Ik zie het.. Maar die nieuwbouwwijk aan de rand van Leek heet dus ook Oostindië, en dat viel nog wel onder de plaatsnaam Leekquote:Op maandag 13 juli 2009 19:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, Oostindië ligt buiten de bebouwde kom van Leek
Het is een apart dorpje/gehuchtje, hoewel het alleen een straatnaambord heeft over dat hele eind, geen plaatsnaambord helaas
Ik was ook niet echt aan het kerenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:33 schreef Grulez het volgende:
Ze had zelfs nieteens achteruit gehoeven om te keren. Ruimte zat voor een cirkel zelfs met camper
Nee, dat gaan ze morgen doen, dan gaat ze hem op het dak leggenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:39 schreef 2cv het volgende:
Grappige foto's. Al even goed naar de onderkant van het karretje gekeken ?
Tof, dan kom ik even langs om te kijkenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dat gaan ze morgen doen, dan gaat ze hem op het dak leggen
Een beetje, voornamelijk achtergebleven grasquote:Op maandag 13 juli 2009 19:39 schreef 2cv het volgende:
Grappige foto's. Al even goed naar de onderkant van het karretje gekeken ?
al opgelost,quote:Op maandag 13 juli 2009 19:51 schreef Albert86 het volgende:
Hey waar is die laatste foto gebleven?Ik wil zien welke foto offline is gehaald
Hihi, het haar van Leander op die ene foto,quote:Op maandag 13 juli 2009 20:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De wereldreis van Tara en Freecell
Zie hier ons verslag van onze wereldreis
Hebben we geprobeerd, we kwamen een heel eind...quote:Op maandag 13 juli 2009 21:03 schreef MaxMark het volgende:
Die auto til je toch zo even uit de sloot
Je hebt 'erg' en je hebt 'het kan nog erger'quote:Op maandag 13 juli 2009 21:48 schreef 2cv het volgende:
Nou, er is reeds bewezen dat het hebben van een rijbewijs niet veel zegt. @
Och, er zit 70km tussen ons en ik woon in een doolhof met veel slootjes. Ik ben niet bang.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:56 schreef freecell het volgende:
Gedurfde post zo tegen een zwangere vrouw
Waarom niet ?quote:We hebben met zijn tweeën op de motorkap gedouwd en toen kwamen de voorwielen nog steeds niet goed bij de grond, anders was het een optie geweest...
Alhoewel... Tara eerst uitleggen waar de pedalen zitten ed en dan maar gewoon weg laten rijden?
Klopt, ik doe het altijd meteen goed en rij de auto gelijk total-lossquote:Op maandag 13 juli 2009 21:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je hebt 'erg' en je hebt 'het kan nog erger'
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Och, er zit 70km tussen ons en ik woon in een doolhof met veel slootjes. Ik ben niet bang.
[..]
De wieltjes waren niet helemaal losquote:Waarom niet ?Eerst even proberen met de wieltjes in de lucht (kan er niets mis gaan) en dan voor het echie.
Ik doelde op de eventuele gevolgen als ik achter het stuur zou kruipen. Maar op jezelf betrekken was ook een goeiequote:Op maandag 13 juli 2009 22:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Klopt, ik doe het altijd meteen goed en rij de auto gelijk total-loss![]()
Alhoewel ik ook vaak een ongelukje gehad heb wat niet fataal voor het voertuig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |