abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79841985

Vervolg van
H&M #96 Waar de verzending opeens sneller gaat!
H&M #95 Lentekriebels!
H&M #94
H&M #93 - Lentekriebels en lente outfits op komst!
H&M #92 - Waar we weer dingen mogen bestellen *O*
H&M #91 - Goede afprijzingen, slechte leveringen...
H&M #90 Met simpele doch fijne rokjes!
H&M #89 - Lente collectie is binnen!
H&M #88 - Met kerstoutfits!
H&M #87 - De sale is begonnen!!!
H&M #86 - Waar het bestellen nooit ophoudt!
H&M #85 - Stormloop op Jimmy Choo?
H&M #84 - Waar we klaar zijn voor de lente!
H&M #83 Waar de leveringen te lang duren...
H&M #82; met studs, high heels and... SALE!!
H&M #81: ik kan niet wachten
H&M #80 - Bestel maar, bestel maar, bestel maar...
H&M #79 - Waar er met korting wordt gestrooid!
H&M #78 - Met sadistische TNT'ers...
H&M #77 - Maakt het te bont!
H&M 76: geannuleerd, de brief volgt
H&M #75 - Zonder klantenservice
H&M #74 - pays tribute to Madonna!
H&M #73 - Met werkzaamheden!
H&M #72 - Waar de postbode ons herkent
H&M #71 - Waar we te snel gaan met de topics!
H&M #70 Shoppen lekker vanaf de bank
H&M #69 - Met patat en biefstuk!
H&M #68 Waar grote bestellingen klaar staan!
H&M #67 - Met kortingscode voor de sale!
H&M #66 Waarin ik mijn 1e openingstopic maak
H&M #65: Kwijlend voor ons beeldscherm.
H&M #64: Altijd feest
H&M #63 Waar we de Sale weer plunderen!
H&M #62 met AIDS mode
H&M #61 Waar we snel onze pakketjes binnen willen hebben
H&M #60 - Waar we meegenieten van andermans aankopen!
H&M #59; Waar matthew een nieuwe winkel op MP heeft
H&M #58; Nu met previewcatalogus voor iedereen!
H&M #57: Waar we alweer op najaarsmode azen
H&M #56 - Waar we pauwen kopen
H&M #55 - Waar we nooit offtopic gaan
H&M #54 - Waar de mannen nooit een goede reactie geven
H&M #53 - Nu met extra dunne modellen
H&M #52 Sunshine = shop time!
H&M #51 met het spleet-model de lente in
H&M #50 - 50 topics vol koopverslaving...
H&M #49 - Thou shalt buy!
H&M #48
H&M #47
H&M #46
H&M #45
H&M #44
H&M #43 - Waar de online shop raar doet
H&M #42
H&M #41
H&M #40
H&M #39
H&M #38
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

Andere H&M topics
H&M opent Monki-winkel in Amsterdam
H&M hysterie: ware aard van vrouwen tijdens shoppen
The Garden Collection by H&M
H&M lente collectie 2010
Sonia Rykiel lingeriecollectie voor H&M
Jimmy Choo doet H&M
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

Veelgestelde vragen

• Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

• Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

• Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

• Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

• Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

• Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

• Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

• Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd. Nu zie ik ineens bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd, terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

• Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

• Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen ed) dan op een tegoedkaart die 1 jaar geldig is. (maar als je die na bijv 2 maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

• Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

• Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

• Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes

• Momenteel geen kortingscodes. Behalve de standaard 'illegale' codes.

• Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentage combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 12-04-2010 17:35:42 ]
  • pi_79842070
    Ik wist even geen betere titel want ik kwam net binnenvallen, maar er komt een nieuwe catalogus aan dus ik dacht.... Hm
    pi_79842109
    tvp
    pi_79842554
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 18:05 schreef rena het volgende:

[..]

O ja Ik had niet op die manier gedacht Sorry!
    No worries Het kan soms ook dat de maten enigzins gelijk blijven. Stel het schoentje valt énorm smal bij jou, dan kan het wel meevallen bij mij.
    Als het nu al wijd bij jou valt dan weet ik wel iets
    Maar als ik ze mooi genoeg vind gooi ik er gewoon een zooltje in Ben benieuwd of ze hier nog in de winkel komen...
    Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
    Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
    pi_79842757
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 19:34 schreef Dipkip het volgende:
    Ik wist even geen betere titel want ik kwam net binnenvallen, maar er komt een nieuwe catalogus aan dus ik dacht.... Hm
    Ja nou die catalogus komt pas in mei ofzo

Wel leuk altijd, die zooi komt altijd pas in juli dus dan kun je lekker veel bestellen want betalen hoeft nog lang niet, en hoe dichterbij juli komt, hoe meer in er dan uitgooi
    know'm sayin?
    word? word.
      donderdag 1 april 2010 @ 19:55:26 #6
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_79842903
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 19:51 schreef alors het volgende:

[..]

Wel leuk altijd, die zooi komt altijd pas in juli dus dan kun je lekker veel bestellen want betalen hoeft nog lang niet, en hoe dichterbij juli komt, hoe meer in er dan uitgooi
    Zo herkenbaar . Ik heb op een gegeven moment mijn hele lente-previewbestelling weggemikt .
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_79843158
    Terug vinderr.

Heb eindelijk een idee voor die enorme zwarte kanten strik die ik een tijd terug gekocht heb.
    Clip er vanaf slopen, en dan aan een zwarte haarband vast maken. Nu alleen nog een leuk smal haarbandje zien te vinden.
    pi_79843220
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 19:51 schreef alors het volgende:
    Whoeps
    pi_79843442
    Trouwens ik heb laatst dit jurkje gekocht:

Hartstikke leuk ding maar die strik die heb ik er af geknipt. Stond echt vreemd.
    pi_79843479
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 20:10 schreef Dipkip het volgende:

[ afbeelding ]

Hartstikke leuk ding maar die strik die heb ik er af geknipt. Stond echt vreemd.

Mooi jurkje! En die strik ja, dat snap ik
    pi_79843543
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 20:10 schreef Dipkip het volgende:

[ afbeelding ]

Ik vind die zo leuk op het model, maar als ik hem dan zo bekijk ben ik bang dat het helemaal niet leuk staat. Heb jij misschien een aanfoto?
    pi_79843616
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
    Mooi jurkje! En die strik ja, dat snap ik
    Hij is goedkoop, 20 euro, dus ik dacht kan niet veel wezen maar hij valt echt heel mooi en door dat kleine streepje maakt ie ook wat slanker. Normaal draag ik niet van die strakke dingen (NOG NIET muahahaha).

Maar die strik blijft natuurlijk niet zitten zoals op dat plaatje dus je hebt of een lelijke knoop voorop of echt een strik middenop je onderbuik ik heb m ook nog naar achter geprobeerd te knopen maar dan gaat de stof raar zitten aan de zijkanten. Maar die strik begint onder van die lusjes, dus je kan gewoon knippen zonder dat je het ziet. En geen rafelstof dus gewoon schaar er in klaar
    pi_79843693
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 20:13 schreef Tegan het volgende:
    Ik vind die zo leuk op het model, maar als ik hem dan zo bekijk ben ik bang dat het helemaal niet leuk staat. Heb jij misschien een aanfoto?
    Nee nog niet, hij is een beetje luchtig nog voor het weer nu maar hij valt echt geweldig hoor, hoe lang ben jij? Ik ben 1,73 en ondanks dat ik nu 42/44 heb lijk ik er absoluut niet dik in en de lengte op de knie is ook perfect.

Ik hoop alleen dat het warm wordt voor ie me weer te groot is
    pi_79844270
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 20:14 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Hij is goedkoop, 20 euro, dus ik dacht kan niet veel wezen maar hij valt echt heel mooi en door dat kleine streepje maakt ie ook wat slanker. Normaal draag ik niet van die strakke dingen (NOG NIET muahahaha).

Maar die strik blijft natuurlijk niet zitten zoals op dat plaatje dus je hebt of een lelijke knoop voorop of echt een strik middenop je onderbuik ik heb m ook nog naar achter geprobeerd te knopen maar dan gaat de stof raar zitten aan de zijkanten. Maar die strik begint onder van die lusjes, dus je kan gewoon knippen zonder dat je het ziet. En geen rafelstof dus gewoon schaar er in klaar

H&M had afgelopen herfst bloesjes met precies die korte mouwtjes en die kraag, in diverse kleuren, ik heb hem in zwart en wit gekocht en die valt ook zo mooi, de bovenkant van de jurk lijkt er ook enorm op
    Leuk is dat als iets mooi valt, voor een mooie prijs
    pi_79844872
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
    H&M had afgelopen herfst bloesjes met precies die korte mouwtjes en die kraag, in diverse kleuren, ik heb hem in zwart en wit gekocht en die valt ook zo mooi, de bovenkant van de jurk lijkt er ook enorm op
    Leuk is dat als iets mooi valt, voor een mooie prijs
    Jaa die heb ik dus ook in het zwart en paars geloof ik ook, maar nou flubbert ie en dan is het minder leuk. Het moet wel aansluiten zeg maar anders is het een heel lomp ding.

Over mn lievelingsrok zullen we het maar helemaal niet hebben maar die kan ik misschien laten innemen bij zo'n verstelallochtoon.
    pi_79845220
    Tvp!
      donderdag 1 april 2010 @ 21:05:48 #17
    189229 Eva4Evah
    Niet teveel zuipen
    pi_79845897
    Tvp

Props voor Dipkip, goed bezig met afvallen!
    pi_79847332
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 21:05 schreef Eva4Evah het volgende:
    Props voor Dipkip, goed bezig met afvallen!
    en ook in jullie voordeel want misschien ben ik dan straks niet meer te chickenshit om foto's te posten
    pi_79847728
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

No worries Het kan soms ook dat de maten enigzins gelijk blijven. Stel het schoentje valt énorm smal bij jou, dan kan het wel meevallen bij mij.
    Als het nu al wijd bij jou valt dan weet ik wel iets
    Maar als ik ze mooi genoeg vind gooi ik er gewoon een zooltje in Ben benieuwd of ze hier nog in de winkel komen...
    Heb ze net even gepast, en bij mij zitten ze precies goed. Hoewel ik niet weet of deze stof nog erg uitloopt. Ik mag hopen van niet..
    And you know I might
    Have just flown too far from the floor this time
    Cause they calling me by my name..
    pi_79847894
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 21:44 schreef rena het volgende:

[..]

Heb ze net even gepast, en bij mij zitten ze precies goed. Hoewel ik niet weet of deze stof nog erg uitloopt. Ik mag hopen van niet..

Thanks!
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 1 april 2010 @ 21:50:16 #21
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79848021
    Tvp, .
    [*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    [*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
      donderdag 1 april 2010 @ 22:20:03 #22
    189229 Eva4Evah
    Niet teveel zuipen
    pi_79849258
    Vandaag in de winkel een superfijn truitje met driekwartmouw gekocht. Lekker dun stofje, valt lekker ruim en zit gewoon superfijn. Kan hem niet op de onlinesite vinden maar hij was poederroze. Toen ik hem paste wilde ik hem gewoon niet meer uitdoen Oooh ik hou van H&M.
    pi_79849301
    Naast Pizzalover ben ik ook H&Mlover, dus bestel ik nog wel eens wat . Nooit ging er wat verkeerd, tot nu toe.. Er staat bij geleverde bestellingen dat mijn pakket op 31.03 afgeleverd zou zijn.. Ik heb dus niks ontvangen en ook geen briefje van TNT dat ze zijn geweest (maar dit is niet zo raar, dat gebeurt wel vaker helaas ). Ben ook al bij de buren geweest, maar ook die hebben niks ontvangen.. Heeft een van jullie dit ook wel eens gehad en wat heb je toen gedaan? Ik heb al een mail gestuurd naar H&M hierover, dus dat is even afwachten... Thanks!!
    pi_79849351
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:20 schreef Pizzalover het volgende:
    Naast Pizzalover ben ik ook H&Mlover, dus bestel ik nog wel eens wat . Nooit ging er wat verkeerd, tot nu toe.. Er staat bij geleverde bestellingen dat mijn pakket op 31.03 afgeleverd zou zijn.. Ik heb dus niks ontvangen en ook geen briefje van TNT dat ze zijn geweest (maar dit is niet zo raar, dat gebeurt wel vaker helaas ). Ben ook al bij de buren geweest, maar ook die hebben niks ontvangen.. Heeft een van jullie dit ook wel eens gehad en wat heb je toen gedaan? Ik heb al een mail gestuurd naar H&M hierover, dus dat is even afwachten... Thanks!!
    Was je niet thuis? Kan zijn dat TNT het nog moet aanpassen omdat de bezorger nog niet terug is, dat het dus morgen komt.
    pi_79849584
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:21 schreef Tegan het volgende:

[..]

Was je niet thuis? Kan zijn dat TNT het nog moet aanpassen omdat de bezorger nog niet terug is, dat het dus morgen komt.
    Nee ik was niet thuis nee.. Maar ze hebben tot nu toe altijd het pakket dan bij de buren afgeleverd. Ik weet verder ook niet hoe het in z'n werk gaat bij TNT..Maar je zou denken dat ze het dan vandaag weer geprobeerd zouden kunnen hebben (goede zin ) Of het is een slechte 1 april grap
    pi_79850125
    Ghihi, gefeliciteerd dipkip!

Nieuw deel <3
    I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
      vrijdag 2 april 2010 @ 08:42:11 #27
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_79858949
    Goed bezig Dipkip!! Knap hoor
    Ik wil er juist nog een kilootje of 5 bij, en dat is misschien nog wel moeilijker dan afvallen. Ik vreet me te pletter

Anyway, weer terug ontopic: vanmiddag ff de stad in, kijken of ze een leuk spijkerjasje hebben
    pi_79862923
    Oeh gister en vandaag staat er: Zending gesorteerd in sorteercentrum
    Hoe groot is de kans dan dat het vandaag nog komt of moet ik tot na pasen wachten?
      vrijdag 2 april 2010 @ 11:29:12 #29
    123170 alors
    zlata1234
    pi_79863002
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 11:27 schreef heaven7 het volgende:
    Oeh gister en vandaag staat er: Zending gesorteerd in sorteercentrum
    Hoe groot is de kans dan dat het vandaag nog komt of moet ik tot na pasen wachten?
    dan waarschijnlijk vandaag.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_79863592
    Tvp
    pi_79864154
    Jeej ja! Driver is on the way!!
    pi_79865489
    Het is er al!
    pi_79865824
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 12:40 schreef heaven7 het volgende:
    Het is er al!
    Foto's!
      vrijdag 2 april 2010 @ 13:06:55 #34
    72463 Whiskers
    Kinky Kitten
    pi_79866407
    ik wacht op roezelsaandezijkantshirtje in het grijs, die was deze week zowaar in mijn maat beschikbaar. Is vroeg op het werk toch nog ergens goed voor...
    Cat hair is a fashion statement
    I'm really a cat you see and it's not my last life at all
    pi_79866949
    Heeft iemand interesse in deze? (Staat niet meer op de website)

Hij is net wat te krap voor mij om goed te knopen, kom steeds niet uit Maatje M.
    pi_79867123
    Jullie advies! Jurk= ¤9,95, knoopding ook (zo op deze foto lijkt ie dan wel weer leuk )

En deze jurk is ¤7,95:

Zwarte riem en longsleeve had ik al..

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2010 13:25:59 ]
    pi_79867349
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 13:25 schreef heaven7 het volgende:
    Jullie advies! Jurk= ¤9,95, knoopding ook (zo op deze foto lijkt ie dan wel weer leuk )
    [ link | afbeelding ]

En deze jurk is ¤7,95:
    [ link | afbeelding ]

Bovenste is leuk ! Onderste outfit vind ik niet zo, maar ik hou niet van longsleeves onder shirts.
    pi_79867454
    Hij kan ook zonder maar het is wat koud nu nog

Alleen heb ik een 'ik-heb-zulke-ontzettend-dikke-vatsige-bovenarmen-dat-ik-ze-liever-bedek-fobie'
    pi_79869738
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 13:25 schreef heaven7 het volgende:
    [ link | afbeelding ]

En deze jurk is ¤7,95:
    [ link | afbeelding ]

Leuk de bovenste en idd de onderste met korte mouwtjes
    pi_79870199
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef heaven7 het volgende:

[ link | afbeelding ]

Alleen heb ik een 'ik-heb-zulke-ontzettend-dikke-vatsige-bovenarmen-dat-ik-ze-liever-bedek-fobie'
    Wat een onzinfobie dit staat veel leuker gewoon dragen!
    pi_79870515
    Tuhvuhpuh!
    pi_79870569
    Leuke jurkjes, en de onderste inderdaad zonder mouwen
    pi_79871376
    tvp
    pi_79872357
    quote:
    Nee joh! Ik zat net te kijken wat een mooi figuur je hebt, niemand let op jouw armen hoor. Bovendien lijken ze zo altijd wat breder vind ik, zoals je op die foto staat. Zoals 'wij' je zien heb je geen dikke bovenarmen. Gewoon mooi!
    pi_79872648
    Wat lief! Dank jullie wel Het zit ook echt in mijn hoofd, wel vervelend
    Iig hou ik het zwarte jurkje Baal een beetje dat dat ceintuur niet zo perfect zit... Hij is juist zo leuk met dat jurkje!

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2010 15:51:47 ]
    pi_79874583
    ze zijn gewoon mooi recht, of vindt je dat bijv. gerrie van spuiten en slikken ook dikke armen heeft?
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 april 2010 @ 17:05:52 #47
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79874841
    Wel jammer dat het 4,95 jurkje nu uitverkocht is, .
    [*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
    pi_79874924
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 17:05 schreef ChipsZak. het volgende:
    Wel jammer dat het 4,95 jurkje nu uitverkocht is, .
    's Morgens niet hoor ik heb er eentje kunnen bemachtigen ! Had ook wel voor jou willen bestellen, maarja je mag er maar één per klant.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 april 2010 @ 17:13:03 #49
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79875015
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 17:09 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

's Morgens niet hoor ik heb er eentje kunnen bemachtigen ! Had ook wel voor jou willen bestellen, maarja je mag er maar één per klant.
    Oh phew, .
    Want ik heb ook een keer 's ochtends gekeken en toen was 'ie weg, !
    En ik snap je wel hoor, .

Misschien moet ik toch voor 20,- bij bestellen maar ik heb al nauwelijks geld meer maar dan stuur ik de rest wel terug, .
    Stomme mama die niet iets wil bestellen.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 april 2010 @ 17:14:20 #50
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79875044
    En het andere jurkje waar ik dan nog net misschien geld voor heb [of mij voor in de schuld wil steken, ] is ook al tijden uitverkocht en word ook niet bijgevuld, . Het was wel Garden Collection dus nog wel erg nieuw, gek genoeg.
    pi_79875058
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 17:13 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Oh phew, .
    Want ik heb ook een keer 's ochtends gekeken en toen was 'ie weg, !
    En ik snap je wel hoor, .

Misschien moet ik toch voor 20,- bij bestellen maar ik heb al nauwelijks geld meer maar dan stuur ik de rest wel terug, .
    Stomme mama die niet iets wil bestellen.
    Toen ik gisteren om 6 uur keek waren alle maten er nog, dus er is hoop! En ik heb ook geen geld en twv 70 euro besteld maar goed, dan moet m'n spaarrekening er maar even aan te pas komen, dat stort ik later terug !

Als ik wel geld heb kan ik nooit iets leuks vinden, dus kun je beter of je nou geld hebt of niet het gewoon kopen als je iets echt heel leuk vindt en dan later weer goedmaken met je spaarpot !
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 april 2010 @ 17:22:36 #52
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79875275
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 17:14 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Toen ik gisteren om 6 uur keek waren alle maten er nog, dus er is hoop! En ik heb ook geen geld en twv 70 euro besteld maar goed, dan moet m'n spaarrekening er maar even aan te pas komen, dat stort ik later terug !

Als ik wel geld heb kan ik nooit iets leuks vinden, dus kun je beter of je nou geld hebt of niet het gewoon kopen als je iets echt heel leuk vindt en dan later weer goedmaken met je spaarpot !
    Gelukkig slaap ik nooit lang uit, .

& ik heb mama overgehaald iets te bestellen, ahah.

+ ik moet sparen voor de vakantie, dat is het probleem, ! Tenzij ik straks in het buitenland op straat wil slapen [de vliegreis kan ik al wel betalen, ].
    pi_79875343
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 17:22 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Gelukkig slaap ik nooit lang uit, .

& ik heb mama overgehaald iets te bestellen, ahah.

+ ik moet sparen voor de vakantie, dat is het probleem, ! Tenzij ik straks in het buitenland op straat wil slapen [de vliegreis kan ik al wel betalen, ].
    Waar ga je heen? /offtopic

En ik slaap wel lang uit altijd, 6 uur op is echt een hel maar ik werd ineens uit mezelf wakker, het was me blijkbaar gewoon gegund !
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 april 2010 @ 17:28:45 #54
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79875451
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 17:25 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Waar ga je heen? /offtopic

En ik slaap wel lang uit altijd, 6 uur op is echt een hel maar ik werd ineens uit mezelf wakker, het was me blijkbaar gewoon gegund !
    Kroatië, .

& heb je maat S genomen? of XS? Ik denk dat ik voor een S ga.
    pi_79875577
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 17:28 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Kroatië, .

& heb je maat S genomen? of XS? Ik denk dat ik voor een S ga.
    XS, hoe strakker hoe beter zei iemand hier bovendien niet dat 'ie groot viel? Als ik jou was zou ik ook een XS nemen !
      vrijdag 2 april 2010 @ 17:33:52 #56
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_79875580
    Tuhvuhpuh!
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 april 2010 @ 17:49:42 #57
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79876066
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 17:33 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

XS, hoe strakker hoe beter zei iemand hier bovendien niet dat 'ie groot viel? Als ik jou was zou ik ook een XS nemen !
    Hmhm, maar ik heb wel brede heupen en een dikke kont maar als ie niet past [of te kort is] ruil ik hem wel om.
    pi_79876091
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 17:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hmhm, maar ik heb wel brede heupen en een dikke kont maar als ie niet past [of te kort is] ruil ik hem wel om.
    Ik heb ook een dikke kont, maar die mag gezien worden dus een strak stofje eromheen is geen probleem ik denk dat als je een S neemt dat zoiets bij de mouwtjes enzo weer te los gaat zitten.
    pi_79876527
    yoooo chips jij had toch dat ene zijden jurkje? van de kerst?
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 april 2010 @ 18:11:51 #60
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79876670
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 17:50 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik heb ook een dikke kont, maar die mag gezien worden dus een strak stofje eromheen is geen probleem ik denk dat als je een S neemt dat zoiets bij de mouwtjes enzo weer te los gaat zitten.
    Mijne mag ook gezien worden, daar niet van.

Oke, ik neem wel een XS,

@ P.F.; ik kan me geen zijden jurkje herinneren, ? Of ik ben het straal vergeten, hoe ziet 'ie eruit?
    pi_79877366
    beetje groen grijs met een riempje?
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 april 2010 @ 18:46:42 #62
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79877635
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 18:38 schreef P.F het volgende:
    beetje groen grijs met een riempje?
    Oja! Klopt, .
    pi_79878333
    Heb je een aanfoto? Mijne is zo groot....
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 april 2010 @ 19:27:28 #64
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79879165
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 19:07 schreef P.F het volgende:
    Heb je een aanfoto? Mijne is zo groot....
    Heb ik niet zo bij de hand.. kan morgen wel even eentje maken?
    pi_79888207
    graag !
    pi_79888654
    tvp

Hai Dip !!!
    Erg goed van het lijnen en hoe is het met je voet?
    pi_79889857
    na hoe veel dagen gemiddeld zijn mn kleren er nadat je een track en trace code hebt gekregen?
    pi_79890376
    Ik zou voor het 4.95 jurkje idd echt een maatje kleiner nemen dan normaal!
    Ik had hem besteld in S, en hij viel bij mij iets te groot (terwijl ik toch echt eerder richting de M dan de XS ga)
    Viagra (vi-ag'-ruh) n. A chemical which increases the flow of blood to a man's brain
    pi_79893916
    quote:

[ link | afbeelding ]

Ik denk dat een mooi zwart vestje wel een leuke oplossing is.
    signatuurloos
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 3 april 2010 @ 08:52:33 #70
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79894300
    Ik heb het 4,95jurkje besteld, .
    pi_79899086
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 08:52 schreef ChipsZak. het volgende:
    Ik heb het 4,95jurkje besteld, .
    Congrats!
    pi_79899093
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 23:28 schreef Linnie20v het volgende:
    Hai Dip !!!
    Erg goed van het lijnen en hoe is het met je voet?
    Ik kan wel gewoon lopen enzo, maar hij is nog niet weer zoals die andere. Ik kan bijv. niet op mn hurken zitten, hij buigt niet meer goed en hardlopen is ook nog geen goed plan. Duurt lang zeg!
    pi_79899428
    quote:

[ link | afbeelding ]

Een vestje is misschien wel leuk om er overheen te doen
      zaterdag 3 april 2010 @ 13:26:27 #74
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79899809
    quote:

[ link | afbeelding ]

Oooh deze is echt heel leuk, hij staat je goed (met of zonder shirt eronder )! Ik ben alleen bang dat het een beetje een hobbels-en-kuilen-jurkje is als je wat molliger bent zoals yours truly? Ik heb buikje+heupvet+bolle bips, denk je dat ie dan ook kan of sluit ie erg nauw aan?
    Oh en welke is dit op de site?
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 3 april 2010 @ 14:00:30 #75
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79900727
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 23:18 schreef P.F het volgende:
    graag !
    Hij komt vandaag nog, hoor.
    Ik heb alleen dinsdag tentamen dus ik leer [en SOG ] eerst even, maar de foto komt vandaag nog, .
    pi_79920646
    Ik had vandaag ineens een pakket van hm thuis
    Had wat besteld maar dat stond voor eind april uhhh naja prima
    pi_79921651
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 00:11 schreef Linnie20v het volgende:
    Ik had vandaag ineens een pakket van hm thuis
    Had wat besteld maar dat stond voor eind april uhhh naja prima
    Wat had je besteld ?
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 4 april 2010 @ 08:05:17 #78
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79924913
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 14:00 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hij komt vandaag nog, hoor.
    Ik heb alleen dinsdag tentamen dus ik leer [en SOG ] eerst even, maar de foto komt vandaag nog, .
    Oke, toen ik in bed lag dacht ik; 'kut!'
    Nouja, vandaag komt 'ie,
    pi_79925549
    Oké for reasons unknown nu al wakker en nog steeds ontzettend misselijk, zie ik opeens HÉT Sonia Rykiel jurkje in de sale voor 34,95. En ik heb gister nog gewinkeld... En ook een onlinekoopstop ["Jij wordt gelukkig van dingen kopen en dat is niet goed" aldus mijn moeder ] DUS HOU ME TEGEN en koop hem massaal zodat ie uitverkocht is!
    pi_79925573
    omg hij is weg in mijn maat, kut
    pi_79928883
    @ BT

De vlinderring!

Alle kleuren van dit shirtje ( kijken welke kleur het mooiste is)

Jasje in 2 maten

Met korting maar 9.95 dus die moet ik eigenlijk wel houden (heb nog niets gepast though )
    pi_79928938
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 12:35 schreef Linnie20v het volgende:
    @ BT

De vlinderring!
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jasje in 2 maten
    [ afbeelding ]
    Met korting maar 9.95 dus die moet ik eigenlijk wel houden (heb nog niets gepast though )
    Die blauwe is sowieso erg mooi ! Verder inderdaad geen geld voor dat jasje !
    pi_79928979
    Ohw en heb nog 2 shirtjes gekocht in de winkel, ze zijn inderdaad mooi Tegan ( volgens mij was jij dat)

In zwart en grijs
    pi_79929004
    Die heb ik van de zara !
    pi_79929330
    Ik heb vrij petit-ige schouders dus deze 'trend' van opvallende schouders kan ik goed hebben
    Ghihi
      zondag 4 april 2010 @ 23:11:13 #86
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_79950985
    Deze

Maar dan in het zwart

en deze

liggen thuis op me te wachten
      zondag 4 april 2010 @ 23:44:54 #87
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79952586
    Hele topic gemist!
    Tvp!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 5 april 2010 @ 11:40:57 #88
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_79961751
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 08:05 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Oke, toen ik in bed lag dacht ik; 'kut!'
    Nouja, vandaag komt 'ie,
    Ik haal ze straks wel weer weg hoor, .
    Maar ik kon gister het jurkje niet vinden, maar hij was dus gevallen en lag tussen de troep,

edit; godverdomme, . Heb ik alle foto's klaar, wil photobucket niet uploaden. Wacht even.

Nou nu ineens weer wel, fijn.
    Zijn klikbaar;

Nadeel aan dit jurkje is wel dat je geen tiet & kont meer overhoud, .
    En ik sta raar op de foto's.
    pi_80000486
    quote:
    01.04.2010:
    Zending is voorgemeld
    Nou, het mag even duren allemaal hoopte dat 'ie vandaag gesorteerd zou worden, maar blijkbaar niet dus.
    pi_80000497
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 12:33 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nou, het mag even duren allemaal hoopte dat 'ie vandaag gesorteerd zou worden, maar blijkbaar niet dus.
    Ja........... Ik vind het echt te lang duren
    pi_80000537
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 11:40 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik haal ze straks wel weer weg hoor, .
    Maar ik kon gister het jurkje niet vinden, maar hij was dus gevallen en lag tussen de troep,

edit; godverdomme, . Heb ik alle foto's klaar, wil photobucket niet uploaden. Wacht even.

Nou nu ineens weer wel, fijn.
    Zijn klikbaar;

[ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]

Nadeel aan dit jurkje is wel dat je geen tiet & kont meer overhoud, .
    En ik sta raar op de foto's.
    Hij staat jou leuk! Ik heb een maat S en bij mij is het een beetje een tafelkleed !
    pi_80000814
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 12:33 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja........... Ik vind het echt te lang duren
    Ik wil m'n schoenen !
    pi_80000893
    Yay, mijn bestelling is in behandeling. Als ze nu ook nog even de geretourde spullen in behandeling nemen dan ben ik weer blij.
    pi_80001961
    Tvp!
    All good things are wild and free.
    pi_80002602
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 12:35 schreef Linnie20v het volgende:
    @ BT

De vlinderring!
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jasje in 2 maten
    [ afbeelding ]
    Ik heb de vlinderring, donkergrijze top en jasje mt 34 gehouden ( Bij meer boezem je eigen maat nemen of zelf groter als je hem dicht wil doen! )

Van de tops scheen de poederroze door (had ik al verwacht) en de blauwe deed mijn vriend meteen denken aan Adriaan ( ja van Bassie )
    pi_80003059
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 13:40 schreef Linnie20v het volgende:

Van de tops scheen de poederroze door (had ik al verwacht) en de blauwe deed mijn vriend meteen denken aan Adriaan ( ja van Bassie )
    lol!
    pi_80019682
    Ik wil deze zoo graag:

Is alleen nog maar te krijgen in maat 44. Misschien is ie donderdagochtend bijgevuld.
    ''Going mental on the Wabbu''
    pi_80021038
    Ik heb vandaag en blauw grijs zijden shirtje gekocht van de urban basics collectie <3
      dinsdag 6 april 2010 @ 21:53:02 #99
    286493 raebyddet
    teddybear maar dan omgedraaid
    pi_80021766
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 21:11 schreef Together-Alone het volgende:
    Ik wil deze zoo graag:
    [ afbeelding ]
    Is alleen nog maar te krijgen in maat 44. Misschien is ie donderdagochtend bijgevuld.

Iedere keer als ik op de h&m site kijk is die weer uitverkocht
    "Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
    pi_80030680
    Ik ben vanmorgen zo vroeg gaan kijken, zonet dus. 20 over zes om precies te zijn. Maar er was bijna niets veranderd/meer ten opzichte van gistermiddag. En de sale was gewoon totaal nog niet aangevuld.
    Vet jammer.
    Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')