Half 11 de pint ofzeu?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:51 schreef Soulshaker het volgende:
Nietzmannnn
hoe laat gaan we aan het bier?
Ga drinken dan, lafaard.quote:
Ja zoiets. Eerst indrinken met Kanon en Kasteel om vervolgens tot half 8 de stad in te gaan, vraagt nogal wat van dit atletische lichaam. En dan 10 uur later nog een keer wakker worden, helpt ook niet echtquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb je hem gewoon uit het linkje onderaan gekopieerd?
Verder denk ik dat G. zich gewoon kut voelt omdat 'ie teveel bier heeft gehad, of heb ik het mis en heeft 'ie wel last van de blues?
Gooooed!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:34 schreef Grulez het volgende:
Ik ben er een uurtje later om half 12, ok?
Vertaling: ik heb de meest orginele OP ooitquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:31 schreef LoudGirl het volgende:
<Zucht> Loud Girl de digibeet heeft de OP verkloot. Tara? Help?
Leuke stedenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:05 schreef maok het volgende:
Moi, ben ik weer. Vandaag in Arnhem en Zwolle geweest
En de trein stopte ook in zutphen, dieren, deventer, wijhe en olst, maar dat vond ik net als assen niet interessant genoeg om uit te stappen.quote:
Klinkt als een erg bekende route.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:18 schreef maok het volgende:
[..]
En de trein stopte ook in zutphen, dieren, deventer, wijhe en olst, maar dat vond ik net als assen niet interessant genoeg om uit te stappen.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Groningen_%28stad%29quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:31 schreef LoudGirl het volgende:
<Zucht> Loud Girl de digibeet heeft de OP verkloot. Tara? Help?
quote:
Gefeliciteerd.quote:
quote:
quote:Geboortedatum 12-07-1983
Ajoh wordt over 4 jaar wel op Veronica herhaald.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:31 schreef JH87 het volgende:
Bob. leeft nog!
En ik ga Top Gear missen vanavond, mijn leven wat doe je me aan.
Sjaak afhaakquote:Op zondag 12 juli 2009 17:23 schreef nietzman het volgende:
Maar dan mis je TopGear Bob!
Als de trein opschiet kan ik nog een half uurtje kijken.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ajoh wordt over 4 jaar wel op Veronica herhaald.
Speciaal voor jou zou ik willen dat de OP kut was want dan had je er nog wat aan. Nu zul je het met je hand moeten doenquote:
Alles.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:46 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hey ik woon dus ook in Groningen. Wat wordt zo'n beetje besproken in dit topic?
Wat je maar kwijt wil.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:46 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hey ik woon dus ook in Groningen. Wat wordt zo'n beetje besproken in dit topic?
Toch nog gefeliciteerdquote:Op maandag 13 juli 2009 02:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik probeer het altijd stil voorbij te laten gaan
Iszo.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:56 schreef maok het volgende:
Ik hoorde vanmiddag van TARA dat ChipsZak. toffe sloffen heeft
Dank je. Ben weer thuis en ging best goed geloof ik. Het zou een informeel gesprek zijn, maar hij haalde nog ff een ervaren accountbeheerder van het bedrijf erbij. Hij zei dat hij dat alleen doet als hij een goed gevoel bij de kandidaat heeftquote:
waarover?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik moet woensdag nog een open boek mondeling tentamen afleggen op het Zernike.
Tja, weet niet zo goed wat ik me erbij moet voorstellen. Diegene die het afneemt had het over een 'open discussie' waarbij ik het boek mag gebruiken, beetje 2 voor 12 gevoel krijg ik erbijquote:
Mag je ook een hulplijn inzetten?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Tja, weet niet zo goed wat ik me erbij moet voorstellen. Diegene die het afneemt had het over een 'op en discussie' waarbij ik het boek mag gebruiken, beetje 2 voor 12 gevoel krijg ik erbij.
Je beseft dat deze volledig bewoond is en dat de wespen-ME redelijk agressief is.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:09 schreef JH87 het volgende:
Ik heb wel ervaring in zo'n ding te lijf gaan. Da's geniaal.
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ook weer terug van onze tourtocht. In Canada nog een avontuur beleefd vandaag
Freecell reed de auto de sloot in
Hip, dat wil ik ook nog eens doen met een auto.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Nee, dank je, ik werk al in een zulksquote:Op maandag 13 juli 2009 18:30 schreef RealZeus het volgende:
Heeft iemand nog belang bij een wespennest + bewoners?
Hier zit er één onder het dak.
Jij werkt in een wespennest??quote:Op maandag 13 juli 2009 19:15 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Nee, dank je, ik werk al in een zulks
Niet helemaal. We zijn eruit getrokken door een vriendelijke meneer met camperquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Niet helemaal. We zijn eruit getrokken door een vriendelijke meneer met camper
Kia leeft trouwens nog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste foto haal ik straks weer offline
Wat een roteind om op een dag te rijden zeg... Maareh, Oostindië is toch gewoon een wijk van leek?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Niet helemaal. We zijn eruit getrokken door een vriendelijke meneer met camper
Kia leeft trouwens nog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste foto haal ik straks weer offline
We hebben dit ongeveer gereden:
Groningen - Leek - Oostindië - Amerika - Moskou - Petersburg - Oosterwolde - Appelscha - Canada - Frankrijk - Egypte - Wolvega - Steenwijk - Kalenberg - Nederland - Blokzijl - Emmeloord - Lelystad - Enkhuizen - Stedebroec - Hoorn - Wieringerwerf - Den Oever - Zurich - Bolsward - Sneek - Joure - Heerenveen - Drachten - Groningen
Sloot heeft wat losgerukt gras en zulksquote:
Nee, Oostindië ligt buiten de bebouwde kom van Leekquote:Op maandag 13 juli 2009 19:22 schreef teigan het volgende:
[..]
Wat een roteind om op een dag te rijden zeg... Maareh, Oostindië is toch gewoon een wijk van leek?
Ik zie het.. Maar die nieuwbouwwijk aan de rand van Leek heet dus ook Oostindië, en dat viel nog wel onder de plaatsnaam Leekquote:Op maandag 13 juli 2009 19:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, Oostindië ligt buiten de bebouwde kom van Leek
Het is een apart dorpje/gehuchtje, hoewel het alleen een straatnaambord heeft over dat hele eind, geen plaatsnaambord helaas
Ik was ook niet echt aan het kerenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:33 schreef Grulez het volgende:
Ze had zelfs nieteens achteruit gehoeven om te keren. Ruimte zat voor een cirkel zelfs met camper
Nee, dat gaan ze morgen doen, dan gaat ze hem op het dak leggenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:39 schreef 2cv het volgende:
Grappige foto's. Al even goed naar de onderkant van het karretje gekeken ?
Tof, dan kom ik even langs om te kijkenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dat gaan ze morgen doen, dan gaat ze hem op het dak leggen
Een beetje, voornamelijk achtergebleven grasquote:Op maandag 13 juli 2009 19:39 schreef 2cv het volgende:
Grappige foto's. Al even goed naar de onderkant van het karretje gekeken ?
al opgelost,quote:Op maandag 13 juli 2009 19:51 schreef Albert86 het volgende:
Hey waar is die laatste foto gebleven?Ik wil zien welke foto offline is gehaald
Hihi, het haar van Leander op die ene foto,quote:Op maandag 13 juli 2009 20:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De wereldreis van Tara en Freecell
Zie hier ons verslag van onze wereldreis
Hebben we geprobeerd, we kwamen een heel eind...quote:Op maandag 13 juli 2009 21:03 schreef MaxMark het volgende:
Die auto til je toch zo even uit de sloot
Je hebt 'erg' en je hebt 'het kan nog erger'quote:Op maandag 13 juli 2009 21:48 schreef 2cv het volgende:
Nou, er is reeds bewezen dat het hebben van een rijbewijs niet veel zegt. @
Och, er zit 70km tussen ons en ik woon in een doolhof met veel slootjes. Ik ben niet bang.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:56 schreef freecell het volgende:
Gedurfde post zo tegen een zwangere vrouw
Waarom niet ?quote:We hebben met zijn tweeën op de motorkap gedouwd en toen kwamen de voorwielen nog steeds niet goed bij de grond, anders was het een optie geweest...
Alhoewel... Tara eerst uitleggen waar de pedalen zitten ed en dan maar gewoon weg laten rijden?
Klopt, ik doe het altijd meteen goed en rij de auto gelijk total-lossquote:Op maandag 13 juli 2009 21:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je hebt 'erg' en je hebt 'het kan nog erger'
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Och, er zit 70km tussen ons en ik woon in een doolhof met veel slootjes. Ik ben niet bang.
[..]
De wieltjes waren niet helemaal losquote:Waarom niet ?Eerst even proberen met de wieltjes in de lucht (kan er niets mis gaan) en dan voor het echie.
Ik doelde op de eventuele gevolgen als ik achter het stuur zou kruipen. Maar op jezelf betrekken was ook een goeiequote:Op maandag 13 juli 2009 22:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Klopt, ik doe het altijd meteen goed en rij de auto gelijk total-loss![]()
Alhoewel ik ook vaak een ongelukje gehad heb wat niet fataal voor het voertuig was.
Als jij, zodra de auto met alle 4 de wieltjes weer op stevige grond staat het koppelingspedaal helemaal in trapt is de aandrijving weg. Als je dan ook nog de rem in trapt sta je ook snel stil. En als je die te hard in trapt vallen Freeceel2 en L. wel van de motorkap afquote:Op maandag 13 juli 2009 22:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik doelde op de eventuele gevolgen als ik achter het stuur zou kruipen. Maar op jezelf betrekken was ook een goeie
Ja, zoiets, ik weet zelf ook niet zo goed wat ik bedoelquote:Op maandag 13 juli 2009 22:35 schreef 2cv het volgende:
Zwaarder door te trekken ? Wat bedoel je daar mee ? Dat hij in z'n 2 plotseling minder snel accelereert ?
Aandrijving is bij dat blikje op de voorwielen, handrem is op de achterwielen. De kabels/stangen lopen onder de auto door. Wellicht heeft zo'n kabel of stang een tik gekregen waardoor de auto onbedoeld op de handrem stond met de hevel naar beneden. Als dat zo is worden je remtrommels of remschijven warm na een rit. Oplossing: ritje maken (70km is primaquote:Op maandag 13 juli 2009 22:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, zoiets, ik weet zelf ook niet zo goed wat ik bedoel
Het was na een half uurtje ook weer over
Het voelde alsof ik bijremde in de 2 oid
Maarja, daarna nog 200 KM gereden zonder problemen
Heb ik iets gezegd danquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En ja Peterselieman, Loudgirl kan wel editten, maar is een beetje digibeet, dus weet niet hoe denk ik
Excuus, dat was Grulezquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb ik iets gezegd dan![]()
tevens tvp
En het regent ook daadwerkelijk nuquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:45 schreef freecell het volgende:
Volgens buienradar regent het hier nu, zie er niet zo veel van
Pendelbusje onder je kont ofzo?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah. Het was best lekker weer vanochtend. Ik moet vandaag naar Assen. Naar Groningen. Naar Assen en weer naar Groningen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:44 schreef teigan het volgende:
Goeiemiddag...
Wat is het hier benauwd zeg!!heeft vanmorgen een buis van 500 kilo op iemand zien stuiteren... Was geen prettig gezicht...
Heeft ie mazzel dat het alleen z'n been is...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:46 schreef teigan het volgende:
Ketting schoot los, buis kwam naar beneden stuiteren, man wilde opzij springen, maar werd daardoor juist geraakt...
Been gebroken, werk stilgelegd en de arbeidsinspectie is er nu geloof ik....
Maarrrrrrrr the one million dollar euro question is: Welk been?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Heeft ie mazzel dat het alleen z'n been is...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:03 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Maarrrrrrrr the one million dollar euro question is: Welk been?
jups...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Heeft ie mazzel dat het alleen z'n been is...
Zo kleinquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:02 schreef maok het volgende:
Eventjes eentje uit oude doos:
[ afbeelding ]
Ógenblik, ogenblíkje.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:53 schreef freecell het volgende:
Waarom zeggen mensen op van die wachtbandjes vaak 'een ogenblikje alstublieft!'
De klemtoon ligt gewoon op de O! Niet op het blikje
Spreektaal hequote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:45 schreef freecell het volgende:
De klemtoon verspringt niet bij verkleining.
Dus het is ógenblik en ógenblikje!
Oeh, spannend!quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:18 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen..
Vannacht Harry Potter gezien, en ik vond hem eerlijk gezegd een beetje tegenvallen..
Nu nog 2 uurtjes wachten, en dan zijn wij echt huisbezitter..
Vannacht?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:18 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen..
Vannacht Harry Potter gezien, en ik vond hem eerlijk gezegd een beetje tegenvallen..
Hij ging om 00:00 in premiere.quote:
Gaaf!quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:18 schreef teigan het volgende:
[...]
Ik heb 'em allang. Die van FC Emmen danquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:27 schreef Cortax het volgende:
meer mensen die hun seizoenskaart nog niet binnen hebben?
Als je hem nog niet binnenhebt, lijkt me er een probleem.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:27 schreef Cortax het volgende:
meer mensen die hun seizoenskaart nog niet binnen hebben?
Mag je vinden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:58 schreef nietzman het volgende:
Een one trick pony, dat is 't, die Burton.
En nu op de site van m'n studieverenigingquote:
Lekker stukjequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:48 schreef Albert86 het volgende:
Zonet ff lekker stukkie gefietst op de mountainbike. Grunn>Hoogkerk>Aduard>Zuidhorn>Grunn. Ongeveer 35km gedaan in 1,5 uur
quote:
Een relletje, geen delletje...quote:
quote:
Dat dusquote:
Nou wat let je?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:43 schreef Cortax het volgende:
gebeurt hier ook niet veel tot nu toe vandaag![]()
Hoe ging het?! Rondje van Albert vanavond?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:36 schreef Albert86 iets
0quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:19 schreef JH87 het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrj bierrrrrrrrrr
3.
Ik verscheurde je fotohoho, heb je briehieven verbrand...quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:18 schreef Grulez het volgende:
Joooo Laat je horen! Met zn allen!
llalalalal
Bier is de enige liefde in mn leven, dat moet je toch wetenquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:00 schreef nietzman het volgende:
Get, ben jij nou ook al verliefd op d'r?
Ik hoor het morgen. Dan wordt ik gebeld. Hij had er wel een positief gevoel bij, dus ben benieuwdquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:28 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoe ging het?! Rondje van Albert vanavond?
hij is binnen hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Als je hem nog niet binnenhebt, lijkt me er een probleem.
Ik zou even met de Fc bellen.
Is jouw gevoel ook positief dan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:48 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik hoor het morgen. Dan wordt ik gebeld. Hij had er wel een positief gevoel bij, dus ben benieuwd
[...]
Ik ook. De indruk die ik heb gekregen van de mensen daar het van het bedrijf zelf zijn goed. Ik zou er wel kunnen werken hoorquote:
morgen gaan we verven... Vandaag vooral schoongemaakt, gaatjes gevuld, en alles opgemeten boven... En vloerbedekking wezen kijken, het moet er toch allemaal uit.....quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:22 schreef maok het volgende:
Hoe is het in het huis Teigan? Al lekker bezig geweest met klussen?
Ik heb bijna vakantie, nog maar 2 dagen.
weten we nog niet zeker, maar er is 1 verver afgehaakt, het eten in het pannenkoekenschip is niet echt goed gevallen... Bel anders maar even tegen die tijd..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:21 schreef maok het volgende:
Teigan, ik kom zaterdag verfenVanvond zou ook kunnen, maar ik weet niet of jullie dan nog bezig zijn?
Bagger? In de kanalen in de provincie Groningen zit pas een bagger. * maok weer snel aan het werk gaat..
ik hoorde net de brandweer rijden, even gekeken, en er is dus ergens brand door blikseminslag in de meterkast..quote:
oeh oeh oeh, ik weet het antwoord!! Mag ik? mag ik?? Kies mij!!!! Toe nouuuu!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:31 schreef Cortax het volgende:
en wie moest er precies toen een halfuur op z'n fiets naar huis fietsen
Da's wel heel knap gemikt..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:14 schreef teigan het volgende:
[..]
ik hoorde net de brandweer rijden, even gekeken, en er is dus ergens brand door blikseminslag in de meterkast..
jij!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:57 schreef Cortax het volgende:
ga je gang. Was trouwens ook nog een of ander ongeluk toen ik terugkwam van mn werk, op de Verlengde Bremenweg, iemand een idee?
Hehe gekregen op mijn verjaardag + een vuurschaal. Ze verwachtten dat ik dat ding op het balkon aan zou zetten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:55 schreef Cortax het volgende:
lekkage
dat hout (voor je kachel??) droogt zo ook niet best hè albert![]()
Helpt het als je uit gaat leggen wat er gebeurt als je niet evacueert ? Eventueel kan je het verhaal wat oppeppen door verhalen te vertellen over electrocutie en imagoschade.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:45 schreef LoudGirl het volgende:
Ca 10 cm water op mijn werk in de parkeergarage. Dat klinkt minder erg dan het is. Het loopt het gebouw binnen en stroomt met bakken de liftschacht in en een aantal technische ruimtes in. Nog een buitje en het wordt ontruimen. Gelukkig ben ik vrij, want dat wil ik niet op mijn geweten hebben (kost veel geld= gezeik met managers en directeuren).
Misschien staat er een melding op p2000?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:27 schreef Blokhut het volgende:
Er drijven hier (Oranjebuurt) nogal dikke zwarte rookwolken voorbij, iemand enig idee wat er in de hens staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |