Die is ook leuk! Maar de kleuren waar iets "harder", met iets meer cyclaam en iets donkerder geel volgens mij.quote:
Jep, zolang de bestelling nog niet in behandeling genomen is, kun je annuleren. Je moet dan bij nog niet geleverde artikelen, het aantal op "0" zetten, en dan opslaan. Zo wordt je bestelling geannuleerd.quote:Op zondag 11 april 2010 12:20 schreef Lotteu het volgende:
Als dat rokje pas eind mei komt en ik vind m eerder in de winkel, kan ik m dan nog afbestellen? Weet iemand dat?
Oh wauw, die may/june preview is ook nice trouwens!quote:Op zondag 11 april 2010 19:32 schreef alors het volgende:
Hehe eindelijk een normale Fashion Against Aids collectie en niet van die goedkope divided shirts met 'use a condom of een lelijke tekening erop.
http://www.nitrolicious.c(...)ids-2010-collection/
Dat strapless jurkje met die strik, heb ik in het zwart, afgelopen kerst collectie van de h&mquote:Op zondag 11 april 2010 20:28 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Oh wauw, die may/june preview is ook nice trouwens!
Dat strapless jurkje met die strik![]()
http://www.nitrolicious.c(...)010-product-preview/
zwart?quote:Op zondag 11 april 2010 16:36 schreef -Peach het volgende:
Jippiee eindelijk de zwarte MC-jack te pakkenHopelijk zit ie ook mooi
Je pakket moet al onderweg of in ieder geval vooraangemeld zijn, anders werkt het niet. Je gaat op de site naar mijn pagina, geleverde artikelen. Dan klik je op wat onder 'collonummer' staat. Dan gaat ie vanzelf naar de tnt pagina waar op staat waar het is. Als ie niks kan vinden is er nog geen code van bekend. Dit werkt alleen voor pakketten, niet voor spul wat door de brievenbus kan.quote:Op zondag 11 april 2010 21:52 schreef wolvendagen het volgende:
Trouwens, ik zie jullie Track & Trace gebruiken, maar ik ken die barcode niet vinden. Hellup.
Hij is er 's morgens wel weer, alleen de laatste tijd vullen ze maandags nauwelijks tot niet aan.quote:Op zondag 11 april 2010 21:19 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze zo graag hebben, maar de site werkt niet mee en ik moet een 36 hebben.
Ah oké, dankjewel!quote:Op zondag 11 april 2010 22:22 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je pakket moet al onderweg of in ieder geval vooraangemeld zijn, anders werkt het niet. Je gaat op de site naar mijn pagina, geleverde artikelen. Dan klik je op wat onder 'collonummer' staat. Dan gaat ie vanzelf naar de tnt pagina waar op staat waar het is. Als ie niks kan vinden is er nog geen code van bekend. Dit werkt alleen voor pakketten, niet voor spul wat door de brievenbus kan.
Ja, hij is van 't weekend ook aangevuld, maar ik kijk morgenochtend nog wel en dan bestel ik 'm. Maar hij komt dan past begin mei, zulks lang wachten altijd.quote:Op zondag 11 april 2010 22:24 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is er 's morgens wel weer, alleen de laatste tijd vullen ze maandags nauwelijks tot niet aan.
Toffe trui, ik vind die brede rand bij de hals alleen een beetje jammer...
Die heb ik nu toevallig aan haha.quote:Op zondag 11 april 2010 22:34 schreef Quirine het volgende:
Ik heb De Trui.
[ afbeelding ]
EN HIJ IS ZOOO MOOOIII.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |