dan waarschijnlijk vandaag.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:27 schreef heaven7 het volgende:
Oeh gister en vandaag staat er: Zending gesorteerd in sorteercentrum
Hoe groot is de kans dan dat het vandaag nog komt of moet ik tot na pasen wachten?
Bovenste is leukquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:25 schreef heaven7 het volgende:
Jullie advies! Jurk= ¤9,95, knoopding ook (zo op deze foto lijkt ie dan wel weer leuk)
[ link | afbeelding ]
En deze jurk is ¤7,95:
[ link | afbeelding ]
Zwarte riem en longsleeve had ik al..
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:25 schreef heaven7 het volgende:
Jullie advies! Jurk= ¤9,95, knoopding ook (zo op deze foto lijkt ie dan wel weer leuk)
[ link | afbeelding ]
En deze jurk is ¤7,95:
[ link | afbeelding ]
Zwarte riem en longsleeve had ik al..
Wat een onzinfobiequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef heaven7 het volgende:
Hij kan ook zonder maar het is wat koud nu nog
[ link | afbeelding ]
Alleen heb ik een 'ik-heb-zulke-ontzettend-dikke-vatsige-bovenarmen-dat-ik-ze-liever-bedek-fobie'
Nee joh! Ik zat net te kijken wat een mooi figuur je hebt, niemand let op jouw armen hoor. Bovendien lijken ze zo altijd wat breder vind ik, zoals je op die foto staat. Zoals 'wij' je zien heb je geen dikke bovenarmen. Gewoon mooi!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef heaven7 het volgende:
Alleen heb ik een 'ik-heb-zulke-ontzettend-dikke-vatsige-bovenarmen-dat-ik-ze-liever-bedek-fobie'
's Morgens niet hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Wel jammer dat het 4,95 jurkje nu uitverkocht is,.
Oh phew,quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
's Morgens niet hoorik heb er eentje kunnen bemachtigen
! Had ook wel voor jou willen bestellen, maarja je mag er maar één per klant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |