Half 11 de pint ofzeu?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:51 schreef Soulshaker het volgende:
Nietzmannnn
hoe laat gaan we aan het bier?
Ga drinken dan, lafaard.quote:
Ja zoiets. Eerst indrinken met Kanon en Kasteel om vervolgens tot half 8 de stad in te gaan, vraagt nogal wat van dit atletische lichaam. En dan 10 uur later nog een keer wakker worden, helpt ook niet echtquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb je hem gewoon uit het linkje onderaan gekopieerd?
Verder denk ik dat G. zich gewoon kut voelt omdat 'ie teveel bier heeft gehad, of heb ik het mis en heeft 'ie wel last van de blues?
Gooooed!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:34 schreef Grulez het volgende:
Ik ben er een uurtje later om half 12, ok?
Vertaling: ik heb de meest orginele OP ooitquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:31 schreef LoudGirl het volgende:
<Zucht> Loud Girl de digibeet heeft de OP verkloot. Tara? Help?
Leuke stedenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:05 schreef maok het volgende:
Moi, ben ik weer. Vandaag in Arnhem en Zwolle geweest
En de trein stopte ook in zutphen, dieren, deventer, wijhe en olst, maar dat vond ik net als assen niet interessant genoeg om uit te stappen.quote:
Klinkt als een erg bekende route.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:18 schreef maok het volgende:
[..]
En de trein stopte ook in zutphen, dieren, deventer, wijhe en olst, maar dat vond ik net als assen niet interessant genoeg om uit te stappen.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Groningen_%28stad%29quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:31 schreef LoudGirl het volgende:
<Zucht> Loud Girl de digibeet heeft de OP verkloot. Tara? Help?
quote:
Gefeliciteerd.quote:
quote:
quote:Geboortedatum 12-07-1983
Ajoh wordt over 4 jaar wel op Veronica herhaald.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:31 schreef JH87 het volgende:
Bob. leeft nog!
En ik ga Top Gear missen vanavond, mijn leven wat doe je me aan.
Sjaak afhaakquote:Op zondag 12 juli 2009 17:23 schreef nietzman het volgende:
Maar dan mis je TopGear Bob!
Als de trein opschiet kan ik nog een half uurtje kijken.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ajoh wordt over 4 jaar wel op Veronica herhaald.
Speciaal voor jou zou ik willen dat de OP kut was want dan had je er nog wat aan. Nu zul je het met je hand moeten doenquote:
Alles.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:46 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hey ik woon dus ook in Groningen. Wat wordt zo'n beetje besproken in dit topic?
Wat je maar kwijt wil.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:46 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hey ik woon dus ook in Groningen. Wat wordt zo'n beetje besproken in dit topic?
Toch nog gefeliciteerdquote:Op maandag 13 juli 2009 02:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik probeer het altijd stil voorbij te laten gaan
Iszo.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:56 schreef maok het volgende:
Ik hoorde vanmiddag van TARA dat ChipsZak. toffe sloffen heeft
Dank je. Ben weer thuis en ging best goed geloof ik. Het zou een informeel gesprek zijn, maar hij haalde nog ff een ervaren accountbeheerder van het bedrijf erbij. Hij zei dat hij dat alleen doet als hij een goed gevoel bij de kandidaat heeftquote:
waarover?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik moet woensdag nog een open boek mondeling tentamen afleggen op het Zernike.
Tja, weet niet zo goed wat ik me erbij moet voorstellen. Diegene die het afneemt had het over een 'open discussie' waarbij ik het boek mag gebruiken, beetje 2 voor 12 gevoel krijg ik erbijquote:
Mag je ook een hulplijn inzetten?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Tja, weet niet zo goed wat ik me erbij moet voorstellen. Diegene die het afneemt had het over een 'op en discussie' waarbij ik het boek mag gebruiken, beetje 2 voor 12 gevoel krijg ik erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |