Is er wel iets waar jij NIET tegenaan schopt?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
PS doet me denken aan mijn zus.
Die dropt tijdens een gesprek terloops een onderwerp in de hoop dat je er over door vraagt.
En dat weiger ik dus bewust...
Ach, zou jij er wel op ingaan dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
Is er wel iets waar jij NIET tegenaan schopt?
Matchpoint nooit gezien, wel Annie Hall. En dat was hem toch nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:57 schreef wyccie het volgende:
Ik ben wel een Woody Allen-fan, maar absoluut geen Scarlett Johansson-fan. De film heet trouwens Vicky Cristina Barcelona.
Heb je Matchpoint ook gezien? Beetje te vergelijken? Die vond ik erg goed.
Meestal niet meer en als ik het dan doe, dan zeg ik erbij: "ik hap" o.i.d.quote:
BoB werd me inderdaad ook nog aangeraden...dóór een BoBquote:Op woensdag 3 december 2008 00:07 schreef wyccie het volgende:
Ik verwachtte ook veel van Annie Hall. Ik ga 'm ooit nog wel een tweede kans geven, de eerste keer keek ik toen ik niet helemaal wakker was.
Mighty Aphrodite heb ik gezien, die was wel leuk, gewoon entertainment.
Curse of the Jade Scorpion was ook ok.
Bullets over Broadway had een benauwd sfeertje, vind ik. Maar wel heel fijn.
Shit, ik heb zin om een Allen-marathon te houden (heb hier drie boxen van hem).
Ik snap zijn principe heel goed.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
Meestal niet meer en als ik het dan doe, dan zeg ik erbij: "ik hap" o.i.d.
En soms vraag ik het wel want dan vind ik het gewoon interessant.
Maar het is niet uit principe en dat is het bij MM wel.
Als ik bovenstaande tekst in mijn hoofd oplees, klink als een debiel. Ik ga vanzelf schreeuwen (in mijn hoofd dus).quote:Op woensdag 3 december 2008 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
Zag deze boomerang staan vandaag, vond 'm wel mooi:
YOU AND ME AND YOUR
MANY DOG ON A COUCH IN YOUR
HOUSE WITH ENOUGH DRINKS
TO STAY UP AS LATE AS WE
WANT TO, EATING TAKE AWAY
AND IGNORING ALL THE
PEOPLE WHO ARE CALLING
US ON OUR MOBILE PHONES,
BECOMING MORE AND MORE
AWARE OF THE FACT THAT
THIS IS PROBABLY NOT THE
MOST HEALTHY TIME OF OUR
LIVES BUT IT IS DEFINITELY
ONE OF THE MOST FUN
MOMENTS IN OUR LIVES, AND
THAT IT IS WORTH IT, EVERY
SINGLE MINUTE OF IT, SO WE
HOLD HANDS AND WE LAUGH
AND WE CRY FOR HOURS
AND WE TRY NOT TO BLINK
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik bovenstaande tekst in mijn hoofd oplees, klink als een debiel. Ik ga vanzelf schreeuwen(in mijn hoofd dus).
Ik denk dat ik er een plaatje bij moet hebben. Ik heb het beeld van Daisy en Onslow in mijn hoofd.
Je vindt het niet gek dat de stucadoor het me niet gaat leren?quote:Op woensdag 3 december 2008 00:36 schreef wyccie het volgende:
Ik zou zoiets ook graag willen. Gewoon in staat zijn om iets te kunnen maken. Al was het maar een trui breien.
Ow, moest toch twee keer lezen om het te begrijpen.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
Je vindt het niet gek dat de stucadoor het me niet gaat leren?
Wat heb je aan geknutselde suprises als je doodgaat van de kou? Ik wil een muur kunnen metselen.quote:Vrouwen zijn toch hartstikke goed in knutselen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Surprises leveren ook plezierquote:Op woensdag 3 december 2008 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ow, moest toch twee keer lezen om het te begrijpen.![]()
[..]
Wat heb je aan geknutselde suprises als je doodgaat van de kou? Ik wil een muur kunnen metselen.
Neequote:Op woensdag 3 december 2008 00:47 schreef wyccie het volgende:
Heb je nog wat aan je borduurkunsten gehad?
Soms vind ik het heel leuk, soms niet. Vooral als ik de persoon niet goed ken vind ik het niet leuk.quote:Jammer dat ik sinds de tweede klas geen suprises meer heb gemaakt. Vond het altijd erg leuk om te doen. Ik krijg nu klappen van Soempie: gedichten maken vind ik vreselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |