quote:
Met een 2500mg tabletje wel jaquote:Op woensdag 17 december 2008 19:36 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de laatste dagen al zo ontzettend veel Ibuprofen op...![]()
Straks krijg ik nog een maagbloeding.
Ja, met een verfbrander. Eigenlijk maak je het heel heet(niet echt verbranden) en dan laat het los van het hout. Kun je het er zo afkrabben. Zo kun je de echte lelijke oude verfresten weghalen en goed schuren.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:44 schreef Soempie het volgende:
Ik wist niet eens dat dat kon. :p
Handig. Kan het gelijk als tip doorgeven aan iemand.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, met een verfbrander. Eigenlijk maak je het heel heet(niet echt verbranden) en dan laat het los van het hout. Kun je het er zo afkrabben. Zo kun je de echte lelijke oude verfresten weghalen en goed schuren.
Straks fotos ervan
vakantie?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:59 schreef Nesle het volgende:
jaaaaa we hebben geboekt hoor!
NEW YORK HERE I COME
De Twin Towers zijn al weg.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Of een terroristische aanslag?
Er staan nog zo'n 430 andere hoge gebouwen in Manhattan heb ik onlangs geleerd, keuze zat dus...quote:
Ik was gewoon heel flauw bezigquote:Op woensdag 17 december 2008 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staan nog zo'n 430 andere hoge gebouwen in Manhattan heb ik onlangs geleerd, keuze zat dus...
Ik meld het even met je mee, ik ben ook niet ziek. Althans, niet in die zinquote:Op woensdag 17 december 2008 20:06 schreef MadMaster het volgende:
O ja, ik ben trouwens niet ziek.
Ik denk, ik zal eens wat anders melden hier...
Is dat even een domperquote:Op woensdag 17 december 2008 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben zo'n liefhebber van het hedendaagse Ajax dat ik in de veronderstelling was dat ze morgen voor de UEFA-Cup moesten spelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |