Tjsa, die vraag kun je stellen voor alles waar mensen in geïnteresseerd zijn toch?quote:Op zondag 23 november 2008 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die schedel dat je er zo'n trip voor over hebt, behalve dat 'ie met diamanten beplakt is?
Whaha, is dat echt?quote:Op zondag 23 november 2008 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.superbabyaerogymnastics.com/
jaquote:
d'r staat iets onder dat je óf een baby-yoga-instructor moet zijn om dat te doen of moet begrijpen dat het een nepsite isquote:
Gelukkig, ik was al een beetje bang dat je zou zeggen dat er dit keer niets aan was.quote:
Dat ding is coolquote:Op zondag 23 november 2008 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
http://www.metacafe.com/w(...)mazing_steam_candle/
Ok, had niet echt tijd om alles door te lezen, ben met een boel dingen tegelijk bezig en ik moet nog heel veel doen.quote:Op zondag 23 november 2008 21:48 schreef Etcetera het volgende:
d'r staat iets onder dat je óf een baby-yoga-instructor moet zijn om dat te doen of moet begrijpen dat het een nepsite is
zelfs de afleveringen van seizoen 1 en 2 zou ik nog uitkijken als ik ze zag en die heb ik echt al té vaak gezienquote:Op zondag 23 november 2008 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al een beetje bang dat je zou zeggen dat er dit keer niets aan was.
Ik heb gisteren seizoen 1 weer afgesloten en ik ga morgen maar weer met seizoen 2 beginnen.quote:Op zondag 23 november 2008 21:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zelfs de afleveringen van seizoen 1 en 2 zou ik nog uitkijken als ik ze zag en die heb ik echt al té vaak gezien
al iets van seizoen 6 gezien?quote:Op zondag 23 november 2008 21:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren seizoen 1 weer afgesloten en ik ga morgen maar weer met seizoen 2 beginnen.
prff da's mij te vroegquote:Op zondag 23 november 2008 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
Dames en Heren, ik ga slapen. Om 04.30 gaat mijn wekker weer.
Zo lang als de brandduur van de kaars is.quote:Op zondag 23 november 2008 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk wel dat dat lichtje echt werkt, weet alleen niet hoe lang
quote:Op zondag 23 november 2008 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk wel dat dat lichtje echt werkt, weet alleen niet hoe lang
zou je denken?quote:Op zondag 23 november 2008 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo lang als de brandduur van de kaars is.
ontken glashard dat je de mail gehad hebtquote:Op zondag 23 november 2008 22:32 schreef Etcetera het volgende:
hebben jullie wel eens mail die je niet durft te openen![]()
ik heb een mail van m'n stagebegeleider van school. weet exact waar het over gaat (iets met een stageverslag
![]()
) maar ik heb geen zin om het te lezen
Dat heb ik met postquote:Op zondag 23 november 2008 22:32 schreef Etcetera het volgende:
hebben jullie wel eens mail die je niet durft te openen![]()
ik heb een mail van m'n stagebegeleider van school. weet exact waar het over gaat (iets met een stageverslag
![]()
) maar ik heb geen zin om het te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |