Moet je online zoeken naar lakken die erop lijken, die zijn vaak vele malen goedkoper (Ookal ben ik nu wel nieuwsgierig naar de prijs, hoe heet deze lak?)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:34 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, dat vroeg ik me eigenlijk af.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:27 schreef AmyGrace het volgende:
Transdesignpakketje!!!![]()
![]()
![]()
Alvast een teaser......
[ afbeelding ]
Ja action is echt een leuke winkel, ik koop me daar altijd helemaal rotquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
"Maar natuuuurlijk"![]()
Of niet?Hopen dat je dan helemaal beter bent
Hm, kan niets vinden, maar google haat me dan ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:36 schreef Tijgertje. het volgende:
Riviera.
Vanaf April 2010 te koop.
Jaaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja action is echt een leuke winkel, ik koop me daar altijd helemaal rotDus lijkt me hartstikke leuk!
Eindelijk naar de primark!
25 dollarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:34 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, dat vroeg ik me eigenlijk af.
Dank je wel!!! Vond het toen ook wel heel gaaf, zou willen dat ik dat zelf kon, haha.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:25 schreef RenRen- het volgende:
Het heeft niets met droge huid te maken, ik heb heel lang mijn nagels gebeten en als die 'op' waren ging ik aan mijn handen. En die zijn helemaal rood en dik, en nu blijf ik er wat meer van af en hangen er velletjes aan, niet heel duidelijk, maar op die foto wel. Ik moet wel beginnen met smeren, want dan smaakt het vies en bijt ik niet echt meer.
Maar wel lief dat je tips geeft
Overigens vind ik jouw nagels mooi, met die french
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't know.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat en waar is dat en gaan ze Chanel verkopen?
Ik kan nergens op internet vinden naar swatches van primark lakjes.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hm, kan niets vinden, maar google haat me dan ook.
[..]
Jaa
Trouwens, dames, als ik naar Londen ga, ga ik naar de primark, en ik hoorde dat ze daar nagellak verkopen, moet ik maar wat extra inslaan voor de liefhebber?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:40 schreef AmyGrace het volgende:
En dit is de buit!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en in z'n uppie:
[ afbeelding ]Ai fijne bestelling, mooie kleurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!
Welke is de rechter roze OPI op de bovenste pic?Whatever I want.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:40 schreef AmyGrace het volgende:
En dit is de buit!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
en in z'n uppie:
[afbeelding]Moooie taart! Ik pas, vind mokka maar vies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is die helemaal rechtse van OPI? Leuke kleurtjes![]()
GMTA.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ai fijne bestelling, mooie kleuren!!!!
Welke is de rechter roze OPI op de bovenste pic?
Ik ook nooitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan nergens op internet vinden naar swatches van primark lakjes.
En dit is de buit!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en in z'n uppie:
[ afbeelding ]goed man! En die taart!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
En dit is de buit!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en in z'n uppie:
[ afbeelding ]Oeh, de 3 rechtse van china glazeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi hoor!!
En dit is de buit!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en in z'n uppie:
[ afbeelding ]Die taart!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie buit, welke zijn die 2 paars tinten in het midden?All good things are wild and free.
Ja, ik ben er helemaal hyper van! De rechter is Princesses rule.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ai fijne bestelling, mooie kleuren!!!!
Welke is de rechter roze OPI op de bovenste pic?
Aha! Weet je, ik vind ¤ 21,50 eigenlijk nog best meevallen. Had veel duurder verwachtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Don't know.
Zag dit op zo'n mode site. Collectie kwam in April uit stond er.
Meer weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |