Dat scheelt wel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, gaat 5 werkdagen duren voor een nieuwe pas. Maaaaaar ik ben zo slim gewist om te checken of íe het nog wel in het pinautomaat doet..en dat doet 'ie
Dus ik kan wel gewoon pinnen, alleen even niet telebankieren
Hoezo? C4 heeft de vorige OP gewoon bijgewerkt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, de OP is ook weer bijgewerkt..dat was al een tijdje niet gedaan!
Niet in de Wyccie Wikiquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo? C4 heeft de vorige OP gewoon bijgewerkt.
Ja ik zie hetquote:Maar jij hebt er nu wel een zooitje van gemaakt.
En zo leer je iedere dag weer bijquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:07 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik wist niet dat er mensen waren die de wiki-Op niet gebruiken.
Wtf, donderdag ga ik binnen aan een verslag zitten en zondag ga ik naar buiten.
Je kan beter op zoek gaan naar een goede zomer. Hoef je geen jas aan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:30 schreef Etcetera het volgende:
En waarom is het schijnbaar godsonmogelijk om een leuke zomerjas te vinden
Misschien heb je geen geld en probeert het universum je iets duidelijk te maken?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:30 schreef Etcetera het volgende:
En waarom is het schijnbaar godsonmogelijk om een leuke zomerjas te vinden
Ik ga niet over het zomerweerquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan beter op zoek gaan naar een goede zomer. Hoef je geen jas aan.
Ik heb wel geld, en helemaal niet zo'n rare smaak volgens mijquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien heb je geen geld en probeert het universum je iets duidelijk te maken?
Al bij H&M gekeken? Dat is altijd wel goed betaalbaarquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga niet over het zomerweer
[..]
Ik heb wel geld, en helemaal niet zo'n rare smaak volgens mij. Zag bij Esprit een leuke jas. HONDERD DERTIG EURO.
![]()
Gisteren wilde God mij iets duidelijk maken, en nu het universum, Etc. Blijf je wel met beide beentjes op de grond?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien heb je geen geld en probeert het universum je iets duidelijk te maken?
Screw the universe. Ik neem wel een handdoek meequote:Op dinsdag 14 april 2009 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gisteren wilde God mij iets duidelijk maken, en nu het universum, Etc. Blijf je wel met beide beentjes op de grond?
Ik help even: ik kijk vandaag nog een keer in die agenda en nu stond het item op vandaag. Ik heb het destijds blijkbaar met een verkeerde datum in mijn telefoon gezet en sindsdien is de herinnering gewoon iedere dag opgeschoven. Heb zojuist gemarkeerd als "gedaan" en nu is het weg
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Screw the universe. Ik neem wel een handdoek mee
Doordat ik naast God ook het universum aanhaal bewijs ik behoorlijk 'geaard' te zijn tochquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gisteren wilde God mij iets duidelijk maken, en nu het universum, Etc. Blijf je wel met beide beentjes op de grond?
Ik help even: ik kijk vandaag nog een keer in die agenda en nu stond het item op vandaag. Ik heb het destijds blijkbaar met een verkeerde datum in mijn telefoon gezet en sindsdien is de herinnering gewoon iedere dag opgeschoven. Heb zojuist gemarkeerd als "gedaan" en nu is het weg
Niet te serieus op ingaan vandaagquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doordat ik naast God ook het universum aanhaal bewijs ik behoorlijk 'geaard' te zijn toch
Ja dat vond ik dus ook, dus ben ook wel blij. Ben erg nuchter maar dat was best engquote:en fijn dat er een verklaring is voor die agenda, vond het maar freaky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |