Ik vind 'm te bling denk ik, dat kan ik niet aan johquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dattie wel echt supergeil bling is
[ afbeelding ]
die van mij ligt gelukkig al half laveloos op de bankquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:40 schreef Puckzzz het volgende:
Wat een gestoord wijf zeg
Iemand trouwens al die stripingtape uitgeprobeerd? Laat dat niet los aan de uiteinden?Want dan haal ik het weer van mijn lijstje af...
wat heerlijk trouwens zo ongestoord webshopjes afneuzen zonderdie argwanend over je schouder meekijkt
![]()
mietje!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind 'm te bling denk ik, dat kan ik niet aan joh.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van mij ligt gelukkig al half laveloos op de bankWel lekker die rust toch?
Maar ff serieus, hij heeft een heel nagellak-opbergplan gemaakt! Hij gaat speciale lades maken voor onze ensuite waar alle lakjes onder een hoek van 45 graden in een malletje komen te liggen/staan zodat ik de lade open kan trekken en alle kleurtjes in 1 overzicht heben dat heeft ie helemaal zelf bedacht! en toen ik m vandaag liet kiezen tussen donkerrood, grijs en smurfenblauw koos ie blauw! Ik ga met 'm trouwen denk ik
![]()
Hm, die vind ik niet zo.. ik twijfel of ik een glitter of neon ofzo wilquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ehhhhhhhhh een OPI uit de Hong Kong collectie!!
Jaaaaaaa Emerald Sparkle! Thanks!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou niet EN lemonade EN lemon Fizz nemen... die lijken veel op elkaar, dusss:
ChG Emerald Sparkle
Orly Iron Butterfly?
OPI My private Jet? YDKJ?
IRON BUTTERFLY!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou niet EN lemonade EN lemon Fizz nemen... die lijken veel op elkaar, dusss:
ChG Emerald Sparkle
Orly Iron Butterfly?
OPI My private Jet? YDKJ?
Wauw dat is wel een heel doordacht systeem! Mooi hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van mij ligt gelukkig al half laveloos op de bankWel lekker die rust toch?
Maar ff serieus, hij heeft een heel nagellak-opbergplan gemaakt! Hij gaat speciale lades maken voor onze ensuite waar alle lakjes onder een hoek van 45 graden in een malletje komen te liggen/staan zodat ik de lade open kan trekken en alle kleurtjes in 1 overzicht heben dat heeft ie helemaal zelf bedacht! en toen ik m vandaag liet kiezen tussen donkerrood, grijs en smurfenblauw koos ie blauw! Ik ga met 'm trouwen denk ik
![]()
Zeer gewenst zelfs!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:48 schreef donthate het volgende:
Mag je als man zijnde ook je nagels showen met nagel lak of is dat niet gewenst?
gewoon allebei en dan een lemongele ditchenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
IRON BUTTERFLY!!!!
Hoewel ChG Emerald Sparkle ookis
Haha nee hoor zal et vanacht of morgen vroeg ff hier neer droppen wou eerst vragen voor de zekerheidquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeer gewenst zelfs!
Maar niet van die vieze schimmelplaatjes he!
dus je topic was wel serieus?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:50 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha nee hoor zal et vanacht of morgen vroeg ff hier neer droppen wou eerst vragen voor de zekerheid
Nee, ik hou van geelquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon allebei en dan een lemongele ditchen
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:47 schreef Sjeen het volgende:
De OPI mini's zijn wel heel mini heMirannie, thanks voor Off with her Red!
Ik ben bierloosquote:
nee tof juistquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:52 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja?ik gebruik het niet dagelijks ofzo maar
Duochrome lakjequote:Op donderdag 4 maart 2010 22:53 schreef Mss het volgende:
OOOH ik heb trouwens nog een hele bizarre vraag.
Ik heb hier toen ik nog net meepostte in dit topic een hele mooi lak(soort) gezien. Hij werd als voorbeeld gebruikt om het verschil uit te leggen tussen holo lakken en iets anders. Deze lak had naarmate de lichtinval een andere kleur, een blauw/groen/paars idee. Ze deden me een beetje denken aan die olieknikkers van vruuger.
Heeft iemand een idee wat ik bedoel, of moet ik 90 topics doorbladeren?
ohnoes! Wij hebben net een krat bier gehaald en die was in de aanbieding maar volgens de kassa niet en toen hebben we de rij 5 minuten opgehouden maar we hadden wel gelijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ben bierloos![]()
Ik heb ook Emerald Sparkle besteld
Duochrome?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:53 schreef Mss het volgende:
Ik heb hier toen ik nog net meepostte in dit topic een hele mooi lak(soort) gezien. Hij werd als voorbeeld gebruikt om het verschil uit te leggen tussen holo lakken en iets anders. Deze lak had naarmate de lichtinval een andere kleur, een blauw/groen/paars idee. Ze deden me een beetje denken aan die olieknikkers van vruuger.
Zal van het weekend een foto makenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar een opi mini naast een normale opi
ohw een babyquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zal van het weekend een foto makenHet flesje is volgens mij incl. dop net zo hoog als het glas van een gewoon flesje
Toevallig deze? http://deez-nailz.blogspo(...)pis-nail-prisms.htmlquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:53 schreef Mss het volgende:
Hahahaquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:59 schreef buzzwheedle het volgende:
heb net mooie lente nagels gemaakt voor topic nr 100. ik douw ze onder de neus vanen vroeg of ie ze lente genoeg vond.
hij vond dat ze erg lente-achtig rokenen hij vroeg of dit dan een soort van stadstuintje was.
(redellijke overdaad aan fimo, heftige kitsch gewoon, ze zijn gooeeed
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:01 schreef Mss het volgende:
Ja, het is duochrome, alleen nu nog de vraag welk lakje het was
Aan de kleuromschrijving te horen zou ik zeggen Nubar Peacock Feathers of Sally Hansen Nail Prisms in Garnet Lapisquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:01 schreef Mss het volgende:
Ja, het is duochrome, alleen nu nog de vraag welk lakje het was
ach, die catrice lakjes kosten maar een euro toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:00 schreef Joysa het volgende:
Jeuj fail![]()
Dit is het geworden:
ORLY-Lemonade
ORLY-Shine
CG-Re-Fresh Mint
CG-Lemon Fizz
CG-Dorothy Who?
China T-Matte Magic Flat Finish Top Coat
Ruby Pumps
CCL-Revvvolution #05A852
CG-Emerald-Sparkle
Ik mag van mezelf niet meer naar kruidvat morgen.
Oh ik praat niet meer met je !quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, die catrice lakjes kosten maar een euro toch?
sollyquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ik praat niet meer met je !![]()
Haha ik ga nu slapen! Welteruste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |