Wat had je besteldquote:Op zondag 4 april 2010 00:11 schreef Linnie20v het volgende:
Ik had vandaag ineens een pakket van hm thuis
Had wat besteld maar dat stond voor eind apriluhhh naja prima
Oke, toen ik in bed lag dacht ik; 'kut!'quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij komt vandaag nog, hoor.
Ik heb alleen dinsdag tentamen dus ik leer [en SOG] eerst even, maar de foto komt vandaag nog,
.
Die blauwe is sowieso erg mooiquote:Op zondag 4 april 2010 12:35 schreef Linnie20v het volgende:
@ BT
De vlinderring!
[ afbeelding ]
Alle kleuren van dit shirtje ( kijken welke kleur het mooiste is)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jasje in 2 maten
[ afbeelding ]
Met korting maar 9.95dus die moet ik eigenlijk wel houden (heb nog niets gepast though
)
Ik haal ze straks wel weer weg hoor,quote:Op zondag 4 april 2010 08:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oke, toen ik in bed lag dacht ik; 'kut!'
Nouja, vandaag komt 'ie,
Nou, het mag even duren allemaalquote:01.04.2010:
Zending is voorgemeld
Ja........... Ik vind het echt te lang durenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, het mag even duren allemaalhoopte dat 'ie vandaag gesorteerd zou worden, maar blijkbaar niet dus.
Hij staat jou leuk! Ik heb een maat S en bij mij is het een beetje een tafelkleedquote:Op maandag 5 april 2010 11:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik haal ze straks wel weer weg hoor,.
Maar ik kon gister het jurkje niet vinden, maar hij was dus gevallen en lag tussen de troep,![]()
edit; godverdomme,. Heb ik alle foto's klaar, wil photobucket niet uploaden. Wacht even.
Nou nu ineens weer wel, fijn.
Zijn klikbaar;
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nadeel aan dit jurkje is wel dat je geen tiet & kont meer overhoud,![]()
.
En ik sta raar op de foto's.
Ik wil m'n schoenenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja........... Ik vind het echt te lang duren
Ik heb de vlinderring, donkergrijze top en jasje mt 34 gehouden ( Bij meer boezem je eigen maat nemen of zelf groter als je hem dicht wil doen!quote:Op zondag 4 april 2010 12:35 schreef Linnie20v het volgende:
@ BT
De vlinderring!
[ afbeelding ]
Alle kleuren van dit shirtje ( kijken welke kleur het mooiste is)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jasje in 2 maten
[ afbeelding ]
Met korting maar 9.95dus die moet ik eigenlijk wel houden (heb nog niets gepast though
)
lol!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:40 schreef Linnie20v het volgende:
Van de tops scheen de poederroze door (had ik al verwacht) en de blauwe deed mijn vriend meteen denken aan Adriaan ( ja van Bassie)
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:11 schreef Together-Alone het volgende:
Ik wil deze zoo graag:
[ afbeelding ]
Is alleen nog maar te krijgen in maat 44.Misschien is ie donderdagochtend bijgevuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |