No worriesquote:Op donderdag 1 april 2010 18:05 schreef rena het volgende:
[..]
O jaIk had niet op die manier gedacht
Sorry!
Ja nou die catalogus komt pas in mei ofzoquote:Op donderdag 1 april 2010 19:34 schreef Dipkip het volgende:
Ik wist even geen betere titel want ik kwam net binnenvallen, maar er komt een nieuwe catalogus aan dus ik dacht.... Hm
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 1 april 2010 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja nou die catalogus komt pas in mei ofzo
Wel leuk altijd, die zooi komt altijd pas in juli dus dan kun je lekker veel bestellen want betalen hoeft nog lang niet, en hoe dichterbij juli komt, hoe meer in er dan uitgooi
Whoepsquote:Op donderdag 1 april 2010 19:51 schreef alors het volgende:
Ja nou die catalogus komt pas in mei ofzo
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:10 schreef Dipkip het volgende:
Trouwens ik heb laatst dit jurkje gekocht:
[ afbeelding ]
Hartstikke leuk ding maar die strikdie heb ik er af geknipt. Stond echt vreemd.
Ik vind die zo leuk op het model, maar als ik hem dan zo bekijk ben ik bang dat het helemaal niet leuk staat. Heb jij misschien een aanfoto?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:10 schreef Dipkip het volgende:
Trouwens ik heb laatst dit jurkje gekocht:
[ afbeelding ]
Hartstikke leuk ding maar die strikdie heb ik er af geknipt. Stond echt vreemd.
Hij is goedkoop, 20 euro, dus ik dacht kan niet veel wezen maar hij valt echt heel mooi en door dat kleine streepje maakt ie ook wat slanker. Normaal draag ik niet van die strakke dingen (NOG NIET muahahaha).quote:Op donderdag 1 april 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Mooi jurkje!En die strik ja, dat snap ik
Nee nog niet, hij is een beetje luchtig nog voor het weer nuquote:Op donderdag 1 april 2010 20:13 schreef Tegan het volgende:
Ik vind die zo leuk op het model, maar als ik hem dan zo bekijk ben ik bang dat het helemaal niet leuk staat. Heb jij misschien een aanfoto?
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hij is goedkoop, 20 euro, dus ik dacht kan niet veel wezen maar hij valt echt heel mooi en door dat kleine streepje maakt ie ook wat slanker. Normaal draag ik niet van die strakke dingen (NOG NIET muahahaha).
Maar die strik blijft natuurlijk niet zitten zoals op dat plaatje dus je hebt of een lelijke knoop voorop of echt een strik middenop je onderbuikik heb m ook nog naar achter geprobeerd te knopen maar dan gaat de stof raar zitten aan de zijkanten. Maar die strik begint onder van die lusjes, dus je kan gewoon knippen zonder dat je het ziet. En geen rafelstof dus gewoon schaar er in klaar
Jaa die heb ik dus ook in het zwart en paars geloof ik ook, maar nou flubbert ie en dan is het minder leuk. Het moet wel aansluiten zeg maar anders is het een heel lomp ding.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
H&M had afgelopen herfst bloesjes met precies die korte mouwtjes en die kraag, in diverse kleuren, ik heb hem in zwart en wit gekocht en die valt ook zo mooi, de bovenkant van de jurk lijkt er ook enorm op
Leuk is dat als iets mooi valt, voor een mooie prijs
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:05 schreef Eva4Evah het volgende:
Props voor Dipkip, goed bezig met afvallen!
Heb ze net even gepast, en bij mij zitten ze precies goed. Hoewel ik niet weet of deze stof nog erg uitloopt. Ik mag hopen van niet..quote:Op donderdag 1 april 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
No worriesHet kan soms ook dat de maten enigzins gelijk blijven. Stel het schoentje valt énorm smal bij jou, dan kan het wel meevallen bij mij.
![]()
Als het nu al wijd bij jou valt dan weet ik wel iets
Maar als ik ze mooi genoeg vind gooi ik er gewoon een zooltje inBen benieuwd of ze hier nog in de winkel komen...
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:44 schreef rena het volgende:
[..]
Heb ze net even gepast, en bij mij zitten ze precies goed. Hoewel ik niet weet of deze stof nog erg uitloopt. Ik mag hopen van niet..
Was je niet thuis? Kan zijn dat TNT het nog moet aanpassen omdat de bezorger nog niet terug is, dat het dus morgen komt.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:20 schreef Pizzalover het volgende:
Naast Pizzalover ben ik ook H&Mlover, dus bestel ik nog wel eens wat. Nooit ging er wat verkeerd, tot nu toe.. Er staat bij geleverde bestellingen dat mijn pakket op 31.03 afgeleverd zou zijn.. Ik heb dus niks ontvangen en ook geen briefje van TNT dat ze zijn geweest (maar dit is niet zo raar, dat gebeurt wel vaker helaas
). Ben ook al bij de buren geweest, maar ook die hebben niks ontvangen.. Heeft een van jullie dit ook wel eens gehad en wat heb je toen gedaan? Ik heb al een mail gestuurd naar H&M hierover, dus dat is even afwachten... Thanks!!
Nee ik was niet thuis nee.. Maar ze hebben tot nu toe altijd het pakket dan bij de buren afgeleverd. Ik weet verder ook niet hoe het in z'n werk gaat bij TNT..Maar je zou denken dat ze het dan vandaag weer geprobeerd zouden kunnen hebben (goede zinquote:Op donderdag 1 april 2010 22:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Was je niet thuis? Kan zijn dat TNT het nog moet aanpassen omdat de bezorger nog niet terug is, dat het dus morgen komt.
dan waarschijnlijk vandaag.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:27 schreef heaven7 het volgende:
Oeh gister en vandaag staat er: Zending gesorteerd in sorteercentrum
Hoe groot is de kans dan dat het vandaag nog komt of moet ik tot na pasen wachten?
Bovenste is leukquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:25 schreef heaven7 het volgende:
Jullie advies! Jurk= ¤9,95, knoopding ook (zo op deze foto lijkt ie dan wel weer leuk)
[ link | afbeelding ]
En deze jurk is ¤7,95:
[ link | afbeelding ]
Zwarte riem en longsleeve had ik al..
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:25 schreef heaven7 het volgende:
Jullie advies! Jurk= ¤9,95, knoopding ook (zo op deze foto lijkt ie dan wel weer leuk)
[ link | afbeelding ]
En deze jurk is ¤7,95:
[ link | afbeelding ]
Zwarte riem en longsleeve had ik al..
Wat een onzinfobiequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef heaven7 het volgende:
Hij kan ook zonder maar het is wat koud nu nog
[ link | afbeelding ]
Alleen heb ik een 'ik-heb-zulke-ontzettend-dikke-vatsige-bovenarmen-dat-ik-ze-liever-bedek-fobie'
Nee joh! Ik zat net te kijken wat een mooi figuur je hebt, niemand let op jouw armen hoor. Bovendien lijken ze zo altijd wat breder vind ik, zoals je op die foto staat. Zoals 'wij' je zien heb je geen dikke bovenarmen. Gewoon mooi!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef heaven7 het volgende:
Alleen heb ik een 'ik-heb-zulke-ontzettend-dikke-vatsige-bovenarmen-dat-ik-ze-liever-bedek-fobie'
's Morgens niet hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Wel jammer dat het 4,95 jurkje nu uitverkocht is,.
Oh phew,quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
's Morgens niet hoorik heb er eentje kunnen bemachtigen
! Had ook wel voor jou willen bestellen, maarja je mag er maar één per klant.
Toen ik gisteren om 6 uur keek waren alle maten er nog, dus er is hoop! En ik heb ook geen geld en twv 70 euro besteldquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh phew,.
Want ik heb ook een keer 's ochtends gekeken en toen was 'ie weg,!
En ik snap je wel hoor,.
Misschien moet ik toch voor 20,- bij bestellen maar ik heb al nauwelijks geld meermaar dan stuur ik de rest wel terug,
.
Stomme mama die niet iets wil bestellen.
Gelukkig slaap ik nooit lang uit,quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toen ik gisteren om 6 uur keek waren alle maten er nog, dus er is hoop! En ik heb ook geen geld en twv 70 euro besteldmaar goed, dan moet m'n spaarrekening er maar even aan te pas komen, dat stort ik later terug
!
Als ik wel geld heb kan ik nooit iets leuks vinden, dus kun je beter of je nou geld hebt of niet het gewoon kopen als je iets echt heel leuk vindt en dan later weer goedmaken met je spaarpot!
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gelukkig slaap ik nooit lang uit,.
& ik heb mama overgehaald iets te bestellen,ahah.
+ ik moet sparen voor de vakantie, dat is het probleem,! Tenzij ik straks in het buitenland op straat wil slapen [de vliegreis kan ik al wel betalen,
].
Kroatië,quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar ga je heen?/offtopic
En ik slaap wel lang uit altijd, 6 uur op is echt een helmaar ik werd ineens uit mezelf wakker, het was me blijkbaar gewoon gegund
!
XS, hoe strakker hoe beterquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kroatië,.
& heb je maat S genomen? of XS? Ik denk dat ik voor een S ga.
Hmhm,quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
XS, hoe strakker hoe beterzei iemand hier bovendien niet dat 'ie groot viel? Als ik jou was zou ik ook een XS nemen
!
Ik heb ook een dikke kont, maar die mag gezien worden dus een strak stofje eromheen is geen probleemquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmhm,maar ik heb wel brede heupen en een dikke kont
maar als ie niet past [of te kort is] ruil ik hem wel om.
Mijne mag ook gezien worden,quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb ook een dikke kont, maar die mag gezien worden dus een strak stofje eromheen is geen probleemik denk dat als je een S neemt dat zoiets bij de mouwtjes enzo weer te los gaat zitten.
Oja! Klopt,quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:38 schreef P.F het volgende:
beetje groen grijs met een riempje?
Heb ik niet zo bij de hand.. kan morgen wel even eentje maken?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:07 schreef P.F het volgende:
Heb je een aanfoto? Mijne is zo groot....
Ik denk dat een mooi zwart vestje wel een leuke oplossing is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef heaven7 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik kan wel gewoon lopen enzo, maar hij is nog niet weer zoals die andere. Ik kan bijv. niet op mn hurken zitten, hij buigt niet meer goedquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:28 schreef Linnie20v het volgende:
Hai Dip !!!
Erg goed van het lijnenen hoe is het met je voet?
Een vestje is misschien wel leuk om er overheen te doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef heaven7 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oooh deze is echt heel leuk, hij staat je goed (met of zonder shirt eronderquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef heaven7 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij komt vandaag nog, hoor.quote:
Wat had je besteldquote:Op zondag 4 april 2010 00:11 schreef Linnie20v het volgende:
Ik had vandaag ineens een pakket van hm thuis
Had wat besteld maar dat stond voor eind apriluhhh naja prima
Oke, toen ik in bed lag dacht ik; 'kut!'quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij komt vandaag nog, hoor.
Ik heb alleen dinsdag tentamen dus ik leer [en SOG] eerst even, maar de foto komt vandaag nog,
.
Die blauwe is sowieso erg mooiquote:Op zondag 4 april 2010 12:35 schreef Linnie20v het volgende:
@ BT
De vlinderring!
[ afbeelding ]
Alle kleuren van dit shirtje ( kijken welke kleur het mooiste is)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jasje in 2 maten
[ afbeelding ]
Met korting maar 9.95dus die moet ik eigenlijk wel houden (heb nog niets gepast though
)
Ik haal ze straks wel weer weg hoor,quote:Op zondag 4 april 2010 08:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oke, toen ik in bed lag dacht ik; 'kut!'
Nouja, vandaag komt 'ie,
Nou, het mag even duren allemaalquote:01.04.2010:
Zending is voorgemeld
Ja........... Ik vind het echt te lang durenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, het mag even duren allemaalhoopte dat 'ie vandaag gesorteerd zou worden, maar blijkbaar niet dus.
Hij staat jou leuk! Ik heb een maat S en bij mij is het een beetje een tafelkleedquote:Op maandag 5 april 2010 11:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik haal ze straks wel weer weg hoor,.
Maar ik kon gister het jurkje niet vinden, maar hij was dus gevallen en lag tussen de troep,![]()
edit; godverdomme,. Heb ik alle foto's klaar, wil photobucket niet uploaden. Wacht even.
Nou nu ineens weer wel, fijn.
Zijn klikbaar;
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nadeel aan dit jurkje is wel dat je geen tiet & kont meer overhoud,![]()
.
En ik sta raar op de foto's.
Ik wil m'n schoenenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja........... Ik vind het echt te lang duren
Ik heb de vlinderring, donkergrijze top en jasje mt 34 gehouden ( Bij meer boezem je eigen maat nemen of zelf groter als je hem dicht wil doen!quote:Op zondag 4 april 2010 12:35 schreef Linnie20v het volgende:
@ BT
De vlinderring!
[ afbeelding ]
Alle kleuren van dit shirtje ( kijken welke kleur het mooiste is)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jasje in 2 maten
[ afbeelding ]
Met korting maar 9.95dus die moet ik eigenlijk wel houden (heb nog niets gepast though
)
lol!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:40 schreef Linnie20v het volgende:
Van de tops scheen de poederroze door (had ik al verwacht) en de blauwe deed mijn vriend meteen denken aan Adriaan ( ja van Bassie)
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:11 schreef Together-Alone het volgende:
Ik wil deze zoo graag:
[ afbeelding ]
Is alleen nog maar te krijgen in maat 44.Misschien is ie donderdagochtend bijgevuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |