Shampoo werkt prima om kettingsmeer van je handen af te krijgenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ik stond me trouwens opeens ergens over na te denken onder de douche vandaag.
Onder de douche gebruik je zeep/douche gel voor je lichaam en shampoo voor je haar.
Maar ove je hele lichaam(bij de man dan) zit bijna meer haar dan er op je hoofd zit.
Dan moet je je toch eigenlijk wassen met shampoo
Leuk voor jou maar vervelend voor je oude werkgever jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 03:20 schreef lubje25 het volgende:![]()
Ik vertelde toch dat ik ontslag had genomen en een nieuwe baan had.
De avond erna had ik sluit met een collega van me. We zitten net aan de naborrel zegt ze dat ze wat moet vertellen.
Blijkt dat zij ook bij het restaurant gaat werken waar ik ga werken, de volgende ochtend nam ze ook ontslag.![]()
Ze hebben nu echt een probleem op mijn huidige werk, 2 van de 4 fulltimers weg, waaronder de bedrijfsleider voor de avond.(ikzelf).
Het vreemde is wel dat wij onafhankelijk van elkaar zonder het te weten naar dezelfde restaurant eigenaar zijn gestapt op dezelfde dag. En helaas voor onze huidige werkgever in dezelfde week ontslag nemen.
Voor hem en mijn collega's die over blijven is het zwaar klote.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 03:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Leuk voor jou maar vervelend voor je oude werkgever ja
Maar de belangrijkste vraag is natuurlijk of jij het een beetje met haar kan vinden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 03:37 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Voor hem en mijn collega's die over blijven is het zwaar klote.
Voor mijn collega's vind ik het erg, voor mijn werkgever wat minder, die heeft het er zelf naar gemaakt.
gelukkig wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag is natuurlijk of jij het een beetje met haar kan vinden.![]()
Goedemorgen
Dat is dan weer niet zo gekquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Shampoo werkt prima om kettingsmeer van je handen af te krijgen
Ik dacht dat je voor een ketting ging?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:42 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Gisteravond geslaagd bij de juwelieroorbellen en een mooie ring, foto's volgen binnenkort
'Schat, ik moet je iets vertellen. Ik ben zwanger!'quote:Op vrijdag 6 maart 2009 03:20 schreef lubje25 het volgende:
De avond erna had ik sluit met een collega van me. We zitten net aan de naborrel zegt ze dat ze wat moet vertellen.
Zoiets zat ik wel aan te denkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
'Schat, ik moet je iets vertellen. Ik ben zwanger!'
Ik wilde zeggen: dat mag ik hopen. Maar of het nou een cavia is of een lemming konijn, dat maakt toch niet uit?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:32 schreef wyccie het volgende:
Hehe, volgens mij is dat de lemming.
Gisternacht was er een zelfde soort topic met een cavia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |