Tenzij je nog in de tijd terug kan... is dat moment al gekomen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn vermoeden groeit dat ik de 2 GB SD-kaart die ik kwijt ben pas terug vind op het moment dat 2 GB echt niet meer de moeite waard is
Gelukkig wel!quote:
Wij zaten al met een scenario van een chloortransport in ons hoofd....quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zou in ieder geval wel een redelijk "foutje"zijn als ze dat in dit type wagon zoude transporteren. MAar is idd een behoorlijk agressief goedje.
Tja, wij waren onderweg om dat te verhelpen, maar wij waren niet meer nodig....quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:25 schreef MaJo het volgende:
Nu is er alleen geen treinverkeer mogelijk tussen amsterdam centraal en utrecht door een ongeluk.
En lukt het?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:25 schreef MaJo het volgende:
Grmbl. Omdat ik 1,5 uur te laat was op mijn werk ben ik ook 1,5 uur langer gebleven. Zou daardoor iets later aankomen bij een vriendin waar ik ga eten. Nu is er alleen geen treinverkeer mogelijk tussen amsterdam centraal en utrecht door een ongeluk. Moet nu via de bijlmer, hopelijk kan ik dan wel gewoon door
samenvatting: kutdag
klacht: verslapen en treinvertraging
Ben er bijnaquote:
Dweilen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:28 schreef Nembrionic het volgende:
Nondetering! Vergeten de koffiepot in het apparaat te zetten maar wel het apparaat aangezet
Nee gelukkig nietquote:
Hier 3 bier en zo stappenquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:22 schreef Etcetera het volgende:
2 shotjes, smirnov, straks nog meer drank![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind eigenlijk dat je het dan niet moet vertellen. Als je het wel vertelt wil je dus dat ze begrip tonen dat je af en toe te laat komt zodat je het daarmee voor je zelf goed praat, en kom je voortaan makkelijker wat later. Als je het zo erg vindt, dan moet je juist proberen alles er aan te doen om niet meer te laat te komen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:59 schreef MaJo het volgende:
Mja ik baal wel omdat ik het gewoon niet vind kunnen. Ik heb op mijn werk niet verteld over mijn 'toestand' omdat ik geen uitzonderingspositie wil hebben maar ik ga het toch maar vertellen. Misschien verzacht het de omstandigheden. Maar als ik een uitbrander krijg is dat ook volkomen terecht...
Een Bailey's bedoel je?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:41 schreef Etcetera het volgende:
en een Booleys
ik type nog wel aardig netjes
Mexico?quote:Op zondag 23 november 2008 01:35 schreef wyccie het volgende:
Wel weinig gepost zeg, en dat terwijl het toch echt te koud was om ook maar de deur uit te gaan.
Ik kan niet tegen hitte en ik kan niet tegen kou. Waar moet ik naartoe verhuizen?
ja, je hebt een Soempquote:Op zondag 23 november 2008 01:39 schreef wyccie het volgende:
Ik heb medelijden met Nem. Met dit weer kun je toch niet klussen? Er is toch nog geen verwarming aangelegd in het huis?
Vorige week leek het me nog leuk om bouwvakker te zijn, lekker met je handen bezig zijn. Maar nee, in de zomer is het te warm om buiten lichamelijke inspanning te leveren en in de winter is het gewoon fucking koud.
Zo, nu heb ik een Soemp, hè?
TIjd om te gaan slapen dus.
Dat is ook waarom ik ruim van tevoren van huis vertrek. Je weet nooit wat er onderweg zal gebeuren.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:25 schreef MaJo het volgende:
Grmbl. Omdat ik 1,5 uur te laat was op mijn werk ben ik ook 1,5 uur langer gebleven. Zou daardoor iets later aankomen bij een vriendin waar ik ga eten. Nu is er alleen geen treinverkeer mogelijk tussen amsterdam centraal en utrecht door een ongeluk. Moet nu via de bijlmer, hopelijk kan ik dan wel gewoon door
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind Nemo echt een toffe naam, eigenlijk moeten jullie die aanhouden
Ik zou bijna zeggen: open er een topic over, maar neequote:Op zaterdag 22 november 2008 19:25 schreef MaJo het volgende:
Echt exact herkenbaarquote:Op zondag 23 november 2008 01:30 schreef wyccie het volgende:
Zelf heb Ik er een hekel aan dat ik altijd op het laatste moment de deur uitga. Ik probeer al een tijdje een kwartier eerder naar mijn werk te gaan, maar het lukt me niet. Op de één of andere moment moet ik tijdsdruk hebben, altijd net op het nippertje. Met álles (behalve als ik moet vliegen, dan reken ik minstens een uur langer). Dat gehaast is niet fijn.
Alhoewel... de laatste paar keren was ik wel ruim op tijd.![]()
Medelijden hoeft niet hoorquote:Op zondag 23 november 2008 01:39 schreef wyccie het volgende:
Ik heb medelijden met Nem. Met dit weer kun je toch niet klussen? Er is toch nog geen verwarming aangelegd in het huis?
Vorige week leek het me nog leuk om bouwvakker te zijn, lekker met je handen bezig zijn. Maar nee, in de zomer is het te warm om buiten lichamelijke inspanning te leveren en in de winter is het gewoon fucking koud.
Zo, nu heb ik een Soemp, hè?
TIjd om te gaan slapen dus.
Wtf? Wat een trut.quote:Op zondag 23 november 2008 12:50 schreef MaJo het volgende:
Mannen zijn eikels
hij komt speciaal voor jou naar de stad, staat de hele avond met je te kletsen, haalt biertjes voor je. Je denkt wat een leuke jongendan ga je naar huis en hij blijft nog even, om vervolgens te gaan zoenen met een meisje. Half zo leuk, half zo mooi. Zij wist dat ik hem leuk vond en hij kwam voor mij.
serieusWaarom zijn mannen zo vaag? Beats me...
quote:
Foei, pas na Sinterklaasquote:Op zondag 23 november 2008 15:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb de neiging om de kerstboom op te tuigen...
quote:Op zondag 23 november 2008 17:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik had net tranen op mijn wangen, hoewel ik het filmpje toch wel vaak heb gezien.quote:
Hou er wel rekening mee dat je tijdens deze oefening één belangrijke stap in de procedures niet hebt geoefend!! Een stap die je later niet moet vergeten!!!quote:Op zondag 23 november 2008 18:28 schreef iamredleader het volgende:
Overigens was het erg leuk om naar de Prenatal te gaan: met kinderwagen, maar zonder inhoud.... heel apart
Wel goeie oefening voor het samenvouwen en in de auto laden van de kinderwagen
quote:Op zondag 23 november 2008 18:44 schreef Cobra4 het volgende:
Nemo er uit halen voor het samenvouwen...
Ik ben blij dat ik deze afbeelding niet in de USA heb hoeven uitleggen...quote:Op zondag 23 november 2008 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
En speciaal voor MaJo. Het nieuwste hulpje van Sinterklaas.![]()
[ afbeelding ]
En weer terugquote:Op zondag 23 november 2008 13:36 schreef wyccie het volgende:
Ah, die is maar tot 15 december te bezichtigen.![]()
Hopelijk kan ik over twee weken een kijkje nemen. December is altijd wel een drukke maand.
Veel plezier.
was het leuk?quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik deze afbeelding niet in de USA heb hoeven uitleggen...
En? En!? De moeite weer waard!?quote:Op zondag 23 november 2008 21:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
was het leuk?
net NCIS weer gekeken
quote:Op zondag 23 november 2008 17:27 schreef MadMaster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |