nicequote:
Even serieus; je merkt nu zelf toch ook dat je het doet, hè? Je hebt immers ge-edit. Dat van de nachtmerrie was misschien flauw, maar je doet het dus best vaak. Niet erg, hoor.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb mijn rug gemarteld
Circus is over het algemeen niet erg goed voor de mensKrakkrakkrakkrak (4 wervels ) hoorde ik. Naah... dacht ik, doen we gewoon nog n keer
Au..
Mwoah, hier doet ook het verhaal er niet toe, maar ik was alweer bang voor de reacties. vandaar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Even serieus; je merkt nu zelf toch ook dat je het doet, hè? Je hebt immers ge-edit. Dat van de nachtmerrie was misschien flauw, maar je doet het dus best vaak. Niet erg, hoor.
Een verlanglijstje in FEE. Aanverwanten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:56 schreef Ripley het volgende:
Een Wii
Aanverwanten
Mooie thriller boeken/ True crime boeken
Daisy van Marc Jacobs
Cremepje van Philoshophy
Mascara van Lancome
Lush Spulletjes
Shampoo/conditioner van john frieda (frizz ease)
Coen brothers dvd's
Godfather dvd boxes
Penguin classics
I-pod achtigen
Mooie oorbellen
danquote:I-pod achtigen
Ah.....blijft vreemd, toch?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:45 schreef Soempie het volgende:
De spullen die bij een Wii horen dan toch?
Dat is ook al zoiets.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:49 schreef Etcetera het volgende:
ik bedoel: het is een iPod. of niet. of bedoelt ze/hij een mp3 speler
Zou ze ook blij zijn met een kabouter?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:52 schreef Soempie het volgende:
op het verlanglijstje van m'n nichtje stond alleen:
een elfje die me kan helpen met het schrijven van mijn thesis
Heb je een kabouter op het oog dan?quote:
hoezo dit jaar niet?quote:Ik hoef dit jaar geen lijstje te maken. Helaas.![]()
Misschien maak ik er eentje voor de lol. Die post ik dan hier. Met mijn adres erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |