Wel wat meer gelukkig maar nog steeds wel een beetje shaky?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan gebeuren vind ik een slecht antwoord maar het lijkt me erg vervelend. Nu weer wat rust in het hoofd?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:50 schreef MaJo het volgende:
Jojo, er was niet echt een duidelijke aanleiding. Heb wel vaker paniekaanvallen en dat is meestal als ik ergens heenga waar ik erg tegen op zie. Denk dat het dit keer een combinatie was van me teveel zorgen maken, moeheid en honger. Maar weet het ook niet zo goed
Ik ben op dit moment wel wat gespannen ja. Nieuwe baan, mijn oude baan waar ik geen tijd meer voor heb maar ik niet toe wil geven, of ik misschien toch met een van de studies moet stoppen. Daarna spelen er wat dingetjes thuis (in utrecht)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Maak je je niet te druk over hoe je alles in het kannetje moet gieten? Of is er wellicht een te grote druk vanuit een bepaalde hoek waar je het eigenlijk niet mee om kan gaan?
Misschien tijd voor een evenwichtige analyse? Want ik heb ook wel het idee dat het wat beter gaat. Maar wat je zegt: weer teveel hooi op je vork.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment wel wat gespannen ja. Nieuwe baan, mijn oude baan waar ik geen tijd meer voor heb maar ik niet toe wil geven, of ik misschien toch met een van de studies moet stoppen. Daarna spelen er wat dingetjes thuis (in utrecht)
waar ik flink de balen van heb.
misschien even iets teveel inderdaaden dat terwijl het psychisch eigenlijk heel goed gaat
volgens mij moeten we jou maar eens een week of twee lang aan bed vastbinden zodat je helemaal niks kan doen en alleen uitrustenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:14 schreef MaJo het volgende:
misschien even iets teveel inderdaaden dat terwijl het psychisch eigenlijk heel goed gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |