quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:44 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, ik ben er helemaal hyper van! De rechter is Princesses rule.
Welke zal ik nou op doen? Keuzestress
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:46 schreef Loqi het volgende:
AmyGrace wat een mooie buit! Zou je mij kunnen zeggen hoe die 4 van OPI heten?
En mokka is niet vies!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Moooie taart! Ik pas, vind mokka maar vies.
Wat is die helemaal rechtse van OPI? Leuke kleurtjes
Oeh. Same here.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Aha! Weet je, ik vind ¤ 21,50 eigenlijk nog best meevallen. Had veel duurder verwacht. Niet dat ik 'm zal kopen maar goed.
ik denk dat Fiets een geile geheime nagelfetish heeftquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hedde gij potverdikkeme die nagels al gepost, ofwa?
bwhihihiquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat Fiets een geile geheime nagelfetish heeft![]()
vakantie? waar?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het gaat in deze vakantie gebeuren dames!
ja, op de basisschool jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het is voorjaasrvakantie in het midden van het land
Pwetty met die Konad!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:55 schreef AmyGrace het volgende:
En als klapperrrrr op de vuurpijl..NOTAD (Nails Of The Afgelopen Days)
[ afbeelding ]
Rode Showyourfeetlakje met Gosh Rainbow en een Konadstempeltje (wilde ff oefenen met nieuwe plates).
Maar dit gaat er dus snel vanaf! Welke kleur doen?
iron butterfly! Die heb ik ook onderweg namelijksquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:55 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
Rode Showyourfeetlakje met Gosh Rainbow en een Konadstempeltje (wilde ff oefenen met nieuwe plates).
Die Konad is leuk!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:55 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
De nagellak daar kost 1 pond en das echt heel leuk grabbelen! (Alles daar wel, armbandjes!!)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hm, kan niets vinden, maar google haat me dan ook.
[..]
Jaa
Trouwens, dames, als ik naar Londen ga, ga ik naar de primark, en ik hoorde dat ze daar nagellak verkopen, moet ik maar wat extra inslaan voor de liefhebber?
alle 4, niet alleen de 4equote:
Thnxquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:50 schreef AmyGrace het volgende:
Ik had beter de namen erbij kunnen zetten![]()
OPI vlnr: You don't know Jacques, Parlez-vous OPI, Mod about you en Princesses rule
OPI kan je ook bestellen bij 8ty8beauty en head2toebeauty (waar ik dan ervaring mee hebquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:03 schreef Guess. het volgende:
AmyGrace wat een mooie lakjes,vooral die laatste 3 van OPI![]()
Waar kan je OPI lakjes bestellen behalve bijTD Ik kan echt niet met die site overweg
Deze handcreme is trouwens echt heel fijn bij droge handen,voed goed maar niet vet en trekt snel in.Voor het slapen gaan smeer ik m'n handen goed in met vasaline als ze erg droog zijn.
[ afbeelding ]
H&M,zat er al bijna een week op maar ff voor de kleur.
[ afbeelding ]
Hema
[ afbeelding ]
China Glaze,Sacred Heart
[ afbeelding ]
dof als in creme, of als in mat?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De nagellak daar kost 1 pond en das echt heel leuk grabbelen! (Alles daar wel, armbandjes!!)
Alleen had ik daar paarse gekocht en die is echt ontzettend dof. Geen glansje in te ontdekken, dat is wel jammer.
Ik heb ook van die mininagellakjes daar gekocht, blauw, en dan transparant met blauwe glitters
yep.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:18 schreef Tammymara het volgende:
Na ruby pumps met gouden randje (lelijk)
een gewone french ,zachtroze met wit (lelijk, en ik dacht hem wat mooier te maken met hartje, een hartje werden er drie, en toen was het zo lelijk dat ik m er maar weer af heb gehaald...)
zit er nu atlantis op met op mijn wijsvinger DV8 van CG (Die zat er nog op met een pinguin die ik vanmiddag heb zitten maken met die nieuwe stripers en zo mooi vond dat ik hem er nog niet af wilde halen)met lichtblauwe glitter........
Ahum.
Maar goed, wat ik wilde vragen: Doen jullie topcoat op Atlantis?
dat is enkel van toepassing op holo's, dus gerust smerenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:22 schreef Tammymara het volgende:
ja ik vind het ook irritant maar ik dacht dat ie dan minder zou glimmendan ga ik dat toch maar doen,Want dit is AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! Thanks!
Op de website van Transdesign kies je Polishes in het linkermenu. Dan krijg je een vak met allerlei merken en daar staat OPI tussen..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:03 schreef Guess. het volgende:
AmyGrace wat een mooie lakjes,vooral die laatste 3 van OPI![]()
Waar kan je OPI lakjes bestellen behalve bijTD Ik kan echt niet met die site overweg
Deze handcreme is trouwens echt heel fijn bij droge handen,voed goed maar niet vet en trekt snel in.Voor het slapen gaan smeer ik m'n handen goed in met vasaline als ze erg droog zijn.
[ afbeelding ]
H&M,zat er al bijna een week op maar ff voor de kleur.
[ afbeelding ]
Hema
[ afbeelding ]
China Glaze,Sacred Heart
[ afbeelding ]
Mat.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dof als in creme, of als in mat?
oh gaaaaaf juist! Felquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:32 schreef Ainnir het volgende:
Net ff een untried getest, beetje te fel![]()
[ afbeelding ]
dan doe je d'r toch een topcoatje over?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mat.
Ik heb steeds de neiging om mn nagels langs mn mouw te wrijven in de hoop dat ze gaan glanzen
Wat goed onthouden! Mocht iemand willen heb ik een swatch van de blauwe glow in the dark.. De kleurtjes zijn wel leuk, waren ook 2 groene in 1 pakje, samen voor 1 pond. Gewoon groen en glittergroen, bijna jade maar dan meer groen, verder was er gewoon zwart en vond ik de rest niet heel bijzonder. Maar die glow in the dark kleuren zijn leuk!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
GMTA.
[..]
Ik ook nooitIk hoorde wel iets over glow in the dark nagellak, van. Princess dacht ik
Dat is misschien wel grappig
Woei, die's inderdaad fel. Wel een tof kleurtje trouwens.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:32 schreef Ainnir het volgende:
Net ff een untried getest, beetje te fel![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Woei, die's inderdaad fel. Wel een tof kleurtje trouwens.
En eventjes offtopic:Oh tof! wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Gelukkig niet, ik heb ook vakantie. Ook HBO, MBO en middelbaar dusquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De nagellak daar kost 1 pond en das echt heel leuk grabbelen! (Alles daar wel, armbandjes!!)
Alleen had ik daar paarse gekocht en die is echt ontzettend dof. Geen glansje in te ontdekken, dat is wel jammer.
Ik heb ook van die mininagellakjes daar gekocht, blauw, en dan transparant met blauwe glitters
Dat is echt een mooiequote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:47 schreef Ainnir het volgende:
*duimt voor IJsdraakje*
Deze is gelukkig niet zo fel![]()
[ afbeelding ]
Zou dat niet gewoon een truukje zijn van Boozy? Nét ff onderfrankeren maar wel zodanig dat de klant niet bij hoeft te betalen. Sparen ze vast wel kosten mee uit...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:53 schreef kieskleurig het volgende:
Vandaag was postdag voor mij![]()
Mijn TD bestelling was er en van de boozyshop. Boozy was inderdaad te laag gefrankeerd, maar ik heb niks hoeven te betalen. En 1 lakje ontbrak, maar die sturen ze me na dus komt goed. Zal straks even foto maken.
Die Chanel, misschien is het inmiddels veranderd hoor, maar ik heb ooit een Chanel lak gekocht omdat het een supermooie kleur was, maar ow wat een rotlak was dat!! Dik, stroperig en gewoon niet mooi te krijgen. Maar goed kan inmiddels stuk verbeterd zijn, maar voor dat geld ga ik het in ieder geval niet meer uitproberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |