En vervolgens word ik dood gespamt met volders en troepquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:30 schreef wyccie het volgende:
Ik heb cadeautjes voor lieve kindertjes.![]()
Wie een verlaat Sint-cadeautje of een vervroegd kerstcadeautje wil kan me pm'en en zijn/haar adres doorgeven.
Helaas, dan gaat die goudstaaf aan jouw neus voorbij.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
En vervolgens word ik dood gespamt met volders en troep
maar wat zijn dat voor cadeautjes dan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Helaas, dan gaat die goudstaaf aan jouw neus voorbij.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:30 schreef wyccie het volgende:
Ik heb cadeautjes voor lieve kindertjes.![]()
Wie een verlaat Sint-cadeautje of een vervroegd kerstcadeautje wil kan me pm'en en zijn/haar adres doorgeven.
Het lijkt me niet dat ze dat hier neer gaat zettenquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar wat zijn dat voor cadeautjes dan?
He? Jij ging vandaag toch aan de Sinterklaas?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:42 schreef MaJo het volgende:
Oeh ik wil wel een cadeautje wyccieWat lief
Ik ga nu aan de surprise, ben er eindelijk uit wat ik ga maken
Dat moet natuurlijk een verrassing blijven. Verwacht geen Nintendo DS, gewoon iets kleins van vijf euro. Ik heb in ieder geval al iets voor Soempie.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:48 schreef Yurithemaster het volgende:
maar wat zijn dat voor cadeautjes dan?
Ja voor wat hoort wat. Maar dat zit er niet in natuurlijkquote:
Bedoelde meer iets van niks is gratis dus zijn er addertjes?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat ze dat hier neer gaat zetten
Echt niet, ik vind cadeautjes kopen en geven gewoon heel leuk. Beetje gek, hè?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Bedoelde meer iets van niks is gratis dus zijn er addertjes?
Wyccie is gewoon lief.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bedoelde meer iets van niks is gratis dus zijn er addertjes?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt niet, ik vind cadeautjes kopen en geven gewoon heel leuk. Beetje gek, hè?
Je hebt PMquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt niet, ik vind cadeautjes kopen en geven gewoon heel leuk. Beetje gek, hè?
Ik pm al.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk een verrassing blijven. Verwacht geen Nintendo DS, gewoon iets kleins van vijf euro. Ik heb in ieder geval al iets voor Soempie.
Iets is beter dan niets, en als het niet leuk is gooi ik het in een hoek en ga ij heel schijnheilig oh wat leuk roepenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:18 schreef wyccie het volgende:
Ik hoop niet dat jullie teleurgesteld zijn als het cadeautje drie keer niks is. Zo goed ken ik jullie namelijk niet.
MaJo moet nog even haar adres geven, maar die is natuurlijk druk bezig met haar Sinterklaasgedicht.
Het gaat om de gedachte tochquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:18 schreef wyccie het volgende:
Ik hoop niet dat jullie teleurgesteld zijn als het cadeautje drie keer niks is. Zo goed ken ik jullie namelijk niet.
MaJo moet nog even haar adres geven, maar die is natuurlijk druk bezig met haar Sinterklaasgedicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |