vind ik het niet écht een warm ding. Ze zijn vrij kort en ze sluiten alleen met haakjes voor.
Maar mss wel weer te warm voor april, .
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_80089766
Ok, ik gooi dus die hele brief er in nadat ik de sticker op de buitenkant heb geplakt? Of niet?
En hoe weet ik dan wat ik nog moet betalen? Moet ik dan 1 euro op het postkantoor betalen?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 april 2010 @ 17:15:39 #195
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80090024
Als het goed is staat dat ook gewoon op die grote brief, toch? Hoe je moet berekenen wat je nog moet betalen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 april 2010 @ 17:16:00 #196
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80090041
Oh, en ja, die grote brief doe je in die zak & die sticker doe je op de buitenkant, .
pi_80090052
ja i know maar ik ben bang dat ik het fout doe
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 april 2010 @ 17:19:23 #198
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80090177
De bedragen van wat je houdt bij elkaar optellen + 5,90 (euro hoeft niet bij postkantoor).
pi_80090321
dus ik ga naar het postkantoor en zeg: hierrrrrr
en dan ga ik weg ?
pi_80090680
Ja het is een antwoordnummer Je moet trouwens wel een verzendbewijsje krijgen, anders claimt H&M straks dat ze je pakketje niet hebben ontvangen en kun je niet bewijzen dat je hem wel degelijk verstuurd hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')