Ik sluit me toch bij MaJo aanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:54 schreef BenjaminFranklin het volgende:
FIPOOOO
oeh, en ze wil echt geen relatie, hebben we meerdere keren over gehad. Mssn was ze bezopen toen ze t stuurde, of meer als grap.. ben ik er mooi dom op ingegaan.
dat zei ze gisteren ook!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:57 schreef Etcetera het volgende:
Vrij weinig geloof ikAls ik zou weten hoe ik je d'r fatsoenlijk inkrijg zou ik het wel willen doen maar dat weet ik dus niet
Dat vond ik ookquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:56 schreef LadyBlack het volgende:
Een topic voor IARLs zoongoedzo Etc
Ik denk op jouw opmerking over sexrelatiesquote:
blijven.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:55 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Trouwens, wat moet je gedaan hebben wil je in de OP gehosseld worden?
Ohquote:
Goed puntquote:
Dingen kunnen veranderen, ze kan zich stoerder voorgedaan hebben omdat ze wist hoe jij erover dacht in de hoop dat je van mening zou veranderen. Valentijnsdag is inmiddels te beladen, dat is niet een dag dat je zomaar afspreekt. Geloof daarom niet dat het toeval is dat ze dat voorstelt en daarna niet meer reageert...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:54 schreef BenjaminFranklin het volgende:
FIPOOOO
oeh, en ze wil echt geen relatie, hebben we meerdere keren over gehad. Mssn was ze bezopen toen ze t stuurde, of meer als grap.. ben ik er mooi dom op ingegaan.
Initiatief nemen is niet zo moeilijk hoor, maar dan moet de andere kant wel meewerkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom vind je het dan zo stom dat ze nog niks teruggestuurd heeft?
Enneh, kom op mannen van de SC, beetje meer initatief hoor.
Is er niet iets dat je doet herinneren aan jullie eerste ontmoeting o.i.d.?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou ook wel iets met Valentijn willen doen, maar we zijn allebei behoorlijk blut en ik ben inspiratieloos
ga oregami doen, best goedkoopquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou ook wel iets met Valentijn willen doen, maar we zijn allebei behoorlijk blut en ik ben inspiratieloos
QFTquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Initiatief nemen is niet zo moeilijk hoor, maar dan moet de andere kant wel meewerken
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is er niet iets dat je doet herinneren aan jullie eerste ontmoeting o.i.d.?
Dat eindigt met alle blaadjes verfrommeld op de grondquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:06 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
ga oregami doen, best goedkoop
Ja weet ik veel, misschien was er een interessante aangelegenheid ofzoquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Hij ziet me aankomen: Kom lieverd, we gaan gezellig naar de supermarkt waar we elkaar hebben leren kennen
![]()
En de discotheek wordt het ook niet hoor
![]()
Ik denk dat het een bioscoopje wordt ofzo, eventueel uit eten. Standaard, dat wel, maar het gaat toch om het idee?
Eenschquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dingen kunnen veranderen, ze kan zich stoerder voorgedaan hebben omdat ze wist hoe jij erover dacht in de hoop dat je van mening zou veranderen. Valentijnsdag is inmiddels te beladen, dat is niet een dag dat je zomaar afspreekt. Geloof daarom niet dat het toeval is dat ze dat voorstelt en daarna niet meer reageert...
heb inmiddels gestuurd: jeetje, leef je nogquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:09 schreef Soempie het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ze voorstelt iets te gaan doen met Valentijn als ze je niet echt leuk vindt. Eens met MaJo dus.![]()
Waarschijnlijk is ze chagrijnig dat jij blijkbaar helemaal niks in de planning had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |