Heel goed mogelijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef LadyBlack het volgende:
Zou ik nou hoofdpijn hebben omdat ik nog geen koffie heb gehad?![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mensen die er verstand van hebben klooien er ook vaker mee.
juist. Verslaafd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef LadyBlack het volgende:
Zou ik nou hoofdpijn hebben omdat ik nog geen koffie heb gehad?![]()
![]()
Erg hoor, ik drink hooguit 2 koppen koffie per dagquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
juist. Verslaafd.
(heb er ook last van gehad.)
En bedankt, nu moet ik ook aan de koffiequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Erg hoor, ik drink hooguit 2 koppen koffie per dag
Alhoewel, als dat thuis is, dan is het wel retesterke espresso
Ik doe met jou mee.quote:
quote:
Superweinig! Sven moet wel een grapje makenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef Soempie het volgende:
Ik helemaal trots aan Sven vertellen wat ik vandaag gegeten heb. Krijg ik:Tr!ggerH@ppy zegt:
pft, wat veel!
![]()
Wat eten jullie op een dag?
Ik heb op:
6 uur: een banaan
half 9: 2 broodjes rosbief
2 uur: 2 broodjes rosbief en een plakje ontbijtkoek.
Verder alleen nog thee. En vanavond eet ik sla met tonijn.
Vandaag: 7:45 bak imitatie-Smacks met melkquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef Soempie het volgende:
Ik helemaal trots aan Sven vertellen wat ik vandaag gegeten heb. Krijg ik:Tr!ggerH@ppy zegt:
pft, wat veel!
![]()
Wat eten jullie op een dag?
Nee heel weinig rijstquote:
De loempia deed het hem hequote:
En van het jurkjequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:43 schreef MaJo het volgende:
Heb zo'n leuk jurkje gekochtWeer bij Lemon
Ik ga even een foto maken van mijn haar
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou dat banden plakken hoef ik echt niet te gaan proberen. Heb net de binnenkant bekeken, over een lengte van zeker een centimeter of 20 is de band gespleten
Dat weet ik niet, dat is vreemd. Ik was naar werk gegaan, niets aan de hand. Ik wil naar huis fietsen en toen was m'n achterband helemaal leegquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]!! Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Die fiets moet wel slecht behandeld worden
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou dat banden plakken hoef ik echt niet te gaan proberen. Heb net de binnenkant bekeken, over een lengte van zeker een centimeter of 20 is de band gespleten
Ja best welquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:52 schreef Soempie het volgende:
Lekker kort! Is er een groot stuk af?
Heb je nou 2 oortje laten implanteren?quote:
Ik snap niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je nou 2 oortje laten implanteren?
En Kitty op de achtergrond of niet?
Ziet er goed uit
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je nou 2 oortje laten implanteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |