quote:Op maandag 2 februari 2009 17:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als niemand daarover struikelt doe ik het wel![]()
Nou gesprek ging wel goed geloof ikDocent was heel rustig, helemaal niet aanvallend ofzo, hij wilde gewoon mijn kant van het verhaal horen en dat heb ik 'm zo goed mogelijk gegeven. Heb aangegeven dat het naar mijn idee aan beide kanten fouten zijn gemaakt, vooral wat betreft de communicatie. Hij vond het erg voor me spreken dat ik ook de fout bij mezelf legde (Soemp
)
Woensdag is er nog een laatste bijeenkomst met de groep en docent, en ik ga daar wel bijzitten, ondanks dat ik er nu al tegenop zie en er weinig zin in heb. Als ik niet ga, gaan ze geheid denken dat ik als het ware schuld beken. Dat gun ik ze niet. Verder neem ik alle dingen dan ook mee die ik wel heb gemaakt maar die ze nog niet hebben gezien.
Ik heb afgesproken dat als het me te veel wordt, om wat voor reden dan ook, ik dat aangeef en even wegloop, en daarna nog even bij de docent langs ga.
Of ik vrijdag naar de eindpresentatie ga, zie ik nog wel even. Hangt vooral van woensdag af
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog niet verder gelezen, dus misschien heb je het al verteld, maar mag je dit vak dus gewoon afsluiten? Geen extra opdracht of iets dergelijks?![]()
En heb je lekker gewinkeld?
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga eens op msn, zie ik ineens staan bij een projectgenootje dat die bezig is met het modelen van ezelDe zin om woensdag naar die bespreking te gaan is nu echt nihil
laatste ontwikkeling zeg maarquote:Op maandag 2 februari 2009 19:43 schreef Etcetera het volgende:
Het zal me een zorg zijn wat iemand bij z'n naam zetHeel msn mag van mij de boom in
Maar dat ze niet even de moeite nemen om te melden dat de ezel die ik gemaakt had niet goed genoeg werd bevonden vind ik ronduit grof.
Nope. Het enige wat er dan ontstaat is een ruzie via msn en daar zit ik niet op te wachten.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:06 schreef Soempie het volgende:
Heb je er iets van gezegd?![]()
Wat een stomme trut om dat in haar msn-naam te zetten.
Dan is het toch niet leuk als iemand anders 'm ook wil makenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:06 schreef Soempie het volgende:
Oja, en ik las het van de puzzel. Ben heel benieuwd wat er verschijnt! Wel een foto posten als hij af is he.
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan is het toch niet leuk als iemand anders 'm ook wil maken
Is het laf als ik die hele confrontatie niet aandurfquote:Op maandag 2 februari 2009 20:08 schreef Soempie het volgende:
Ik zou zeggen: lukt het met de ezel?![]()
En dan zij giftig enzo.En dan zou ik zeggen dat ze het natuurlijk ook even hadden kunnen melden.
Die laatste loodjes wegen het zwaarst hè.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, boven zijn de deurposten geverfd. Kan ik morgen nog 1 raamkozijn doen en alle deuren boven.
Beterquote:Op maandag 2 februari 2009 20:12 schreef Soempie het volgende:
M'n presentaties zijn trouwens goed gegaan.Alleen 1 is doorgeschoven naar volgende week, omdat er geen tijd meer was. Nu heb ik volgende week maandag weer twee presentaties en een verslag om in te leveren.
Ja nog 1-2 weken. Dus het moet te halen zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die laatste loodjes wegen het zwaarst hè.![]()
Maar nog even en dan kunnen jullie er in.
Nog even volhouden, zodat je het vak kunt afsluiten. Het gesprek van vandaag is ook goed verlopen en de docent weet jouw kant van het verhaal nu. Denk ook dat dat een realistischer/ meer doordacht/ genuanceerder en dus eerlijker verhaal was dan de rest van de groep hem heeft verteld. Komt echt wel goed en over een week ben je er dan mooi vanaf.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:13 schreef Etcetera het volgende:
Is het laf als ik die hele confrontatie niet aandurfHeb er echt geen zin in. Zit ook sterk te overwegen om er nu gewoon een punt achter te zetten.
Da's wel waarquote:Op maandag 2 februari 2009 20:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog even volhouden, zodat je het vak kunt afsluiten. Het gesprek van vandaag is ook goed verlopen en de docent weet jouw kant van het verhaal nu. Denk ook dat dat een realistischer/ meer doordacht/ genuanceerder en dus eerlijker verhaal was dan de rest van de groep hem heeft verteld. Komt echt wel goed en over een week ben je er dan mooi vanaf.
Het klinkt ook wel verleidelijk, maar het is al zo'n rotsituatie dat zoiets het waarschijnlijk alleen maar erger maaktquote:Op maandag 2 februari 2009 20:19 schreef Soempie het volgende:
En die confrontatie hoef je via msn niet aan te gaan hoor. Ik heb makkelijk praten natuurlijk en vind het in zulke situaties leuk om te sarren (niet jou, maar als ik in jouw schoenen stond dat groepsgenootje).
Ik was aan het eten!quote:
En ik was tv aan het kijken.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was aan het eten!
Dit is nou niet mijn sterkste kant, ik gok nooit op sporten.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:27 schreef Whiteguy het volgende:
Nem, jij als Rotterdammer moet mij toch wel even goed kunnen adviseren hierin:
Woensdag Feyenoord - Sparta
Op partybets krijg je 6,50x je inzet bij winst sparta.
Feyenoord doet het momenteel historisch slecht. Volgens de statistieken wint sparta in 20% van de gevallen in de kuip. Dus zou een uitbetalingspercentage van 500% statistisch gezien gerechtvaardigd zijn. Dat is nu dus 650%. Zie ik iets over het hoofd of is dit gewoon uitermate gul voor winst van sparta?
Dat hoop ik welquote:Op maandag 2 februari 2009 20:30 schreef Soempie het volgende:
Ets, het bewijst alleen weer dat de communicatie van hun kant (ook) totaal niet loopt.Dat zal de docent ook wel inzien.
Nergens voor nodigquote:
Succesquote:Op maandag 2 februari 2009 20:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik was tv aan het kijken.
Nu ben ik mijn leeswerk aan het uitstellen. Heb echt geen zin, maar het moet voor morgen.
quote:Sheyla Hershey uit Houston (Texas) heeft officieel de grootste borsten ter wereld. Haar 38KKK-buste is ontstaan na negen operaties, volgens de Daily Star.
Het 28-jarige model heeft de laatste operatie in Brazilië ondergaan. Amerikaanse chirurgen hadden haar na acht operaties voor explosiegevaar gewaarschuwd en wilden de negende operatie niet uitvoeren.
Ze kreeg haar eerste borstvergroting van haar ex-vriend cadeau. Nadat hij haar smeekte met de vergrotingen te stoppen, besloot zij namelijk de relatie te beëindigen. 'Ik hield van hem, maar wilde mijn droom volgen', aldus Sheyla Hershey.
Want ze waren voor de negende vergroting te kleinquote:Sheyla voor en na haar negende borstvergroting.
ik voel rugpijn opkomen.....quote:Op maandag 2 februari 2009 20:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Want ze waren voor de negende vergroting te klein
'ik niet' wat?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmmm, ik heb al een jaar "ik niet" in mijn MSN naam staan
Ik moet toch op een manier de economie stimuleren?quote:
Ik vind daar echt geen flikker aanquote:Op maandag 2 februari 2009 20:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Want ze waren voor de negende vergroting te klein
Duh... zo'n beetje niemand denk ik.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind daar echt geen flikker aan
Nou doe je net alsof dát zo erg isquote:
verstikkingsgevaar.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou doe je net alsof dát zo erg is![]()
Sven zei 5 seconden geleden exact hetzelfde.quote:Het is gewoon niet mooi en al helemaal niet praktisch
Ach, er zijn minder plezante manieren om te gaanquote:
Spookyquote:Sven zei 5 seconden geleden exact hetzelfde.
Dank u, Nem B.!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
Maart volgens mij.
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eddie C. of White G. : weet een van jullie een releasedatum voor socket AM3-processoren?
kan nooit meer lang duren.quote:Hordes of new Phenoms II listed
Written by Peter Scott
Monday, 02 February 2009 11:21
Hekas starting at ¤118
New Phenoms are sprouting like mushrooms on a number of price search engines, but unfortunately we still don't know the MSRPs for most of them.
AMD is launching two three-core Heka 45nm CPUs, the AMD Phenom II X3 710 and 720 Black Edition. The 710 is clocked at 2.6GHz, has 3x 512kB of L2 and 6MB of shared L3 cache and it costs ¤118, while the 720 Black Edition runs at 2.8GHz and costs ¤138. They are both AM3 socket, DDR3 compatible but they will work with AM2+ boards and DDR2.
Three new quads are coming too. The offer starts with the Phenom II X4 805 clocked at 2.5GHz, with 4x512kB of L2 cache, and 4MB of shared L3 cache, and its sibling, the 810, runs at 2.6GHz and it should cost ¤168. The 910 also runs at 2.6GHz, but has 6MB of L3 cache and we still don't have the price. Again, these CPUs are native AM3 DDR3 models but they work with DDR2 and AM2+ motherboards.
A word of warning, take these prices with a grain of salt, as they don't make much sense and will probably drop significantly as soon as the CPUs launch. For example, the list price for the 810 is just ¤7 lower than the 920's list price, and the 920 is 300MHz faster and has more cache.
Etceteraquote:Op maandag 2 februari 2009 21:00 schreef wyccie het volgende:
Wie is Eddie C.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef iamredleader het volgende:
Wat was ik eerder aan het doen?
O ja.
PAPA GEWORDEN [ afbeelding ]
Vanochtend vroeg om 03:35 is mijn vrouw, jullie wel bekend als Tinuviel, bevallen van onze zoon! Mama en baby maken het uitstekend, na een vrij heftige en korte bevalling (stuit) zonder complicaties. Inmiddels zijn we weer thuis, en ligt "Nemo" te slapen, Tinuviel belt nog wat met familie en vrienden, en ik post even een mooie foto:
[ afbeelding ]
Na de besnijdenis (hopelijk volgende week maandag) wordt zijn echte, volledige naam bekend gemaakt. Tot die tijd heet hij nog eventjes Nemo
Het uitgebreide verhaal komt zodra ik wat uitgeslapen ben, want het was een lekker nachtje doorhalen.
OMG...ik krijg een krat bier want ik had gelijk dat het een zoon zou wordenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef iamredleader het volgende:
O ja.
Vanochtend vroeg om 03:35 is mijn vrouw, jullie wel bekend als Tinuviel, bevallen van onze zoon! Mama en baby maken het uitstekend, na een vrij heftige en korte bevalling (stuit) zonder complicaties. Inmiddels zijn we weer thuis, en ligt "Nemo" te slapen, Tinuviel belt nog wat met familie en vrienden, en ik post even een mooie foto:
[ afbeelding ]
Na de besnijdenis (hopelijk volgende week maandag) wordt zijn echte, volledige naam bekend gemaakt. Tot die tijd heet hij nog eventjes Nemo
Het uitgebreide verhaal komt zodra ik wat uitgeslapen ben, want het was een lekker nachtje doorhalen.
Ja toevallig he? H_T dacht dat die fotos van vanmiddag van Nemo waren.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef wyccie het volgende:
Ha, ze hadden het net nog over jou!
Dat is snel gegaan. Met stuit nog wel.
Gefeliciteerd.
Oh en for the record: Dat had ik nooit geradenquote:
Ik heb er ook een paar minuten over zitten piekeren en kwam er wel uit maar het duurde wel een tijdje jaquote:Op maandag 2 februari 2009 21:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh en for the record: Dat had ik nooit geraden
En sigaren!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:09 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
TAART!![]()
En we verwachten ook beschuit met muisjes natuurlijk.
Congrats.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:11 schreef iamredleader het volgende:
Dank jullie wel, allemaal
Elke keer als ik iemand spreek en het vertel, en bij elke post hier sta ik gewoon te janken van vreugde:<-- die smiley, want blijdschap en huilen
![]()
Ik zal morgenochtend de officiele aangifte regelen, daarbij wordt dan de naam NIET bekend gemaakt in het plaatselijke suffertje, maar de naam hebben we al wel![]()
Zo, ik ga jullie gedag zwaaien, Tinuviel en ik zijn doodop van anderhalve dag spanning en sensatie (waarvan eigenlijk maar 8 uur tussen het breken van de vliezen (19:30) en de daadwerkelijke geboorte (03:35). Nemo is inderdaad anderhalve week "te vroeg", maar binnen de normen van wat normaal is. Mocht na een paar uurtjes bijkomen gewoon met zijn papa en mama naar huis
Ik denk dat 'ie voorlopig iedere 3 uur wakker isquote:Op maandag 2 februari 2009 21:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Congrats.
Voorlopig wat minder vaak op fok dus
Van harte gefeliciteerd. Wat leukquote:Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef iamredleader het volgende:
O ja.
[ afbeelding ]
Nadat Whiteguy reageerde op White G, had ik hem vrij snel doorquote:Op maandag 2 februari 2009 21:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh en for the record: Dat had ik nooit geraden
Ik ben gisteren mama geworden!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:20 schreef B.ertha het volgende:
Oh, en een flinke biefstuk voor de kersverse mama, nu mag het weer!
Wij geven mama-klanten altijd gratis een biefstuk om op krachten te komen
Vervelend is dat, hè? Mensen die zomaar kinderen krijgen als jij er even niet bent.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben ik even weg krijg je dit
IARL en TINUVIEL gefeliciteerd
En krijgen de pappas een plakje worst?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:20 schreef B.ertha het volgende:
Oh, en een flinke biefstuk voor de kersverse mama, nu mag het weer!
Wij geven mama-klanten altijd gratis een biefstuk om op krachten te komen
Ja, zoiets kan echt mijn dag verpesten.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vervelend is dat, hè? Mensen die zomaar kinderen krijgen als jij er even niet bent.
Zie je wel, het is helemaal niet goed dat mensen onverwachts kinderen krijgen.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:26 schreef wyccie het volgende:
Bah, ik lees 1 alinea en ga vervolgens weer een kwartier F5'en. Zo lukt het nooit.
Ik denk dat die er alleen begrip voor heeft indien jijzelf de moeder bentquote:Op maandag 2 februari 2009 21:29 schreef wyccie het volgende:
Zo had ik het nog helemaal niet bekeken. Daar moet mijn werkgroepbegeleider morgen maar begrip voor hebben.
Ja ik kan me voorstellen dat je dan steeds volschiet als kersverse ouder zijndequote:Op maandag 2 februari 2009 21:24 schreef MaJo het volgende:
Net de gelukzalige papa gesproken en ik kreeg gewoon kippevel hoe hij over nemo praatteDe emotie, het geluk, prachtig om te horen.
Lieve Red en Tinu, ik wens jullie heel veel geluk met jullie prachtige zoon.
Wat is het een moppie
Dat niet, maar ik vroeg het even voor de zekerheidquote:Op maandag 2 februari 2009 21:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja toevallig he? H_T dacht dat die fotos van vanmiddag van Nemo waren.
Optimist.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:37 schreef B.ertha het volgende:
Het is maar een mager baby'tje, volgens mij. En nog helemaal paarsMaar dat komt vast allemaal wel goed
Tinky Nemoquote:Op maandag 2 februari 2009 21:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Optimist.
Ik gok dat ie paars blijft.
Ik vond het al typisch dat jij ineens hier posttequote:Op maandag 2 februari 2009 21:49 schreef DaviniaHR het volgende:
Ook nog maar ff hier![]()
voor tinuviel, iarl en nemo.
Jullie hadden mn slinkse tvp in het vorige topic mooi niet door![]()
Ik wilde het net zeggenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:57 schreef Etcetera het volgende:
Ja z'n muts is paarsHij is mooi rozerood
wtf? Door het groepshoofd of door je leraar?quote:Oh minder gezellig nieuws: ik ben de groep uitgeschopt. sinds vrijdag
Dat hebben ze je net verteld via MSN? Lekker is dat.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:57 schreef Etcetera het volgende:
Ja z'n muts is paarsHij is mooi rozerood
Oh minder gezellig nieuws: ik ben de groep uitgeschopt. sinds vrijdag
Hoe weet je het nu dan? Zeker die groepsgenoot op MSN aangesproken?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:00 schreef Etcetera het volgende:
Door de groepIk geloof dat de docent het nog niet eens weet
Want ik neem aan dat hij er wel iets over gezegd zou hebben vandaag
Thxquote:Op maandag 2 februari 2009 21:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vond het al typisch dat jij ineens hier postteMag je ook wel doen als er geen baby's op komst zijn hoor
Ik had mail waairn stond dat ik niet meer naar hun hoefde te komen maar naar m'n docent moest gaan.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dat hadden ze je alleen nog niet verteld?
Geen idee of het zomaar kan. moet zeggen dat ik het ook wel eens heb gedaan, maar ik meen me te herinneren dat we toen in elk geval de docent in hadden gelichtquote:Op maandag 2 februari 2009 22:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat hebben ze je net verteld via MSN? Lekker is dat.
Kunnen ze dat zomaar doen? Je had vandaag nog een gesprek met de begeleider, ontzettend vuil dat ze jou noch de begeleider iets hadden gezegd.
jep. en dat is dus maar goed ook, anders was dit woensdag heel rauw op m'n dag komen vallen.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe weet je het nu dan? Zeker die groepsgenoot op MSN aangesproken?
ja. behoorlijkquote:
Ik ga er in mijn heerlijke naiviteit vanuit dat als de begeleider ziet dat je gewoon goed je best hebt gedaan je je over het cijfer niet druk hoeft te maken.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:02 schreef Etcetera het volgende:
ja. behoorlijk
ik ga nu docent mailen, verhaal uitleggen, zeggen dat ik niet kom woensdag, vrijdag waarschijnlijjk ook niet en kijken naar een oplossing voor de cijfers
Ik heb in de mail een oplossings voorstel gezet, combinatie van wat ik voor het project heb gemaakt met een essay over hoe ik het spel graag zou zien.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga er in mijn heerlijke naiviteit vanuit dat als de begeleider ziet dat je gewoon goed je best hebt gedaan je je over het cijfer niet druk hoeft te maken.
Verder vermoed ik dat de groep het recht niet heeft je eruit te zetten buiten de begeleider om.
Dat laatste snap ik absoluut en hij zal ook wel inzien dat dat gewoon niet meer zou werken.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb in de mail een oplossings voorstel gezet, combinatie van wat ik voor het project heb gemaakt met een essay over hoe ik het spel graag zou zien.
En al kan de docent het terugdraaien: ik wil niet meer. Ik ben er echt helemaal klaar mee, ze zakken van mijn part allemaal maar in de stront
Is dat wel verstandig? Kun je niet beter wel gaan en daarmee laten zien dat je je voor het project wilt inzetten en niet zomaar door die lui laat wegjagen.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:02 schreef Etcetera het volgende:
ik ga nu docent mailen, verhaal uitleggen, zeggen dat ik niet kom woensdag, vrijdag waarschijnlijjk ook niet en kijken naar een oplossing voor de cijfers
Ik heb een mailtje gekregen. Waarschijnlijk omdat ik in zijn msn lijst sta.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:55 schreef wyccie het volgende:
Op mijn monitor is hij niet mager en paars. Het is sowieso lastig te zien vanuit die hoek en verpakt.
Ah, dat is wel kut.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:12 schreef Etcetera het volgende:
En al kan de docent het terugdraaien: ik wil niet meer. Ik ben er echt helemaal klaar mee, ze zakken van mijn part allemaal maar in de stront
Dat sta ik ook maar ik denk dat hij graag een biefstuk wil want ik heb geen mail gezienquote:Op maandag 2 februari 2009 22:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb een mailtje gekregen. Waarschijnlijk omdat ik in zijn msn lijst sta.
ben het wel met wyccie eens.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dat is wel kut.
Wacht morgen maar het antwoord van je begeleider af. Maar als hij je vraagt om vrijdag naar de eindpresentatie te gaan, is het verstandig om dat wel te doen. Je hoeft het dan niet voor je groepje te doen, maar gewoon voor je vak.
Zit wel wat in hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dat is wel kut.
Wacht morgen maar het antwoord van je begeleider af. Maar als hij je vraagt om vrijdag naar de eindpresentatie te gaan, is het verstandig om dat wel te doen. Je hoeft het dan niet voor je groepje te doen, maar gewoon voor je vak.
Ik maak me nergens meer druk omquote:Op maandag 2 februari 2009 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh en Ets: volgens mij mag een groep je er niet zomaar uitzetten, dus voorlopig zou ik me niet al te druk maken. Ook al is dat misschien moeilijk
Mooi zoquote:Op maandag 2 februari 2009 22:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik maak me nergens meer druk omVoor mij is het afgesloten
Wat betreft m'n cijfers: dat komt wel goed. Docent is echt een toffe gast, die zegt niet snel: je moet het laatse blok overdoen. Dat is ook niet erg snel gedaan trouwens, want m'n specialisatie duurt een jaar
Moet je gewoon goed oefenen met Raining Blood op medium.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het was wel te merken dat ik lang niet meer de gitaarheld heb uitgehangen zeg!
Ja, heb alle liedjes van de career mode daar gehaald. Waarvan Raining Blood na heel veel moeitequote:Op maandag 2 februari 2009 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je gewoon goed oefenen met Raining Blood op medium.
Speel je medium trouwens?
RB heb ik nog niet gehaald op easyquote:Op maandag 2 februari 2009 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, heb alle liedjes van de career mode daar gehaald. Waarvan Raining Blood na heel veel moeite. Heb het lang niet gedaan dus ik moet er weer inkomen
Knights of Cydonia op medium is ook tricky, maar wel te doen. Through the fire and the flames lukt me alleen op easy...quote:Op maandag 2 februari 2009 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
RB heb ik nog niet gehaald op easy
De rest is eigenlijk redelijk gemakkelijk.
Dat is echt een leuk nummerquote:Op maandag 2 februari 2009 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Knights of Cydonia op medium is ook tricky, maar wel te doen.
Black Holes and Revalations is een topalbumquote:
Ik heb een hekel aan Muse.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Black Holes and Revalations is een topalbum
Maar toch vind je Knights of Cydonia een tof nummer? Dat kanquote:
Ja sommige nummers zijn wel goed. Maar hij zingt vaak veels te hoog.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar toch vind je Knights of Cydonia een tof nummer? Dat kan
Ik heb het niet zo op rap/hiphop maar 99 problems is best okay
Ik heb het idee dat het minder erg is dan bij Bliss, maar ik ga nu even wat tracks luisteren van Black Holes voor de zekerheidquote:Op maandag 2 februari 2009 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja sommige nummers zijn wel goed. Maar hij zingt vaak veels te hoog.
Heb ik eigenlijk overgehouden van een concert van Live dat ik jaaaren geleden eens gezien heb.
Toen stond ik voor de boxen en die stonden al te hard. Toen was Muse het voorprogramma.
Hetzelfde heb ik met Kings of Leon. Maar het laatste werk vind ik dan wel weer okay.
gefeliciteerdquote:Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef iamredleader het volgende:
O ja.
[ afbeelding ]
dat had ik om .05:30 vanochtend. Nu ben ik alweer 3 kwartier op m'n werk daardoor.quote:
Potverdorie, ben je even niet aanwezig, zijn IARL en Tinuviel al papa en mama geworden.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef iamredleader het volgende:
Vanochtend vroeg om 03:35 is mijn vrouw, jullie wel bekend als Tinuviel, bevallen van onze zoon! Mama en baby maken het uitstekend, na een vrij heftige en korte bevalling (stuit) zonder complicaties.
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:10 schreef MaJo het volgende:
IK HEB HET GEHAALD!mijn tentamen, ik heb hem
voldoende, gehaald, omg ik ben zo ontzettend blij
![]()
![]()
Legendarisch topic inderdaadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:17 schreef Nembrionic het volgende:
OMG vette shit
Babies geboren, bergen overwonnen, bruggen geslagen. Wat een topic
Ook jij gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:37 schreef Etcetera het volgende:MaJo
Ik heb ook goed nieuwsDocent reageerde best positief op de mail, het blijkt dat hij heeft afgesproken met de groep dat ze het gesprek met mij en de docent zouden afwachten (
) maar dat ze dat blijkbaar wat 'scherper hebben opgevat' (zo kun je het noemen
) maar hij ziet vooralsnog geen problemen met vakken, en zowel dan vindt hij mijn oplossingsvoorstel goed
Dit is best een opluchting
Ik sta aan Pitts kantquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:12 schreef Etcetera het volgende:
Ach er mag ook wel eens iets positief gebeuren
Als ik ooit eens zwanger raak, dan ben ik van plan om het ongeboren kindje Probie te noemenTot afgrijzen van Pitt
nee van NCISquote:
Heel raarquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:57 schreef lubje25 het volgende:
Gefeliciteerd met je moeder Lub![]()
Graag gedaan![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook jij gefeliciteerd
Dit is écht een legendarisch topic
Tijd om een staatslot te kopen
Pff, waar maakte je moeder zich druk over? Iedereen weet toch dat je Martine heet?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:33 schreef B.ertha het volgende:
Bij ons was het trouwens altijd Pietje en Marietje, of iets in die trend. En toen ik geboren was, noemde mijn vader me altijd Martje. Zo vaak, dat mijn moeder het verboden heeft, omdat iedereen het over begon te nemen en ze bang was dat niemand zo mijn echte naam nog wist
Precies! Bijna goed, dus wat maakt het uitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pff, waar maakte je moeder zich druk over? Iedereen weet toch dat je Martine heet?
Thank you! Ik vind het wel passendquote:
Je hebt toch een bad daar? Avondje weken dan wil het er vast wel afquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
Middag
Net 3 deuren geschuurd en aan één kant gegrond. Morgen de andere kant gronden en dan 's avonds aflakken
Nu heb ik ook nog wat andere dingen geverfd en het éne is acryl, het andere is op terpentinebasis. Nu zit het door elkaar over me heen en krijg ik het er niet goed af
Ja ik ga zo ook in bad. Maar verf op terpentinebasis wil er niet af met water. En andersom ook nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je hebt toch een bad daar? Avondje weken dan wil het er vast wel af
Het is ook met de beste bedoelingen denk ik maar het is wel even zwaar zuurquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
Mmmmmm dat is echt klotenieuws MaJo
Het is wel beter voor je misschien, om nu niet teveel te werken, maar voelt natuurlijk rot als je on hold wordt gezetZorgen dus dat je je niet weer te snel voorbijrent, echt uitrust, en dan weer beginnen
Oh echtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net iets vuils ontdekt: ik kan zien wanneer mijn scriptiebegeleider zijn commentaar heeft ingevoegd: gistermiddag tussen 15:15 en 16:00Dus daar is ie aan begonnen nadat ik na een maand eindelijk het wachten zat was en maar eens een mailtje had gestuurd
Ai....... ja dat is ook weer niet handig natuurlijk. Ik heb geen idee hoe jouw omgeving er tegenover staat, maar kun je niet geld van iemand lenen? Of desnoods van een bank?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is ook met de beste bedoelingen denk ik maar het is wel even zwaar zuurEn ik moet gewoon geld verdienen dus heb me weer flin
k in laten plannen bij Lush. En als iets zwaar is als je niet lekker bent is het wel uren in een winkel staan
Ik leen al bij de IBG en heb een schuld staan bij mijn ouders dus meer lenen lijkt me niet handigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ai....... ja dat is ook weer niet handig natuurlijk. Ik heb geen idee hoe jouw omgeving er tegenover staat, maar kun je niet geld van iemand lenen? Of desnoods van een bank?
Plan jezelf nou niet teveel inquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is ook met de beste bedoelingen denk ik maar het is wel even zwaar zuurEn ik moet gewoon geld verdienen dus heb me weer flink in laten plannen bij Lush. En als iets zwaar is als je niet lekker bent is het wel uren in een winkel staan
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:39 schreef MaJo het volgende:
Maar om weer even in het positieve te blijven: mijn papa neemt me vanavond mee uit eten omdat ik mijn tentamen heb gehaald
Da's liefquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:39 schreef MaJo het volgende:
Maar om weer even in het positieve te blijven: mijn papa neemt me vanavond mee uit eten omdat ik mijn tentamen heb gehaald
Is ZZP'er niet iets voor jou? Opdrachten leveren voor meerdere bedrijven, het wordt tijd voor de Werknemer 2.0.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:13 schreef MaJo het volgende:
Nou net wat minder leuk nieuws gehoordBen tijdelijk on hold gezet bij nu omdat ik ziek ben en ze daarom niet van me op aan kunnen
Als ik me weer beter voel dan word ik opnieuw ingewerkt
Oke nu is de maat vol.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:40 schreef MaJo het volgende:ik liep net de trap af en had al wat last van mijn heup. Opeens zegt ie keihard *knak*
en nu doet het auw
hopelijk valt het na een nachtje slapen allemaal mee. Dus dat ga ik doen
omg banquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:37 schreef Etcetera het volgende:
Oh en Tweakers is een geweldige site, echt waar. Maar zo fucking onoverzichtelijkGeen wonder dat mensen topics blijven openen over wat voor pc ze moeten kopen
Wat tofquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:34 schreef Whiteguy het volgende:
omg ban
gebruik de search
heb je geen google
slotje.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:51 schreef Soempie het volgende:
Wiebel is een Tweaker. Iets met: twee geloven op een kussen...
Jeutje, actieve poster zo te zienquote:
Hmz.. op t.net heb ik 0,09 posts per dag. Das toch aanzienlijk minder dan de 2 per dag die ik hier haalquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jeutje, actieve poster zo te zien
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:05 schreef DaviniaHR het volgende:
rest is nog ff afwachten op het ontkreukelproces
*diepe zucht*
Dat kan en mag. Ik vind het juist weer fijner werken dan Firefox, omdat er heel veel met mouse gestures en het toetsenbord kan zonder dat ik daar aparte plug-ins voor nodig heb. Maar het duurt een tijd voor je helemaal aan de shortcuts gewend bent. Ook de custom searches vind ik zeer praktisch: als ik nu zin krijg om een filmpje op YouTube aan te zetten gaat dat heel snelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh en ik ben nu via Opera aan het werken en ik ben er nog niet helemaal wild van moet ik zeggen
Tukkeeeeeeeeeers! Woohoo!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Ajax gaat ook weer lekker.
Heracles thuis, altijd lastig...![]()
Heb m'n seizoenkaart voor de rest van het seizoen al weggegeven.
Mijn grens is bereikt...
Whoeiii eerste update!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:05 schreef DaviniaHR het volgende:
Nemo is lief!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een klein minifrutsel is dat zeg!
Echt nog helemaal verfrummeld en in elkaar gezakt, en rimpels en vetloos en mini.
*zucht*
En redleader is echt supertrotse papa
En tinuviel is supertrotse mama, zag er nog goed uit voor vers bevallen vrouw
En Nemo is lief, klein en schattig![]()
![]()
Echt al een getekend gezichtje. Hoofdvorm van zn papa, neus van zn mama (iig de neusbrug), rest is nog ff afwachten op het ontkreukelproces
*diepe zucht*
Ik zit het nu te kijken op tv... maar ik zou me echt zwaar genaaid voelen als ik voor zo'n pot naar het stadion had moeten gaan (en er voor had moeten dokken).quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Mijn grens is bereikt...
en toen was het 2 minuten later....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zit het nu te kijken op tv... maar ik zou me echt zwaar genaaid voelen als ik voor zo'n pot naar het stadion had moeten gaan (en er voor had moeten dokken).
Ik hoop stiekem wel dat die 'marco, pannekoek!' gozer er nog is vandaag.
Ik vond hem wel oke, maar overgewaardeerd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb hier Fight Club staan, die heeft iemand maanden terug aan me geleend omdat ik die niet gezien had. Nu heb ik deze nog steeds niet gezien, ik heb wel zin om een film te kijken maar omdat iedereen vindt dat ik Fight Club gezien moet hebben heb ik eigenlijk helemaal geen zin meer om die te kijken
Okay dan, dan ga ik gewoon 300 kijkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef Whiteguy het volgende:
Marco heeft wel reden om boos te zijn vanavond... pfoe.
Aan de andere kant.. stelde ajax de eerste 65 minuten geen ruk voor ook.
[..]
Ik vond hem wel oke, maar overgewaardeerd.
Die is al helemaal overgewardeerdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Okay dan, dan ga ik gewoon 300 kijken
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
2e geworden in de quiz
1e had 50 punten, wij 48.
Ik kijk 300 niet omdat het een goede film is die je gezien zou moeten hebbenquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die is al helemaal overgewardeerd
Ja is erg leukquote:Op woensdag 4 februari 2009 06:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
netjes Nem
Ik heb nog nooit aan zo'n pub quiz meegedaan. Lijkt me eigenlijk best wel leuk. Misschien hier eens in het zuiden zoeken waar het kan.
Goedemorgen.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:47 schreef Whiteguy het volgende:
Goh... Groningen begint al bijna een ECHTE stad te worden. Nu ook zelfs op tv (onterecht, maargoed)
Dat heb ik steeds met Photoshop. Die blijft steeds vragen om een registratiequote:Op woensdag 4 februari 2009 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Flash CS4 zat te klagen dat er geen echte key was gebruikt. Nog maar een keer de keygen er over heen gehaald
Dat is het probleem dus. Dat kun je aanklikken wat je wilt maar iedere keer bij het opstarten begint het weer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:00 schreef Etcetera het volgende:
Maar dat kun je uitzetten toch? Staat ergens een balkje met opties, oa: don't register. Meen ik
Nee, werkt allemaal niet. Op zich niet erg, maar even snel PS starten is er nooit bijquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb net Ilustrator ook even eh... van de trial versie afgehaaldCS3 versie. Bovenin bij het registerinvulformulier staat 'choose option' en daar kun je kiezen 'do not register'. Dus niet onderaan klikken
als dat ook niet helpt weet ik het ook niet
En? Al kunnen pochen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:10 schreef MaJo het volgende:
'Middag
Zo naar Amsterdam voor een college en werkgroep over Jodendom. Kan ik meteen pochen met Ivriet![]()
Raarquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, werkt allemaal niet. Op zich niet erg, maar even snel PS starten is er nooit bij
Tja...PS staat meestal gewoon open dus zo vaak loop ik er niet tegenaan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
RaarIk zou me er zo aan ergeren dat ik het hele programma eraf sloop en opnieuw installeer
begint pas om 3 uurquote:
15 december?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
Prik trouwens eens een datum die niet te druk in je nieuwe schema ligt.
Ja, ik wil ze gaan verzamelen en ruilen.quote:
Volgende week begint de huishoudbeurs.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, ik wil ze gaan verzamelen en ruilen.
Dan kun je niet, dan moet je nog een mail beantwoordenquote:
Moeten we later even afstemmen dan, dan kan ik reserverenquote:volgende week moet wel lukken
Waarom weet jij dat?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgende week begint de huishoudbeurs.
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:14 schreef Etcetera het volgende:
Moet zeggen dat ik daar ook wel eens heen zou willen![]()
Het idee dat er horden huisvrouwen op afkomenquote:
Ik moest ook lachen hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:17 schreef wyccie het volgende:
Hahaha!
Ik heb mezelf zojuist uitgelachen. Ik, die absoluut niet van huishoudelijke klusjes houd, wil graag naar de huishoudbeurs. Wie probeer ik nu voor de gek te houden?
Misschien vind je er dingen die het huishouden makkelijker makenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:17 schreef wyccie het volgende:
Hahaha!
Ik heb mezelf zojuist uitgelachen. Ik, die absoluut niet van huishoudelijke klusjes houd, wil graag naar de huishoudbeurs. Wie probeer ik nu voor de gek te houden?
Delen ze daar gratis huishoudsters uit?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:25 schreef lubje25 het volgende:
Misschien vind je er dingen die het huishouden makkelijker maken![]()
Ik heb geen idee, ben er nooit geweest en zal er nooit komen maar als dat zo is kan je er dan ook 1 voor mij meenemen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Delen ze daar gratis huishoudsters uit?![]()
Ik ben er eens heen geweest met mijn moeder en een vriendin van haar. Niet de meest fanatieke huisvrouwen zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:14 schreef Etcetera het volgende:
Moet zeggen dat ik daar ook wel eens heen zou willen![]()
Moet je dan niet zeggen manus dextra (of zo)?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet eigenlijk verder met het verbeteren van mijn scriptie, maar ik ben er gisteren vloekend mee gestopt; mijn docent is zo'n betweter!!Ik had ergens staan: aan Maria's rechterhand (...), zet hij erbij: "dus voor de kijkers links"....... jeez dat zeg ik toch??
quote:Niemand minder dan Barbie opent op zaterdag 14 februari de Huishoudbeurs en viert daarmee haar 50e verjaardag! Ken zal Barbie overigens niet vergezellen, zij gingen precies 5 jaar geleden uit elkaar - op Valentijnsdag in 2004 - nadat ze meer dan 43 jaar samen waren geweest. Barbie wordt daarom tijdens de opening bijgestaan door Mari van de Ven.
Wat een naaistreek.quote:Niemand minder dan Barbie opent op zaterdag 14 februari de Huishoudbeurs en viert daarmee haar 50e verjaardag! Ken zal Barbie overigens niet vergezellen, zij gingen precies 5 jaar geleden uit elkaar - op Valentijnsdag in 2004 - nadat ze meer dan 43 jaar samen waren geweest.
Mariquote:Barbie wordt daarom tijdens de opening bijgestaan door Mari van de Ven
Ja precies, ik doe het juist goed, laat daarmee zien dat ik het weet, maar hij wil nu ook nog even laten zien dat hij me snapt ofzo?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Moet je dan niet zeggen manus dextra (of zo)?
Jij hebt gelijk, ik zou ook van Maria uitgaan, net zoals wij altijd van de patiënt uitgaan.
Haha, moet je als commentaar terugsturen dat hij het goed begrepen heeft. Kijken wat dan zijn reactie is.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ja precies, ik doe het juist goed, laat daarmee zien dat ik het weet, maar hij wil nu ook nog even laten zien dat hij me snapt ofzo?
Hehehe, nee zo'n held ben ik nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, moet je als commentaar terugsturen dat hij het goed begrepen heeft. Kijken wat dan zijn reactie is.
Nice!! Ik wil ook wel naar Engelandquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
Tevens de 15e weer naar Engeland
Dat is echt lang geleden
Helemaal niets in Amsterdam!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Mijn grens is bereikt...
hoor ik hier een promotieonderzoek aankomen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nice!! Ik wil ook wel naar Engeland
Mijn vriend kreeg gisteren te horen dat hij niet alleen in november naar San Francisco gaat, maar in oktober ook nog even een paar daagjes naar SardiniëEn in de zomer waarschijnlijk Polen... Leuk baantje, aio
Moest ik nog antwoorden?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kun je niet, dan moet je nog een mail beantwoorden
(hoeft trouwens niet hoor)
[..]
Moeten we later even afstemmen dan, dan kan ik reserveren
Er staat in kleine letters bij dat het niet hoeftquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moest ik nog antwoorden?dacht dat ik bij was
ik zal zo even kijken
wacht even mijn werkschema bij Lush af en dan laat ik het weten
Soempie-actie +1quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:29 schreef MaJo het volgende:
Vandaag weer een lekkere domme actie gehad
had college in het bunge huis, wist niet wat het was maar ging er vanuit dat het dezelfde plek was als vorig semester. Adres nog gechecked, spuistraat dus ik denk dat klopt
loop naar dat gebouw en als ik ervoor sta besef ik dat het de doelenstraat is, heel ergens anders dus
op dat moment valt het kwartje en loop ik naar de spuistraat en ben ik een kwartier te laat
klacht: wazig hoofd
Valt tegen he?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:35 schreef TradeMarkie het volgende:
We hebben nu een Wii in huis
klacht: last van m'n arm
Idd. Ik probeer trouwens stug om alles zittend uit te voerenquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:01 schreef MaJo het volgende:
Damn. Ben moe en een beetje down en het liefste wilde ik snel wat eten, filmpje kijken en dan vroeg slapen. Kom ik binnen zit de hele keuken vol met mijn huisgenootje en haar roeiclubjeNee heel fijn, echt wat ik nodig heb
Ben maar snel naar boven gevlucht. Val alleen zowat om van de honger...
Heb al eten gekocht bij de appie dus vind dat ook wat zonde...quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zitten toch 100 shoarmas bij je in de buurt? Ik zou even snel wat halen, op je kamer opeten en die film opzetten. Er zijn zat gezonde dingen te krijgen bij de shoarma.
Maar dat is morgen ook nog wel goed en nu heb je hongerquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:26 schreef MaJo het volgende:
Heb al eten gekocht bij de appie dus vind dat ook wat zonde...
I stand correctedquote:En wie zegt dat ik iets gezonds wil hebben?![]()
Deshalb: Google Maps!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:29 schreef MaJo het volgende:
Vandaag weer een lekkere domme actie gehad
had college in het bunge huis, wist niet wat het was maar ging er vanuit dat het dezelfde plek was als vorig semester. Adres nog gechecked, spuistraat dus ik denk dat klopt
loop naar dat gebouw en als ik ervoor sta besef ik dat het de doelenstraat is, heel ergens anders dus
op dat moment valt het kwartje en loop ik naar de spuistraat en ben ik een kwartier te laat
klacht: wazig hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |