Ja wat denk je dan. Google het eens voor de grap, de eerste hit geeft je alle nuttige info.quote:
Nou, misschien hebben jullie behulpzame groningers wel goede tips, that's all. Googlen kan ik nl. zelf ook...quote:Op woensdag 16 december 2009 17:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ja wat denk je dan. Google het eens voor de grap, de eerste hit geeft je alle nuttige info.
We geven dezelfde tips denk ik... Ossenmarkt is deze maand relatief goedkoop en tegen het centrum aan, andere optie is de CityBusquote:Op woensdag 16 december 2009 17:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, misschien hebben jullie behulpzame groningers wel goede tips, that's all. Googlen kan ik nl. zelf ook...
Ach, ik heb hem ook 3x gemaakt en met mij is het ook goed gekomen.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had een 3.5 voor m'n laatste tentamen!
Boterdiep is maar 1 euro. Is wel wat verder weg van het centrum dan de Ossenmarkt trouwensquote:Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef TeleluvR het volgende:
Ossenmarkt en de P+R, dan zouden dan voldoende opties moeten zijn. Thanks!
Die bedoelde ik, maar hell, Boterdiep is ook maar 5 minuten lopen voordat je in de Diepenring zitquote:Op woensdag 16 december 2009 17:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Boterdiep is maar 1 euro. Is wel wat verder weg van het centrum dan de Ossenmarkt trouwens
5-10 cm toch? Wordt nog leuk, heb om 0830 tentamenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:55 schreef JH87 het volgende:
SNEEEEEEEEEEEEEUW VANNACHT. Veeeeeeeeeeeeeeel.
Jop en Bob.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
Zit je daar zomaar onze JH van zijn anonimiteit te beroven.
Jop heeft bij binnenkomst van dit topic zelf al die JH verklaard, hoor. Dus zo erg zal het nou ook weer niet zijn denk ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:18 schreef Luco het volgende:
Zal Jop blij mee zijn.
Al kan ik nu wel z'n username verklaren
Dat is m'n player-name, typisch dat je juist die kent!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:21 schreef Bob. het volgende:
Jelmer Buitenga toch.
Ja, maar vroeger wilde hij ook nog niet anoniem zijn, tegenwoordig al iets meer toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jop heeft bij binnenkomst van dit topic zelf al die JH verklaard, hoor. Dus zo erg zal het nou ook weer niet zijn denk ik.
Maar toen postte ik niet vrolijk mee, dus ik wist dat heulmaal nietquote:Op woensdag 16 december 2009 18:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jop heeft bij binnenkomst van dit topic zelf al die JH verklaard, hoor. Dus zo erg zal het nou ook weer niet zijn denk ik.
Hoeveel namen heb je dan nog meer?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:23 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat is m'n player-name, typisch dat je juist die kent!
Heb ik niet meegekregen, maargoed.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, maar vroeger wilde hij ook nog niet anoniem zijn, tegenwoordig al iets meer toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |