Mooi!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:34 schreef PeRi het volgende:
OPI - Done out in Deco, moest er wel heel erg aan wennen, zo'n licht pastelkleurtje op mn nagels! Vond toch dat ie wat miste (of ik kan er niet snel genoeg aan wennen), dus heb er wat spacy glitters over gemikt. Nu ga ik even smeren en oliën, is hard nodig zie ik
.
[ afbeelding ]
Binnen
[ afbeelding ]
Zonlicht
[ afbeelding ]
Mooie foto's! En Iron Butterfly is inderdaad heel fijn en mooi!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:41 schreef AmyGrace het volgende:
Hallo dames (en heren?)![]()
Vandaag mag Iron Butterfly m'n nagels verfraaien. Lakt super zeg..en lekker snel droog ook! En de kleur is natuurlijk prachtig...![]()
[ afbeelding ]
En na het insmeren met handcrème.... ....is het matte effect even wat minder
[ afbeelding ]
Maar dan nog; ik = inmet dit lakkie!
Lief kleurtje hoor!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:34 schreef PeRi het volgende:
OPI - Done out in Deco, moest er wel heel erg aan wennen, zo'n licht pastelkleurtje op mn nagels! Vond toch dat ie wat miste (of ik kan er niet snel genoeg aan wennen), dus heb er wat spacy glitters over gemikt. Nu ga ik even smeren en oliën, is hard nodig zie ik
.
[ afbeelding ]
Binnen
[ afbeelding ]
Zonlicht
[ afbeelding ]
Ben benieuwd, welke kleur is het?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:38 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Ik heb nu ook zo'n licht kleurtje op, kan er ook moeilijk aan wennen na al die heftige lakjes de afgelopen week. Zal zo even uploaden.
Thanks! Ja, hij is zo mooi dat ik me afvraag hoe ik dat moet gaan doen met al die andere mooie lakjes die ik besteld heb...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:42 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooie foto's! En Iron Butterfly is inderdaad heel fijn en mooi!
Ik had deze net binnen gekregen en inderdaad de zon scheen!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ben benieuwd, welke kleur is het?
Ik vind pastelkleuren echt lentekleuren. Het kwam bij mij vast ook het zonnetje dat nu schijnt dat ik deze kleur koos.
Ik heb een paar lakjes uit mn collectie opzij gelegd die ik de komende weken op ga doen. Het zijn lakjes die ik nooit tot zeer weinig (1x of als test) op heb gedaan. Done out in Deco zat daar ook bij. Viel me mee, zijn er maar 10.
Mooi! Staat je goed! Bij je huid danquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:41 schreef AmyGrace het volgende:
Vandaag mag Iron Butterfly m'n nagels verfraaien. Lakt super zeg..en lekker snel droog ook! En de kleur is natuurlijk prachtig...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mooi! Staat je goed! Bij je huid dan.
prachtig! die moet ik ook maar eens kopenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:41 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen hoor! = musthavequote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:47 schreef progje het volgende:
[..]
prachtig! die moet ik ook maar eens kopen
Mooi! Ik vind grijs altijd leuk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ook maar eens meeposten hier
[ afbeelding ]
Vandaag Grey Day van Models Own.
tof! ik krijg hem volgende week binnenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:41 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ohhh let me know! ik had ook nog een wishlistquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:44 schreef CarOnline het volgende:
Oke, in mijn dorp zit geen DM.
Maar: 2 dorpen verderop wel.
Maar dat is 18 kilometer en voor een aanvulling op mn stash wil ik daar wel een keer naar toe rijden
Hier in het dorp zit wel een Schlecker en daar wil ik zo wel even naar toe fietsen om te kijken.
Een dorp verderop ook, en daar kom ik woensdag weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |