Thanksquote:
Haha maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind hem niet zo mooi, sorrymaar als jij er blij mee bent ben ik blij voor je
Sla Sven even met een forel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef Soempie het volgende:
Ik helemaal trots aan Sven vertellen wat ik vandaag gegeten heb. Krijg ik:Tr!ggerH@ppy zegt:
pft, wat veel!
![]()
Wat eten jullie op een dag?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:40 schreef MaJo het volgende:
Wat voor soort jurkje wordt het nem, net zoiets als de mijne?
Ik ben met carnaval ooit als Schot gegaan. Zoals het hoortquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben met carnaval ooit als Schot gegaan. Zoals het hoort
Dan moet ik je teleurstellen, bij deze winkel hebben ze maar 1 maatquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
Ja voor volgende week, dan matchen we leuk
Alleen die van mij is enkele maten groter.
Laat even weten welke schoenen je erbij doet. Dan zoek ik die ook nog even op.
Full monty?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben met carnaval ooit als Schot gegaan. Zoals het hoort
quote:
Dat heet Commando tochquote:
quote:
Dat meen je nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En je weet niet hoevaak dát gecontroleerd wordt
Zo noemen ze het in Friends inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat heet Commando toch
[..]Held
Ja dat meent ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat meen je nietVind je dat niet erg dan?
Stoer hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat meent ik
En dat kun je op je sokken aanvoelen natuurlijk. Dus als ik het erg had gevonden dan had ik het niet gedaan.
Weet niet of ik het nu nog zou doen
Ik nu denk ik ook niet meer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stoer hoorIk zou dat echt niet tof vinden
Ja met carnaval is ook wel weer andersquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik nu denk ik ook niet meer.
Maar het is carnaval. Een vrijbrief om gek te doen
Daarbij kun je zo'n kilt redelijk laag houden als je er geen zin in hebt.
Ik heb wel andere "Schotten" op de vingers moeten tikken. Maar die mietjes hadden mooi een onderbroek aan
-edit- ohja, en dronken huismoedertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |