Quatsch! De inhoud van mijn nachtmerrie is voor deze mededeling niet interessantquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uhm niks eigenlijk, anders had ik het hier wel gepost. Je hoeft bij mij echt niet te verwachten dat ik wil dat anderen doorvragen zoals PS dat nu wel doet met haar nachtmerriepost.![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uhm niks eigenlijk, anders had ik het hier wel gepost. Je hoeft bij mij echt niet te verwachten dat ik wil dat anderen doorvragen zoals PS dat nu wel doet met haar nachtmerriepost.![]()
Als je het niet expliciet vraagt denk ik van niet...quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:52 schreef wyccie het volgende:
Dus je gaat ons ook écht niet vertellen wat je gedroomd hebt?
Je droomde waarschijnlijk dat je niet droomde...quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:55 schreef wyccie het volgende:
Ík vertel jullie graag wat ik droom. Helaas heb ik vannacht niet gedroomd, denk ik.
Misschien droomde ik over jou. Toch jammer dat ik het niet onthouden heb.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:57 schreef MadMaster het volgende:
Je droomde waarschijnlijk dat je niet droomde...
Wtf flik je me nou?!quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:00 schreef iamredleader het volgende:
een droom med MadMaster erin
neequote:
Ik heb vannacht gedroomd dat mijn Zwarte Piet-optreden a.s. vrijdag jammerlijk faalde.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien droomde ik over jou. Toch jammer dat ik het niet onthouden heb.
Gnagnagnaquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat mijn Zwarte Piet-optreden a.s. vrijdag jammerlijk faalde.
Ik ben je niet tegen gekomen in die droom, maar ik heb dan ook geen idee wie je bent.
Maar misschien was jij dat etterbakkie wel dat mij bewust liet struikelen...
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:07 schreef wyccie het volgende:
Damn, ik ben dom. Ik snap nu pas de tweede regel van je sig.
Je weet dat je niet meer meegaat in de zak naar Spanje als je je misdragen hebt en dat de roe (helaasquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gnagnagna![]()
Nee, dat was ik niet, ik was een lief kind. Bang voor zwarte piet.
ik woon nog thuisquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:15 schreef wyccie het volgende:
Je hospita dus? Ik kreeg van de mijne altijd een heel erg mooi versierde letter.
Dat heb íets te vaak gehoord de afgelopen 2 maandenquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat wordt weer een productief dagjemisschien wel je nieuwe roeping
Ja, dan lust je dat wel want dan smaakt het niet meer naar koffiequote:Op dinsdag 2 december 2008 09:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb net (voor het eerst) een eigen vanilla latte gemaakt
Normaal houd ik niet van koffie!
Dat was mijn insteek niet. Ik was gewoon een niewsgierig aagjequote:Op dinsdag 2 december 2008 15:34 schreef wyccie het volgende:
. Je hoeft bij mij echt niet te verwachten dat ik wil dat anderen doorvragen zoals PS dat nu wel doet met haar nachtmerriepost.![]()
Foei! Iedereen droomt iedere nacht enkele keren. Alleen onthoudt je ze niet altijd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:55 schreef wyccie het volgende:
Ík vertel jullie graag wat ik droom. Helaas heb ik vannacht niet gedroomd, denk ik.
Heb je nu dan achterhaald wat het was?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:50 schreef Soempie het volgende:
De stroom klapte er uit en vervolgens ben ik daar ruim anderhalf uur mee bezig geweest. Nu stress ik dus wel.![]()
Eerst even eten en dan als de wiedeweerga weer aan m'n paper.
Flauwe waargebeurde grap: we liepen over straat en er kwamen 2 giegelende, dronken bakvisjes langs op de fiets. Ik zei: kijk, 2 bakfietsenquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Flauwe grap: Ik wil een zin op mijn bil getattoeerd hebben, ik weet alleen nog geen goede context
Leukquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Flauwe grap: Ik wil een zin op mijn bil getattoeerd hebben, ik weet alleen nog geen goede context
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:03 schreef MaJo het volgende:klaar met werken
ben echt kapot
heb besloten om college te skippen en naar mijn ouders te gaan om daar lekker te tukken en in bad te gaan
moet morgen ook weer werken en anders hou ik het niet vol
![]()
Kijk, dat zijn nog eens goede besluitenquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:03 schreef MaJo het volgende:klaar met werken
ben echt kapot
heb besloten om college te skippen en naar mijn ouders te gaan om daar lekker te tukken en in bad te gaan
moet morgen ook weer werken en anders hou ik het niet vol
![]()
Daar was ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar: wat doe jij nu met je eigen werk? Word je betaald voor het werk dat je in je huis verricht?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb íets te vaak gehoord de afgelopen 2 maanden
Tot afgelopen weekend gewoon: niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:12 schreef LadyBlack het volgende:
Daar was ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar: wat doe jij nu met je eigen werk?
Ik niet neequote:Word je betaald voor het werk dat je in je huis verricht?
Whehehe en dan is het een belediging als je daar natuurlijk 3 weken over gaat doenquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:18 schreef LadyBlack het volgende:9000 woorden
Als ik er 10.000 heb neemt mn vriend me mee uit eten![]()
Dat zou óók een nachtmerrie zijn geweestquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien droomde ik over jou. Toch jammer dat ik het niet onthouden heb.
Hihi nouja, gezien het drukke decemberschema hebben we afgesproken dat ik er tot 1 januari over mag doenquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe en dan is het een belediging als je daar natuurlijk 3 weken over gaat doen
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De informatie die u over dit onderwerp heeft vernomen is helaas onjuist. Tot het moment dat uw posts een syntagmatische relatie kunnen vormen met de discussie die op dat moment gevoerd wordt, zie ik mij genoodzaakt uw posts te floccinoccinihilipilificeren.
Real Madrid, Realplayer of nog weer een andere?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en nu word ik definitief Real-fan
Fucksocks, iemand merkt terecht op dat er een spelfout in staatquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hihi nouja, gezien het drukke decemberschema hebben we afgesproken dat ik er tot 1 januari over mag doen
Nouououououquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 1100 woorden getikt. Moet lukken dus voor januari.![]()
![]()
Ik moet alleen de conclusie nog!
't was positief bedoeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |