hij is er ook nog in een kleur paarsquote:Op woensdag 7 april 2010 19:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Ik dacht dat die er alleen in het grijs was.
Ik kreeg het nooit, heb tig keer gemaild naar de H&M en elke keer zeiden ze dat het was aangepast. De laatste tijd werkt het ineens! Krijg e-mails, folders en zelfs de bestelmogelijkheid van de preview catalogus.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:15 schreef Quirine het volgende:
Hoe krijgen jullie allemaal zoveel post/email?
Ik krijg vrij weinig. Zelfs de nieuwe H&M catalogus krijg ik niet.
1304 en 8598!quote:Op woensdag 7 april 2010 18:30 schreef Tamashii het volgende:
Welke kortingscodes dan?Alle kortingscodes die ik wil gebruiken zijn ontoepasbaar.
Wat bedoel je? Er staat gewoon bij 2x korting van 5 euro. Die 10% code heb ik ook binnengekregen, maar die andere codes leverden meer op.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:16 schreef alors het volgende:
Heb je niet nog die -10 euro korting staan in een bestelling? Dan pakt ie em niet. Er is vandaag een nieuwe 10% code: 8762
Ik heb bij H&M altijd XS in topjes/jurkjes en bij deze dus ook. Hij zat inderdaad ruimer dan normaal, echter doe ik er toch een riem om dragen dus dan is het niet zo ergquote:Op woensdag 7 april 2010 15:57 schreef Eva4Evah het volgende:
Misschien handig voor sommigen om te weten: ik heb vandaag deze
[ afbeelding ]
gepast in de winkel en hij viel bij mij supergroot uit. Normaal heb ik M of L, maar nu zat de M als een zak om me heen. Had zeker wel in S gepast, misschien wel XS.
Die werken hier helemaal niet.quote:
Niet zeuren als je bestelling gecancelled wordt hequote:Op woensdag 7 april 2010 20:52 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
1304 en 8598!
[..]
Wat bedoel je? Er staat gewoon bij 2x korting van 5 euro. Die 10% code heb ik ook binnengekregen, maar die andere codes leverden meer op.
quote:Op donderdag 8 april 2010 08:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet zeuren als je bestelling gecancelled wordt he?
woooooowquote:
Dit is deze, ik snap achteraf niet waarom ik hem heb besteldquote:Op woensdag 7 april 2010 16:42 schreef P.F het volgende:
En dit jurkje is GROOT, maat 36, ik lijk wel een midget
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Dit is deze, ik snap achteraf niet waarom ik hem heb besteld!
[ afbeelding ]
Dat had ik vorige week ook.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:32 schreef Quirine het volgende:
Hee... waarom krijg ik geen T&T code meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |