Nee hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik een mafketel maar dat had je al gemerkt denk ik.
Was ook een 'komisch' bedoelde TT.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:58 schreef iamredleader het volgende:Enneh, het is helemaal niet stil, topics lopen gewoon door
Kon ik het zo goed verbergen?quote:
quote:
quote:
Leuke foto.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik draag precies hetzelfde als wel ergens op de barcelona vakantiefoto's
Ik heb nog wel de gerequeste foto van het schoolfeest
Ons eigen thema was plastic meisjes
Temperatuur Voor Pilsner dus.quote:
Veel plezier PSquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga er vandoor, lekker pIcknIcken in het Westerpark voor het concert
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:47 schreef iamredleader het volgende:
Nee hoor, alleen door de temperatuur gaat alles langzamer
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:49 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is dat toch een mooi gezicht; condensdruppeltjes die langs de buitenkant van een glas bier naar beneden glijden.
Ik ben nu jouw bezit?quote:
Drankjes brengen wel maar opruimen liever niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:03 schreef Etcetera het volgende:
Betekend dat dat je me op commando verfrissende drankjes brengt en andere dingen doet die ik je opdraag? Kamer opruimen enzo
Ja dan heb ik ook niks aan jequote:Op donderdag 2 juli 2009 16:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Drankjes brengen wel maar opruimen liever niet.
quote:
Deze dus:quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Kanye West zong vast over je....
Weet ik wel hoor. Je maakt de mooie icons voor de awards.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Dan feliciteer ik ook even mee![]()
[ afbeelding ]
Nu weet je dus op wie je kan rekenen toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:35 schreef Whiteguy het volgende:
Thx allemaal. En ik had wel taart op mn werk vanochtend... maar niet zo eentje.
[..]
Want?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:58 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, lekker, ik denk goed bezig te zijn door Anno 1404 te kopen niet jou mr_anoblijkt dat dat niet echt nodig was geweest
quote:
Anno 1404 heeft een systeem waarbij je het spel 3x keer kunt installeren op 3 verschillende systemen. In theorie is dat mooi. Maar nu ik het spel zelf heb gekocht, wil ik mijn eigen code invoeren en dat kan niet, want je kunt het spel wel verwijderen maar dan blijft de key aan het systeem gekoppeld zeg maar. Maar ik wíl wel mijn eigen key gebruiken omdat ik dan mijn eigen online account kan aanmaken (da's altijd leukerquote:
Die key is toch wel op één of andere manier uit je systeem te verwijderen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Anno 1404 heeft een systeem waarbij je het spel 3x keer kunt installeren op 3 verschillende systemen. In theorie is dat mooi. Maar nu ik het spel zelf heb gekocht, wil ik mijn eigen code invoeren en dat kan niet, want je kunt het spel wel verwijderen maar dan blijft de key aan het systeem gekoppeld zeg maar. Maar ik wíl wel mijn eigen key gebruiken omdat ik dan mijn eigen online account kan aanmaken (da's altijd leuker)
Nu kan ik in principe een nieuw online account aanmaken met de key van Pitt (want zijn key hebben we gebruikt op mijn pc) maar dan kunnen we nooit tegen elkaar spelen als er ooit een lan/online functie komt. En we kunnen niet tegelijkertijd spelen.
Dus we hadden het níet op mijn systeem moeten installeren achteraf gezien.
Blugh
Als het jou al niet lukt. Dan heb je aan mijn tips ook niks.quote:
Ben weer terug van mijn rondje Nederland.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuke foto.![]()
Nu eens kijken of Ofyles deze wel ziet.![]()
Anders begint hij weer te mopperen.
* Maakt mental note; Etcie geen computer advies proberen te geven.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:07 schreef Etcetera het volgende:Waarschijnlijk niet
Maar heb een mail naar ubisoft gestuurdBen benieuwd wat ze gaan zeggen
Zo, eindelijk ben je bij met de foto's.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben weer terug van mijn rondje Nederland.
Leuke foto overigens.
Format C?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:19 schreef Etcetera het volgende:
Och, soms denk ik zo moeilijk dat ik een makkelijke oplossing over het hoofd zie hoormaar Ubisoft heeft het een beetje pittiger gemaakt dan anders
Heerlijk, maar de appeltaart versie is lekkerder.quote:Toetje Tip: Mona Boordevol Citroen pudding kwarktaart
Games met een dergelijke beveiliging koop ik uit principe niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Anno 1404 heeft een systeem waarbij je het spel 3x keer kunt installeren op 3 verschillende systemen. In theorie is dat mooi. Maar nu ik het spel zelf heb gekocht, wil ik mijn eigen code invoeren en dat kan niet, want je kunt het spel wel verwijderen maar dan blijft de key aan het systeem gekoppeld zeg maar. Maar ik wíl wel mijn eigen key gebruiken omdat ik dan mijn eigen online account kan aanmaken (da's altijd leuker)
Nu kan ik in principe een nieuw online account aanmaken met de key van Pitt (want zijn key hebben we gebruikt op mijn pc) maar dan kunnen we nooit tegen elkaar spelen als er ooit een lan/online functie komt. En we kunnen niet tegelijkertijd spelen.
Dus we hadden het níet op mijn systeem moeten installeren achteraf gezien.
Blugh
Dat wordt de laatste oplossing - en die hoeft niet eens te werkenquote:
Ik ben niet zo dol op appeltaartquote:Heerlijk, maar de appeltaart versie is lekkerder.
Hoe dat niet?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:24 schreef Etcetera het volgende:
Dat wordt de laatste oplossing - en die hoeft niet eens te werken
Dan moet je het maar bij je eigen keuze houden.quote:Ik ben niet zo dol op appeltaart
Have fun!quote:
In de readme staat dat om een nieuwe activatie wordt gevraagd als je een 'major hardware change' hebt gedaan, en ik weet niet zeker of een reinstall daar onder valtquote:
Dat komt goedquote:Dan moet je het maar bij je eigen keuze houden.
De vorige foto's mochten er ook zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo, eindelijk ben je bij met de foto's.![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De vorige foto's mochten er ook zijn.
Stop maar met typen, you've lost me.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:32 schreef Etcetera het volgende:
In de readme staat dat om een nieuwe activatie wordt gevraagd als je een 'major hardware change' hebt gedaan, en ik weet niet zeker of een reinstall daar onder valtIk mag hopen van wel, maar ik hoop nog harder dat er een minder rigoreuze oplossing is
Maar gelukkig komen onze smaken qua tv series wel overéén.quote:Dat komt goed
Oh, maar die foto is een quest. Die moet je zelf zien te vinden. Etcie geeft wel hints.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die van PS wel, die van Etc wacht ik nog op.
Klinkt als een Google-opdracht.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, maar die foto is een quest. Die moet je zelf zien te vinden. Etcie geeft wel hints.
Ik geef wel de eerste hint; Ze heeft haar petje op maar voor de rest is ze naakt.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik geef wel de eerste hint; Ze heeft haar petje op maar voor de rest is ze naakt.
Die foto kan hij toch nooit vinden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik dacht dat we die privé zouden houden
Mmmm, de zweep.quote:
Etcie is echt geen Ice Queen hoor!?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik stel die zoektocht maar even uit, computer bevroor opnieuw.
Goeie tip. Die is echt zo lekker.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:19 schreef Etcetera het volgende:
Toetje Tip: Mona Boordevol Citroen pudding kwarktaart
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:18 schreef Nesle het volgende:
En ook ik heb mijn VWOdiploma nu echt binnen
Heb mijn vriendinnen maar even gepaint
Nee, dat niet.quote:
Ik heb 9 pagina's met foto's bekeken, maar ik zie je niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:53 schreef Etcetera het volgende:
http://www.lanpartyfoto.nl/ Deze siteIntro is tof gedaan trouwens, deuntje van foutmeldingen.
Als je de foto's van de lanmacht aan klikt sta ik er wel ergens tussen.
Ik snap nu al niet meer waar je mee bezig bent.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Bovendien ben ik ook druk met het opzetten van een .xls-bestand, dat via een .doc-bestand omgeschreven zal worden naar een pdf'je.
Voorlopig ben ik druk bezig.
Dat gevoel ken ik.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb 9 pagina's met foto's bekeken, maar ik zie je niet.![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb 9 pagina's met foto's bekeken, maar ik zie je niet.![]()
Trouwens Wiebel had dat ook ontzettend leuk gevonden. Dacht ik dus net pas aan.Is het volgend jaar weer?
Ik weet niet wat voor inhoud de bestanden hebben, maar kun je niet makkelijker vanuit de .doc een .pdf maken? Wil heel handig met Office 2007 tegenwoordigquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Bovendien ben ik ook druk met het opzetten van een .xls-bestand, dat via een .doc-bestand omgeschreven zal worden naar een pdf'je.
Voorlopig ben ik druk bezig.
Ik kan wel een tabel maken, maar ik besluit tot deze omweg.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor inhoud de bestanden hebben, maar kun je niet makkelijker vanuit de .doc een .pdf maken? Wil heel handig met Office 2007 tegenwoordig
Het was niet beledigend bedoeldquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan wel een tabel maken, maar ik besluit tot deze omweg.
Ik weet wel hoe ik een .pdf kan 'uitprinten'.
Dat dus. Ik heb ook geen idee.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:55 schreef Nesle het volgende:
Hoe doe je dat? Ik laat het altijd via via doen zodat ik een pdfje krijg maar hoe doe ik dat zelf?
Dankuu ^^quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:03 schreef Etcetera het volgende:
Uit m'n hoofd: MaJo, Ladyblack, Nembrionic. Mis ik nog wat
quote:Een marketingbureau uit Den Bosch denkt de oplossing te hebben gevonden tegen het lawaai van de Zuid-Afrikaanse voetbaltoeter, de vuvuzela. Het gaat om een oranje leeuwtje die je om je nek kunt hangen, en waarvan de armpjes oordopjes vormen.
Het gebruik van de olifantentoeter in voetbalstadions is omstreden. De NOS bood onlangs op voorhand excuses aan voor het oorverdovende getoeter tijdens de uitzendingen van voetbalwedstrijden om de Confederations Cup in Zuid-Afrika. De wereldvoetbalbond FIFA vaardigde al eens een verbod op de vuvuzela uit, maar trok dat in juli 2008 weer in.
De bedenkers van de oordopjesleeuw, de VuvuZilence, hopen op een verkoophit onder fans die volgend jaar het WK in Zuid-Afrika bijwonen. (ANP)
Heb je niet je eigen computer?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is weer zover.
Twee computers in huis: moeder durft mijn zusje niet aan te spreken op haar chatgedrag en probeert mij weer eens aan te vallen.
Geweldige idiocratie leef ik weer in. Oeverloos gekut met weet-ik-veel-wie prefereren boven mijn computerwerkzaamheden.
Intro is bijna net zo erg alsquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:53 schreef Etcetera het volgende:
http://www.lanpartyfoto.nl/ Deze siteIntro is tof gedaan trouwens, deuntje van foutmeldingen.
Als je de foto's van de lanmacht aan klikt sta ik er wel ergens tussen.
Ook nogmaals congrats !quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:18 schreef Nesle het volgende:
Vandaag zag ik op Utrecht Centraal iemand die ik wel op MaJo vond lijken met een grote bruine tas. Heb alleen niet gevraagd of zij het was, ze leek ook nogal haast te hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:03 schreef Etcetera het volgende:
Uit m'n hoofd: MaJo, Ladyblack, Nembrionic. Mis ik nog wat
Daar kan ik dus echt bàkken van wegeten. Heb niks met pudding, maar díe is zoo lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:19 schreef Etcetera het volgende:
Toetje Tip: Mona Boordevol Citroen pudding kwarktaart
Volgens mij is die naast je je zusquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:18 schreef Nesle het volgende:
Blij om dat te horen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En oh mijn god, dat was g e w e l d i g !
Wat een podiumbeestenWat een stemmen
Wat een mensen
Patrick ze is vieeesssquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En nu ga ik douchen want ik voel me vies
Niet meerquote:
quote:
Dat je je moet gedragenquote:
Ik gedraag me altijdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat je je moet gedragen
Ik ga maar es slapen...Genoeg om van te dromen
Uh ja, correctquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Volgens mij is die naast je je zusGefeliciteerd anyways
![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:18 schreef Nesle het volgende:
Mogguh Etciequote:
En Soempie natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag maar op korte broek, het is nu al 26 graden hier![]()
Ik kreeg ook meteen de opmerking dat er al mensen naar huis gestuurd waren in het verleden vanwege de kleding![]()
daarop zei ik: graag, lekker met dit weer
Grbmlgrmblquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag maar op korte broek, het is nu al 26 graden hier![]()
Ik kreeg ook meteen de opmerking dat er al mensen naar huis gestuurd waren in het verleden vanwege de kleding![]()
daarop zei ik: graag, lekker met dit weer
Hoorde vanochtend wat mensen erover praten in de bus, was inderdaad niet erg positiefquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:20 schreef Ofyles2 het volgende:
De Kings of Leon werden een heel stuk minder enthousiast ontvangen. Fans begonnen met bierblikjes te gooien waardoor het concert eerder afgelopen was.
Ik had gezegd dat ie fantastisch was omdat ik zn zonnebril mag hebbenquote:Haha! Dank je dank je!!
Dat hoor ik graag!!
Ik wil morgen ook leuke dingen van je horenMisschien mag je wel weer dat gene doen wat je zaterdag ook deed
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb me vannacht toch een rare krabbel gekregen op mn hyves
[..]
Ik had gezegd dat ie fantastisch was omdat ik zn zonnebril mag hebbenMaar wat ik zaterdag deed
Ik heb hem wel gezien, maar bij mijn weten niks vreemds gedaan, behalve dus irritante jochies onder de duim proberen te houden... Nu zie ik er tegenop om naar datgene te gaan waar ik heen ga vandaag, omdat ik hier slecht mee om kan gaan
Dit krijg je nou als mensen je gaan koppelen zonder dat je dat wil
Jah das ook weer waar...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Dan zul je er toch naar toe moeten om die mensen op hun sodemieter te geven.
Kun je meteen vragen wat je gedaan zou hebben.quote:
Ik hoef het gesprek niet die kant op te hebbenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je meteen vragen wat je gedaan zou hebben.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik hoef het gesprek niet die kant op te hebben
Maar aan de andere kant, mijn wel degelijkekomt ook
Ben dan ook dus weg nuquote:
Ik ben stil van die krankzinnige Amsterdamse wetgeving.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:49 schreef iamredleader het volgende:
Stil hier?
Neequote:
Daar ben ik het ook wel mee eens, het is vreselijk overdreven. Straks krijg je een alcoholverbod in de kroeg...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:25 schreef Etcetera het volgende:
NeeMaar ik vind dat ze ernstig overdrijven met het rookverbod. Onze stamkroeg, bijvoorbeeld, is een vrij kleine kroeg. Toen ze het verbod nog handhaafden is het meerdere malen gebeurd dat ik helemaal alleen aan de bar zat. Zelfs de barman was even aan het roken
Dat is écht ongezellig, dus wat mij betreft paft iedereen er lekker op los hoor
wat ze ok al doen trouwens in onze stamkroeg, maar dat terzijde
Yep.quote:
Ja echt belachelijkquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens, het is vreselijk overdreven. Straks krijg je een alcoholverbod in de kroeg...drooglegging zoals in de States.
Knap van jequote:Aan de andere kant, sinds ik ben gestopt met roken merk ik het verschil wel (inmiddels bijna anderhalf jaar)
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yep.![]()
Hopen dat hij de witte stijgende lijn doortrektsnuift.
Ook zo'n wielerliefhebber of snuif je al van de woorden EPO, CERA, dopingattest en zuurstoftent?quote:
Twee jaar geleden, Mart Smeets over Alexander Vinokourov:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind de wielersport wel aardig, maar volg het niet actief. Maar ik moet altijd lachen om dat dopinggezeur, omdat ze zo moeilijk doen maar er volgens mij geen enkele winnaar (helemaal) dopingvrij rondfietst
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:44 schreef Yurithemaster het volgende:
He wat jammer nou![]()
Tent van Mega Piratenfestijn omgewaaid
Wie betaalt? De eigenaren of TROS?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat is een dure grap trouwens, zo'n tent. Arme tenteigenaren
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:50 schreef iamredleader het volgende:Weekend
Mensen, fijne avond allemaal, ik ga ervandoor
Da's toch basketbal en niet wielrennen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Mart is inderdaad om te genieten, maar zodra iemand zijn lievelingssport, de wielrennerij, probeert te verkrachten ontploft hij van woede.
Vroeger was Mart basketballer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's toch basketbal en niet wielrennen?
In de winter loopt hij te vozen met Ria Visser, tijdens de reclames.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:09 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij is Smeets echt van het wielrennen. En 's winters van het schaatsen![]()
Dat heeft zij idd toegegeven. Heeft Mart het al eens bevestigd?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In de winter loopt hij te vozen met Ria Visser, tijdens de reclames.
Dan heeft hij een slimme zoon. Mooie sport.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vroeger was Mart basketballer.
Zijn zoon doet aan honkbal.
Volgens mij durft hij niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heeft zij idd toegegeven. Heeft Mart het al eens bevestigd?
Ze vullen elkaar wel goed aan tenminstequote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In de winter loopt hij te vozen met Ria Visser, tijdens de reclames.
Da's jammer. Ik had gedacht dat hij wel zou roepen: "Ja ik heb met Ria liggen ketsen".quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:22 schreef Etcetera het volgende:
Dankzij de hulp van Tages (die de beveiliging van Anno 1404 doet schijnbaar) kan ik daadwerkelijk waar met mijn eigen profiel en eigen key en eigen account Anno 1404 spelen. Het heeft wat moeite gekost, maar ik moet wel zeggen dat hun service en support uitstekend is
En het promoten van Coen en Sander zwaarder straffen dan het plaatsen van 2girls1cup.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Nieuw voorstel op FOK!:
Comic Sans MS aanprijzen moet zwaarder bestraft worden dan een Tubgirl plaatsen.
Foto's met daaronder een tirade mogen toch wel?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het promoten van Coen en Sander zwaarder straffen dan het plaatsen van 2girls1cup.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Foto's met daaronder een tirade mogen toch wel?
He verdoriequote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:35 schreef Yurithemaster het volgende:piratenfestijn afgelast
![]()
[upd]Tent Mega Piratenfestijn omgewaaid
Ik op Koos, Wolter en de cokequote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja had me zo verheugt op jannes, jan en moniqe, nick en simon
Met een krat bier voor de deur op de stoep gaan zitten met radio NL aanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar wat moet ik nu zaterdagavond doen? Help!
De Avondetappe bekijken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar wat moet ik nu zaterdagavond doen? Help!
En ik mag toch wel overlast veroorzaken?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Met een krat bier voor de deur op de stoep gaan zitten met radio NL aan
Dat las ik net ook jaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Auf Nimmersehen, Hure:
Claudia Pechstein betrapt op bloeddoping
Is er eigenlijk nog wel een schone sport?quote:
Schoonspringen natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk nog wel een schone sport?
quote:
knokken?quote:
Aanvaring met een betonnen platform.quote:
Nee dank je... gister al genoeg slaag gehad.quote:
je moet ook in het water springenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee dank je... gister al genoeg slaag gehad.
Ik wel uit sportief oogpunt maar na gister heb ik even genoeg gehad. Dikke lip, dicht oog, etc. Maar wel gewonnen. met heel veel gelukquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik knok ook niet hoor, geen behoefte aan
Ik zie er de sport niet van in, maar dat is ook maar een meningquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wel uit sportief oogpunt maar na gister heb ik even genoeg gehad. Dikke lip, dicht oog, etc. Maar wel gewonnen. met heel veel geluk
Ach dat hoor ik zo vaak. Ik vind het leuk om kracht met iemand te meten op een sportieve manier. Ik voetbal ook wel net als jij en dat doe ik met name om gewoon gezellig als ploeg actief te zijn. Iets anders als fighting dan ben je solo.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zie er de sport niet van in, maar dat is ook maar een mening
Voetballen doe ik idd voor een groot deel voor de gezelligheid, maar deze zomer ga ik veel fietsen om m'n energie kwijt te kunnenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach dat hoor ik zo vaak. Ik vind het leuk om kracht met iemand te meten op een sportieve manier. Ik voetbal ook wel net als jij en dat doe ik met name om gewoon gezellig als ploeg actief te zijn. Iets anders als fighting dan ben je solo.
Dat is inderdaad steeds vaker zo helaas. Ook gewoon mannen van een jaar of 50 die kinderen hebben etc. Paar maanden geleden heb ik op het voetbalveld ook knok gehad. En ondanks dat ik dus Freefight vond ik dat niet leuk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik trouwens zie hoe het er bij ons op het veld wel eens aan toe ging met oververhitte tegenstanders, dan zou ik beter kunnen gaan freefighten, dan weet je dat je een klap kunt verwachten.
Nu heb ik al 2 keer een klap op m'n smoel gehad vanwege frustratie van m'n tegenstander
Heel herkenbaar dit, ik ben al een keer neergeklapt na een late tackel, hij kreeg toen rood en ik ben door de overige 10 man de rest van de wedstrijd geschoptquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad steeds vaker zo helaas. Ook gewoon mannen van een jaar of 50 die kinderen hebben etc. Paar maanden geleden heb ik op het voetbalveld ook knok gehad. En ondanks dat ik dus Freefight vond ik dat niet leuk.
Iedere voetballer die geweld gebruikt moet levenslangs geschorst worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad steeds vaker zo helaas. Ook gewoon mannen van een jaar of 50 die kinderen hebben etc. Paar maanden geleden heb ik op het voetbalveld ook knok gehad. En ondanks dat ik dus Freefight vond ik dat niet leuk.
Er zijn ook ploegen bij ons in het district die gewoon al 10 jaar ongeslagen zijn thuis. Omdat ze tegenstanders intimideren, mishandelen etc. 10 jaar lang thuis geen match verliezen! Maar bij de KNVB gaat dan geen lampje branden....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heel herkenbaar dit, ik ben al een keer neergeklapt na een late tackel, hij kreeg toen rood en ik ben door de overige 10 man de rest van de wedstrijd geschopt
Eens! Als je wilt knokken dan moet je gaan kickboksen etc. Op een voetbalveld hoort geweld niet thuis.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iedere voetballer die geweld gebruikt moet levenslangs geschorst worden.
Volgens mij lopen er alleen maar boksers en criminelen op het voetbalveld.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iedere voetballer die geweld gebruikt moet levenslangs geschorst worden.
Mee eens, maar ik kan mijn schaterlach niet onderdrukken als ik deze beelden zie:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eens! Als je wilt knokken dan moet je gaan kickboksen etc. Op een voetbalveld hoort geweld niet thuis.
Dat is idd te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er zijn ook ploegen bij ons in het district die gewoon al 10 jaar ongeslagen zijn thuis. Omdat ze tegenstanders intimideren, mishandelen etc. 10 jaar lang thuis geen match verliezen! Maar bij de KNVB gaat dan geen lampje branden....
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eens! Als je wilt knokken dan moet je gaan kickboksen etc. Op een voetbalveld hoort geweld niet thuis.
Bij sommige clubs wel. Ik speel zelf 7 tegen 7 daar valt het allemaal wel mee. Maar dat team waar ik ruzie is een team van ambulante lieden. Op zich geen verkeerde gasten maar wel tikkie asociaal. Later in de kantine kreeg ik een biertje van hem en zei hij : Was leuk toch? Ik maar ja gezegd het pilsje op gedronken en naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er alleen maar boksers en criminelen op het voetbalveld.
Die dorpsclubs zijn heerlijke potten. Harde duels etc maar altijd sportief idd. En daarna gezellig een pilsje drinken. Sta je dan een week later tegenover een team van louter (helaas) Marokkaanen of Turken dan maak je de keerzijde mee, die gasten zijn zo fanatiek maar op de verkeerde manier. Die schoppen je liever dood dan dat ze verliezen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is idd te triest voor woorden.
Hier in de regio is het verschil tussen de clubs uit de dorpjes en de 'steden' ook enorm.
de echte dorpsclubs zijn altijd gezellig
Of van die kampers iddquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die dorpsclubs zijn heerlijke potten. Harde duels etc maar altijd sportief idd. En daarna gezellig een pilsje drinken. Sta je dan een week later tegenover een team van louter (helaas) Marokkaanen of Turken dan maak je de keerzijde mee, die gasten zijn zo fanatiek maar op de verkeerde manier. Die schoppen je liever dood dan dat ze verliezen.
Dat zijn ook geen fijne lui idd. Jij komt ook uit in District West II?quote:
Doet de KNVB hier niets tegen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die dorpsclubs zijn heerlijke potten. Harde duels etc maar altijd sportief idd. En daarna gezellig een pilsje drinken. Sta je dan een week later tegenover een team van louter (helaas) Marokkaanen of Turken dan maak je de keerzijde mee, die gasten zijn zo fanatiek maar op de verkeerde manier. Die schoppen je liever dood dan dat ze verliezen.
West I (kop van n-holland)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen fijne lui idd. Jij komt ook uit in District West II?
Niet veel. Want het moet wel gemeld worden. Die procedure is vrij ingewikkeld en ook ziet men vaak af van melden ivm bedreiging etc.quote:
Wij hebben dit jaar wel een team punten in mindering kunnen geven vanwege een gestaakte wedstrijd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet veel. Want het moet wel gemeld worden. Die procedure is vrij ingewikkeld en ook ziet men vaak af van melden ivm bedreiging etc.
Beide westelijke districten zullen wel veel meer met wantoestande te maken hebben dan andere districten. West II is wel het beroerdste district. Heel veel gestaakte wedstrijden ivm geweld.quote:
Regio Rotterdam zal ook wel feest zijn, of is dat nog west II ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Beide westelijke districten zullen wel veel meer met wantoestande te maken hebben dan andere districten. West II is wel het beroerdste district. Heel veel gestaakte wedstrijden ivm geweld.
Tja, dan zal het wel zo door blijven gaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet veel. Want het moet wel gemeld worden. Die procedure is vrij ingewikkeld en ook ziet men vaak af van melden ivm bedreiging etc.
Aantal van mijn ploegmaats spelen ook nog regulier voetbal. En hun aanvoerder is zo laf dat hij altijd voor de puntjes kiest en zand erover. Dan zullen ze ook nooit veranderen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wij hebben dit jaar wel een team punten in mindering kunnen geven vanwege een gestaakte wedstrijd.
We stonden met rust 2-0 voor, na rust in 10 minuten tijd 5-0, omdat we gewoon een hele goede wedstrijd speelden.
Toen gingen ze helemaal door het lint en hebben we niet verder gespeeld, de scheids heeft dit gemeld en met resultaat
West II idd. Fijne regio... Den Haag, Rotterdam, Schiedam, etcquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Regio Rotterdam zal ook wel feest zijn, of is dat nog west II ?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
West II idd. Fijne regio... Den Haag, Rotterdam, Schiedam, etc
Dit jaar meerdere knokpartijen geweest en zelfs een schietpartij....
Als je niet schiet kun je ook niet scorenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het team waar uit geschoten werd is nog aan het voetballen?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als je niet schiet kun je ook niet scoren
Wij hebben tegen Purmerend dit jaar de meest droevige wedstrijd gespeeld, veel schoppen en schelden van hun kant, gelukkig wel gewonnen, maar met een kutgevoel naar huisquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat ik dat hier aan een militair uit moet leggenquote:
http://www.ad.nl/rotterda(...)_op_voetbalveld.htmlquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het team waar uit geschoten werd is nog aan het voetballen?
Ik laat niet op me schieten zonder iets terug te doen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat ik dat hier aan een militair uit moet leggen
Daar heeft defensie toch de goalkeeper voorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik laat niet op me schieten zonder iets terug te doen.
Ah je wil gewoon die award.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:13 schreef Etcetera het volgende:
Zo, even meegedaan aan de AKQ. CIA spion uitgehangen
Alleen de Marine gebruikt die.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar heeft defensie toch de goalkeeper voor
Ah! Een concurent!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:13 schreef Etcetera het volgende:
Neuh, daar speel ik te weinig voor mee denk ikquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen de Marine gebruikt die.Helaas
![]()
Een perfect wapen voor de laatste verdedigings ring.
Ik ken het gevoel,kerel. Ik ga vaak naar mij maats kijken maar als ze dan zo'n schoppartij hebben gehad ben ik mogelijk nog meer over de zeik dan zij. Doe je mij iets dan blijf ik kalm maar doe je bekenden van mij iets dan wordt ik razend.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wij hebben tegen Purmerend dit jaar de meest droevige wedstrijd gespeeld, veel schoppen en schelden van hun kant, gelukkig wel gewonnen, maar met een kutgevoel naar huis![]()
Dat is de reden dat ik toch gewoon elke week spel en regelmatig ga kijken. Om zulke partijen.quote:De mooiste wedstrijd was 3 km verderop, tegen Ilpendam, dan maakt het soms niet eens uit of je wint of verliest, dan speel je gewoon lekker en sportief
Daar haal ik ook het plezier uit, die paar relwedstrijden moet je gewoon zelf met de juiste instelling en zelfbeheersing ingaan, 5 jaar geleden konden we dat niet, afgelopen jaar konden we dat wel met z'n allenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel,kerel. Ik ga vaak naar mij maats kijken maar als ze dan zo'n schoppartij hebben gehad ben ik mogelijk nog meer over de zeik dan zij. Doe je mij iets dan blijf ik kalm maar doe je bekenden van mij iets dan wordt ik razend.
[..]
Dat is de reden dat ik toch gewoon elke week spel en regelmatig ga kijken. Om zulke partijen.
Mijn stem is te koop.....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neuh, daar speel ik te weinig voor mee denk ikHet is wel leuk binnenvallen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar hebben we patriots voor, misschien niet zo heel verstandig p lekker te lopen sproeien boven land
Ah dat is mooi om te horen. Jullie zijn nu ook kampioen geworden dus jullie zijn echt gegroeid toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar haal ik ook het plezier uit, die paar relwedstrijden moet je gewoon zelf met de juiste instelling en zelfbeheersing ingaan, 5 jaar geleden konden we dat niet, afgelopen jaar konden we dat wel met z'n allen
Verstand komt met de jaren bij ons
Ah je houdt van fair play! Je komt niet uit district west II dus.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:21 schreef Etcetera het volgende:Het lijkt me best leuk om een award te winnen, maar ik ga niemand omkopen
Het eerste jaar waren we er ook heel dichtbij, daarna 3 jaren in de middenmoot gedraaid en nu eindelijk kampioen, dat is toch wel lekker inderdaadquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat is mooi om te horen. Jullie zijn nu ook kampioen geworden dus jullie zijn echt gegroeid toch?
Steun mij voor een award en ik vertel Ofyles niet waar die naaktfoto van je te vinden is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:21 schreef Etcetera het volgende:Het lijkt me best leuk om een award te winnen, maar ik ga niemand omkopen
Ik ben een noorderlingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je houdt van fair play! Je komt niet uit district west II dus.
Oh dat mag je wel vertellen hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Steun mij voor een award en ik vertel Ofyles niet waar die naaktfoto van je te vinden is.![]()
Nee, zo zit ik niet in elkaar.quote:
En af en toe een blaffer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:13 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:33 schreef Etcetera het volgende:
En dat terwijl je altijd om foto's vraagt he
vragen en delen zijn 2 verschillende dingenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:33 schreef Etcetera het volgende:
En dat terwijl je altijd om foto's vraagt he
Dat heb ik gedaan. Met als goede antwoord Kafkaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zo werkt het niet.
Je moet direct antwoord geven op de vraag zonder (verkapte) TVP, zo kom ik binnen.
Tot nu toe zijn ik, thomaster en PhysicsRules de drie gegadigden.
En nog een mooiequote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
Tof. Dit heb ik op school geleerd toen ik als negen jarig jochie in New Zealand woonde.
Hè wat!?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
vragen en delen zijn 2 verschillende dingen
C4 is een egotripper
Ik zag hem.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Met als goede antwoord Kafka
Neem me vanavond niet al te serieusquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hè wat!?![]()
De foto's waar ik om vraag (en soms krijg) staan altijd in de SC.
Ah, ok.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Neem me vanavond niet al te serieus
quote:
Een aantal jaren geleden had ik als bijnaam Jake Heke's son of Jake Heke.....quote:
Heke en Haka is nogal een verschil.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een aantal jaren geleden had ik als bijnaam Jake Heke's son of Jake Heke.....Ik heb dus ook een connectie met nieuw zeeland.
Dat is knap indrukwekkend zegquote:
T-M en C-4 sitting in a treequote:
Jake Heke was ook niet complimenteus bedoeld helaas. (zou ook niet inzien hoe dat kon) Wel een geweldige film dat Once were warriors overigens.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
T-M en C-4 sitting in a tree
K I S S I N G
En dan te bedenken dat ik dat als jochie kon.quote:
WC-seks?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
K I S S I N G
Pics!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
K I S S I N G
Gelukkigquote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jake Heke was ook niet complimenteus bedoeld helaas. (zou ook niet inzien hoe dat kon) Wel een geweldige film dat Once were warriors overigens.
quote:
Jij bent Maori ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik herkende heel veel zaken die ik op de primary school in New Zealand heb moeten mogen leren.
Ik heb in 79/80 in Nieuw Zeeland gewoond. Voor ongeveer 10 maanden.quote:
Bij auto- en motorsport heeft doping over het algemeen niet zo gek veel zin. Al waren er een paar jaar geleden wel geruchten dat het halve F1-veld aan de cocaïne zou zitten en is Tomas Enge een kampioenschap kwijt geraakt omdat hij een keer geblowd heeft op een feestje.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk nog wel een schone sport?
Het is volgens mij wel een mooi land dat Nieuw Zeeland. Ik heb er ook verre familie wonen. Maar zo'n ticket is wel erg duur.... Misschien ga ik ooit nog eens.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb in 79/80 in Nieuw Zeeland gewoond. Voor ongeveer 10 maanden.
Mijn ouders zijn er gaan wonen en ik moest natuurlijk mee.![]()
Na 3 dagen adaptatie moest ik naar een lokale school in Tikipunga.
(De beste zet die mijn ouders toen hebben kunnen doen.)![]()
![]()
De Haka was een verplicht onderdeel van het onderwijs ivm het Maori bewustzijn van NZ.
Een schitterend land. Het Noorder eiland is tropisch als bv Hawaii en het Zuider eiland lijkt op Schotland en Noorwegen. Ruw en bergachtig vol sneeuw.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is volgens mij wel een mooi land dat Nieuw Zeeland. Ik heb er ook verre familie wonen. Maar zo'n ticket is wel erg duur.... Misschien ga ik ooit nog eens.
Ah je kan dus op strand en skivakantie zonder dat je het land uit hoeft? WOW dat is pas echt cool.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een schitterend land. Het Noorder eiland is tropisch als bv Hawaii en het Zuider eiland lijkt op Schotland en Noorwegen. Ruw en bergachtig vol sneeuw.
Ik dacht Joop Zoetemelk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Over de tour: ik heb een keer een artikel gelezen waarin stond dat er maar 1 winnaar was die nooit met doping in verband is gebracht. Ik weet niet zeker meer wie, maar ik dacht Lucien van Impe.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je kan dus op strand en skivakantie zonder dat je het land uit hoeft? WOW dat is pas echt cool.
Die had zoveel suiker in zijn melk dat ie jaren later nog stond te stuiteren!quote:
Geen plannen om ooit terug te gaan? Echt vestigen bedoel ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ik woonde op het Noorder eiland. De koudste temperatuur (hartje winter) die ik heb meegemaakt was 18 graden boven nul. Altijd in t-shirt, korte broek en op blote voeten naar school.![]()
Elke dag (tenzij er een shark allert was) naar de witte stranden waar het zand te heet was om op te lopen.
En af en toe naar het Zuider eiland omwat af te koelen.
Tot een jaar of 10 geleden wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geen plannen om ooit terug te gaan? Echt vestigen bedoel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |