nee hoor, dt maakt niet uit, is alleen iets lastiger schoonmaken volgens mijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:
is het heel erg als er krajes op je konadplates komen?
had laatst geschraapt met een plastic schraper, maar dat ging maar kut
Denk ik wel ja, maar e droeg altijd hele leuke dingen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar dan moet je neem ik aan wel altijd kleding uit de winkel dragen?
Weet ik nietquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
40?
Ja, 20% direct en 20% teruggestort op je salaris. En geloof me, je krijgt echt geen shoptegoed, je mag voor max 120 euro met korting aanschaffen per maand! Ik heb er een half jaar gewerkt en het verdiend ruk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en je mag zowel Vero als Only dragen en het hoeft niet per se in de winkel te hangen op dat moment.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Dat het ruk verdiend kan me niet schelen, mode is een passie van me en ik zit al paar maanden zonder werkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, 20% direct en 20% teruggestort op je salaris. En geloof me, je krijgt echt geen shoptegoed, je mag voor max 120 euro met korting aanschaffen per maand! Ik heb er een half jaar gewerkt en het verdiend ruk!
ja dat is echt nasty pijnlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Jemig, ik heb me vandaag gesneden, zo'n nasty klein sneetje precies achter de nagel van mijn rechterwijsvinger (aan de vingertopkant dus). Allereerst doet typen nu heel veel pijn en ten tweede: nagellakremover![]()
![]()
Auwquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Jemig, ik heb me vandaag gesneden, zo'n nasty klein sneetje precies achter de nagel van mijn rechterwijsvinger (aan de vingertopkant dus). Allereerst doet typen nu heel veel pijn en ten tweede: nagellakremover![]()
![]()
Mooi!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Mirjam het volgende:
niet heel duidelijk, maargoed
[ afbeelding ]
diamond cosmetics hue are you? met china glaze millennium
oh, en het rare is, mijn rechterhand is mooier gestempeld dan m'n linker, ik ben hopeloos rechtshandig, kennelijk stempel ik beter met links?
me likes a lot!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
oh, en het rare is, mijn rechterhand is mooier gestempeld dan m'n linker, ik ben hopeloos rechtshandig, kennelijk stempel ik beter met links?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Heul moowj zeg!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeer het ook met een bankpas, maar die van mij is te flexibel volgens mij. Schraapt niet lekker iig. Even een ander pasje zoeken...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Met een metalen schraper kunnen er krasjes komen en als die diep genoeg zijn dan krijg je gestreepte konad omdat de lak dan ook in die krassen blijft zitten. Probeer het anders een met een oude bankpas o.i.d. Dat vind ik heel fijn werken.
tip: bonuskaartquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik probeer het ook met een bankpas, maar die van mij is te flexibel volgens mij. Schraapt niet lekker iig. Even een ander pasje zoeken...
ohquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Met een metalen schraper kunnen er krasjes komen en als die diep genoeg zijn dan krijg je gestreepte konad omdat de lak dan ook in die krassen blijft zitten. Probeer het anders een met een oude bankpas o.i.d. Dat vind ik heel fijn werken.
Helemaal mee eens, maarrr je kunt er soms wel leuk mee layeren! Worden je nagels ook niet zo geel..:)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
slechte dekking: check
slecht drogend: check
En als extragratis bonus:
gele nagels: check
Geen aanrader dus
bankpassen zijn echt heavenly, met die metalen schraper kan ik echt niks. Alhoewel ik al wel lees dat dat bij iedereen anders isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh
ik heb echt 10 plastic schrapers, maar hij beviel me niet.
maar eens een andere proberen, en anders ga ik de bankpas proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |