Offtopic, maar; jouw ondertitel isquote:Op zondag 11 april 2010 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die heb ik nu toevallig aan haha.
Fotoo!quote:Op zondag 11 april 2010 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die heb ik nu toevallig aan haha.
Yeah, ik heb m in de H&M zien hangen.quote:Op maandag 12 april 2010 08:56 schreef tliciouz het volgende:
Heeft iemand dit shirt zien hangen bij de h&m? Op haar blog staat namelijk dat het van de gardencollectie moet zijn maar daar heb ik hem nooit tussen zien hangen. Ze komt wel uit Zweden, maar daar zullen die collecties toch niet anders zijn?
[ afbeelding ]
Echt waar?quote:Op maandag 12 april 2010 09:19 schreef Quirine het volgende:
[..]
Yeah, ik heb m in de H&M zien hangen.
En HOLY MOLY wat een lijf.
Onderste is op MP te vinden.quote:Op maandag 12 april 2010 09:09 schreef P.F het volgende:
ik wil deze (maat S/36)
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja op haar blog staat van de garden collectie ik vond het al zo vreemd want dan had het op de site moeten staan. Zo snel mogelijk maar eens even langs.quote:Op maandag 12 april 2010 09:22 schreef alors het volgende:
Die is niet van de Garden Collectie, maar van de gewone h&m collectie.
Oh dat is mooi om te horen! Ben alleen bang dat ie te kort is voor mij, ben erg lang, met een lang bovenlichaam. Maar heb m vooral besteld voor in de taillerok te dragen dus dan maakt het niet uitquote:Op maandag 12 april 2010 09:54 schreef Envoi het volgende:
Dat witte/ lichtroze topje heb ik ook, zit echt superfijn! Levert TNT ook pakketjes af op maandag?
Nee maar hij is best lang vind ik. Floept iig niet steeds achter uit mn broek.quote:Op maandag 12 april 2010 09:56 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Oh dat is mooi om te horen! Ben alleen bang dat ie te kort is voor mij, ben erg lang, met een lang bovenlichaam. Maar heb m vooral besteld voor in de taillerok te dragen dus dan maakt het niet uit
In mijn H&M hangt de 'normale' collectie en de garden collectie door elkaar. Dus daar.quote:Op maandag 12 april 2010 09:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt waar?Bij de afdeling divided of bij de garden collectie of? Ik wil hem zo graag!
Dat is wel fijn idd!quote:Op maandag 12 april 2010 10:02 schreef Quirine het volgende:
[..]
In mijn H&M hangt de 'normale' collectie en de garden collectie door elkaar. Dus daar.
quote:Op maandag 12 april 2010 08:58 schreef ChipsZak. het volgende:
BT heeft die & ik heb ze ook zien hangen hier in de winkels (Groningen).
Maar de Garden Collection is bijna al helemaal uitverkocht hier.
Daarover gesproken, weet iemand waar ze deze nog hebben (liefst mt 36)?
[ afbeelding ]
Ja die heb ik, lag hier vlakbij de Garden collectie..quote:Op maandag 12 april 2010 08:56 schreef tliciouz het volgende:
Heeft iemand dit shirt zien hangen bij de h&m? Op haar blog staat namelijk dat het van de gardencollectie moet zijn maar daar heb ik hem nooit tussen zien hangen. Ze komt wel uit Zweden, maar daar zullen die collecties toch niet anders zijn?
[ afbeelding ]
Oh gelukkig dan weet ik in ieder geval dat hij er isquote:Op maandag 12 april 2010 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja die heb ik, lag hier vlakbij de Garden collectie..
Roermondquote:Op maandag 12 april 2010 15:38 schreef sproetjes het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag nog in Roermond zien hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |