dat vind ik het leuke van de zomer, tenen én handen lakkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb mijn tenen eens een keer gelakt!
Kreeg gisteren mijn pakketje van de H&M binnen met mijn nieuwe zomerslippers () en My Favourite Jeans lakje
En omdat ik nog steeds getrouwd ben met mijn Koh-lakje maar toch óók MFJ wou uitproberen moesten mijn tenen eraan geloven
Ja, zuchtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:15 schreef PeRi het volgende:
zaterdagmiddag dicht? Echt?
Bij de stiften zitten er vaak nieuwe 'punten' bij, die kan je dan vervangen als ze vol zijn.
Prachtig!! Ik vind dit echt een geweldige lak om te zienquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:41 schreef AmyGrace het volgende:
Hallo dames (en heren?)![]()
Vandaag mag Iron Butterfly m'n nagels verfraaien. Lakt super zeg..en lekker snel droog ook! En de kleur is natuurlijk prachtig...![]()
[ afbeelding ]
En na het insmeren met handcrème.... ....is het matte effect even wat minder
[ afbeelding ]
Maar dan nog; ik = inmet dit lakkie!
Ik vind het je wel echt goed staan, mooi!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:34 schreef PeRi het volgende:
OPI - Done out in Deco, moest er wel heel erg aan wennen, zo'n licht pastelkleurtje op mn nagels! Vond toch dat ie wat miste (of ik kan er niet snel genoeg aan wennen), dus heb er wat spacy glitters over gemikt. Nu ga ik even smeren en oliën, is hard nodig zie ik
.
[ afbeelding ]
Binnen
[ afbeelding ]
Zonlicht
[ afbeelding ]
Naast je toffe kleren heb je ook nog smaak qua lakjes betreft!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ook maar eens meeposten hier
[ afbeelding ]
Vandaag Grey Day van Models Own.
Leuke plates Skaai!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:32 schreef Skaai het volgende:
Gisteren even naar de 9 maandenbeurs geweest en toen mocht ik nog 20 minuutjes vrij rondlopen van mijn zus want ik mocht met hetzelfde kaartje de HHbeurs op, toen kwam ik een stand tegen die Konad plates verkocht dus heb ik mijn eerst 3 plates gekocht en zo'n stempeltje en ehm plaatje om de lak te verspreiden
Ik was trots op mezelf
M57
[ afbeelding ]
M63
[ afbeelding ]
M73
[ afbeelding ]
Ja, die M57 is leuk (heb ik ook) en die M73 heb ik ook besteld. Ik ben benieuwd naar wat je er voor moois mee gaat makenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:32 schreef Skaai het volgende:
Gisteren even naar de 9 maandenbeurs geweest en toen mocht ik nog 20 minuutjes vrij rondlopen van mijn zus want ik mocht met hetzelfde kaartje de HHbeurs op, toen kwam ik een stand tegen die Konad plates verkocht dus heb ik mijn eerst 3 plates gekocht en zo'n stempeltje en ehm plaatje om de lak te verspreiden
Ik was trots op mezelf
M57
[ afbeelding ]
M63
[ afbeelding ]
M73
[ afbeelding ]
Ik vind het wel leuk, mooie ronde nagels heb jequote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:07 schreef Ooi86 het volgende:
Hee, toevallig ben ik ook zojuist in de weer geweest met Done Out in Deco
Ik heb geprobeerd om van die moonrise / reverse manicure nails te maken. Zoals deze:
[ afbeelding ]
Ik ben er niet kapot van en het was toch moeilijker dan ik dacht.... Dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleuren zijn dus Opi Done Out in Deco en Inglot 709 (meer paars dan op de foto, prutlicht zo aan het eind van de dag)
Kijken hoe lang ik het aan kan blijven zien....
I'm proud of youquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:32 schreef Skaai het volgende:
Ik was trots op mezelf
M57
[ afbeelding ]
M63
[ afbeelding ]
M73
[ afbeelding ]
Ik ben ervan gaan houden. Dat goud schittert de hele tijd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:38 schreef PeRi het volgende:
Ik ben mn lichte nagels alweer een beetje zat.
OPI Sand in my Suit?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:43 schreef Ooi86 het volgende:
Wie weet er een mooie beige kleurige shimmer lakje? Ik zag Ani van Rescue Beauty Lounge, maar dat is een beetje prijzig... Iemand suggesties?
Party Hearty van Diamond Cosmetics, meer champagne dan beige wellicht..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:43 schreef Ooi86 het volgende:
Wie weet er een mooie beige kleurige shimmer lakje? Ik zag Ani van Rescue Beauty Lounge, maar dat is een beetje prijzig... Iemand suggesties?
Gaaf!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:23 schreef Ainnir het volgende:
Glow in the dark nageltjes!![]()
[ afbeelding ]
OPI I'm a Princess, You're Not komt volgens mij wel aardig in de buurtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:43 schreef Ooi86 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |