Ik denk dat de Friese studenten meer bijdragen aan deze mooie stad dan jij.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:22 schreef Slaif het volgende:
Ga dan lekker naar dat andere topic ipv dit mooie topic te bevuilen.
Nou hartstikke boeiend en relevant. Maar wat wil je er mee bereiken. Wie ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 26 november 2009 01:25 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik denk dat de Friese studenten meer bijdragen aan deze mooie stad dan jij.![]()
En de bovenste is het wapen van Groningen.
Dat is wel degelijk de Friese vlag.
Het is een logische reactie op de TT. Of ben je ook niet in staat om dat in te zien?quote:Op donderdag 26 november 2009 01:29 schreef Slaif het volgende:
[..]
Nou hartstikke boeiend en relevant. Maar wat wil je er mee bereiken. Wie ben je eigenlijk?
Ik zie daar een mooi plekje in het westen van Denemarken voor jullie. Soortgenoten enzo. Ga eens kijken.quote:
Is goed, stuur ze maar deze kant op.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zie daar een mooi plekje in het westen van Denemarken voor jullie. Soortgenoten enzo. Ga eens kijken.
* Q.E.D. leent een zeilboot.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Is goed, stuur ze maar deze kant op.
Daar zit je dan, met Alexxxxx, 2cv en Q.E.D.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Is goed, stuur ze maar deze kant op.
Nouja, doe maar niet álle Friezen dan.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Daar zit je dan, met Alexxxxx, 2cv en Q.E.D.
Ik probeerde dus al duidelijk te maken dat Groningen eigenlijk een Friese stad is.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:59 schreef Paginabeheerder het volgende:
Anti- Friesland? Waar slaat dat op?
Ik ben Groninger in hart en nieren, maar zeker geen anti-Friesland.
Liever 10 Friezen dan 1 arrogante Randstedeling.
Ja hoor, en de arrogante-randstad moet er weer bij worden gehaald.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:59 schreef Paginabeheerder het volgende:
Wat kom jij nou doen dan, malle Westerling?quote:Op donderdag 26 november 2009 01:42 schreef Breathtaking het volgende:
EENS!
En wat is er mis met iemand uit de randstadquote:Op donderdag 26 november 2009 01:59 schreef Paginabeheerder het volgende:
Nu kan ik ook zeggen: waar slaat dat op?quote:Op donderdag 26 november 2009 01:59 schreef Paginabeheerder het volgende:
Er is wel degelijk een grote overeenkomst tussen de culturen.quote:Op donderdag 26 november 2009 06:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je hebt een beetje een rare afbeelding van ons wapen gekozen.
Daarop lijken de hartjes op Frieze pompebleren
[ afbeelding ]
Dit is dus het wapen van de provincie Groningen. En hoewel one provincie vroeger tot de Frieze gebieden behoorde is er een kloof ontstaan tussen Friesland en Groningen, op gebied van taal en cultuur. En daar mag je best soms grappen over maken
Persoonlijk vind ik al dat geneuzel over hun taal en dat alles maar in hun taal moet (Fryslan, Ljouwert, Snits, etc.) dom gedoe en blijf ik als Nederlander (ik ben geen Fries) het gewoon hebben over Friesland, Leeuwarden en Sneek.
quote:Op donderdag 26 november 2009 01:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zie daar een mooi plekje in het westen van Denemarken voor jullie. Soortgenoten enzo. Ga eens kijken.
Obvious troll is obviousquote:
Pardon?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:46 schreef Q.E.D. het volgende:
Whehehe het academiegebouw is bezet![]()
Zag het net op het nieuws.
quote:Studenten bezetten bestuursgebouw universiteit
GRONINGEN - Tientallen studenten hebben het bestuursgebouw van de Rijksuniversiteit Groningen bezet.
Dat meldt één van de actievoerders vanuit het gebouw. De studenten willen met hun actie meer inspraak binnen de universiteit afdwingen en eisen dat het Bindend Studieadvies, dat het bestuur graag wil inzetten, niet wordt ingevoerd. Dit advies houdt in dat studenten die binnen een bepaalde tijd onvoldoende punten halen, hun studie moeten afbreken.
De studenten hebben hun eisen voorgelegd aan het college van bestuur van de universiteit. Ze benadrukken dat de bezetting op een ludieke en vredige wijze zal verlopen en dat er geen alcohol en drugs worden gebruikt.
Natuurlijk, en Amsterdam ligt nog steeds in het Spanje van voor de 80-jarige oorlog.quote:Op donderdag 26 november 2009 02:01 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik probeerde dus al duidelijk te maken dat Groningen eigenlijk een Friese stad is.
Het is maar hoe je het leest. Ik heb zelf expres "1" gebruikt ipv "een".quote:Op donderdag 26 november 2009 02:05 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja hoor, en de arrogante-randstad moet er weer bij worden gehaald.
Niets, zolang ze maar niet arrogant zijn... en denigrerend schrijven over mensen die elders wonen.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:47 schreef Luco het volgende:
[..]
En wat is er mis met iemand uit de randstad?
Dan moet ie Auke de Sloper vast ook wel kennen.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:17 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik sprak laatst een Amsterdammer, verkoper bij Bijenkorf die zelfs fan was van Cambuur.
Zie bovenstaande reacties.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:50 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nu kan ik ook zeggen: waar slaat dat op?
Vastquote:Op donderdag 26 november 2009 12:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moet ie Auke de Sloper vast ook wel kennen.
Verkoper bij de Bijenkorf... dus geen verkoper VAN de Bijenkorf, maar BIJ?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:17 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik sprak laatst een Amsterdammer, verkoper bij Bijenkorf die zelfs fan was van Cambuur.
Dan nog blijft "buhuh maar zij zijn pas écht stom hoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:15 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het leest. Ik heb zelf expres "1" gebruikt ipv "een".
Daardoor moge het duidelijk zijn dat ik niet alle randstedelingen als arrogant bestempel.... maar alleen de echte arrogante Randstedeling bedoel voor wie het hele noorden een pot nat is.
Oja, het moet VAN zijn. Ik kon de zaak overnemen voor 4 miljoen.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:22 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Verkoper bij de Bijenkorf... dus geen verkoper VAN de Bijenkorf, maar BIJ?
Hm, dan blijft alleen de verkoper van de daklozenkrant over.![]()
![]()
Ik vind de overeenkomsten zo'n onzinargument (of issue). Tussen Nederland en Duitsland zijn ook veel culturele overeenkomsten, maar toch kan ik me nog wat haat jegens onze oosterburen herinneren.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:24 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Er is wel degelijk een grote overeenkomst tussen de culturen.
De vlag van de Ommelanden wordt met hartjes én met pompebleden afgebeeld.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Ommelanden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlag_van_Groningen_%28provincie%29
Okquote:Op donderdag 26 november 2009 12:31 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik vind de overeenkomsten zo'n onzinargument (of issue). Tussen Nederland en Duitsland zijn ook veel culturele overeenkomsten, maar toch kan ik me nog wat haat jegens onze oosterburen herinneren.
Eindelijk geen pretentieus gewauwel. Het gaat vooruit.quote:
quote:Studenten bezetten bestuursgebouw universiteit
Zo'n veertig studenten hebben zojuist het bestuursgebouw van de universiteit bezet. Ze protesteren tegen invoering van het bindend studie advies.
Enkele studenten kwamen binnen door zich als Sinterklaas en Zwarte Piet te vermommen, waarna de rest achter hen aan naar binnen stormde. Alle toegangen tot het gebouw werden gebarricadeerd. Op dat moment was bestuursvoorzitter Poppema, tegen wiens beleid de studenten in het geweer komen, al aan het werk. Hij noemt de actie volstrekt onacceptabel.
Het bindend studie advies houdt onder andere in dat studenten binnen twee jaar hun propedeuse moeten halen. Doen ze dat niet, dan vliegen ze eruit. Groningen is de laatste universiteit die het bindend studie advies invoert, andere universiteiten deden dit al eerder.
De universiteitsraad, het medezeggenschapsorgaan van de universiteit, heeft het bindend studieadvies inmiddels aangenomen. Maar enkele studentenpartijen zijn tegen. Ze vinden dat het overlegmodel binnen de universiteitsraad door voorzitter Poppema om zeep is geholpen.
De studenten zeggen dat ze op eigen initiatief opereren en niet namens verenigingen, maar onder de betogers bevinden zich nogal wat leden van de Groninger Studentenbond.
Ik wist het, linkse rukkers. Wel goed van SOG om niet mee te betogen en zo de blijven babbelen in de uraadquote:Betoging Broerplein komt op gang
De eerste tientallen demonstranten arriveren op het Broerplein voor de betoging die GSb en andere studentenorganisaties hebben belegd uit protest tegen de in hun ogen te zwakke studenteninspraak aan de RUG.
"We hebben zojuist besloten dat we gaan", zegt bestuurslid Anne-Marie Noten van gezelligheidsvereniging Albertus Magnus. De bezetting van het bestuursgebouw heeft andere studentenorganisaties aan het denken gezet.
"Het is een andere groep die dat doet en het is niet helemaal onze manier, maar met de boodschap zijn we het eens", zegt Noten.
Eerder heeft de Groninger Studentenbond in een persbericht laten weten met de bezetters te sympathiseren.
Een woordvoerder van de bezetters zegt dat de onderhandelingen met het RUG-bestuur nog volop gaande zijn. Het RUG bestuur zou hen spreektijd in de u-raad hebben aangeboden, maar daar weet de woordvoerder niets van. "We onderhandelen, eten broodjes en drinken koffie", aldus Boris.
Update: studentenpartij SOG heeft besloten niet mee te doen aan de betoging. "Dat was wat onduidelijk in de aanloop, maar we vinden het belangrijk dat we gesprekspartner zijn van het bestuur en daarom houden we het bij de dialoog in de raad."Aldus fractievoorzitter Bianca van der Molen.
Dat is wel het toppunt van studie-ontwijkend gedragquote:Op donderdag 26 november 2009 13:08 schreef Luco het volgende:
[..]
[..]
Ik wist het, linkse rukkers. Wel goed van SOG om niet mee te betogen en zo de blijven babbelen in de uraad
Goed!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:13 schreef Bob. het volgende:
Muhh, het is donderdag en dan hebben ze hier altijd in de uni een borrel en nu staat iedereen in de hal biertjes te drinken en te kletsen en ik niet.
Nouja. Ik ga nog maar eens een kopje koffie halen en dan vanavond heel trots op mezelf zijn als mijn essay af is. Ofzo.
BLASPHEMY!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:03 schreef JH87 het volgende:
Goed voor je karma Bob., Yahweh zal trots zijn.
Hoendiepflatfeest?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:43 schreef Luco het volgende:
Wat een motivatie Bob.!
Verder echt niemand hier die naar Kelderkoorts gaat?
Ken je klassiekersquote:
Dat jaquote:
Lang?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:50 schreef Prosac het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaalle Friezen zijn....!!!
Heb je een muze?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:45 schreef Bob. het volgende:
Kreeg net opeens een vlaag van inspiratie.
Het was leuk toen ik er nog woonde en al straalbezopen naar beneden strompelde en daardoor niet doorhad wat voor een volk er beneden rondliep. Als je niet al bezopen bent overleef je dat feest echt niet.quote:
Misschien een tikje overdreven, maar het is idd zo dat ze daar goed kunnen feestenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:56 schreef JH87 het volgende:
[..]
Het was leuk toen ik er nog woonde en al straalbezopen naar beneden strompelde en daardoor niet doorhad wat voor een volk er beneden rondliep. Als je niet al bezopen bent overleef je dat feest echt niet.
Ik ga er vooral heen om m'n oud-huisgenoten weer eens te zien en me te vermaken om al het volk dat er inderdaad rondloopt. De gemiddelde korpsbal zie je er inderdaad nietquote:Op donderdag 26 november 2009 17:56 schreef JH87 het volgende:
[..]
Het was leuk toen ik er nog woonde en al straalbezopen naar beneden strompelde en daardoor niet doorhad wat voor een volk er beneden rondliep. Als je niet al bezopen bent overleef je dat feest echt niet.
Ik heb ook jaren gehad dat 't indrinken zo uit de hand liep dat ik nooit beneden aan ben gekomen.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:58 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ga er vooral heen om m'n oud-huisgenoten weer eens te zien en me te vermaken om al het volk dat er inderdaad rondloopt. De gemiddelde korpsbal zie je er inderdaad niet
Ik heb nooit ingedronken voor een flatfeest, maar dat zal komen omdat ik op de 4e woonde en we altijd onze eigen kelder hadden (Waar we ook altijd winst mee maakten)quote:Op donderdag 26 november 2009 17:59 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb ook jaren gehad dat 't indrinken zo uit de hand liep dat ik nooit beneden aan ben gekomen.
Ik was in de veronderstelling dat jij best wel intelligent was eigenlijkquote:Op donderdag 26 november 2009 06:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je hebt een beetje een rare afbeelding van ons wapen gekozen.
Daarop lijken de hartjes op Frieze pompebleren
[ afbeelding ]
Dit is dus het wapen van de provincie Groningen. En hoewel one provincie vroeger tot de Frieze gebieden behoorde is er een kloof ontstaan tussen Friesland en Groningen, op gebied van taal en cultuur. En daar mag je best soms grappen over maken
Persoonlijk vind ik al dat geneuzel over hun taal en dat alles maar in hun taal moet (Fryslan, Ljouwert, Snits, etc.) dom gedoe en blijf ik als Nederlander (ik ben geen Fries) het gewoon hebben over Friesland, Leeuwarden en Sneek.
Ik heb het toch ook over Keulen, Parijs, Engeland, Londen en Frankrijk? Niet over Köln, Paris, England, London en France. Ik ben een Nederlander, dus ik gebruik de Nederlandse benamingenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat jij best wel intelligent was eigenlijk
Dan hebben wij het wel over it Heidenskip en praat jij over het Heidenschapquote:Op donderdag 26 november 2009 19:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook over Keulen, Parijs, Engeland, Londen en Frankrijk? Niet over Köln, Paris, England, London en France. Ik ben een Nederlander, dus ik gebruik de Nederlandse benamingen
Ja. Dat zal 'em leren.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan hebben wij het wel over it Heidenskip en praat jij over het Heidenschap
In het Nederlands is de naam van de provincie die jij 'Friesland' noemt al sinds 1995 Fryslân. Dat hele 'Friesland' bestaat niet meer.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook over Keulen, Parijs, Engeland, Londen en Frankrijk? Niet over Köln, Paris, England, London en France. Ik ben een Nederlander, dus ik gebruik de Nederlandse benamingen
Friese naam voor de mooie plaats Joure.quote:
Ok. Één keer he:quote:Op donderdag 26 november 2009 20:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
In het Nederlands is de naam van de provincie die jij 'Friesland' noemt al sinds 1995 Fryslân. Dat hele 'Friesland' bestaat niet meer.
No waii.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:00 schreef 2cv het volgende:
Friese naam voor de mooie plaats Joure.
Woordenboeken bepalen de taal niet, die laten alleen weten hoe een woord gebruikt wordt. En de provincie Fryslân wordt dus ontzettend vaak fout benoemd.quote:
Je moeder wordt dus ontzettend vaak fout benoemd.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:06 schreef 2cv het volgende:
Woordenboeken bepalen de taal niet, die laten alleen weten hoe een woord gebruikt wordt. En de provincie Fryslân wordt dus ontzettend vaak fout benoemd.
Een woordenboek geeft de definitie en een correcte schrijfwijze. Mafkees. Of hebben jullie in FRIESLAND andersoortige woordenboeken?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Woordenboeken bepalen de taal niet, die laten alleen weten hoe een woord gebruikt wordt. En de provincie Fryslân wordt dus ontzettend vaak fout benoemd.
Ja.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je moeder wordt dus ontzettend vaak fout benoemd.
De definitie wordt bepaald aan de hand van hoe het woord gebruikt wordt. Als iedereen het voertuig wat wij nu onder de naam auto kennen fiets gaat noemen dan worden die woordenboeken rap aangepast. En dan heb ik het over de nieuwe drukken, ze komen dus niet bij je langs om je woordenboek te wijzigen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
Een woordenboek geeft de definitie en een correcte schrijfwijze. Mafkees. Of hebben jullie in FRIESLAND andersoortige woordenboeken?
Wat ijl jij gast.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:16 schreef 2cv het volgende:
De definitie wordt bepaald aan de hand van hoe het woord gebruikt wordt. Als iedereen het voertuig wat wij nu onder de naam auto kennen fiets gaat noemen dan worden die woordenboeken rap aangepast. En dan heb ik het over de nieuwe drukken, ze komen dus niet bij je langs om je woordenboek te wijzigen.
Ik ijl niet. Hoe dan ook, ik ben erg tevreden over de titel van dit topic.quote:
Smoesjes.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:44 schreef 2cv het volgende:
Ik kwijl niet.
Eerst de badkamer schoonmaken.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben je trots op jezelf nu M'jam?Mag dat al ?
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:59 schreef Bob. het volgende:
[..]
Eerst de badkamer schoonmaken.Daarna wel.
Een hele grote versie van Bob en BabyBob. En die heet heel ironisch BobNano.quote:
Ok.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]je mag ook trots zijn op je essaywerk,
!
Aaaaah.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Check Facebook maar! Groetjes, Jop.
Ja de vriendinnen waar ik mee was hadden om 9 uur college en wilden per se wegquote:
Ga dan nu naar bed zodat je fris en fruitig naar je college kuntquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:38 schreef Luco het volgende:
Goed excuus. Ik had net een feestje, morgen weer, tussendoor college en zaterdag wedstrijd... Mijn zondag gaat bestaan uit slapen, niks doen en slapen
hoax, je gaat helemaal nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga dan nu naar bed zodat je fris en fruitig naar je college kuntik ga in ieder geval wel! Welterusten
Dus als ik het over Duitsland en Zweden heb, terwijl het officieel Deutschland en Sverige heet, dan benoem ik het fout?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Toevallig een auto in de fik gestoken? Ik hoor rare verhalen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:38 schreef Luco het volgende:
Goed excuus. Ik had net een feestje, morgen weer, tussendoor college en zaterdag wedstrijd... Mijn zondag gaat bestaan uit slapen, niks doen en slapen
We zijn wel omkoopbaar, maar niet zo gemakkelijk hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:40 schreef Breathtaking het volgende:
[STEM] Lekkerste FOK! Babe 2009
Ooh en even spammen, stem op me zodat ik niet verlies van Skaai!
Geliefde oldbie blijkbaar,quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:18 schreef nietzman het volgende:
Ja, wats met Skaai?
Doe datquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:19 schreef nietzman het volgende:
Ah, nou nog geliefd worden en ik kan ook meedoen..
Dan had jij ook nog kunnen winnen nietzquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:18 schreef nietzman het volgende:
Ja, wats met Skaai?
Het werkt een beetje averechts zie ikquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:40 schreef Breathtaking het volgende:
Bluh, regen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef GLITCH. het volgende:
Vanmorgen zeiknat geregend op weg naar werk. Nog steeds een vrij somber uitzicht vanuit de mooie IBG torens, maar het lijkt op te klaren. Hallo overigens
Typisch fok dit.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het werkt een beetje averechts zie ik.
Nee, dat was ik niet. Huisgenoot heeft wel alles gezien, inclusief de explosies van de benzine en olietank...quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:23 schreef JH87 het volgende:
[..]
Toevallig een auto in de fik gestoken? Ik hoor rare verhalen.
IBG Torensquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef GLITCH. het volgende:
Vanmorgen zeiknat geregend op weg naar werk. Nog steeds een vrij somber uitzicht vanuit de mooie IBG torens, maar het lijkt op te klaren. Hallo overigens
Veel. Succes, ik zou 1e klas gaan reizen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:14 schreef JH87 het volgende:
Moi. En doei Groningen. Ik ga maar eens kijken hoeveel paupers er al in de trein zitten.
Maar daar zitten alleen maar suffe oudjes, ook niet erg spannend hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:20 schreef Luco het volgende:
[..]
Veel. Succes, ik zou 1e klas gaan reizen.
In België zit je dan tussen de zwangere vrouwenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:20 schreef Luco het volgende:
[..]
Veel. Succes, ik zou 1e klas gaan reizen.
Hoezo dat dan? Mogen die gratis in de eerste klas ofzo?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In België zit je dan tussen de zwangere vrouwen
Ja nu ben ik gehaat. Geniaalquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het werkt een beetje averechts zie ik.
Als ze in de laatste maanden van hun zwangerschap zitten mogen ze met een doktersverklaring in de hand met een tweede klas kaartje eerste klas zitten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:35 schreef maok het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Mogen die gratis in de eerste klas ofzo?
Wat een onzin, alsof ze iets ernstigs zal overkomen in de 2e klas.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als ze in de laatste maanden van hun zwangerschap zitten mogen ze met een doktersverklaring in de hand met een tweede klas kaartje eerste klas zitten.
Het zijn Belgen hequote:Op vrijdag 27 november 2009 13:51 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof ze iets ernstigs zal overkomen in de 2e klas.
Typisch fok zo'n 'bijzondere' die bovenaan staat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nu ben ik gehaat. Geniaalecht.
Ik denk dat jop zich daar wel vermaakt en met tien nieuwe breimaatjes thuiskomt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar daar zitten alleen maar suffe oudjes, ook niet erg spannend hoor.
Pas maar op Bob.!quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:59 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik denk dat jop zich daar wel vermaakt en met tien nieuwe breimaatjes thuiskomt.
Ah hij maiilt er net eentje doorquote:
Gehaat worden door 'echte' Fokkers is een positief ietsquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaat vet worden inderdaad. Zometeen even outfit shoppen, daarna moet ik nog werken helaas.quote:
Ook hallo vanaf de SHK. welke toren, verdieping, afdeling?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef GLITCH. het volgende:
jij ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Gaat vet worden inderdaad. Zometeen even outfit shoppen, daarna moet ik nog werken helaas.
Snel naar de pre-party en dan met een mannetje of 20 die kant op.
Mijn matties dachten te lang na en toen ik na 3 dagen besloot om maar gewoon 4 kaarten te bestellen en maar te zien wie er mee wilden, was het al uitverkocht.quote:
Het kunnen er niet genoeg zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:16 schreef nietzman het volgende:
Jop heeft een zwak voor MILFjes.
Jammer man.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mijn matties dachten te lang na en toen ik na 3 dagen besloot om maar gewoon 4 kaarten te bestellen en maar te zien wie er mee wilden, was het al uitverkocht.
Natuurlijk zijn er op MP wel kaarten te koop, maar ik ga niet mee in die 40/50 euro per stuk kaarten.
Kalkbrenner en Pitto. Hoe mooi was dat geweest.
Ik houd me maar vast aan zijn geweldige optreden op Dancevalley.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
A Place To Bury Strangersquote:
Ja op een toffe persoonlijkheid kan je niet rukken he.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:43 schreef Prosac het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom Skaai bovenaan staat hoor, leuke meid, vast een toffe persoonlijkheid, maar niet de lekkerste Fok! Babe.
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:46 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ja op een toffe persoonlijkheid kan je niet rukken he.
Saaaab isquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:43 schreef Prosac het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom Skaai bovenaan staat hoor, leuke meid, vast een toffe persoonlijkheid, maar niet de lekkerste Fok! Babe.
+1quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:28 schreef Breathtaking het volgende:
Lalalala, uitgaan in Groningen bevalt me goed.
Dat lijkt me niet goedquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef ChipsZak. het volgende:
fire in the disco
Nee, die staan er niet tussen. Dat zijn imo Fraubitch en Suuzepluus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:43 schreef Prosac het volgende:
Suuzepluus?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, die staan er niet tussen. Dat zijn imo Fraubitch en Suuzepluus.![]()
Er staan wel mooie vrouwen tussen: wat in BT's voordeel is is dat ze haar gezicht niet hoeft af te stucen , ze is zo ook mooi.
Betrapt!!!!quote:
whehehequote:Op vrijdag 27 november 2009 17:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Betrapt!!!!![]()
Ik wist een paar weken terug al dat er een FOK!ker moest zijn toen iemand "Never gonna give you up." werd aangevraagd en ik dus gerickrolled werd in de GP
En terecht dat je niet naar Kalkbrenner kan danquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
whehehe
Je moet toch wat als ze Hardcore Vibes van Dune niet willen pingelen.
Gestemd op BT.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:40 schreef Breathtaking het volgende:
kut voor julliequote:Op vrijdag 27 november 2009 18:28 schreef kikoooooo het volgende:
Kalkbrenner is ziekIn het voorjaar komt ie, kaartjes blijven geldig. Kut zooi. Vanavond gaat wel gewoon door met harde baas enzo.
*zucht*quote:Op vrijdag 27 november 2009 06:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dus als ik het over Duitsland en Zweden heb, terwijl het officieel Deutschland en Sverige heet, dan benoem ik het fout?
Nogmaals, fijn voor jullie dat de officiele naam Fryslan is. Maar als Nederlander gebruik ik fijn de Nederlandse benaming. Fries is Fries, Nederlands is Nederlands. Wat jij probeert is Nederlands te verfriezen, en daar gaat het dus net een stapje te ver.
en vlak bij joure, ons dorpje terherne.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:36 schreef Prosac het volgende:
Friesland ligt ten westen van Groningen, de hoofdstad is Leeuwarden, verder kennen wij daar dorpen als Heerenveen en Joure.
Want jij versiert normaal alles wat warmer is dan 36 graden en tieten en een kut heeft?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Skaai en babe?![]()
!
Ik heb skaai nooit geprobeerd te versieren. Zegt genoeg.
nee, maar ik heb toch zeker bij 90% van de mooie vrouwen op fok een versierpoging gedaanquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Want jij versiert normaal alles wat warmer is dan 36 graden en tieten en een kut heeft?
Maar je had geen slingers bij je?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, maar ik heb toch zeker bij 90% van de mooie vrouwen op fok een versierpoging gedaan
Zo heel nu en dan heb ik ook succes gehad hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar je had geen slingers bij je?
Ik ga Fryslân nog eerder uitschelden voor Friesland dan dat ik anti Groningen ben ! Toegegeven, ik heb iets meer met Fryslân dan met Groningen, maar anti Groningen ? Nee, dan moet er echt ontzettend veel gebeuren.quote:
Toch ligt het feit er dat het Fryslân is en geen Frieslandquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Broers die elkaar soms flink mogen plagen 2cv
Nope. Had er geen zin in.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:02 schreef Q.E.D. het volgende:
Geen Fryske Music Night PSM?
Oh wacht, je bent nu wel weg...
Je weet dat Friesland Nederlands grootste achterstandswijk is hequote:
Het is ook een feit dat een koe meer schijt dan een geit.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Toch ligt het feit er dat het Fryslân is en geen Friesland
Op Groningen naquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:57 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je weet dat Friesland Nederlands grootste achterstandswijk is he
Kijk, jij weet tenminste hoe het hoortquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
http://verkiezingen.fok.nl/
Slechtste SA Sport Peterselieman
Slechtste wielernieuws medewerker Peterselieman
Slechtste formule1-nieuws medewerker Peterselieman
Slechtste sport.fok.nl medewerker Peterselieman
Slechtste voetbalnieuws medewerker Peterselieman
Slechtste schaatsnieuws medewerker Peterselieman
Slechtste SA ooit Peterselieman
Slechtste sport.fok.nl medewerker ooit Peterselieman
Ik heb gestemd iig.
Wow, hey, ooit Oost-Groningen bezocht?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:57 schreef Jesse_ het volgende:
Je weet dat Friesland Nederlands grootste achterstandswijk is he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |