abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 februari 2010 @ 19:07:16 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_78194697
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:04 schreef CarOnline het volgende:

[..]

De nagellak daar kost 1 pond en das echt heel leuk grabbelen! (Alles daar wel, armbandjes!!)
Alleen had ik daar paarse gekocht en die is echt ontzettend dof. Geen glansje in te ontdekken, dat is wel jammer.
Ik heb ook van die mininagellakjes daar gekocht, blauw, en dan transparant met blauwe glitters
dof als in creme, of als in mat?
disclaimer
pi_78195032
Na ruby pumps met gouden randje (lelijk)
een gewone french ,zachtroze met wit (lelijk, en ik dacht hem wat mooier te maken met hartje, een hartje werden er drie, en toen was het zo lelijk dat ik m er maar weer af heb gehaald...)

zit er nu atlantis op met op mijn wijsvinger DV8 van CG (Die zat er nog op met een pinguin die ik vanmiddag heb zitten maken met die nieuwe stripers en zo mooi vond dat ik hem er nog niet af wilde halen)met lichtblauwe glitter........

Ahum.
Maar goed, wat ik wilde vragen: Doen jullie topcoat op Atlantis?
pi_78195132
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:18 schreef Tammymara het volgende:
Na ruby pumps met gouden randje (lelijk)
een gewone french ,zachtroze met wit (lelijk, en ik dacht hem wat mooier te maken met hartje, een hartje werden er drie, en toen was het zo lelijk dat ik m er maar weer af heb gehaald...)

zit er nu atlantis op met op mijn wijsvinger DV8 van CG (Die zat er nog op met een pinguin die ik vanmiddag heb zitten maken met die nieuwe stripers en zo mooi vond dat ik hem er nog niet af wilde halen)met lichtblauwe glitter........

Ahum.
Maar goed, wat ik wilde vragen: Doen jullie topcoat op Atlantis?
yep.
liefst eerst een laag doorzichtige lak, en dan een topcoat.
ik heb een hékel aan lakken die niet glad aflakken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_78195166
ja ik vind het ook irritant maar ik dacht dat ie dan minder zou glimmen dan ga ik dat toch maar doen,Want dit is AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! Thanks!
pi_78195188
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:22 schreef Tammymara het volgende:
ja ik vind het ook irritant maar ik dacht dat ie dan minder zou glimmen dan ga ik dat toch maar doen,Want dit is AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! Thanks!
dat is enkel van toepassing op holo's, dus gerust smeren
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_78195227
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:03 schreef Guess. het volgende:
AmyGrace wat een mooie lakjes,vooral die laatste 3 van OPI
Waar kan je OPI lakjes bestellen behalve bijTD Ik kan echt niet met die site overweg

Deze handcreme is trouwens echt heel fijn bij droge handen,voed goed maar niet vet en trekt snel in.Voor het slapen gaan smeer ik m'n handen goed in met vasaline als ze erg droog zijn.
[ afbeelding ]

H&M,zat er al bijna een week op maar ff voor de kleur.
[ afbeelding ]
Hema
[ afbeelding ]
China Glaze,Sacred Heart
[ afbeelding ]
Op de website van Transdesign kies je Polishes in het linkermenu. Dan krijg je een vak met allerlei merken en daar staat OPI tussen..

Mooie lakjes! Voor de 2e. Vampy
pi_78195336
Hmm..

wil ook dat ik Iron Butterfly opdoe. Hij vond het flesje cool Nou, dan heeft ie de kleur nog niet gezien!

denk denk denk

Het wordt Iron Butterfly
pi_78195497
Net ff een untried getest, beetje te fel

pi_78195498
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dof als in creme, of als in mat?
Mat.
Ik heb steeds de neiging om mn nagels langs mn mouw te wrijven in de hoop dat ze gaan glanzen
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 19:38:54 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_78195704
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:32 schreef Ainnir het volgende:

[ afbeelding ]
oh gaaaaaf juist! Fel
disclaimer
  vrijdag 19 februari 2010 @ 19:39:11 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_78195717
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:32 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Mat.
Ik heb steeds de neiging om mn nagels langs mn mouw te wrijven in de hoop dat ze gaan glanzen
dan doe je d'r toch een topcoatje over?
disclaimer
pi_78195796
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:42 schreef RenRen- het volgende:

[..]

GMTA.
[..]

Ik ook nooit Ik hoorde wel iets over glow in the dark nagellak, van. Princess dacht ik Dat is misschien wel grappig
Wat goed onthouden! Mocht iemand willen heb ik een swatch van de blauwe glow in the dark.. De kleurtjes zijn wel leuk, waren ook 2 groene in 1 pakje, samen voor 1 pond. Gewoon groen en glittergroen, bijna jade maar dan meer groen, verder was er gewoon zwart en vond ik de rest niet heel bijzonder. Maar die glow in the dark kleuren zijn leuk!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_78195914
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:32 schreef Ainnir het volgende:

[ afbeelding ]
Woei, die's inderdaad fel. Wel een tof kleurtje trouwens.

En eventjes offtopic:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_78196020
*duimt voor IJsdraakje*

Deze is gelukkig niet zo fel
  vrijdag 19 februari 2010 @ 19:49:39 #95
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_78196130
Whaaaaaaaaaaah ik word gek van KPN!!! Die kunnen nou eens écht niets in 1 keer goed doen!!
En nu mag ik het allemaal weer recht gaan breien

Wel My favourite jeans op mijn teentjes bij mijn nieuwe zomersandalen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_78196198
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Woei, die's inderdaad fel. Wel een tof kleurtje trouwens.

En eventjes offtopic:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh tof! wat dan?
All good things are wild and free.
pi_78196213
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, op de basisschool ja
Gelukkig niet, ik heb ook vakantie. Ook HBO, MBO en middelbaar dus
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:04 schreef CarOnline het volgende:

[..]

De nagellak daar kost 1 pond en das echt heel leuk grabbelen! (Alles daar wel, armbandjes!!)
Alleen had ik daar paarse gekocht en die is echt ontzettend dof. Geen glansje in te ontdekken, dat is wel jammer.
Ik heb ook van die mininagellakjes daar gekocht, blauw, en dan transparant met blauwe glitters
Wel jammer. Princess, ik wil die swatches wel zien.

Ik neem gewoon een hoop van leuke kleurtjes mee en geef die aan de liefhebber. Dan regelen we dan wel wat, ik neem toch een grote tas mee voor zulke dingetjes
pi_78196305
Vandaag was postdag voor mij
Mijn TD bestelling was er en van de boozyshop. Boozy was inderdaad te laag gefrankeerd, maar ik heb niks hoeven te betalen. En 1 lakje ontbrak, maar die sturen ze me na dus komt goed. Zal straks even foto maken.

Die Chanel, misschien is het inmiddels veranderd hoor, maar ik heb ooit een Chanel lak gekocht omdat het een supermooie kleur was, maar ow wat een rotlak was dat!! Dik, stroperig en gewoon niet mooi te krijgen. Maar goed kan inmiddels stuk verbeterd zijn, maar voor dat geld ga ik het in ieder geval niet meer uitproberen
pi_78196533
Pics kieskleurig
Hoe lang duurt het voor Modelsownit's bestellingen aankomen?
pi_78196570
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:47 schreef Ainnir het volgende:
*duimt voor IJsdraakje*

[ afbeelding ]
Dat is echt een mooie
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 20:00:46 #101
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_78196578
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:53 schreef kieskleurig het volgende:
Vandaag was postdag voor mij
Mijn TD bestelling was er en van de boozyshop. Boozy was inderdaad te laag gefrankeerd, maar ik heb niks hoeven te betalen. En 1 lakje ontbrak, maar die sturen ze me na dus komt goed. Zal straks even foto maken.

Die Chanel, misschien is het inmiddels veranderd hoor, maar ik heb ooit een Chanel lak gekocht omdat het een supermooie kleur was, maar ow wat een rotlak was dat!! Dik, stroperig en gewoon niet mooi te krijgen. Maar goed kan inmiddels stuk verbeterd zijn, maar voor dat geld ga ik het in ieder geval niet meer uitproberen
Zou dat niet gewoon een truukje zijn van Boozy? Nét ff onderfrankeren maar wel zodanig dat de klant niet bij hoeft te betalen. Sparen ze vast wel kosten mee uit...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_78196905

Essie Midnight Cami
pi_78197013
Wat gaat dit topic hard zeg
Mooie nagels weer
Ja en dus?
pi_78197030
Oh God, ben ik nog op tijd voor een stukje mokkataart???
I had a signature once. It was awful.
pi_78197191
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:00 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Zou dat niet gewoon een truukje zijn van Boozy? Nét ff onderfrankeren maar wel zodanig dat de klant niet bij hoeft te betalen. Sparen ze vast wel kosten mee uit...
Geen idee, het is wel zo dat hun adresgegevens heel duidelijk op de enveloppe staan, dus kan goed zijn dat TNT alsnog bij hun aanklopt.
Ze doen verder totaal niet moeilijk over dingen sturen, een artikel wat slechts 2 dagen later weer op voorraad was, hebben ze toch apart nagestuurd ipv wachten met de hele bestelling tot alles leverbaar was.
pi_78197244
@AmyGrace erg leuke bestelling! Mooie paarse kleurtjes
  vrijdag 19 februari 2010 @ 20:19:59 #107
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_78197317
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:51 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Oh tof! wat dan?
Transcriberen voor een nieuwe Nederlandse taaltoets. Het sluit perfect aan bij m'n studie, ik kan zelf m'n uren indelen en ik vind transcriberen nog tof om te doen ook.
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:47 schreef Ainnir het volgende:
*duimt voor IJsdraakje*

[ afbeelding ]
Merci Lief kleurtje dat.
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:09 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Essie Midnight Cami
Blauw
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 19 februari 2010 @ 20:20:26 #108
101884 PeRi
Allons-y!
pi_78197340
We betalen bij boozyshop wel ook gewone (hoge) verzendkosten, vind het nergens op slaan dat ze altijd onvoldoende frankeren - of ze nog aangeslagen worden erna of niet door TNT.
Whatever I want.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 20:20:58 #109
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_78197368
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:20 schreef PeRi het volgende:
We betalen bij boozyshop wel ook gewone (hoge) verzendkosten, vind het nergens op slaan dat ze altijd onvoldoende frankeren - of ze nog aangeslagen worden erna of niet door TNT.
Ja, het staat nogal onprofessioneel vind ik.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_78197373
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:13 schreef zoeperzazke het volgende:
Oh God, ben ik nog op tijd voor een stukje mokkataart???
Ik ga jou essie weer omruilen voor een ander kleurtje van iemand uit dit topic helaas! Ik vind hem super mooi zoals op de foto hierboven, maar als ik hem bij mezelf zie vind ik hem niet mooi passen bij me huid Ik heb er in ieder geval goed voor gezorgd!
pi_78197889
Ok hier mijn foto's

Sand in my suit-cosmo not tonight honey-suzy sells sushi by the seashore-tickle my france-y
Tickle my france-y is echt de mooiste nude die ik ooit gezien heb
Verder zat er nog do you lilac it en barefoot in barcelona bij, die heb ik aan mijn moeder gegeven.

smokey rose>> tira-mi-su>>peach mist>>party hearty
Chainmail charm zat er dus niet bij maar komt er nog aan! En peach mist is helaas geler dan ik had verwacht dus btje miskoop, maar party hearty is echt onvoorstelbaar mooi!

En nog 3 lakjes die halve prijs waren

En mijn nagels vandaag

P2 spacy met laagje catrice silky glamour
pi_78197914
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:21 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik ga jou essie weer omruilen voor een ander kleurtje van iemand uit dit topic helaas! Ik vind hem super mooi zoals op de foto hierboven, maar als ik hem bij mezelf zie vind ik hem niet mooi passen bij me huid Ik heb er in ieder geval goed voor gezorgd!
Ik weet niet of je het al gepost hebt, ik zag wel van je Action belletje, maar hoe ging je sollicitatie??

Ainnir, die felle is juist te gek!
En Nune: ook echt prachtig

Zie weer prachtige dingen hier voorbij komen
pi_78197989
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:32 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het al gepost hebt, ik zag wel van je Action belletje, maar hoe ging je sollicitatie??

Ainnir, die felle is juist te gek!
En Nune: ook echt prachtig

Zie weer prachtige dingen hier voorbij komen
Lief dat je er naar vraagt Ik moet op een 3e gesprek komen of ik word niet aangenomen maar dat hoor ik maandag avond pas, en dat voor een baan bij de appie.
pi_78198066
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:33 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Lief dat je er naar vraagt Ik moet op een 3e gesprek komen of ik word niet aangenomen maar dat hoor ik maandag avond pas, en dat voor een baan bij de appie.
Ohjeetje, idd een gedoe! Maar wel fijn dat je nu ook Action als optie hebt
pi_78198115
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:35 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Ohjeetje, idd een gedoe! Maar wel fijn dat je nu ook Action als optie hebt
Ja en bij de vero moda ( )
pi_78198225
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja en bij de vero moda ( )
Oh dat zou bij mij heel slecht voor de portemonnee zijn Wel leuk!
pi_78198261
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:37 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Oh dat zou bij mij heel slecht voor de portemonnee zijn Wel leuk!
Ja bij mij ook, net zoals bij de action
pi_78198495
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:38 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja bij mij ook, net zoals bij de action

Oh! Disconnected! Jouw blog is LcLacquers toch? Het lukt me niet meer om bij je te reageren sinds je nieuwe layout (mooi btw). Zie het linkje wel, maar als ik er op druk doet ie niks..
pi_78198550
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Oh! Disconnected! Jouw blog is LcLacquers toch? Het lukt me niet meer om bij je te reageren sinds je nieuwe layout (mooi btw). Zie het linkje wel, maar als ik er op druk doet ie niks..
Goed dat je het zegt, ik was dat alweer vergeten! Maar inderdaad, kan met geen mogelijkheid commenten.
pi_78198566
Kieskleurig: wat een mooie kleuren!! En wat een mooie nagels

Mijn nagels vandaag:

Wat zijn foto's met flits toch altijd onflatteus.. Anyway, zojuist erop gesmeerd en wel duidelijk dat ik nog even een cleanup moet doen. Kleur is Rimmel-Blue Vogue. In het echt vind ik 'm 10x mooier dan op de foto..een hele diepe blauwe kleur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')