Als jij, zodra de auto met alle 4 de wieltjes weer op stevige grond staat het koppelingspedaal helemaal in trapt is de aandrijving weg. Als je dan ook nog de rem in trapt sta je ook snel stil. En als je die te hard in trapt vallen Freeceel2 en L. wel van de motorkap afquote:Op maandag 13 juli 2009 22:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik doelde op de eventuele gevolgen als ik achter het stuur zou kruipen. Maar op jezelf betrekken was ook een goeie
Ja, zoiets, ik weet zelf ook niet zo goed wat ik bedoelquote:Op maandag 13 juli 2009 22:35 schreef 2cv het volgende:
Zwaarder door te trekken ? Wat bedoel je daar mee ? Dat hij in z'n 2 plotseling minder snel accelereert ?
Aandrijving is bij dat blikje op de voorwielen, handrem is op de achterwielen. De kabels/stangen lopen onder de auto door. Wellicht heeft zo'n kabel of stang een tik gekregen waardoor de auto onbedoeld op de handrem stond met de hevel naar beneden. Als dat zo is worden je remtrommels of remschijven warm na een rit. Oplossing: ritje maken (70km is primaquote:Op maandag 13 juli 2009 22:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, zoiets, ik weet zelf ook niet zo goed wat ik bedoel
Het was na een half uurtje ook weer over
Het voelde alsof ik bijremde in de 2 oid
Maarja, daarna nog 200 KM gereden zonder problemen
Heb ik iets gezegd danquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En ja Peterselieman, Loudgirl kan wel editten, maar is een beetje digibeet, dus weet niet hoe denk ik
Excuus, dat was Grulezquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb ik iets gezegd dan![]()
tevens tvp
En het regent ook daadwerkelijk nuquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:45 schreef freecell het volgende:
Volgens buienradar regent het hier nu, zie er niet zo veel van
Pendelbusje onder je kont ofzo?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah. Het was best lekker weer vanochtend. Ik moet vandaag naar Assen. Naar Groningen. Naar Assen en weer naar Groningen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:44 schreef teigan het volgende:
Goeiemiddag...
Wat is het hier benauwd zeg!!heeft vanmorgen een buis van 500 kilo op iemand zien stuiteren... Was geen prettig gezicht...
Heeft ie mazzel dat het alleen z'n been is...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:46 schreef teigan het volgende:
Ketting schoot los, buis kwam naar beneden stuiteren, man wilde opzij springen, maar werd daardoor juist geraakt...
Been gebroken, werk stilgelegd en de arbeidsinspectie is er nu geloof ik....
Maarrrrrrrr the one million dollar euro question is: Welk been?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Heeft ie mazzel dat het alleen z'n been is...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:03 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Maarrrrrrrr the one million dollar euro question is: Welk been?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |