Vannacht blijft het sneeuwenquote:
Ik heb gewoon niets beters te doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:29 schreef Luco het volgende:
[..]
Jij bent wel van het foto's maken he?
Financial Accounting bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niets beters te doen.
Het is gestopt met sneeuwen, jij blijquote:
Lol: http://www.rtvnoord.nl/home/home_webcam.asp?wid=5quote:Op woensdag 16 december 2009 12:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Het is gestopt met sneeuwen, jij blij
400D.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:48 schreef Luco het volgende:
Wat voor toestel heb je? Gewoon zo'n "normale" of een DSLR?
Oh bleh dat was wel zo'n stom vak.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:53 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Financial Accounting bijvoorbeeld.
Toen ik de sleutel in het slot van de voordeur stak jaquote:Op woensdag 16 december 2009 12:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Het is gestopt met sneeuwen, jij blij
Ik dacht al, wat moet die arctische wolf hier? Maar okee, hij werd achtervolgd door een ijsbeer. Begrijpelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol: http://www.rtvnoord.nl/home/home_webcam.asp?wid=5
Kijk de weersverwachting hier maar eens.
Hmm, dat is een beetje overdreven denk ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:01 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat moet die arctische wolf hier? Maar okee, hij werd achtervolgd door een ijsbeer. Begrijpelijk.
DSLR ja, de 400D van Canon.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:48 schreef Luco het volgende:
Wat voor toestel heb je? Gewoon zo'n "normale" of een DSLR?
Ik had een 3.5 voor m'n laatste tentamenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:53 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Financial Accounting bijvoorbeeld.
Deze vriendelijke jongeman doet het ook wel goed.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:23 schreef Peterselieman het volgende:
Ken ik niet. Ik had dat vak geloof ik van Huijgen en DJ Heslinga. Beide waren destijds wel goed
'haha'quote:Op woensdag 16 december 2009 17:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
Op een parkeerplaats, anders heb je zo een boete.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |