Ik sta aan Pitts kantquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:12 schreef Etcetera het volgende:
Ach er mag ook wel eens iets positief gebeuren
Als ik ooit eens zwanger raak, dan ben ik van plan om het ongeboren kindje Probie te noemenTot afgrijzen van Pitt
nee van NCISquote:
Heel raarquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:57 schreef lubje25 het volgende:
Gefeliciteerd met je moeder Lub![]()
Graag gedaan![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook jij gefeliciteerd
Dit is écht een legendarisch topic
Tijd om een staatslot te kopen
Pff, waar maakte je moeder zich druk over? Iedereen weet toch dat je Martine heet?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:33 schreef B.ertha het volgende:
Bij ons was het trouwens altijd Pietje en Marietje, of iets in die trend. En toen ik geboren was, noemde mijn vader me altijd Martje. Zo vaak, dat mijn moeder het verboden heeft, omdat iedereen het over begon te nemen en ze bang was dat niemand zo mijn echte naam nog wist
Precies! Bijna goed, dus wat maakt het uitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pff, waar maakte je moeder zich druk over? Iedereen weet toch dat je Martine heet?
Thank you! Ik vind het wel passendquote:
Je hebt toch een bad daar? Avondje weken dan wil het er vast wel afquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
Middag
Net 3 deuren geschuurd en aan één kant gegrond. Morgen de andere kant gronden en dan 's avonds aflakken
Nu heb ik ook nog wat andere dingen geverfd en het éne is acryl, het andere is op terpentinebasis. Nu zit het door elkaar over me heen en krijg ik het er niet goed af
Ja ik ga zo ook in bad. Maar verf op terpentinebasis wil er niet af met water. En andersom ook nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je hebt toch een bad daar? Avondje weken dan wil het er vast wel af
Het is ook met de beste bedoelingen denk ik maar het is wel even zwaar zuurquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
Mmmmmm dat is echt klotenieuws MaJo
Het is wel beter voor je misschien, om nu niet teveel te werken, maar voelt natuurlijk rot als je on hold wordt gezetZorgen dus dat je je niet weer te snel voorbijrent, echt uitrust, en dan weer beginnen
Oh echtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net iets vuils ontdekt: ik kan zien wanneer mijn scriptiebegeleider zijn commentaar heeft ingevoegd: gistermiddag tussen 15:15 en 16:00Dus daar is ie aan begonnen nadat ik na een maand eindelijk het wachten zat was en maar eens een mailtje had gestuurd
Ai....... ja dat is ook weer niet handig natuurlijk. Ik heb geen idee hoe jouw omgeving er tegenover staat, maar kun je niet geld van iemand lenen? Of desnoods van een bank?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is ook met de beste bedoelingen denk ik maar het is wel even zwaar zuurEn ik moet gewoon geld verdienen dus heb me weer flin
k in laten plannen bij Lush. En als iets zwaar is als je niet lekker bent is het wel uren in een winkel staan
Ik leen al bij de IBG en heb een schuld staan bij mijn ouders dus meer lenen lijkt me niet handigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ai....... ja dat is ook weer niet handig natuurlijk. Ik heb geen idee hoe jouw omgeving er tegenover staat, maar kun je niet geld van iemand lenen? Of desnoods van een bank?
Plan jezelf nou niet teveel inquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is ook met de beste bedoelingen denk ik maar het is wel even zwaar zuurEn ik moet gewoon geld verdienen dus heb me weer flink in laten plannen bij Lush. En als iets zwaar is als je niet lekker bent is het wel uren in een winkel staan
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:39 schreef MaJo het volgende:
Maar om weer even in het positieve te blijven: mijn papa neemt me vanavond mee uit eten omdat ik mijn tentamen heb gehaald
Da's liefquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:39 schreef MaJo het volgende:
Maar om weer even in het positieve te blijven: mijn papa neemt me vanavond mee uit eten omdat ik mijn tentamen heb gehaald
Is ZZP'er niet iets voor jou? Opdrachten leveren voor meerdere bedrijven, het wordt tijd voor de Werknemer 2.0.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:13 schreef MaJo het volgende:
Nou net wat minder leuk nieuws gehoordBen tijdelijk on hold gezet bij nu omdat ik ziek ben en ze daarom niet van me op aan kunnen
Als ik me weer beter voel dan word ik opnieuw ingewerkt
Oke nu is de maat vol.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:40 schreef MaJo het volgende:ik liep net de trap af en had al wat last van mijn heup. Opeens zegt ie keihard *knak*
en nu doet het auw
hopelijk valt het na een nachtje slapen allemaal mee. Dus dat ga ik doen
omg banquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:37 schreef Etcetera het volgende:
Oh en Tweakers is een geweldige site, echt waar. Maar zo fucking onoverzichtelijkGeen wonder dat mensen topics blijven openen over wat voor pc ze moeten kopen
Wat tofquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:34 schreef Whiteguy het volgende:
omg ban
gebruik de search
heb je geen google
slotje.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:51 schreef Soempie het volgende:
Wiebel is een Tweaker. Iets met: twee geloven op een kussen...
Jeutje, actieve poster zo te zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |