abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78231305
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb mijn tenen eens een keer gelakt!

Kreeg gisteren mijn pakketje van de H&M binnen met mijn nieuwe zomerslippers ( ) en My Favourite Jeans lakje En omdat ik nog steeds getrouwd ben met mijn Koh-lakje maar toch óók MFJ wou uitproberen moesten mijn tenen eraan geloven
dat vind ik het leuke van de zomer, tenen én handen lakken

ik ben weer zo stom geweest mn nagels waren nog steeds geel van miss sporty (gele lak) omdat ik die had gebruikt zonder basecoat, en nu smeer ik groen op zonder base coat kan ik nu morgen weer zwaar verkleurde nagels verwachten? ik dacht er pas aan toen de lak er al opzat
pi_78231720
Invoice van TD is binnen
pi_78232020
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 @ 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Invoice van TD is binnen
Yay!
pi_78233539
Haha eh oeps, in al mijn enthousiasme ben ik vergeten dat de winkels in DLD zaterdagmiddag DICHT zitten

Behalve dan de supermarkten maar daar heb je zo weinig aan!

Nog even een vraagje over dat correctiespul: moet je dat niet schoonmaken na de tijd?
Anders zit die hele stift toch vol? Of zeg ik nu iets doms?

Ik ga volgende week wel even kijken, hebben we dat hier in de winkels, dan zal ik het wel melden en dan kan iedereen zijn of haar lijstje PM-men.
Screw them.
We're going home.
pi_78233778
zaterdagmiddag dicht? Echt?

Bij de stiften zitten er vaak nieuwe 'punten' bij, die kan je dan vervangen als ze vol zijn .
Whatever I want.
pi_78234064
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:15 schreef PeRi het volgende:
zaterdagmiddag dicht? Echt?

Bij de stiften zitten er vaak nieuwe 'punten' bij, die kan je dan vervangen als ze vol zijn .
Ja, zucht

Ah oke, tof

Wat leuk dat er zoveel verslaafden zijn, ik vond mezelf al erg met elke 3 weken 1 nagellak.
Mn man wordt er stapelgek van geloof ik want ik zit echt overal en nergens te lakken en hij heeft echt een hekel aan die lucht. De meeste nagellakjes liggen in het mandje op het aanrecht, waar ik ook de snijplanken bewaar
Screw them.
We're going home.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 17:45:34 #282
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_78234795
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 14:41 schreef AmyGrace het volgende:
Hallo dames (en heren?)

Vandaag mag Iron Butterfly m'n nagels verfraaien. Lakt super zeg..en lekker snel droog ook! En de kleur is natuurlijk prachtig...

[ afbeelding ]

En na het insmeren met handcrème.... ....is het matte effect even wat minder

[ afbeelding ]

Maar dan nog; ik = in met dit lakkie!
Prachtig!! Ik vind dit echt een geweldige lak om te zien
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 20 februari 2010 @ 17:46:10 #283
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_78234811
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 14:34 schreef PeRi het volgende:
OPI - Done out in Deco, moest er wel heel erg aan wennen, zo'n licht pastelkleurtje op mn nagels! Vond toch dat ie wat miste (of ik kan er niet snel genoeg aan wennen ), dus heb er wat spacy glitters over gemikt. Nu ga ik even smeren en oliën, is hard nodig zie ik .

[ afbeelding ]
Binnen

[ afbeelding ]
Zonlicht

[ afbeelding ]
Ik vind het je wel echt goed staan, mooi!!
pi_78235471
Hee, toevallig ben ik ook zojuist in de weer geweest met Done Out in Deco

Ik heb geprobeerd om van die moonrise / reverse manicure nails te maken. Zoals deze:

Ik ben er niet kapot van en het was toch moeilijker dan ik dacht.... Dit is het resultaat:

Kleuren zijn dus Opi Done Out in Deco en Inglot 709 (meer paars dan op de foto, prutlicht zo aan het eind van de dag)

Kijken hoe lang ik het aan kan blijven zien....
pi_78235767
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 14:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ook maar eens meeposten hier
[ afbeelding ]

Vandaag Grey Day van Models Own.
Naast je toffe kleren heb je ook nog smaak qua lakjes betreft! Grijs
All good things are wild and free.
  † In Memoriam † zaterdag 20 februari 2010 @ 18:32:38 #286
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78236202
Gisteren even naar de 9 maandenbeurs geweest en toen mocht ik nog 20 minuutjes vrij rondlopen van mijn zus want ik mocht met hetzelfde kaartje de HHbeurs op, toen kwam ik een stand tegen die Konad plates verkocht dus heb ik mijn eerst 3 plates gekocht en zo'n stempeltje en ehm plaatje om de lak te verspreiden
Ik was trots op mezelf

M57

M63

M73
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:26:57 #287
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_78237885
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:32 schreef Skaai het volgende:
Gisteren even naar de 9 maandenbeurs geweest en toen mocht ik nog 20 minuutjes vrij rondlopen van mijn zus want ik mocht met hetzelfde kaartje de HHbeurs op, toen kwam ik een stand tegen die Konad plates verkocht dus heb ik mijn eerst 3 plates gekocht en zo'n stempeltje en ehm plaatje om de lak te verspreiden
Ik was trots op mezelf

M57
[ afbeelding ]

M63
[ afbeelding ]

M73
[ afbeelding ]
Leuke plates Skaai!!
Dat metalen schrapertje werkt niet altijd even goed... een (oude) bankpas o.i.d. is meestal fijner!
pi_78238191
quote:
Ik was trots op mezelf

M57
[ afbeelding ]

M63
[ afbeelding ]

M73
[ afbeelding ]
Ja, die M57 is leuk (heb ik ook) en die M73 heb ik ook besteld. Ik ben benieuwd naar wat je er voor moois mee gaat maken
pi_78238237
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:07 schreef Ooi86 het volgende:
Hee, toevallig ben ik ook zojuist in de weer geweest met Done Out in Deco

Ik heb geprobeerd om van die moonrise / reverse manicure nails te maken. Zoals deze:

[ afbeelding ]

Ik ben er niet kapot van en het was toch moeilijker dan ik dacht.... Dit is het resultaat:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Kleuren zijn dus Opi Done Out in Deco en Inglot 709 (meer paars dan op de foto, prutlicht zo aan het eind van de dag)

Kijken hoe lang ik het aan kan blijven zien....
Ik vind het wel leuk, mooie ronde nagels heb je .
Whatever I want.
pi_78238267
quote:
Ik was trots op mezelf

M57
[ afbeelding ]

M63
[ afbeelding ]

M73
[ afbeelding ]
I'm proud of you . Die heb ik ook allemaal !

De metalen schrapers werken bij mij prima trouwens, heb nergens last van, heb ook geen last van extra krasjes over de plate.
Whatever I want.
pi_78238302
Ik ben mn lichte nagels alweer een beetje zat .
Whatever I want.
pi_78238518
Wie weet er een mooie beige kleurige shimmer lakje? Ik zag Ani van Rescue Beauty Lounge, maar dat is een beetje prijzig... Iemand suggesties?
pi_78238841
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:38 schreef PeRi het volgende:
Ik ben mn lichte nagels alweer een beetje zat .
Ik ben ervan gaan houden. Dat goud schittert de hele tijd.
pi_78238853
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:43 schreef Ooi86 het volgende:
Wie weet er een mooie beige kleurige shimmer lakje? Ik zag Ani van Rescue Beauty Lounge, maar dat is een beetje prijzig... Iemand suggesties?
OPI Sand in my Suit?
pi_78238878
over die correctiestiften: als het puntje wat flauwig wordt kun je 'm even in de remover dopen, dan doet 'ie 't nog wel ff
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_78238883
oh, ik heb wel 11 P2's
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_78240000
Glow in the dark nageltjes!

pi_78240001
quote:
Party Hearty van Diamond Cosmetics, meer champagne dan beige wellicht..
pi_78240017
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:23 schreef Ainnir het volgende:
Glow in the dark nageltjes!

[ afbeelding ]
Gaaf!
pi_78240198
quote:
OPI I'm a Princess, You're Not komt volgens mij wel aardig in de buurt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')