nicequote:
Even serieus; je merkt nu zelf toch ook dat je het doet, hè? Je hebt immers ge-edit. Dat van de nachtmerrie was misschien flauw, maar je doet het dus best vaak. Niet erg, hoor.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb mijn rug gemarteld
Circus is over het algemeen niet erg goed voor de mensKrakkrakkrakkrak (4 wervels ) hoorde ik. Naah... dacht ik, doen we gewoon nog n keer
Au..
Mwoah, hier doet ook het verhaal er niet toe, maar ik was alweer bang voor de reacties. vandaar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Even serieus; je merkt nu zelf toch ook dat je het doet, hè? Je hebt immers ge-edit. Dat van de nachtmerrie was misschien flauw, maar je doet het dus best vaak. Niet erg, hoor.
Een verlanglijstje in FEE. Aanverwanten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:56 schreef Ripley het volgende:
Een Wii
Aanverwanten
Mooie thriller boeken/ True crime boeken
Daisy van Marc Jacobs
Cremepje van Philoshophy
Mascara van Lancome
Lush Spulletjes
Shampoo/conditioner van john frieda (frizz ease)
Coen brothers dvd's
Godfather dvd boxes
Penguin classics
I-pod achtigen
Mooie oorbellen
danquote:I-pod achtigen
Ah.....blijft vreemd, toch?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:45 schreef Soempie het volgende:
De spullen die bij een Wii horen dan toch?
Dat is ook al zoiets.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:49 schreef Etcetera het volgende:
ik bedoel: het is een iPod. of niet. of bedoelt ze/hij een mp3 speler
Zou ze ook blij zijn met een kabouter?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:52 schreef Soempie het volgende:
op het verlanglijstje van m'n nichtje stond alleen:
een elfje die me kan helpen met het schrijven van mijn thesis
Heb je een kabouter op het oog dan?quote:
hoezo dit jaar niet?quote:Ik hoef dit jaar geen lijstje te maken. Helaas.![]()
Misschien maak ik er eentje voor de lol. Die post ik dan hier. Met mijn adres erbij.
I kid you notquote:
Nee, sorry.quote:
Geen kerst omdat ik moet leren.quote:hoezo dit jaar niet?
nee d'r vriendquote:
Ook geen Sinterklaas.quote:
Maar jongens wel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:07 schreef Etcetera het volgende:
nee d'r vriend
en hij had een k*tlijstje, dus hij krijgt gereedschap (stond er wel op, maar als ik dat zou krijgen zou ik niet echt happy zijn)
Ik zou in het gedicht zeggen dat je zus beter haar best moet doen op het koken dan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:11 schreef Etcetera het volgende:
ah, briefje gevonden
ik zei toch dat het raar was
- een surinaamse voor het koken
ja, dat zal wel zo zijn, maar hij kan d'r niet eens mee werkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar jongens wel.Sven heeft ook gereedschap op z'n lijstje staan.
we doen geen gedichtenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou in het gedicht zeggen dat je zus beter haar best moet doen op het koken dan.
Nee, Sinterklaas was dobbelen, zonder lootjes te trekken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:09 schreef Soempie het volgende:
Ook geen Sinterklaas.
En ga je niet thuis of met vrienden lekker eten samen met kerst?
Hoe is het daar? Behalve koud.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, goedenavond uit een koud Geneve
PS doet me denken aan mijn zus.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:15 schreef wyccie het volgende:
Je weet gewoon dat zo'n post reacties kan oproepen.
't Is niet gemeen bedoeld, hoor. Maar snap je nu een beetje waarom MM jou altijd zo plaagt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |