quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
sepo
Eh, watte?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hoor ik hier een promotieonderzoek aankomen?
bij nader inzien toch niet dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eh, watte?![]()
Mijn vriend is dus al bezig met promotieonderzoek, en ik denk dat ik dat maar beter niet kan doen
4 jaar aan hetzelfde onderzoek, en dan een compleet boek moeten schrijven!
ik vind 30 pagina's al veel
Bij Wii Sports kan je de meeste dingen wel zittend doen. Putten bij golf gaat nogal lastig bovenhands en bij bovenhands bowlen gooi je snel de verkeerde kant op, dus pas op als je op de bank zitquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Idd. Ik probeer trouwens stug om alles zittend uit te voeren
Je moet ook niet lopen en eten tegelijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou ja zeg! Ik had net een portie kibbeling gehaald bij de lokale vishandel voor bij mijn avondeten, kom ik thuis, is de kibbeling op!
Waarom niet? Als ik iets raak gaat het vrij zachtjes. Rijden en eten tegelijk is wat dat betreft gevaarlijkerquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je moet ook niet lopen en eten tegelijk
Omdat dan de kibbeling snel op isquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ik iets raak gaat het vrij zachtjes. Rijden en eten tegelijk is wat dat betreft gevaarlijker
Ah, goed punt. Zo zal ik het ooit uitleggen aan mijn neefjesquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Omdat dan de kibbeling snel op is
Het is hier nu nog steeds glad.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Over gevaarlijk rijden gesproken, het was hier vanochtend glad! Ik wilde linksaf de parkeerplaats van mn werk op, maar na het insturen ging ik stug rechtdoor
Doet je wel een beetje rustig aan morgen?quote:
quote:
Wat vond je van de bliksemschichten?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben naar de bios in Groningen geweest vandaag. The Curious Case of Benjamin Button gezien.
Is dit een strikvraag?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat vond je van de bliksemschichten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |