Over het algemeen is dat vrij makkelijk te voorkomen door niet tussen de rails te gaan lopenquote:Op maandag 14 december 2009 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Hebben de trams in Amsterdam verschillende kleurtjes bij het nummerbord?
Is me niet opgevallen,.
Je hoeft alleen maar op te passen dat je niet wordt aangereden door zo'n ding,.
Ik zie die rails nooit,quote:Op maandag 14 december 2009 11:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Over het algemeen is dat vrij makkelijk te voorkomen als je niet tussen die twee rails gaat lopen
Ik heb NieuwGroningenTopic-vingers.quote:Op maandag 14 december 2009 11:27 schreef MaxMark het volgende:
Snel geopend, trouwens.
Ben je daarvoor al bij een dokter geweest?quote:Op maandag 14 december 2009 11:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb NieuwGroningenTopic-vingers.
quote:Op maandag 14 december 2009 11:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaDamn wat een concert was het...
Vond de band zelf ook btw, zaal vol met hun allergrootste fans
Ja, maar die zegt dat het niet erg is zolang ik er geen last van heb en het mijn dagelijkse functioneren niet in de weg staat.quote:Op maandag 14 december 2009 11:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ben je daarvoor al bij een dokter geweest?
Ik hoorde het, ja.quote:Op maandag 14 december 2009 11:30 schreef Alexxxxx het volgende:
maar goed, inderdaad gister in Maarssen dus. Eerst naar Amsterdam gegaan, ff bij de Hells Angels gekeken voor een Lada NivaToen in Diemen naar Pluis_Konijn gegaan, gezicht oplaten schilderne, pannenkoeken eten in Hoogland bij Gloeiende Gerrit, om naar Omnia hun optreden in Maarssen te gaan
![]()
En wat er na het optreden gebeurde was net zo gaaf als het optreden zelf
Pluis_Konijn is niet alleen fan van Omnia, Omnia is ook fan van Pluis_Konijn
Omnia was een tijd terug nog in hoogezandquote:Op maandag 14 december 2009 11:30 schreef Alexxxxx het volgende:
maar goed, inderdaad gister in Maarssen dus. Eerst naar Amsterdam gegaan, ff bij de Hells Angels gekeken voor een Lada NivaToen in Diemen naar Pluis_Konijn gegaan, gezicht oplaten schilderne, pannenkoeken eten in Hoogland bij Gloeiende Gerrit, om naar Omnia hun optreden in Maarssen te gaan
![]()
En wat er na het optreden gebeurde was net zo gaaf als het optreden zelf
Pluis_Konijn is niet alleen fan van Omnia, Omnia is ook fan van Pluis_Konijn
Was het ook.quote:Op maandag 14 december 2009 11:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Dank je zakDe Burlesque foto's zien er leuk uit!
Heb je geen relatie met Nina meer?quote:Op maandag 14 december 2009 11:32 schreef cablegunmaster het volgende:
ha elke Fokker weet toch dat Groningen gewoon de beste studenten stad is.
Oh lol, ik vroeg het net.quote:Op maandag 14 december 2009 11:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Omnia was een tijd terug nog in hoogezandGeniale band
Heb nog een poster meegekregen, die pronkt nu op mn deur
En chipszak het is uit met Wolfehben weer op mezelf. ben wel met Wolfeh naar Omnia geweest
.
Nee Sander heeft nu met dr , ironisch want ze vond die kerel eerst helemaal niet aardig!quote:Op maandag 14 december 2009 11:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb je geen relatie met Nina meer?
Whehe ik zie het in je Foboquote:Op maandag 14 december 2009 11:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik hoorde het, ja.
En Omnia is ofc sowieso leuk.
Eeuhm... jaquote:Op maandag 14 december 2009 11:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Oké. Nouja. Kan gebeuren.
Nu weer over naar Omnia & gekleurde nummerborden.
Ofzoiets.
De hurdy Gurdy ,quote:Op maandag 14 december 2009 11:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Hurdy GurdyOf bedoel je het ding wat occasioneel gastmuzikante Kaat bespeelt?
Kaat was er gsiter ook bij
Ze ziet er uit als een schat in die kledingquote:Op maandag 14 december 2009 11:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
foto van de volkskrant site
quote:
En ze is zo aardigquote:Op maandag 14 december 2009 11:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ze ziet er uit als een schat in die kleding. Een snoepje
quote:Op maandag 14 december 2009 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Hebben de trams in Amsterdam verschillende kleurtjes bij het nummerbord?
Is me niet opgevallen,.
Je hoeft alleen maar op te passen dat je niet wordt aangereden door zo'n ding,.
Metro's hebben dat ook al natuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2009 11:46 schreef Luco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In A'dam is het iets subtieler aangepakt door middel van een gekleurd vierkantje. Elk stadsdeel had z'n eigen kleur en patroon. Dit idee stamt trouwens uit begin 1900, toen half NL nog analfabeet was en dus niet kon lezen welke lijn eraan kwam
Puur op uiterlijk eigenlijk. Oude vrouwtjes en dergelijk werden door de politie uit de trein gehaald en voor de rest had je pech als de politie je niet geloofde dat je geen supporter was.quote:Op zondag 13 december 2009 22:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik ben nu heel benieuwd hoe de ME in Rotterdam de gewone treinreizigers tussen de supporters heeft weten uit te vissen
Lekker dan voor diegenen. Nog mensen in de trein gezien die daar last van hadden? En kwestie van op Alexander of Gouda weer uitstappen? Of ging dat niet?quote:Op maandag 14 december 2009 12:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Puur op uiterlijk eigenlijk. Oude vrouwtjes en dergelijk werden door de politie uit de trein gehaald en voor de rest had je pech als de politie je niet geloofde dat je geen supporter was.
Tussen elke coupé zaten een aantal ME'ers dus weet niet of er in andere treincoupés mensen zaten die er niet thuishoorden. De trein ging direct naar Zwolle, daar stapten de ME'ers uit en de eerste mensen mochten pas vanaf Meppel uitstappen.quote:Op maandag 14 december 2009 12:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Lekker dan voor diegenen. Nog mensen in de trein gezien die daar last van hadden? En kwestie van op Alexander of Gouda weer uitstappen? Of ging dat niet?
Dat is eigenlijk vrij 'gewoon' hoorquote:Op maandag 14 december 2009 12:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zat gisteren in de trein naar huis en toen zag ik een hijskraan. Zoeen grote, die ook helemaal met dat ding de lucht inzat,stond er op het puntje van dat ding een kerstboom met lampjes.
Dat was echt heel raar.
Hoe dat zo?quote:Op maandag 14 december 2009 13:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk vrij 'gewoon' hoor
Prrrrr.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 18:11 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik laat voortaan dit topic links liggen. Er is toch niets aan.
Ik ga nu weer leuk meedoen, en ik heb mezelf een scheldverbod opgelegd.quote:
Heb je die in je bookmarks staan ofzoquote:
Ik ga niet nog vaker naar Amsterdam,quote:Op maandag 14 december 2009 14:01 schreef nietzman het volgende:
Vaker buiten komen Astrid!
Hangt er van afquote:Op maandag 14 december 2009 14:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga niet nog vaker naar Amsterdam,
1 a 2 keer per jaar is vaak genoeg!
Mwaaahh !quote:
Mja, maar het ene stukje Amsterdam is het andere niet he? Ben de afgelopen 2 jaar vaker dan melief was in zuidoost geweest, bah, dan was 1 keer al te vaak.. Maar gister was ik voor de 2e keer in een mooi stukje van Diemen, en dat is WEL tof bijvoorbeeldquote:Op maandag 14 december 2009 14:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mwaaahh !
Zovaak is er nou ook weer niet iets leuks te doen!
Was dat een eind(je) voorbij Zwolle (vanaf Groningen gerekend) ?quote:Op maandag 14 december 2009 12:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zat gisteren in de trein naar huis en toen zag ik een hijskraan. Zoeen grote, die ook helemaal met dat ding de lucht inzat,stond er op het puntje van dat ding een kerstboom met lampjes.
Dat was echt heel raar.
Bedankt voor de broodnodige diplomatieke steun.quote:Op maandag 14 december 2009 14:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik moet zeggen; het lijkt me een redelijke deal, nietz!
Mocht het misgaan, kan je die quote zo weer uit de kast trekken.
Het zijn exact dezelfde chauffeurs, drol.quote:Op maandag 14 december 2009 15:04 schreef reetveter het volgende:
Hebben ze trouwens alle randdebielen/55+'ers/ex-criminelen aangenomen bij qbuzz ofzo. Wat een mongolen rijden er namelijk in die bussen rond. Is nog erger dan wat arriva had
Zou best kunnen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:01 schreef 2cv het volgende:
[..]
Was dat een eind(je) voorbij Zwolle (vanaf Groningen gerekend) ?
Een mooi stukje Diemen bestaat nietquote:Op maandag 14 december 2009 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, maar het ene stukje Amsterdam is het andere niet he? Ben de afgelopen 2 jaar vaker dan melief was in zuidoost geweest, bah, dan was 1 keer al te vaak.. Maar gister was ik voor de 2e keer in een mooi stukje van Diemen, en dat is WEL tof bijvoorbeeld
Centrum amsterdam is 1 keer per jaar wel genoeg inderdaad.
Daar staan namelijk wel eens vaker altijd hijskranen e.d.. Maar geen idee wat voor bedrijf dat is.quote:
Owh jawel, moet je maar eens door Oud-Diemen lopen, Er staan weliswaar maar 7 huizen, een vervallen kerk en een begraapfplaatsje, maar dat is absoluut een mooi stukje. Ook het Penbos is goed te pruimen!quote:Op maandag 14 december 2009 15:24 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Een mooi stukje Diemen bestaat niet
Ik gok een bedrijf dat hijskranen verhuurtquote:Op maandag 14 december 2009 15:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Daar staan namelijk wel eens vaker altijd hijskranen e.d.. Maar geen idee wat voor bedrijf dat is.
Het heeft ook enorm pauperige delen.. Maar daar waar ik was, is het, voor stadse begrippen, best okquote:Op maandag 14 december 2009 15:24 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Een mooi stukje Diemen bestaat niet
Dan nog zijn het derderangs mongolenquote:Op maandag 14 december 2009 15:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het zijn exact dezelfde chauffeurs, drol.
Waar in Diemen was je dan?quote:Op maandag 14 december 2009 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het heeft ook enorm pauperige delen.. Maar daar waar ik was, is het, voor stadse begrippen, best ok![]()
En dat is Sindorf in 't Harde, die handelen in onder andere hijskranen.
Of ze verhandelt of ze allemaal zelf gebruikt of ze repareert of ...quote:Op maandag 14 december 2009 15:30 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik gok een bedrijf dat hijskranen verhuurt
vogeltjesbuurt, bij het winkelcentrum.quote:
ja hoi, wat zeg ik nou? Dat is Sindorf in 't harde... En die handelt er in.quote:Op maandag 14 december 2009 15:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Of ze verhandelt of ze allemaal zelf gebruikt of ze repareert of ...
Oh, ik wist niet dat dat op die hijskranen sloeg.quote:Op maandag 14 december 2009 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hoi, wat zeg ik nou? Dat is Sindorf in 't harde... En die handelt er in.
Daar wonen mijn ouders ook ongeveerquote:Op maandag 14 december 2009 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vogeltjesbuurt, bij het winkelcentrum.
[..]
ja hoi, wat zeg ik nou? Dat is Sindorf in 't harde... En die handelt er in.
Als je een studie doet kun je ook gewoon à la cheapo in een studentenflat gaan zitten.quote:Op maandag 14 december 2009 16:38 schreef cablegunmaster het volgende:
ik zit te denken om naar Groningen te verhuizen op kamers te gaan. alleen dan is het probleem 2 dingen.
1 geld
2 kamer vinden![]()
Het word een soort van paradox. je moet een baan hebben maar je moet een kamer hebben om een baan te kunnen vinden?Anders zit je baan straks de andere kant van de stad. Dus hoe pakken jullie dit aan
?
* heeft zich volgens mij nog in een paar sites ingeschreven voor kamers
Nou dan zoek ik hierbij kamersquote:Op maandag 14 december 2009 16:48 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Als je een studie doet kun je ook gewoon à la cheapo in een studentenflat gaan zitten.
En anders laat je je ouders eerst een maandje de huur betalen en ondertussen zoek jij een baan.
http://beijumnieuws.blogs(...)eze-banaan-hier.htmlquote:Op maandag 14 december 2009 17:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Trouwens, wat zijn die bananen die in de stad staan?Ofnouja, overal in Groningen.
Van die houten bananen op stokken ofzo.
Daar heb ik de foto toch ook vandaan,quote:Op maandag 14 december 2009 17:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://beijumnieuws.blogs(...)eze-banaan-hier.html
Iets in deze richting schat ik
Ik hoorde van huisgenoot, die hoorde weer dat er een kleine brand was ofzo? Waterschade? Geen idee. Het is in ieder geval niet een aangekondigde sluiting, erg vaag.quote:
En op de weg naar Zernikequote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb ze ook gezien bij het Noorderplantsoen inderdaad
ooh ik googldequote:Op maandag 14 december 2009 17:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daar heb ik de foto toch ook vandaan,maar er staat niet echt een antwoord he?
Studeer je? Dan kun je ook de eerste tijd tot je een baan hebt lenen bij de IB groep.quote:Op maandag 14 december 2009 16:38 schreef cablegunmaster het volgende:
ik zit te denken om naar Groningen te verhuizen op kamers te gaan. alleen dan is het probleem 2 dingen.
1 geld
2 kamer vinden![]()
Het word een soort van paradox. je moet een baan hebben maar je moet een kamer hebben om een baan te kunnen vinden?Anders zit je baan straks de andere kant van de stad. Dus hoe pakken jullie dit aan
?
* heeft zich volgens mij nog in een paar sites ingeschreven voor kamers
jup, Ik studeer anders zou ik niet naar kamers zoeken.quote:Op maandag 14 december 2009 17:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Studeer je? Dan kun je ook de eerste tijd tot je een baan hebt lenen bij de IB groep.
Pokémon is trouwens tof.quote:Op maandag 14 december 2009 17:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jup, Ik studeer anders zou ik niet naar kamers zoeken.
Kamernetquote:Op maandag 14 december 2009 17:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nou dan zoek ik hierbij kamersals je mensen weet die een kamer hebben Graag
Wat slap zegquote:Op maandag 14 december 2009 14:14 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ga nu weer leuk meedoen, en ik heb mezelf een scheldverbod opgelegd.
Als jij dan ophoudt met die bewuste quote, dan kunnen we vanuit de Kerstgedachte weer liefdevol verder.
Deedee Dexter of Rita Dexter?quote:
MY HAIR IS ON FIRE! MY HAIR IS ON FIRE!quote:
My hairy son spider! My hairy son spider!quote:Op maandag 14 december 2009 23:27 schreef Luco het volgende:
[..]
MY HAIR IS ON FIRE! MY HAIR IS ON FIRE!
Ah, dat verstaan Friezen dus?quote:Op maandag 14 december 2009 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
My hairy son spider! My hairy son spider!
alt+e en dan op de e drukken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:26 schreef ChipsZak. het volgende:ik moet zo naar buiten.
En hoe doe je nog maar streepjes op de e, etc. op een macbook?
Neequote:Op dinsdag 15 december 2009 10:50 schreef nietzman het volgende:
Raad eens wie mij zondag gaat briefen?
Ockels?quote:
Oke dank! En zal ik doen als ik thuis benquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
alt+e en dan op de e drukken.
Installeer anders even deze widget:
http://www.tacowidgets.com/widgets/characterpal/
Je bent een echte nerd hequote:Op dinsdag 15 december 2009 10:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
alt+e en dan op de e drukken.
Installeer anders even deze widget:
http://www.tacowidgets.com/widgets/characterpal/
Als je Linux draait en kan programmeren ben je pas een nerd.quote:
quote:
Amerikaanse pauperbakquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:50 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Als je Linux draait en kan programmeren ben je pas een nerd.
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Jij geeft elke auto een bijnaam?quote:
Maar om dan met een Alfa aan te komen...quote:
De gele Autobot uit Transformers.quote:
Al zou die wagen technisch gezien een wrak zijn, het is gewoon een verdomd geile wagen om te zien! Staat absoluut op mijn lijstje wagens die ik ooit wil hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:18 schreef Slaif het volgende:
"Ja Bud Light is toch goor. Nee geef mij maar Bavaria of Amstel!"
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Al zou die wagen technisch gezien een wrak zijn, het is gewoon een verdomd geile wagen om te zien! Staat absoluut op mijn lijstje wagens die ik ooit wil hebben
Die naast WSN? En waarom?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:30 schreef Bob. het volgende:
Ik was net opgesloten in het Zernike gebouw.
Dus toen nam je de luchtbrug om via het wsn naar buiten te komen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jup. De deuren wilden allemaal niet meer open.Wel 5 hele minuten.
Die is op slot toch? Uiteindelijk hebben een paar sterke mannen de deuren open gewrikt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:36 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dus toen nam je de luchtbrug om via het wsn naar buiten te komen?
Oh dat zou kunnenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Die is op slot toch? Uiteindelijk hebben een paar sterke mannen de deuren open gewrikt.
Het werkt hierquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:50 schreef Bob. het volgende:
En werkt gmail bij jullie ook niet? Of ligt het aan mij?
Ja dat ligt aan u.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:50 schreef Bob. het volgende:
En werkt gmail bij jullie ook niet? Of ligt het aan mij?
Moet dat nou zo grof?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:53 schreef Bob. het volgende:
Verdorie.
Met shawl, handschoenen en een hele warme muts op ja. Anders was het echt niet te doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:16 schreef Slaif het volgende:
Pff ik had dus wel naar buiten moeten gaan vandaag...
Ja heel erg goed eigenlijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:19 schreef Luco het volgende:
Prachtige heldere winterlucht inderdaad.
Hoe bevalt Groningen Breathtaking
En zo hoort hetquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja heel erg goed eigenlijkhad me geen betere stad kunnen wensen! Ik vind het hier lekker compact, ik ben met 5 minuten in het centrum en met 10 op het Zernike, ik vind de mensen hier leuk, het uitgaan leuk
mijn studie bevalt erg goed! Wat wil een mens nog meer.
Haha wat mis je aan Amsterdam dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:22 schreef Luco het volgende:
[..]
En zo hoort het!
Al mis ik Amsterdam af en toe wel een beetje
Van plan na de studie in Groningen te blijven? Of wil j heel Nederland nog door?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja heel erg goed eigenlijkhad me geen betere stad kunnen wensen! Ik vind het hier lekker compact, ik ben met 5 minuten in het centrum en met 10 op het Zernike, ik vind de mensen hier leuk, het uitgaan leuk
mijn studie bevalt erg goed! Wat wil een mens nog meer.
Dat dan weer nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Van plan na de studie in Groningen te blijven? Of wil j heel Nederland nog door?
Kan ook!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat dan weer nietik ga sowieso een halfjaar naar het buitenland in het 3e jaar van m'n studie, daarna waarschijnlijk een master in het buitenland. Ik betwijfel of ik überhaupt in Nederland ga wonen de jaren na m'n studie
!
Nog niet echtquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kan ook!
Welk land, of geen idee?
Oh Amerika, daar zou ik nou echt níet heenwillen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nog niet echtmisschien dat halfjaar sowieso in Amerika, dat lijkt me wel gaaf om mee te maken.. En daarna zie ik vanzelf of dat bevalt, misschien anders een master in Engeland ofzo.
Hoe gaat 't met jouw studie?
Hahaquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh Amerika, daar zou ik nou echt níet heenwillen.
Engeland lijkt me dan leuker.
In ieder geval; met mijn studie gaat het goed. Tot nu toe alles nog gehaald. Alleen nu krijg ik voor het eerst een statistiek tentamen,! Dat zie ik nog niet zo zitten, maargoed.
Je gaat nu WO doen toch? Kan je daarin niet weg?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:38 schreef Slaif het volgende:
Ik baal ook enorm dat ik het niet gedaan heb. Vind het achteraf echt een gemiste kans.
Volgens mij beledig je nu iemand heel ergquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Je gaat nu WO doen toch? Kan je daarin niet weg?
Ik ben me werkelijk waar van geen kwaad bewust... Jop deed toch HBO?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Volgens mij beledig je nu iemand heel erg
Jop, JH87, deed inderdaad HBO & gaat nu WO doen straks.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ben me werkelijk waar van geen kwaad bewust... Jop deed toch HBO?
hehequote:Op dinsdag 15 december 2009 18:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Je gaat nu WO doen toch? Kan je daarin niet weg?
Ik had vooral geen zin om een pseudoanalytische gedachtegang los te laten op die excuise formulering van jouw innerlijke kracht.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:06 schreef Slaif het volgende:
Een diepgaande schitterende zinsuiting van zo'n gerespecteerde user komt hard aan, maar zo hard...
Wat is het leuk he vandaag?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, had ik nog niks gepost vandaag? lees wel al de hele tijd mee
Spoilers voor dat topic?quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:44 schreef Bob. het volgende:
Ik heb deze week ook niet echt tijd dus dat komt mooi uit.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ook niet,maar ik dacht; ik gooi het er even in.
Ja, was naar de Sneak geweest. Grappige film.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:51 schreef Luco het volgende:
Kom je net van buiten?
Ik lig heerlijk in m'n warme bed, nog 2 dagen en dan vakantie!
Dan moet ik je echt bijna straal voorbij gefietst zijn want ik fietste langs Pathé.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, was naar de Sneak geweest. Grappige film.![]()
Week 52 en 53. Ik was ook al even in de war.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, was naar de Sneak geweest. Grappige film.![]()
En is de vakantie volgende week al?
Ja, vanaf maandag weer. Dan zitten we dus met natte en bruine sneeuw en meer van die onzin.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:11 schreef Bob. het volgende:
Nee, ik wil dat het weer boven nul wordt.
Nee nu, deze week moet ik nog naar buiten.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:12 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ja, vanaf maandag weer. Dan zitten we dus met natte en bruine sneeuw en meer van die onzin.
Nee, dat ook niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:12 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ja, vanaf maandag weer. Dan zitten we dus met natte en bruine sneeuw en meer van die onzin.
Ik ben nog wezen hardlopen vandaag, alleen op de bruggen was het glad. Fietsen is ook geen probleem, je moet gewoon super langzaam door de bochten.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet.Ik wil gewoon dat het weer warm is. Of zelfs dat hoeft niet. Maar niks met vriezen of sneeuw. Want nu durf ik niet meer te fietsen en dat is lastig.
Zo koud is het toch niet?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee nu, deze week moet ik nog naar buiten.
Ja, objectief gezien weet ik dat ook wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ben nog wezen hardlopen vandaag, alleen op de bruggen was het glad. Fietsen is ook geen probleem, je moet gewoon super langzaam door de bochten.
Okay!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, objectief gezien weet ik dat ook wel.
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:42 schreef Peterselieman het volgende:
Zolang het droog is is er niets aan de hand hoor. Het is idd even uitkijken rond bruggen maar voor de rest is er niets aan de hand. pas als er neerslag valt en het is koud komen de problemen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, objectief gezien weet ik dat ook wel.
Profvoetballer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:48 schreef Bob. het volgende:
Het is zo kouddddd.![]()
En wat voor werk wil jij nu eigenlijk gaan doen Slaif?
quote:
quote:
quote:
W-w-w-w-wubbo Ockelsquote:Op woensdag 16 december 2009 11:52 schreef nietzman het volgende:
Ja goed, Wubbo Ockels gaat ons briefen en we zijn de studio alvast aan het decoreren met een Wubbo-altaar.
Hoe voel jij je toch?
Ik ook, krijg er altijd zo'n kinderlijk gevoel vanquote:Op woensdag 16 december 2009 12:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
W-w-w-w-wubbo Ockels! Klinkt prachtig!
Ik voel me goeeed, ik word vrolijk van de sneeuw.
Ik hang nou Tom Selleck er ook bij, want die heeft ook een bazensnor.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:01 schreef Breathtaking het volgende:
W-w-w-w-wubbo Ockels! Klinkt prachtig!
Ik voel me goeeed, ik word vrolijk van de sneeuw.
Jij bent wel van het foto's maken he?quote:Op woensdag 16 december 2009 12:15 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste Groningse sneeuwbui vastgelegd.
Vannacht blijft het sneeuwenquote:
Ik heb gewoon niets beters te doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:29 schreef Luco het volgende:
[..]
Jij bent wel van het foto's maken he?
Financial Accounting bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niets beters te doen.
Het is gestopt met sneeuwen, jij blijquote:
Lol: http://www.rtvnoord.nl/home/home_webcam.asp?wid=5quote:Op woensdag 16 december 2009 12:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Het is gestopt met sneeuwen, jij blij
400D.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:48 schreef Luco het volgende:
Wat voor toestel heb je? Gewoon zo'n "normale" of een DSLR?
Oh bleh dat was wel zo'n stom vak.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:53 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Financial Accounting bijvoorbeeld.
Toen ik de sleutel in het slot van de voordeur stak jaquote:Op woensdag 16 december 2009 12:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Het is gestopt met sneeuwen, jij blij
Ik dacht al, wat moet die arctische wolf hier? Maar okee, hij werd achtervolgd door een ijsbeer. Begrijpelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol: http://www.rtvnoord.nl/home/home_webcam.asp?wid=5
Kijk de weersverwachting hier maar eens.
Hmm, dat is een beetje overdreven denk ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:01 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat moet die arctische wolf hier? Maar okee, hij werd achtervolgd door een ijsbeer. Begrijpelijk.
DSLR ja, de 400D van Canon.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:48 schreef Luco het volgende:
Wat voor toestel heb je? Gewoon zo'n "normale" of een DSLR?
Ik had een 3.5 voor m'n laatste tentamenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:53 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Financial Accounting bijvoorbeeld.
Deze vriendelijke jongeman doet het ook wel goed.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:23 schreef Peterselieman het volgende:
Ken ik niet. Ik had dat vak geloof ik van Huijgen en DJ Heslinga. Beide waren destijds wel goed
'haha'quote:Op woensdag 16 december 2009 17:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
Op een parkeerplaats, anders heb je zo een boete.
Ja wat denk je dan. Google het eens voor de grap, de eerste hit geeft je alle nuttige info.quote:
Nou, misschien hebben jullie behulpzame groningers wel goede tips, that's all. Googlen kan ik nl. zelf ook...quote:Op woensdag 16 december 2009 17:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ja wat denk je dan. Google het eens voor de grap, de eerste hit geeft je alle nuttige info.
We geven dezelfde tips denk ik... Ossenmarkt is deze maand relatief goedkoop en tegen het centrum aan, andere optie is de CityBusquote:Op woensdag 16 december 2009 17:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, misschien hebben jullie behulpzame groningers wel goede tips, that's all. Googlen kan ik nl. zelf ook...
Ach, ik heb hem ook 3x gemaakt en met mij is het ook goed gekomen.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had een 3.5 voor m'n laatste tentamen!
Boterdiep is maar 1 euro. Is wel wat verder weg van het centrum dan de Ossenmarkt trouwensquote:Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef TeleluvR het volgende:
Ossenmarkt en de P+R, dan zouden dan voldoende opties moeten zijn. Thanks!
Die bedoelde ik, maar hell, Boterdiep is ook maar 5 minuten lopen voordat je in de Diepenring zitquote:Op woensdag 16 december 2009 17:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Boterdiep is maar 1 euro. Is wel wat verder weg van het centrum dan de Ossenmarkt trouwens
5-10 cm toch? Wordt nog leuk, heb om 0830 tentamenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:55 schreef JH87 het volgende:
SNEEEEEEEEEEEEEUW VANNACHT. Veeeeeeeeeeeeeeel.
Jop en Bob.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
Zit je daar zomaar onze JH van zijn anonimiteit te beroven.
Jop heeft bij binnenkomst van dit topic zelf al die JH verklaard, hoor. Dus zo erg zal het nou ook weer niet zijn denk ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:18 schreef Luco het volgende:
Zal Jop blij mee zijn.
Al kan ik nu wel z'n username verklaren
Dat is m'n player-name, typisch dat je juist die kent!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:21 schreef Bob. het volgende:
Jelmer Buitenga toch.
Ja, maar vroeger wilde hij ook nog niet anoniem zijn, tegenwoordig al iets meer toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jop heeft bij binnenkomst van dit topic zelf al die JH verklaard, hoor. Dus zo erg zal het nou ook weer niet zijn denk ik.
Maar toen postte ik niet vrolijk mee, dus ik wist dat heulmaal nietquote:Op woensdag 16 december 2009 18:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jop heeft bij binnenkomst van dit topic zelf al die JH verklaard, hoor. Dus zo erg zal het nou ook weer niet zijn denk ik.
Hoeveel namen heb je dan nog meer?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:23 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat is m'n player-name, typisch dat je juist die kent!
Heb ik niet meegekregen, maargoed.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, maar vroeger wilde hij ook nog niet anoniem zijn, tegenwoordig al iets meer toch?
Tegenwoordig wil ik uitermate anoniem zijn. Verdomme. PauperJelmer.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, maar vroeger wilde hij ook nog niet anoniem zijn, tegenwoordig al iets meer toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |