Ja de vriendinnen waar ik mee was hadden om 9 uur college en wilden per se wegquote:
Ga dan nu naar bed zodat je fris en fruitig naar je college kuntquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:38 schreef Luco het volgende:
Goed excuus. Ik had net een feestje, morgen weer, tussendoor college en zaterdag wedstrijd... Mijn zondag gaat bestaan uit slapen, niks doen en slapen
hoax, je gaat helemaal nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga dan nu naar bed zodat je fris en fruitig naar je college kuntik ga in ieder geval wel! Welterusten
Dus als ik het over Duitsland en Zweden heb, terwijl het officieel Deutschland en Sverige heet, dan benoem ik het fout?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Woordenboeken bepalen de taal niet, die laten alleen weten hoe een woord gebruikt wordt. En de provincie Fryslân wordt dus ontzettend vaak fout benoemd.
Toevallig een auto in de fik gestoken? Ik hoor rare verhalen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:38 schreef Luco het volgende:
Goed excuus. Ik had net een feestje, morgen weer, tussendoor college en zaterdag wedstrijd... Mijn zondag gaat bestaan uit slapen, niks doen en slapen
We zijn wel omkoopbaar, maar niet zo gemakkelijk hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:40 schreef Breathtaking het volgende:
[STEM] Lekkerste FOK! Babe 2009
Ooh en even spammen, stem op me zodat ik niet verlies van Skaai!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |