pics? van je lakjes?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:20 schreef Mss het volgende:
En ik had dus nieuw lakjes gekocht. Waaronder een nieuwe basecoat, want die van de Hema is 3x niks.
Nou, ik heb problemen met zowel de basecoat als de verharder. De verharder bladdert gewoon weer af, en de basecoat eigenlijk net zo hard. Maar omdat ik even krap zit deze maand, heb ik even een goedkope gekocht, hopen dat die het beter doet. Volgende maand ga ik een TD bestelling plaatsen, en dan koop ik dan wel een goeie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pics? van je lakjes?
welke problemen heb jij met HEMA basecoat?
Jahahaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:21 schreef PeRi het volgende:
Primarkmeet las ik in het vorige topic?.
Mirannie, gewoon goed smeren met cremetjes, alle beetjes helpen. En blijven smeren.
Het heeft niets met droge huid te maken, ik heb heel lang mijn nagels gebeten en als die 'op' waren ging ik aan mijn handen. En die zijn helemaal rood en dik, en nu blijf ik er wat meer van af en hangen er velletjes aan, niet heel duidelijk, maar op die foto wel. Ik moet wel beginnen met smeren, want dan smaakt het vies en bijt ik niet echt meer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:22 schreef mirannie het volgende:
@ Renren
Ik heb er ook wel altijd last van, maar in de winter is het echt heel erg. Die vaseline-creme zou kunnen werken als ik het 2x per dag zou smeren, maar het is zo vet dat je daarna gewoon een paar uur niks aan kunt raken, hahaha, dus doe het een paar keer per week voor het slapen gaan en verder niet. Heb je al zoiets geprobeerd?? Of heeft dat van jou niks met droge huid te maken?
Ik zie. Iets roods! *Wilde gokquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:27 schreef AmyGrace het volgende:
Transdesignpakketje!!!![]()
![]()
![]()
Alvast een teaser......
[afbeelding]
Is dat Golden Rose 307? Mooooi!!quote:
Oh dat heeft geen zin dan. Gewone Vaseline misschien? Weet niet waarvan dat gemaakt is eigenlijk, heb er verder niet zoveel verstand van.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:24 schreef mirannie het volgende:
Ja Peri, maar gewone creme helpt bij mijn handen dus niks, en aangezien bijna alle cremes op waterbasis zijn (heb ik me laten vertellen door de dermatoloog) wordt het alleen maar erger... best vervelend soms
white pearl is anders dan witquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Is dat Golden Rose 307? Mooooi!!
Mijn moeder is naar de Huishoudbeurs geweest en heeft boodschapjes voor mij gedaan. Had gevraagd om stempellakken van de Princess special serie óf de gewone stempellakken, krijg ik ze allebei. 2 witte stempellakken dus.. wat moet ik daar nou mee![]()
[ link | afbeelding ]
Ook het rekensommetje van 3 lakken voor 5.95 per stuk is bijna 18euro, en 5 lakken voor 20 euro is dus maar 2 euro duurder heeft mevrouw niet gemaaktVerder is ze lief
![]()
Ik werd helemaal happy toen ik zag dat ze ook nog een kado'tje had meegenomenPlannen gemaakt om te lakken en dan te stempelen met mijn nieuwe plates en show your feet caribean sea
krijg ik het kreng met geen mogelijkheid open!![]()
[ link | afbeelding ]
Net toen ik de deur uit wou lopen voor mijn sollicitatie vanochtend werd ik opgebeld door de action of ik maandag wil komen solliciterenquote:
Nee, dat vroeg ik me eigenlijk af.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neejoh, witte wat dat dat kost
"Maar natuuuurlijk"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Net toen ik de deur uit wou lopen voor mijn sollicitatie vanochtend werd ik opgebeld door de action of ik maandag wil komen solliciteren
Moet je online zoeken naar lakken die erop lijken, die zijn vaak vele malen goedkoper (Ookal ben ik nu wel nieuwsgierig naar de prijs, hoe heet deze lak?)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:34 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, dat vroeg ik me eigenlijk af.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:27 schreef AmyGrace het volgende:
Transdesignpakketje!!!![]()
![]()
![]()
Alvast een teaser......
[ afbeelding ]
Ja action is echt een leuke winkel, ik koop me daar altijd helemaal rotquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
"Maar natuuuurlijk"![]()
Of niet?Hopen dat je dan helemaal beter bent
Hm, kan niets vinden, maar google haat me dan ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:36 schreef Tijgertje. het volgende:
Riviera.
Vanaf April 2010 te koop.
Jaaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja action is echt een leuke winkel, ik koop me daar altijd helemaal rotDus lijkt me hartstikke leuk!
Eindelijk naar de primark!
25 dollarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:34 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, dat vroeg ik me eigenlijk af.
Dank je wel!!! Vond het toen ook wel heel gaaf, zou willen dat ik dat zelf kon, haha.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:25 schreef RenRen- het volgende:
Het heeft niets met droge huid te maken, ik heb heel lang mijn nagels gebeten en als die 'op' waren ging ik aan mijn handen. En die zijn helemaal rood en dik, en nu blijf ik er wat meer van af en hangen er velletjes aan, niet heel duidelijk, maar op die foto wel. Ik moet wel beginnen met smeren, want dan smaakt het vies en bijt ik niet echt meer.
Maar wel lief dat je tips geeft
Overigens vind ik jouw nagels mooi, met die french
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't know.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat en waar is dat en gaan ze Chanel verkopen?
Ik kan nergens op internet vinden naar swatches van primark lakjes.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hm, kan niets vinden, maar google haat me dan ook.
[..]
Jaa
Trouwens, dames, als ik naar Londen ga, ga ik naar de primark, en ik hoorde dat ze daar nagellak verkopen, moet ik maar wat extra inslaan voor de liefhebber?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:40 schreef AmyGrace het volgende:
En dit is de buit!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en in z'n uppie:
[ afbeelding ]Ai fijne bestelling, mooie kleurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!
Welke is de rechter roze OPI op de bovenste pic?Whatever I want.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:40 schreef AmyGrace het volgende:
En dit is de buit!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
en in z'n uppie:
[afbeelding]Moooie taart! Ik pas, vind mokka maar vies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is die helemaal rechtse van OPI? Leuke kleurtjes![]()
GMTA.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ai fijne bestelling, mooie kleuren!!!!
Welke is de rechter roze OPI op de bovenste pic?
Ik ook nooitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan nergens op internet vinden naar swatches van primark lakjes.
En dit is de buit!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en in z'n uppie:
[ afbeelding ]goed man! En die taart!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
En dit is de buit!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en in z'n uppie:
[ afbeelding ]Oeh, de 3 rechtse van china glazeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi hoor!!
En dit is de buit!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en in z'n uppie:
[ afbeelding ]Die taart!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie buit, welke zijn die 2 paars tinten in het midden?All good things are wild and free.
Ja, ik ben er helemaal hyper van! De rechter is Princesses rule.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ai fijne bestelling, mooie kleuren!!!!
Welke is de rechter roze OPI op de bovenste pic?
Aha! Weet je, ik vind ¤ 21,50 eigenlijk nog best meevallen. Had veel duurder verwachtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Don't know.
Zag dit op zo'n mode site. Collectie kwam in April uit stond er.
Meer weet ik niet.
De 2e van links is Parlez-vous OPI? En de 2e van rechts Mod about you...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die taart!![]()
Mooie buit, welke zijn die 2 paars tinten in het midden?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:44 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, ik ben er helemaal hyper van! De rechter is Princesses rule.
Welke zal ik nou op doen? Keuzestress
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:46 schreef Loqi het volgende:
AmyGrace wat een mooie buit! Zou je mij kunnen zeggen hoe die 4 van OPI heten?
En mokka is niet vies!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Moooie taart! Ik pas, vind mokka maar vies.
Wat is die helemaal rechtse van OPI? Leuke kleurtjes
Oeh. Same here.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Aha! Weet je, ik vind ¤ 21,50 eigenlijk nog best meevallen. Had veel duurder verwacht. Niet dat ik 'm zal kopen maar goed.
ik denk dat Fiets een geile geheime nagelfetish heeftquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hedde gij potverdikkeme die nagels al gepost, ofwa?
bwhihihiquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat Fiets een geile geheime nagelfetish heeft![]()
vakantie? waar?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het gaat in deze vakantie gebeuren dames!
ja, op de basisschool jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het is voorjaasrvakantie in het midden van het land
Pwetty met die Konad!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:55 schreef AmyGrace het volgende:
En als klapperrrrr op de vuurpijl..NOTAD (Nails Of The Afgelopen Days)
[ afbeelding ]
Rode Showyourfeetlakje met Gosh Rainbow en een Konadstempeltje (wilde ff oefenen met nieuwe plates).
Maar dit gaat er dus snel vanaf! Welke kleur doen?
iron butterfly! Die heb ik ook onderweg namelijksquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:55 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
Rode Showyourfeetlakje met Gosh Rainbow en een Konadstempeltje (wilde ff oefenen met nieuwe plates).
Die Konad is leuk!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:55 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
De nagellak daar kost 1 pond en das echt heel leuk grabbelen! (Alles daar wel, armbandjes!!)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hm, kan niets vinden, maar google haat me dan ook.
[..]
Jaa
Trouwens, dames, als ik naar Londen ga, ga ik naar de primark, en ik hoorde dat ze daar nagellak verkopen, moet ik maar wat extra inslaan voor de liefhebber?
alle 4, niet alleen de 4equote:
Thnxquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:50 schreef AmyGrace het volgende:
Ik had beter de namen erbij kunnen zetten![]()
OPI vlnr: You don't know Jacques, Parlez-vous OPI, Mod about you en Princesses rule
OPI kan je ook bestellen bij 8ty8beauty en head2toebeauty (waar ik dan ervaring mee hebquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:03 schreef Guess. het volgende:
AmyGrace wat een mooie lakjes,vooral die laatste 3 van OPI![]()
Waar kan je OPI lakjes bestellen behalve bijTD Ik kan echt niet met die site overweg
Deze handcreme is trouwens echt heel fijn bij droge handen,voed goed maar niet vet en trekt snel in.Voor het slapen gaan smeer ik m'n handen goed in met vasaline als ze erg droog zijn.
[ afbeelding ]
H&M,zat er al bijna een week op maar ff voor de kleur.
[ afbeelding ]
Hema
[ afbeelding ]
China Glaze,Sacred Heart
[ afbeelding ]
dof als in creme, of als in mat?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De nagellak daar kost 1 pond en das echt heel leuk grabbelen! (Alles daar wel, armbandjes!!)
Alleen had ik daar paarse gekocht en die is echt ontzettend dof. Geen glansje in te ontdekken, dat is wel jammer.
Ik heb ook van die mininagellakjes daar gekocht, blauw, en dan transparant met blauwe glitters
yep.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:18 schreef Tammymara het volgende:
Na ruby pumps met gouden randje (lelijk)
een gewone french ,zachtroze met wit (lelijk, en ik dacht hem wat mooier te maken met hartje, een hartje werden er drie, en toen was het zo lelijk dat ik m er maar weer af heb gehaald...)
zit er nu atlantis op met op mijn wijsvinger DV8 van CG (Die zat er nog op met een pinguin die ik vanmiddag heb zitten maken met die nieuwe stripers en zo mooi vond dat ik hem er nog niet af wilde halen)met lichtblauwe glitter........
Ahum.
Maar goed, wat ik wilde vragen: Doen jullie topcoat op Atlantis?
dat is enkel van toepassing op holo's, dus gerust smerenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:22 schreef Tammymara het volgende:
ja ik vind het ook irritant maar ik dacht dat ie dan minder zou glimmendan ga ik dat toch maar doen,Want dit is AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! Thanks!
Op de website van Transdesign kies je Polishes in het linkermenu. Dan krijg je een vak met allerlei merken en daar staat OPI tussen..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:03 schreef Guess. het volgende:
AmyGrace wat een mooie lakjes,vooral die laatste 3 van OPI![]()
Waar kan je OPI lakjes bestellen behalve bijTD Ik kan echt niet met die site overweg
Deze handcreme is trouwens echt heel fijn bij droge handen,voed goed maar niet vet en trekt snel in.Voor het slapen gaan smeer ik m'n handen goed in met vasaline als ze erg droog zijn.
[ afbeelding ]
H&M,zat er al bijna een week op maar ff voor de kleur.
[ afbeelding ]
Hema
[ afbeelding ]
China Glaze,Sacred Heart
[ afbeelding ]
Mat.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dof als in creme, of als in mat?
oh gaaaaaf juist! Felquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:32 schreef Ainnir het volgende:
Net ff een untried getest, beetje te fel![]()
[ afbeelding ]
dan doe je d'r toch een topcoatje over?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mat.
Ik heb steeds de neiging om mn nagels langs mn mouw te wrijven in de hoop dat ze gaan glanzen
Wat goed onthouden! Mocht iemand willen heb ik een swatch van de blauwe glow in the dark.. De kleurtjes zijn wel leuk, waren ook 2 groene in 1 pakje, samen voor 1 pond. Gewoon groen en glittergroen, bijna jade maar dan meer groen, verder was er gewoon zwart en vond ik de rest niet heel bijzonder. Maar die glow in the dark kleuren zijn leuk!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
GMTA.
[..]
Ik ook nooitIk hoorde wel iets over glow in the dark nagellak, van. Princess dacht ik
Dat is misschien wel grappig
Woei, die's inderdaad fel. Wel een tof kleurtje trouwens.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:32 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Woei, die's inderdaad fel. Wel een tof kleurtje trouwens.
En eventjes offtopic:Oh tof! wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Gelukkig niet, ik heb ook vakantie. Ook HBO, MBO en middelbaar dusquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De nagellak daar kost 1 pond en das echt heel leuk grabbelen! (Alles daar wel, armbandjes!!)
Alleen had ik daar paarse gekocht en die is echt ontzettend dof. Geen glansje in te ontdekken, dat is wel jammer.
Ik heb ook van die mininagellakjes daar gekocht, blauw, en dan transparant met blauwe glitters
Dat is echt een mooiequote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:47 schreef Ainnir het volgende:
*duimt voor IJsdraakje*
Deze is gelukkig niet zo fel![]()
[ afbeelding ]
Zou dat niet gewoon een truukje zijn van Boozy? Nét ff onderfrankeren maar wel zodanig dat de klant niet bij hoeft te betalen. Sparen ze vast wel kosten mee uit...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:53 schreef kieskleurig het volgende:
Vandaag was postdag voor mij![]()
Mijn TD bestelling was er en van de boozyshop. Boozy was inderdaad te laag gefrankeerd, maar ik heb niks hoeven te betalen. En 1 lakje ontbrak, maar die sturen ze me na dus komt goed. Zal straks even foto maken.
Die Chanel, misschien is het inmiddels veranderd hoor, maar ik heb ooit een Chanel lak gekocht omdat het een supermooie kleur was, maar ow wat een rotlak was dat!! Dik, stroperig en gewoon niet mooi te krijgen. Maar goed kan inmiddels stuk verbeterd zijn, maar voor dat geld ga ik het in ieder geval niet meer uitproberen
Geen idee, het is wel zo dat hun adresgegevens heel duidelijk op de enveloppe staan, dus kan goed zijn dat TNT alsnog bij hun aanklopt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zou dat niet gewoon een truukje zijn van Boozy? Nét ff onderfrankeren maar wel zodanig dat de klant niet bij hoeft te betalen. Sparen ze vast wel kosten mee uit...
Transcriberen voor een nieuwe Nederlandse taaltoets. Het sluit perfect aan bij m'n studie, ik kan zelf m'n uren indelen en ik vind transcriberen nog tof om te doen ook.quote:
Merciquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:47 schreef Ainnir het volgende:
*duimt voor IJsdraakje*
Deze is gelukkig niet zo fel![]()
[ afbeelding ]
Blauwquote:
Ja, het staat nogal onprofessioneel vind ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:20 schreef PeRi het volgende:
We betalen bij boozyshop wel ook gewone (hoge) verzendkosten, vind het nergens op slaan dat ze altijd onvoldoende frankeren - of ze nog aangeslagen worden erna of niet door TNT.
Ik ga jou essie weer omruilen voor een ander kleurtje van iemand uit dit topic helaas!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:13 schreef zoeperzazke het volgende:
Oh God, ben ik nog op tijd voor een stukje mokkataart???
Ik weet niet of je het al gepost hebt, ik zag wel van je Action belletje, maar hoe ging je sollicitatie??quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga jou essie weer omruilen voor een ander kleurtje van iemand uit dit topic helaas!Ik vind hem super mooi zoals op de foto hierboven, maar als ik hem bij mezelf zie vind ik hem niet mooi passen bij me huid
Ik heb er in ieder geval goed voor gezorgd!
Lief dat je er naar vraagtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:32 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het al gepost hebt, ik zag wel van je Action belletje, maar hoe ging je sollicitatie??
Ainnir, die felle is juist te gek!
En Nune: ook echt prachtig![]()
Zie weer prachtige dingen hier voorbij komen
Ohjeetje, idd een gedoe! Maar wel fijn dat je nu ook Action als optie hebtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lief dat je er naar vraagtIk moet op een 3e gesprek komen of ik word niet aangenomen maar dat hoor ik maandag avond pas, en dat voor een baan bij de appie.
Ja en bij de vero moda (quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:35 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ohjeetje, idd een gedoe! Maar wel fijn dat je nu ook Action als optie hebt
Ja bij mij ook, net zoals bij de actionquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:37 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Oh dat zou bij mij heel slecht voor de portemonnee zijnWel leuk!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja bij mij ook, net zoals bij de action![]()
Goed dat je het zegt, ik was dat alweer vergeten! Maar inderdaad, kan met geen mogelijkheid commenten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Oh! Disconnected! Jouw blog is LcLacquers toch? Het lukt me niet meer om bij je te reageren sinds je nieuwe layout (mooi btw). Zie het linkje wel, maar als ik er op druk doet ie niks..
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef kieskleurig het volgende:
@Juud dankjeMooie kleur blauw ook!
Ik probeer party hearty op de foto te krijgen, maar beter dan dit lukt niet
[ afbeelding ]
Dit is maar 1 laagje en het sprankelt gewoon van de nagel af
erg mooiquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al weer zo mooi!!! Mooi champagnequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan geen swatch vinden, maar het klinkt als een leuke kleur.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah. En toen was m'n bak definitief vol. Morgen maar even kijken naar iets handigers.
Net ook even m'n lakjes in een lijst gezet, van de 49 maar 5 untried.
Overigens, mocht iemand hier nog interesse hebben in Essence Show Your Feet in Flashy Pink: hier staat 'ie maar te staan en da's ook zonde.
ik heb er ook 1quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:30 schreef buzzwheedle het volgende:
@daph jij hebt toch een excell sheet voor je lakjes?
hoe zit dat ongeveer in mekaar, wil het ook gaan doen...
Heb even wat plaatjes gemaakt van het wieltje waar 'ie opstaatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan geen swatch vinden, maar het klinkt als een leuke kleur.
En dat gaat goed met die untrieds
thnx yep, lijjkt me handig, volgende week eens over gaan buigen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb er ook 1
is best hendig. Wil je screenshotje?
[ afbeelding ]
slechte dekking: checkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:43 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
thnx yep, lijjkt me handig, volgende week eens over gaan buigen.
he heb jij die 2true lakjes van de kruidvat? lakt dat een beetje? Heb er wel naar gekeken maar was bang dat het slecht zou dekken en drogen om dat het zo goedkoop was
ik vind hem gaaf...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:32 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
40?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
sluit me aan bij buzzwheedle, thnx for de info,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
slechte dekking: check
slecht drogend: check
En als extragratis bonus:
gele nagels: check
Geen aanrader dus
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 21:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
40?
Een meisje uit mijn klas werkt bij een modezaak, die krijgt 40% korting en krijgt 120 euro tegoed per maand om uit te geven daar, buiten het salaris om dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan moet je neem ik aan wel altijd kleding uit de winkel dragen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Een meisje uit mijn klas werkt bij een modezaak, die krijgt 40% korting en krijgt 120 euro tegoed per maand om uit te geven daar, buiten het salaris om dus
120 pm? Waar is datquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Een meisje uit mijn klas werkt bij een modezaak, die krijgt 40% korting en krijgt 120 euro tegoed per maand om uit te geven daar, buiten het salaris om dus
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:00 schreef Ainnir het volgende:
@buzzwheedle: dit is een link naar mijn spreadsheet, geexporteerd via google docs
http://www.ainnir.net/collection.php
nee hoor, dt maakt niet uit, is alleen iets lastiger schoonmaken volgens mijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:
is het heel erg als er krajes op je konadplates komen?
had laatst geschraapt met een plastic schraper, maar dat ging maar kut
Denk ik wel ja, maar e droeg altijd hele leuke dingen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar dan moet je neem ik aan wel altijd kleding uit de winkel dragen?
Weet ik nietquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
40?
Ja, 20% direct en 20% teruggestort op je salaris. En geloof me, je krijgt echt geen shoptegoed, je mag voor max 120 euro met korting aanschaffen per maand! Ik heb er een half jaar gewerkt en het verdiend ruk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en je mag zowel Vero als Only dragen en het hoeft niet per se in de winkel te hangen op dat moment.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Dat het ruk verdiend kan me niet schelen, mode is een passie van me en ik zit al paar maanden zonder werkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, 20% direct en 20% teruggestort op je salaris. En geloof me, je krijgt echt geen shoptegoed, je mag voor max 120 euro met korting aanschaffen per maand! Ik heb er een half jaar gewerkt en het verdiend ruk!
ja dat is echt nasty pijnlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Jemig, ik heb me vandaag gesneden, zo'n nasty klein sneetje precies achter de nagel van mijn rechterwijsvinger (aan de vingertopkant dus). Allereerst doet typen nu heel veel pijn en ten tweede: nagellakremover![]()
![]()
Auwquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Jemig, ik heb me vandaag gesneden, zo'n nasty klein sneetje precies achter de nagel van mijn rechterwijsvinger (aan de vingertopkant dus). Allereerst doet typen nu heel veel pijn en ten tweede: nagellakremover![]()
![]()
Mooi!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Mirjam het volgende:
niet heel duidelijk, maargoed
[ afbeelding ]
diamond cosmetics hue are you? met china glaze millennium
oh, en het rare is, mijn rechterhand is mooier gestempeld dan m'n linker, ik ben hopeloos rechtshandig, kennelijk stempel ik beter met links?
me likes a lot!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
oh, en het rare is, mijn rechterhand is mooier gestempeld dan m'n linker, ik ben hopeloos rechtshandig, kennelijk stempel ik beter met links?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Heul moowj zeg!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeer het ook met een bankpas, maar die van mij is te flexibel volgens mij. Schraapt niet lekker iig. Even een ander pasje zoeken...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Met een metalen schraper kunnen er krasjes komen en als die diep genoeg zijn dan krijg je gestreepte konad omdat de lak dan ook in die krassen blijft zitten. Probeer het anders een met een oude bankpas o.i.d. Dat vind ik heel fijn werken.
tip: bonuskaartquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik probeer het ook met een bankpas, maar die van mij is te flexibel volgens mij. Schraapt niet lekker iig. Even een ander pasje zoeken...
ohquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Met een metalen schraper kunnen er krasjes komen en als die diep genoeg zijn dan krijg je gestreepte konad omdat de lak dan ook in die krassen blijft zitten. Probeer het anders een met een oude bankpas o.i.d. Dat vind ik heel fijn werken.
Helemaal mee eens, maarrr je kunt er soms wel leuk mee layeren! Worden je nagels ook niet zo geel..:)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
slechte dekking: check
slecht drogend: check
En als extragratis bonus:
gele nagels: check
Geen aanrader dus
bankpassen zijn echt heavenly, met die metalen schraper kan ik echt niks. Alhoewel ik al wel lees dat dat bij iedereen anders isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh
ik heb echt 10 plastic schrapers, maar hij beviel me niet.
maar eens een andere proberen, en anders ga ik de bankpas proberen
Mooi!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal leuk!quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:32 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op mijn blog kan je zien wat voor nagellakken het zijn, ben lui...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, ik ben dus net gestopt met bijten, dus ik heb weer voor het eerst sinds jaren witte randjes, dus géén idee of het terugkerend isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:21 schreef kieskleurig het volgende:
Mooie aanwinsten Msshelaas geen idee wat die verkleuringen kunnen zijn. Is het iets dat steeds terugkomt?
Mooiquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:15 schreef Mss het volgende:
Dit zijn mijn aankopen van vandaag. Een basecoat, twee glitters, en sterretjes!
[ afbeelding ]
En dan is de lak van de dag:
De kleur die ik in mijn hand heb als basis, en daaroverheen de gliiters.
[ afbeelding ]
En het resultaat:
[ afbeelding ]
Ja, ik moet nog schoonmaken
Zoals jullie op de tweede foto kunnen zien, heb ik ontzettend veel verkleuringen op het witte deel van mijn nagels. Dit is geen rotzooi, maar dit zit in de nagel zelf. Daarom vind ik het ontzettend lelijk om zonder lak rond te lopen. Weet iemand wat het is, waar het door komt, en wat er aan te doen is?
ik heb de topcoat van hema, en kan alleen maar amen zeggen..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Nou, ik heb problemen met zowel de basecoat als de verharder. De verharder bladdert gewoon weer af, en de basecoat eigenlijk net zo hard. Maar omdat ik even krap zit deze maand, heb ik even een goedkope gekocht, hopen dat die het beter doet. Volgende maand ga ik een TD bestelling plaatsen, en dan koop ik dan wel een goeie.
En ik zal zo even foto's maken!
Waar heb je deze gehaald?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:15 schreef Mss het volgende:
Dit zijn mijn aankopen van vandaag. Een basecoat, twee glitters, en sterretjes!
[ afbeelding ]
Dan zul je het heel leuk vindenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat het ruk verdiend kan me niet schelen, mode is een passie van me en ik zit al paar maanden zonder werk
Ja daarom, heerlijk lijkt me dat, al helemaal omdat ik de laatste paar maanden misschien 1 nieuw ding heb gehaaldquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan zul je het heel leuk vinden. En als de nieuwe spullen binnenkomen kun je gelijk de juiste dingen voor jezelf apart houden
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
boven op de dop staat hetquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:56 schreef Guess. het volgende:
Wat een mooie lakjes allemaal zegObli die van jou zijn helemaal
![]()
Hoe weet je hoe die lakjes van de H&M heten,ik kan geen naam op de lesjes vinden
Daar kwam ik deze week ook pas achter, staat er zo klein opquote:
Wat fotografeer je mooi zeg!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:27 schreef Nune het volgende:
Bluh, ik ben zo inspiratieloos vandaag! Ik weet echt niet wat ik wil.Iemand een idee?
[ afbeelding ]
En die subtiele konad wilde niet graag op de foto.
Noek!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat fotografeer je mooi zeg!
Mooie nagels ook.
CarO!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Noek!![]()
![]()
PeRi haha nou ja, meeste mensen met een hobby willen hoe duurder hoe beter!
Maar less is more dus![]()
Vanmorgen geoefend met french-manicure-uit-de-losse-pols op mijn 6 jarige dochter en t gaat al een stuk beter
wauwquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:27 schreef Nune het volgende:
Bluh, ik ben zo inspiratieloos vandaag! Ik weet echt niet wat ik wil.Iemand een idee?
[ afbeelding ]
En die subtiele konad wilde niet graag op de foto.
Jaa graag!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:34 schreef Noek het volgende:
[..]
CarO!![]()
Kom je deze week met mijn lakjes spelen? Ik heb nog toffe kleurtjes die je zo mag meenemen voor helemaal naks!Ik kan niet omgaan met felle kleuren.
Ben gestopt met mijn eigen gel-experiment. Ik laat het maar weer door iemand doen die er wel voor heeft geleerd. God, ik bakte er echt niks van. Bijna mijn eigen nagels helemaal doorgevijld.
Bedoel je om nagellak weg te halen of om wat te doen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:38 schreef CarOnline het volgende:
De nagelstyliste waar ik heul vroeger heen ging, had een soort van pen, waarmee je langs de nagelriem kon gaan, soort van remover, zodat je een heel mooi randje kreeg.
Geen idee of dat nog bestaat, maar kent iemand dat?
Oooh echt? Wat tof! Dan heb ik nog een complete set voor je. Kun je lekker mee spelen dan. Incl. lamp en de hele reut.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaa graag!
Ik kom wel een uurtje eerder dan![]()
Oh ik ben dol op toffe kleurtjes![]()
Ik heb ooit, laaaaang geleden nog een cursus nagelstyliste gedaan, en met goed gevolg afgerond maar dat was met hars. Ik wil wel ff kijken wat ik er van bak?
Ja dan haal je de overtollige randjes weg, langs de nagelriemen, dan zit het echt strak in de lak.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:41 schreef Nune het volgende:
[..]
Bedoel je om nagellak weg te halen of om wat te doen?
Ik heb ook zoiets van, als ik kwaliteit voor weinig kan krijgen, vind ik dat zelfs beterquote:Op zaterdag 20 februari 2010 @ 12:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Noek!![]()
![]()
PeRi haha nou ja, meeste mensen met een hobby willen hoe duurder hoe beter!
Maar less is more dus![]()
oh, dat hebben ze bij de hema, en van essence ook welquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dan haal je de overtollige randjes weg, langs de nagelriemen, dan zit het echt strak in de lak.
hema / etos / enz..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:38 schreef CarOnline het volgende:
De nagelstyliste waar ik heul vroeger heen ging, had een soort van pen, waarmee je langs de nagelriem kon gaan, soort van remover, zodat je een heel mooi randje kreeg.
Geen idee of dat nog bestaat, maar kent iemand dat?
Oh jeuj!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Oooh echt? Wat tof! Dan heb ik nog een complete set voor je. Kun je lekker mee spelen dan. Incl. lamp en de hele reut.
Het fijne van gelnagels vind ik toch wel dat the french gewoon 3 weken blijft zitten. Ideaal!
In Dld schijn je mooie lakjes te kunnen kopen trouwens, cheap en mooi. Ik lurk hier vooral veel maar het is iets met P2 ofzo.
die is inderdaad super fijn, heb hem zelf ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:48 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is maar 2 euro ofzoiets bij de Kruidvat en werkt als een tierelier, prima spul!
Ja hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:55 schreef PeRi het volgende:
Woon jij in DLD CarO? Kun jij P2 inslaan voor ons?.
driequote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:08 schreef mirannie het volgende:
Heb m'n bestelling binnen![]()
Hoeveel laagjes gebruiken jullie van China Glaze OMG voordat het dekt?? Sowieso kan ik er geen basecoat onder doen kwam ik achter. En na 2 laagjes moest ik weg, maar vind 'm nog echt niet mooi dekkend eigenlijk.
Echt? Jeeeuj, ik heb een kleine wishlist namelijkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Als ik weet waar het verkrijgbaar is
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Tnx heb hem gelijk geïnstalleerdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:02 schreef bernies het volgende:
Iphone fans hier?
Heb net een OPI app ontdekt! Met alle kleuren (en kleurnummers)
http://itunes.apple.com/us/app/opi/id355728893?mt=8
Haha, ik zal even kijken of het bij mij in de buurt verkrijgbaar is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Echt? Jeeeuj, ik heb een kleine wishlist namelijk. Ik PM je ff.
Het is verkrijgbaar bij de DM Drogist geloof ik.
Ooooh jee nu krijg je tachtienhonderd PM's van alle P2 addicts hierquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Iemand enig idee help??!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:15 schreef dieske87 het volgende:
Even een weekje op wintersport geweest en weer een aantal topics verder!!
Nu heb ik 1 vraagje. Ik had hele licht roze Opi nagellak. Als je het op deed was het een heel subtiel roze gloed die erop zat. Ik vond het echt een ideaal lakje voor tussendoor als je even geen kleurtje wilde. Het zag er heel verzorgd, natuurlijk uit. Nu ben ik het flesje kwijtgeraakt en weet niet meer welke kleur het was!!!
Iemand een idee?
Ja, ik zal het arme kind nog eens een tip geven.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:23 schreef PeRi het volgende:
Ik ben nu al blij, of CarO er in slaagt of niet of zich bedenkt,
!
Kijk nou wat je gedaan hebt!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik zal het arme kind nog eens een tip geven.
Jammer dat we nog niet kunnen aanvinken welke we hebben!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tnx heb hem gelijk geïnstalleerd
Rimmel Pro - Celebrity Bashquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:57 schreef RenRen- het volgende:
Ik zoek een mooie, dieprode/donkerrode nagellak, gewoon te verkrijgen in NederlandEtos/GOSH/Essence/H&M, die kant op. Iemand tips ?
Nou ja, éénmaal iets meer uitgeven voor iets moois wil ik wel, maar ik nmoet even zuinig doen, vandaarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 @ 13:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Rimmel Pro - Celebrity Bash![]()
![]()
!
Iets goedkoper maar wel minder fijn lakkend imo is H&M - Midnight Passion,
Ik zal dan binnenkrot gaan kijkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 @ 14:02 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]
helemaal links
Hij lakt echt superfijn, en is echt heel erg mooi donkerrood. Niet te donker maar ook niet te rood en goed dekkend, 1 of 2 lagen is genoeg al. De perfecte rood vind ik.
Jammer! Ik heb bij mij wel geleerd dat ik niets hoef aan te trekken met ritsen, want dan is het gebeurd. Maar verder ideaal!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:50 schreef Daph_ het volgende:
Helleu
Ben mijn handcreme vergeten thuis en zit tot en met morgen bij mijn vriend.. Droge handjes alert!
Nubar Diamont heeft me nog niet overtuigd; gisteren was de lak op mijn wijsvinger gerimpeld, terwijl ik de topcoat een uur daarvoor had aangebracht.. De geur is wel stukken beter dan die van Seche..
Heb verder niks gedaan, beetje typen maar daar krijg je butsen van en geen gerimpelde nagellak. Na een uur!! Mijn hemel, zelfs HEMA's quickdry topcoat is sneller droog volgens mijquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:03 schreef Nune het volgende:
[..]
Jammer! Ik heb bij mij wel geleerd dat ik niets hoef aan te trekken met ritsen, want dan is het gebeurd. Maar verder ideaal!
Ooooh laat het even wetenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:44 schreef CarOnline het volgende:
Oke, in mijn dorp zit geen DM.
Maar: 2 dorpen verderop wel.
Maar dat is 18 kilometer en voor een aanvulling op mn stash wil ik daar wel een keer naar toe rijden
Hier in het dorp zit wel een Schlecker en daar wil ik zo wel even naar toe fietsen om te kijken.
Een dorp verderop ook, en daar kom ik woensdag weer.
Neeeee die Hema was bij mij na 5 uur volgens mij nog niet droog.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heb verder niks gedaan, beetje typen maar daar krijg je butsen van en geen gerimpelde nagellak. Na een uur!! Mijn hemel, zelfs HEMA's quickdry topcoat is sneller droog volgens mij
Probeer het maandag nog wel een keer, dan kan Diamont gelijk de zwembadtest doorstaan
China Glaze Heli-Yum doorstaat de zwembadtest ook, op dag 2 zónder topcoatquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:12 schreef Nune het volgende:
[..]
Neeeee die Hema was bij mij na 5 uur volgens mij nog niet droog.Ben benieuwd, hij doorstond mijn schoonmaaktest wel haha!
Netjes!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
China Glaze Heli-Yum doorstaat de zwembadtest ook, op dag 2 zónder topcoat
vreemd zeg, ik kan na 5 minuten voor mijn gevoel al weer alles doen wat ik wilquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:50 schreef Daph_ het volgende:
Helleu
Ben mijn handcreme vergeten thuis en zit tot en met morgen bij mijn vriend.. Droge handjes alert!
Nubar Diamont heeft me nog niet overtuigd; gisteren was de lak op mijn wijsvinger gerimpeld, terwijl ik de topcoat een uur daarvoor had aangebracht.. De geur is wel stukken beter dan die van Seche..
Die Midnight Passion is inderdaad erg mooi, heb hem vandaag gekocht.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Rimmel Pro - Celebrity Bash![]()
![]()
!
Iets goedkoper maar wel minder fijn lakkend imo is H&M - Midnight Passion,
Mooi!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:34 schreef PeRi het volgende:
OPI - Done out in Deco, moest er wel heel erg aan wennen, zo'n licht pastelkleurtje op mn nagels! Vond toch dat ie wat miste (of ik kan er niet snel genoeg aan wennen), dus heb er wat spacy glitters over gemikt. Nu ga ik even smeren en oliën, is hard nodig zie ik
.
[ afbeelding ]
Binnen
[ afbeelding ]
Zonlicht
[ afbeelding ]
Mooie foto's! En Iron Butterfly is inderdaad heel fijn en mooi!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:41 schreef AmyGrace het volgende:
Hallo dames (en heren?)![]()
Vandaag mag Iron Butterfly m'n nagels verfraaien. Lakt super zeg..en lekker snel droog ook! En de kleur is natuurlijk prachtig...![]()
[ afbeelding ]
En na het insmeren met handcrème.... ....is het matte effect even wat minder
[ afbeelding ]
Maar dan nog; ik = inmet dit lakkie!
Lief kleurtje hoor!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:34 schreef PeRi het volgende:
OPI - Done out in Deco, moest er wel heel erg aan wennen, zo'n licht pastelkleurtje op mn nagels! Vond toch dat ie wat miste (of ik kan er niet snel genoeg aan wennen), dus heb er wat spacy glitters over gemikt. Nu ga ik even smeren en oliën, is hard nodig zie ik
.
[ afbeelding ]
Binnen
[ afbeelding ]
Zonlicht
[ afbeelding ]
Ben benieuwd, welke kleur is het?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:38 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Ik heb nu ook zo'n licht kleurtje op, kan er ook moeilijk aan wennen na al die heftige lakjes de afgelopen week. Zal zo even uploaden.
Thanks! Ja, hij is zo mooi dat ik me afvraag hoe ik dat moet gaan doen met al die andere mooie lakjes die ik besteld heb...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:42 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooie foto's! En Iron Butterfly is inderdaad heel fijn en mooi!
Ik had deze net binnen gekregen en inderdaad de zon scheen!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ben benieuwd, welke kleur is het?
Ik vind pastelkleuren echt lentekleuren. Het kwam bij mij vast ook het zonnetje dat nu schijnt dat ik deze kleur koos.
Ik heb een paar lakjes uit mn collectie opzij gelegd die ik de komende weken op ga doen. Het zijn lakjes die ik nooit tot zeer weinig (1x of als test) op heb gedaan. Done out in Deco zat daar ook bij. Viel me mee, zijn er maar 10.
Mooi! Staat je goed! Bij je huid danquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:41 schreef AmyGrace het volgende:
Vandaag mag Iron Butterfly m'n nagels verfraaien. Lakt super zeg..en lekker snel droog ook! En de kleur is natuurlijk prachtig...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mooi! Staat je goed! Bij je huid dan.
prachtig! die moet ik ook maar eens kopenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:41 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen hoor! = musthavequote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:47 schreef progje het volgende:
[..]
prachtig! die moet ik ook maar eens kopen
Mooi! Ik vind grijs altijd leuk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ook maar eens meeposten hier
[ afbeelding ]
Vandaag Grey Day van Models Own.
tof! ik krijg hem volgende week binnenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:41 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ohhh let me know! ik had ook nog een wishlistquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:44 schreef CarOnline het volgende:
Oke, in mijn dorp zit geen DM.
Maar: 2 dorpen verderop wel.
Maar dat is 18 kilometer en voor een aanvulling op mn stash wil ik daar wel een keer naar toe rijden
Hier in het dorp zit wel een Schlecker en daar wil ik zo wel even naar toe fietsen om te kijken.
Een dorp verderop ook, en daar kom ik woensdag weer.
dat vind ik het leuke van de zomer, tenen én handen lakkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb mijn tenen eens een keer gelakt!
Kreeg gisteren mijn pakketje van de H&M binnen met mijn nieuwe zomerslippers () en My Favourite Jeans lakje
En omdat ik nog steeds getrouwd ben met mijn Koh-lakje maar toch óók MFJ wou uitproberen moesten mijn tenen eraan geloven
Ja, zuchtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:15 schreef PeRi het volgende:
zaterdagmiddag dicht? Echt?
Bij de stiften zitten er vaak nieuwe 'punten' bij, die kan je dan vervangen als ze vol zijn.
Prachtig!! Ik vind dit echt een geweldige lak om te zienquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:41 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het je wel echt goed staan, mooi!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:34 schreef PeRi het volgende:
.
[ afbeelding ]
Binnen
[ afbeelding ]
Zonlicht
[ afbeelding ]
Naast je toffe kleren heb je ook nog smaak qua lakjes betreft!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ook maar eens meeposten hier
[ afbeelding ]
Vandaag Grey Day van Models Own.
Leuke plates Skaai!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:32 schreef Skaai het volgende:
Gisteren even naar de 9 maandenbeurs geweest en toen mocht ik nog 20 minuutjes vrij rondlopen van mijn zus want ik mocht met hetzelfde kaartje de HHbeurs op, toen kwam ik een stand tegen die Konad plates verkocht dus heb ik mijn eerst 3 plates gekocht en zo'n stempeltje en ehm plaatje om de lak te verspreiden
Ik was trots op mezelf
M57
[ afbeelding ]
M63
[ afbeelding ]
M73
[ afbeelding ]
Ja, die M57 is leuk (heb ik ook) en die M73 heb ik ook besteld. Ik ben benieuwd naar wat je er voor moois mee gaat makenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:32 schreef Skaai het volgende:
Gisteren even naar de 9 maandenbeurs geweest en toen mocht ik nog 20 minuutjes vrij rondlopen van mijn zus want ik mocht met hetzelfde kaartje de HHbeurs op, toen kwam ik een stand tegen die Konad plates verkocht dus heb ik mijn eerst 3 plates gekocht en zo'n stempeltje en ehm plaatje om de lak te verspreiden
Ik was trots op mezelf
M57
[ afbeelding ]
M63
[ afbeelding ]
M73
[ afbeelding ]
Ik vind het wel leuk, mooie ronde nagels heb jequote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:07 schreef Ooi86 het volgende:
Hee, toevallig ben ik ook zojuist in de weer geweest met Done Out in Deco
Ik heb geprobeerd om van die moonrise / reverse manicure nails te maken. Zoals deze:
[ afbeelding ]
Ik ben er niet kapot van en het was toch moeilijker dan ik dacht.... Dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleuren zijn dus Opi Done Out in Deco en Inglot 709 (meer paars dan op de foto, prutlicht zo aan het eind van de dag)
Kijken hoe lang ik het aan kan blijven zien....
I'm proud of youquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:32 schreef Skaai het volgende:
Ik was trots op mezelf
M57
[ afbeelding ]
M63
[ afbeelding ]
M73
[ afbeelding ]
Ik ben ervan gaan houden. Dat goud schittert de hele tijd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:38 schreef PeRi het volgende:
Ik ben mn lichte nagels alweer een beetje zat.
OPI Sand in my Suit?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:43 schreef Ooi86 het volgende:
Wie weet er een mooie beige kleurige shimmer lakje? Ik zag Ani van Rescue Beauty Lounge, maar dat is een beetje prijzig... Iemand suggesties?
Party Hearty van Diamond Cosmetics, meer champagne dan beige wellicht..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:43 schreef Ooi86 het volgende:
Wie weet er een mooie beige kleurige shimmer lakje? Ik zag Ani van Rescue Beauty Lounge, maar dat is een beetje prijzig... Iemand suggesties?
Gaaf!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:23 schreef Ainnir het volgende:
Glow in the dark nageltjes!![]()
[ afbeelding ]
OPI I'm a Princess, You're Not komt volgens mij wel aardig in de buurtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:43 schreef Ooi86 het volgende:
Dat kleurtje ga ik binnenkort eens aanschaffen, erg mooiquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Party Hearty van Diamond Cosmetics, meer champagne dan beige wellicht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |