Ik ook. De indruk die ik heb gekregen van de mensen daar het van het bedrijf zelf zijn goed. Ik zou er wel kunnen werken hoorquote:
morgen gaan we verven... Vandaag vooral schoongemaakt, gaatjes gevuld, en alles opgemeten boven... En vloerbedekking wezen kijken, het moet er toch allemaal uit.....quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:22 schreef maok het volgende:
Hoe is het in het huis Teigan? Al lekker bezig geweest met klussen?
Ik heb bijna vakantie, nog maar 2 dagen.
weten we nog niet zeker, maar er is 1 verver afgehaakt, het eten in het pannenkoekenschip is niet echt goed gevallen... Bel anders maar even tegen die tijd..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:21 schreef maok het volgende:
Teigan, ik kom zaterdag verfenVanvond zou ook kunnen, maar ik weet niet of jullie dan nog bezig zijn?
Bagger? In de kanalen in de provincie Groningen zit pas een bagger. * maok weer snel aan het werk gaat..
ik hoorde net de brandweer rijden, even gekeken, en er is dus ergens brand door blikseminslag in de meterkast..quote:
oeh oeh oeh, ik weet het antwoord!! Mag ik? mag ik?? Kies mij!!!! Toe nouuuu!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:31 schreef Cortax het volgende:
en wie moest er precies toen een halfuur op z'n fiets naar huis fietsen
Da's wel heel knap gemikt..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:14 schreef teigan het volgende:
[..]
ik hoorde net de brandweer rijden, even gekeken, en er is dus ergens brand door blikseminslag in de meterkast..
jij!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:57 schreef Cortax het volgende:
ga je gang. Was trouwens ook nog een of ander ongeluk toen ik terugkwam van mn werk, op de Verlengde Bremenweg, iemand een idee?
Hehe gekregen op mijn verjaardag + een vuurschaal. Ze verwachtten dat ik dat ding op het balkon aan zou zetten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:55 schreef Cortax het volgende:
lekkage
dat hout (voor je kachel??) droogt zo ook niet best hè albert![]()
Helpt het als je uit gaat leggen wat er gebeurt als je niet evacueert ? Eventueel kan je het verhaal wat oppeppen door verhalen te vertellen over electrocutie en imagoschade.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:45 schreef LoudGirl het volgende:
Ca 10 cm water op mijn werk in de parkeergarage. Dat klinkt minder erg dan het is. Het loopt het gebouw binnen en stroomt met bakken de liftschacht in en een aantal technische ruimtes in. Nog een buitje en het wordt ontruimen. Gelukkig ben ik vrij, want dat wil ik niet op mijn geweten hebben (kost veel geld= gezeik met managers en directeuren).
Misschien staat er een melding op p2000?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:27 schreef Blokhut het volgende:
Er drijven hier (Oranjebuurt) nogal dikke zwarte rookwolken voorbij, iemand enig idee wat er in de hens staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |