erg mooiquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef kieskleurig het volgende:
@Juud dankjeMooie kleur blauw ook!
Ik probeer party hearty op de foto te krijgen, maar beter dan dit lukt niet
[ afbeelding ]
Dit is maar 1 laagje en het sprankelt gewoon van de nagel af
Ook al weer zo mooi!!! Mooi champagnequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef kieskleurig het volgende:
@Juud dankjeMooie kleur blauw ook!
Ik probeer party hearty op de foto te krijgen, maar beter dan dit lukt niet
[ afbeelding ]
Dit is maar 1 laagje en het sprankelt gewoon van de nagel af
Ik kan geen swatch vinden, maar het klinkt als een leuke kleur.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah. En toen was m'n bak definitief vol. Morgen maar even kijken naar iets handigers.
Net ook even m'n lakjes in een lijst gezet, van de 49 maar 5 untried.
Overigens, mocht iemand hier nog interesse hebben in Essence Show Your Feet in Flashy Pink: hier staat 'ie maar te staan en da's ook zonde.
ik heb er ook 1quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:30 schreef buzzwheedle het volgende:
@daph jij hebt toch een excell sheet voor je lakjes?
hoe zit dat ongeveer in mekaar, wil het ook gaan doen...
Heb even wat plaatjes gemaakt van het wieltje waar 'ie opstaatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan geen swatch vinden, maar het klinkt als een leuke kleur.
En dat gaat goed met die untrieds
thnx yep, lijjkt me handig, volgende week eens over gaan buigen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb er ook 1
is best hendig. Wil je screenshotje?
[ afbeelding ]
slechte dekking: checkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:43 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
thnx yep, lijjkt me handig, volgende week eens over gaan buigen.
he heb jij die 2true lakjes van de kruidvat? lakt dat een beetje? Heb er wel naar gekeken maar was bang dat het slecht zou dekken en drogen om dat het zo goedkoop was
ik vind hem gaaf...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:32 schreef Ainnir het volgende:
Net ff een untried getest, beetje te fel![]()
[ afbeelding ]
40?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
sluit me aan bij buzzwheedle, thnx for de info,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
slechte dekking: check
slecht drogend: check
En als extragratis bonus:
gele nagels: check
Geen aanrader dus
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 21:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
40?
Een meisje uit mijn klas werkt bij een modezaak, die krijgt 40% korting en krijgt 120 euro tegoed per maand om uit te geven daar, buiten het salaris om dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan moet je neem ik aan wel altijd kleding uit de winkel dragen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Een meisje uit mijn klas werkt bij een modezaak, die krijgt 40% korting en krijgt 120 euro tegoed per maand om uit te geven daar, buiten het salaris om dus
120 pm? Waar is datquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Een meisje uit mijn klas werkt bij een modezaak, die krijgt 40% korting en krijgt 120 euro tegoed per maand om uit te geven daar, buiten het salaris om dus
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:00 schreef Ainnir het volgende:
@buzzwheedle: dit is een link naar mijn spreadsheet, geexporteerd via google docs
http://www.ainnir.net/collection.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |